Na stronie głównej LOT wpisuję dane połączenia, klikam search... i zostaję przekierowany na stronę booking.com. O co chodzi? Ktoś też tak ma? Nie, nie szukam hoteli!
Wersja do druku
Na stronie głównej LOT wpisuję dane połączenia, klikam search... i zostaję przekierowany na stronę booking.com. O co chodzi? Ktoś też tak ma? Nie, nie szukam hoteli!
Hmm, sprawdziłem dokładnie i u mnie problem występuje tylko w wersji angielskiej strony (USA), w polskiej nie ma problemu. Wygląda na to, że strona chce najpierw otworzyć wyskakujące okienko (które są zablokowane), a potem przekierowuje na booking.com Teraz się przyjrzałem i w tym wyskakującym okienku pojawiają się wyniki wyszukiwania, a we właściwym oknie - booking.com. Problem rzeczywiście może być z ciasteczkami, bo w trybie prywatnym wszystko wydaje się działać poprawnie. Ok, tylko jak to naprawić bez wyłączania pop-up blockera?
Dzisiaj Szalona Środa, w mailingu otrzymuję info, że jest promo do Pekinu, cena od 1669 zł.
https://lh3.googleusercontent.com/Ks...m=w792-h627-no
Klikam w linka, przenosi mnie na stronę, gdzie cena jest od 1799 zł
https://lh3.googleusercontent.com/Rr...=w1190-h504-no
Czyli zespół lot.com działa tak samo profesjonalnie jak do tej pory :mad::mad:
Kuba wolne żarty... to LOT ma jakiś zespół w lot.com...
ubawiłeś mnie tym... :lol::lol::lol::lol::lol:
poprawili cenę na stronie https://www.lot.com/pl/pl/szalona-sr...nesday_21aug19 ale biletów za 1669 zł do PEK nadal nie ma. Za to zniknęła info o tym, że cena jest za przelot z bagażem. Czyżby wprowadzali taryfy bez bagażu na longhaulach? No szczególnie do Pekinu to ma wielki sens ;) :roll:
jeśli jest monitorowany to... pozdrowienia dla.. hmmm :lol:
chyba tutaj się temat kwalifikuje: dostałem ankietę mailem "Państwa opinia ma znaczenie!"
pierwsza 3 dni temu - po wybraniu klasy podróży powiedziała mi ankieta że się nie kwalifikuję do jej wypełnienia
druga dzisiaj - po kliknięciu "Ankieta została już przez Pana\Panią wypełniona. Dziękujemy za udział w badaniu."
Drogi LO: jak chcesz żeby pasażerowie nie wypełniali ankiet i automatycznie kierowali je do spamu - to dokładnie ta się to robi
LOT chyba powinien wiedzieć, jaką klasą podróżował pasażer ZANIM wyśle do niego ankietę? Ankiety - podejrzewam - realizuje firma zewnętrzna, no ale dane wsadowe (do kogo wysyłać, a do kogo nie) powinny pochodzić od LOTu.
Biznes - WAW-AMS.
Nie wiesz kiedy system kwalifikuje pasazera do ankiety ani kiedy pasazer kupil bilet i czy na pewno od razu biznes, takze dalej mozemy gdybac...
Ja tez dostalem maila i ankiete wypelnilem bez problemu. A sam pracowalem kiedys pare dni jako ankieter i jak ankietowany odpowiedzial nie wedlug tego co chcial wiedziec zlecajacy, musialem przerywac i dziekowac za udzial.
Po co LOT ma zbierać opinię od pasażerów C skoro wszyscy wiemy, że produkt w C od samego początku do samego końca jest tak dobry, że zapiera dech w piersiach! Super się kupuje bilety przez apkę w drodze na spotkanie, super dużo miejsca na relaks w Polonezie, niesamowita symfonia smaków serwowana na pokładzie, trunków do wyboru tyle, że codziennie można by pić inny a bagaż czeka już na taśmie, suchy i gotowy do dalszej podróży do hotelu po szybkiej przekąsce przy wyjściu z hali odbioru bagażu.
W ogóle, po co zbierać opinię od jakichkolwiek pasażerów? Jeszcze statystyki się zaburzy!
Po co im proponować wyrażenie opinii, by zaraz potem mu powiedzieć ciao-ciao? Wygląda na kolejny i wesoły jak zawsze błąd projektowy. Wariantowane ankiety zawsze kończą się wk... klientów. Albo precyzyjnie zadajesz pytania albo traktujesz klienta jak kretyna i na 99%, że on to zauważy. Ale najweselsze jest powtórne proponowanie ankiety, a jak się zgodzisz, to informacja, że już ją odbyłeś. To na lekcjach informatyki w podstawówkach powinni pokazywać.
Piotr
Na pocieszenie (marne, ale zawsze): ankietowi profesjonaliści mają dokładnie tak samo...
dla odmiany pytanie o check-in:
jutrzejszy LO633 kierunek Sofia, web check in pokazuje mi typ EMBRAER 170, i z miejsc w ogóle widocznych (zajętych i wolnych) w biznesie jest 3A, 1D, 2D, 3D. Ale według seatguru, i mapy na stronie LO powinno istnieć miejsce 2A(razem z 2B) - a tu w ogóle go nie ma. Na expertflyer też go nie ma. Czy to jest błąd check-in, usunięte w ogóle miejsce ze sprzedaży, czy istnieje po prostu taki e170 we flocie?