Strona 114 z 117 PierwszyPierwszy ... 14 64 104 112 113 114 115 116 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,261 do 2,280 z 2339
Like Tree1327Likes

Wątek: lot.com - opinie uwagi

  1. #2261

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Na stronie głównej LOT wpisuję dane połączenia, klikam search... i zostaję przekierowany na stronę booking.com. O co chodzi? Ktoś też tak ma? Nie, nie szukam hoteli!

  2. #2262
    MDA
    MDA jest nieaktywny
    Awatar MDA

    Dołączył
    Jun 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez terefere Zobacz posta
    Na stronie głównej LOT wpisuję dane połączenia, klikam search... i zostaję przekierowany na stronę booking.com. O co chodzi? Ktoś też tak ma? Nie, nie szukam hoteli!
    Nie, wszystko działa. Ostatnio były problemy z google adsense i w przeglądarce możesz mieć zainfekowane cookies.
    Posiadasz odbiornik ADS-B? Dołącz do społeczności adsbexchange i podziel się danymi.
    https://www.adsbexchange.com/how-to-feed/
    Jedyna strona o zasięgu globalnym nie filtrująca danych.

  3. #2263

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MDA Zobacz posta
    Nie, wszystko działa. Ostatnio były problemy z google adsense i w przeglądarce możesz mieć zainfekowane cookies.
    Hmm, sprawdziłem dokładnie i u mnie problem występuje tylko w wersji angielskiej strony (USA), w polskiej nie ma problemu. Wygląda na to, że strona chce najpierw otworzyć wyskakujące okienko (które są zablokowane), a potem przekierowuje na booking.com Teraz się przyjrzałem i w tym wyskakującym okienku pojawiają się wyniki wyszukiwania, a we właściwym oknie - booking.com. Problem rzeczywiście może być z ciasteczkami, bo w trybie prywatnym wszystko wydaje się działać poprawnie. Ok, tylko jak to naprawić bez wyłączania pop-up blockera?

  4. #2264
    Awatar Jarek83

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez terefere Zobacz posta
    Na stronie głównej LOT wpisuję dane połączenia, klikam search... i zostaję przekierowany na stronę booking.com. O co chodzi? Ktoś też tak ma? Nie, nie szukam hoteli!
    Ostanio mialem ten sam problem ze przez to nie moglem kupic biletu .

  5. #2265

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Dzisiaj Szalona Środa, w mailingu otrzymuję info, że jest promo do Pekinu, cena od 1669 zł.




    Klikam w linka, przenosi mnie na stronę, gdzie cena jest od 1799 zł



    Czyli zespół lot.com działa tak samo profesjonalnie jak do tej pory

  6. #2266

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Kuba wolne żarty... to LOT ma jakiś zespół w lot.com...
    ubawiłeś mnie tym...

  7. #2267

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    poprawili cenę na stronie https://www.lot.com/pl/pl/szalona-sr...nesday_21aug19 ale biletów za 1669 zł do PEK nadal nie ma. Za to zniknęła info o tym, że cena jest za przelot z bagażem. Czyżby wprowadzali taryfy bez bagażu na longhaulach? No szczególnie do Pekinu to ma wielki sens

  8. #2268
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    poprawili cenę na stronie
    Haha, może i zespołu lot.com nie ma ale jak widać ten wątek jest monitorowany

  9. #2269

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    jeśli jest monitorowany to... pozdrowienia dla.. hmmm

  10. #2270

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    chyba tutaj się temat kwalifikuje: dostałem ankietę mailem "Państwa opinia ma znaczenie!"
    pierwsza 3 dni temu - po wybraniu klasy podróży powiedziała mi ankieta że się nie kwalifikuję do jej wypełnienia
    druga dzisiaj - po kliknięciu "Ankieta została już przez Pana\Panią wypełniona. Dziękujemy za udział w badaniu."

    Drogi LO: jak chcesz żeby pasażerowie nie wypełniali ankiet i automatycznie kierowali je do spamu - to dokładnie ta się to robi
    KubaB, tartal, PeK and 4 others like this.

  11. #2271

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpg774 Zobacz posta
    chyba tutaj się temat kwalifikuje: dostałem ankietę mailem "Państwa opinia ma znaczenie!"
    pierwsza 3 dni temu - po wybraniu klasy podróży powiedziała mi ankieta że się nie kwalifikuję do jej wypełnienia
    druga dzisiaj - po kliknięciu "Ankieta została już przez Pana\Panią wypełniona. Dziękujemy za udział w badaniu."

    Drogi LO: jak chcesz żeby pasażerowie nie wypełniali ankiet i automatycznie kierowali je do spamu - to dokładnie ta się to robi
    A jaka klasa podróży nie interesuje LOTu, jeśli można wiedzieć? Oczywiście mam swoje podejrzenia...

  12. #2272

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    LOT chyba powinien wiedzieć, jaką klasą podróżował pasażer ZANIM wyśle do niego ankietę? Ankiety - podejrzewam - realizuje firma zewnętrzna, no ale dane wsadowe (do kogo wysyłać, a do kogo nie) powinny pochodzić od LOTu.

  13. #2273

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Biznes - WAW-AMS.

  14. #2274

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    LOT chyba powinien wiedzieć, jaką klasą podróżował pasażer ZANIM wyśle do niego ankietę? Ankiety - podejrzewam - realizuje firma zewnętrzna, no ale dane wsadowe (do kogo wysyłać, a do kogo nie) powinny pochodzić od LOTu.
    Nie wiesz kiedy system kwalifikuje pasazera do ankiety ani kiedy pasazer kupil bilet i czy na pewno od razu biznes, takze dalej mozemy gdybac...
    Ja tez dostalem maila i ankiete wypelnilem bez problemu. A sam pracowalem kiedys pare dni jako ankieter i jak ankietowany odpowiedzial nie wedlug tego co chcial wiedziec zlecajacy, musialem przerywac i dziekowac za udzial.
    tartal, myszygon and amnesia like this.

  15. #2275

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Nie wiesz kiedy system kwalifikuje pasazera do ankiety ani kiedy pasazer kupil bilet i czy na pewno od razu biznes, takze dalej mozemy gdybac...
    Pasażer kupił (M&M) bilet 3 tygodnie przed lotem, od razu biznes (I) - więc nie trzeba gdybać.

  16. #2276
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Po co LOT ma zbierać opinię od pasażerów C skoro wszyscy wiemy, że produkt w C od samego początku do samego końca jest tak dobry, że zapiera dech w piersiach! Super się kupuje bilety przez apkę w drodze na spotkanie, super dużo miejsca na relaks w Polonezie, niesamowita symfonia smaków serwowana na pokładzie, trunków do wyboru tyle, że codziennie można by pić inny a bagaż czeka już na taśmie, suchy i gotowy do dalszej podróży do hotelu po szybkiej przekąsce przy wyjściu z hali odbioru bagażu.


    W ogóle, po co zbierać opinię od jakichkolwiek pasażerów? Jeszcze statystyki się zaburzy!

  17. #2277
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Po co LOT ma zbierać opinię od pasażerów C ...
    Po co im proponować wyrażenie opinii, by zaraz potem mu powiedzieć ciao-ciao? Wygląda na kolejny i wesoły jak zawsze błąd projektowy. Wariantowane ankiety zawsze kończą się wk... klientów. Albo precyzyjnie zadajesz pytania albo traktujesz klienta jak kretyna i na 99%, że on to zauważy. Ale najweselsze jest powtórne proponowanie ankiety, a jak się zgodzisz, to informacja, że już ją odbyłeś. To na lekcjach informatyki w podstawówkach powinni pokazywać.

    Piotr
    przemo-19 likes this.

  18. #2278

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Na pocieszenie (marne, ale zawsze): ankietowi profesjonaliści mają dokładnie tak samo...

  19. #2279

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    dla odmiany pytanie o check-in:

    jutrzejszy LO633 kierunek Sofia, web check in pokazuje mi typ EMBRAER 170, i z miejsc w ogóle widocznych (zajętych i wolnych) w biznesie jest 3A, 1D, 2D, 3D. Ale według seatguru, i mapy na stronie LO powinno istnieć miejsce 2A(razem z 2B) - a tu w ogóle go nie ma. Na expertflyer też go nie ma. Czy to jest błąd check-in, usunięte w ogóle miejsce ze sprzedaży, czy istnieje po prostu taki e170 we flocie?

  20. #2280
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mpg774 Zobacz posta
    dla odmiany pytanie o check-in:

    jutrzejszy LO633 kierunek Sofia, web check in pokazuje mi typ EMBRAER 170, i z miejsc w ogóle widocznych (zajętych i wolnych) w biznesie jest 3A, 1D, 2D, 3D. Ale według seatguru, i mapy na stronie LO powinno istnieć miejsce 2A(razem z 2B) - a tu w ogóle go nie ma. Na expertflyer też go nie ma. Czy to jest błąd check-in, usunięte w ogóle miejsce ze sprzedaży, czy istnieje po prostu taki e170 we flocie?
    E170 w nowej konfiguracji po dodaniu 6 miejsc - dawne 2AB to teraz 3AB, dodano miejsca 1CD i powiedzmy 20ABCD
    mpg774 likes this.
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

Strona 114 z 117 PierwszyPierwszy ... 14 64 104 112 113 114 115 116 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-07-2013, 22:28
  2. 26-06-2013, 11:44
  3. 14-06-2012, 18:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •