Strona 104 z 108 PierwszyPierwszy ... 4 54 94 102 103 104 105 106 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,061 do 2,080 z 2153
Like Tree1138Likes

Wątek: lot.com - opinie uwagi

  1. #2061
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie


    Polecamy

    sprobuje jutro

    dopoki smartfon nie dlawi sie brakiem pamieci to pozostawie appke jako opcje wariantowa

  2. #2062
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Taka sytuacja teraz.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #2063
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    ^^^ Taka sytuacja generalnie od rana i teraz. Pewnie Towarzystwo rzuciło się na Zaporoże
    pasazernagape likes this.

  4. #2064
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Coś chyba nie załadowali taryf SŚ - niby Astana od 799zł, a na cały miesiąc pokazuje +/- taką kwotę ale OW ...

  5. #2065

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Witam. Kupuję właśnie bilety za pomocą apki i zatrzymałem się przy opcji wyboru miejsca. Otóż po zaznaczeniu siedzenia klikam na dole przycisk "Potwierdź" i następuje cisza. Jedyną reakcją jest zniknięcie mojego wyboru miejsca. Czy robię coś źle? Czy w jeśli dokończę formalności to w późniejszym czasie (spróbuję za pomocą www) mogę zarezerwować sobie miejsce?
    edit: może dość istotna informacja. Chciałem zarezerwować miejsce w rzędzie awaryjnym. Jak zaznaczę inne miejsca to w podmenu (chmurce, na której widnieje np. informacja, że siedzenie nie jest dla niemowląt) jest opcja "dodaj wybór". W emergency nie ma takiego przycisku (bilet Economy Standard)
    pozdrawiam

  6. #2066

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Podczas odprawy (bilet w najniższej taryfie bez bagażu) po dodaniu nr M&M jako LH nie pokazuje dodatkowego bagażu. Po zmianie na LO już działa poprawnie... Czy to "by design" - zalążek jakiś zmian w przyszłości czy błąd? Podejrzewam, że to drugie...

  7. #2067

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    kolejna niezaktulizowana informacja na stronie: Odprawa na lotnisku - PLL LOT (również po angielsku). Odprawa w Wiedniu otwierana jest na 2h a nie 23h przed odlotem.

  8. #2068

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Rozumiem, że trudne do wdrożenia mogą być elementy serwisu www wymagające spięcia z Amadeusem, ale brak STRON INFORMACYJNYCH w responsive web design to naprawdę wstyd.
    striepo and Itts like this.

  9. #2069

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Dostałem dziś maila z LOTu o treści mniej więcej takiej:
    "Zarządzaj rezerwacją i ulepszaj swoją podróż ✈ Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy usługę Zarządzaj Rezerwacją, w której możesz sprawdzić, czy masz wszystko czego potrzebujesz, aby Twoja podróż przebiegła komfortowo...
    Wybierz Twoje ulubione miejsce i już dziś ciesz się komfortem podróży podczas lotu. Wybór miejsca jest dostępny na wszystkich rejsach LOT-u"

    I znów: chcieliśmy dobrze, wyszło jak zwykle

    Mając miejsce już wybrane (np podczas zakupu), z poziomu tej stworzonej "specjalnie dla mnie" usługi, miejsca nie da się zmienić. Ponadto jakbym chciał w LOT zostawić dodatkową kasę, np w ramach usługi LOT Upgrade, to przewoźnik skutecznie mnie do tego zniechęca, bowiem przycisk "LOT Upgrade" nie działa

    To ja się pytam po co reklamować coś co nie działa i tylko pasażerów denerwuje. Nie lepiej siedzieć cicho i dopiero jak się dopracuje szczegóły, by hulało i zachęcało do wydawania kasy upubliczniać i reklamować???
    Symbian, Ztof and sven like this.

  10. #2070

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    ja dostałem maila gdzie na dole było:

    Skontaktuj sie z nami poprzez


    link do maila działa, do Messengera jeszcze nie.
    Kto wie, może niedługo będziemy dyskutować z botem :-)
    pasazernagape likes this.

  11. #2071
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    LOT z Mastercardem organizuje konkurs - do wygrania 50x podwójne bilety do USA i karty przedplacone i wartości 250$ każda. Widziałem na fejsie Znowu ktoś chciał dobrze ale nie wyszło. .. Wstyd.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    maciass, tartal and pasazernagape like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  12. #2072

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie Odprawa do USA ESTA

    Czy ktoś z Was ma może pomysł o co może chodzić w komunikacie, który otrzymałem próbując odprawić się na lot do USA przez stronę LOT-u?

    " Sprawdź stan autoryzacji podróży przez Departament Bezpieczeństwa Krajowego Stanów Zjednoczonych. Autoryzację podróży można uzyskać w witrynie ESTA."

    Lot w sobotę. Z tego co wiem ESTA Polaków nie dotyczy. Posiadam wizę turystyczną (ważną), byłem z zeszłym roku tydzień w USA. Na infolinii LOT-u każą mi kontaktować się z ESTA... Z góry dzięki za wszelką pomoc!

  13. #2073

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    „Autoryzację podróży można uzyskać w witrynie ESTA."

    Spróbuj w witrynie ESTA - jak nie to dzwon uparcie do Lotu ( za którymś razem trafisz na kompetentna osobę) ze zrzutem ekranu pod ręką.





    Sent from my iPad using Tapatalk Pro

  14. #2074

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    Gdyby ktoś także trafił na podobny komunikat, a dysponuje polskim paszportem, z polską wizą, to komunikat należy tłumaczyć jako "Wszystko jest OK, musisz po prostu odprawić się na lotnisku.". Nie trzeba - jak twierdzą konsultanci LOT-u - dzwonić do ESTA "bo to zewnętrzna blokada i oni nic nie mogą zrobić". Ogólnie spędziłem wczoraj z 2h na infolinii tej "linii lotniczej" (głównie słuchając melodyjki) i jestem przerażony poziomem niekompetencji i ogólną niemocą ludzi, którzy tam pracują. Pojechałem dzisiaj do biura LOT na lotnisku i odprawa przeszła bez problemów - bez ESTA, bez Departamentu Bezpieczeństwa Krajowego Stanów Zjednoczonych... Nigdy więcej LOT-u.

  15. #2075

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez matthew306 Zobacz posta
    Nigdy więcej LOT-u.
    To smutne ale niestety popieram . A lot "drimlajnerem" Cię nie skusi .

    Adam

  16. #2076
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Specjalista ds. Zarządzania Portalem
    Miejsce pracy: Warszawa
    SZED/01/18

    Do Twoich zadań będzie należało:

    • Optymalizacja i rozwijanie istniejących funkcjonalności portalu (strony internetowej oraz aplikacji mobilnej),
    • Udział i prowadzenie projektów z zakresu e-commerce,
    • Przygotowywanie wymagań biznesowych, weryfikacja poprawności wykonania i kontrola jakości wdrażanych projektów - nadzór nad wszystkimi fazami realizowanego projektu (projektowanie, testowanie, wdrożenie),
    • Monitoring rynku pod względem najnowszych trendów, proponowanie rozwiązań technologicznych dla realizowanych projektów,
    • Kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym w zakresie bieżącej integracji portalu,
    • Wsparcie w realizacji i rozwiązywaniu problemów w obszarze sprzedaży e-commerce,
    • Odpowiedzialność za terminową realizację w/w prac,
    • Ścisła współpraca z Działem IT w celu realizacji powierzonych projektów.


    Nasze oczekiwania:
    Poszukujemy osoby:

    • Znającej branżę e-commerce,
    • Posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie przy realizacji projektów z zakresu oprogramowania w e-commerce,
    • Z praktyczną znajomością standardów oraz technologii webowych (HTML, CSS, JavaScript/Ajax, REST),
    • Potrafiącej pracować w grupach projektowych oraz tworzenia dokumentacji,
    • Samodzielnej w rozwiązywaniu problemów,
    • Posiadającej wiedzę na temat UX, usability, Google Tag Manager (mile widziane)
    • Umiejącej pracować w zespole,
    • Dokładnej, starannej i zaangażowanej,
    • Znającej język angielski na poziomie komunikatywnym.


    Co możemy Ci zaoferować?

    • Możliwości rozwoju, kontakt z wiodącymi technologiami i dostawcami,
    • Udział oraz możliwość prowadzenia ciekawych projektów w dużej i złożonej organizacji,
    • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
    • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u,
    • Miłą atmosferę pracy.



  17. #2077

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ktoś z forum aplikuje?
    mcxmcx and pasazernagape like this.

  18. #2078

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez majek Zobacz posta
    Ktoś z forum aplikuje?
    To nie to stanowisko.

    To jest nabór na zuczka od listy miast etc.

    Ludność z forum na testerów się nadaje.

  19. #2079
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    haha jeszcze by się udało kupic bilet za 1 razem, odprawić i dostac fakturę bez żadnego wykrzaczenia ,znaleźć wszystkie możliwe informacje bez dzwonienia do CC i wątek by trzeba było zamknąc

  20. #2080

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Lublin, PL

    Domyślnie


    Polecamy

    Na stronie www.lot.com reklamują bilety na nowej trasie do Oslo od 580 zł.
    Nie jest to prawda bo można je kupić od 440 zł (widziałem sporo RT w tej cenie). Niby niewielka rzecz, a zniechęca osoby do szczegółowego wyszukania połączenia więc mogliby to poprawić.

Strona 104 z 108 PierwszyPierwszy ... 4 54 94 102 103 104 105 106 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-07-2013, 21:28
  2. 26-06-2013, 10:44
  3. 14-06-2012, 17:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •