Strona 117 z 135 PierwszyPierwszy ... 17 67 107 115 116 117 118 119 127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,321 do 2,340 z 2689
Like Tree1643Likes

Wątek: lot.com - opinie uwagi

  1. #2321
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Lektura tego artykułu wyjaśnia, kto jest beneficjentem tej dobrowolnej zrzutki.
    Mało kto za to zapłaci
    Znając mentalność swoich rodaków, droższy o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt złotych bilet lotniczy, nawet jeśli pozytywnie wpłynie na klimat, niekoniecznie zostanie przyjęty z entuzjazmem przez nastawionych na taniznę Polaków.
    Bardziej przydatne byłoby przedstawienie twardych danych np. po roku wprowadzenia takiej możliwości niż bełkot o mentalności ich rodaków.

    Marketingowa ekościema
    W tym świetle decyzja LOT-u wydaje się li jedynie sprytnym wybiegiem PR-owym, mającym na celu ubranie przewoźnika w modne, ekologiczne szaty. Opłata klimatyczna może ładnie brzmi na papierze, lecz nie przyczyni się do poprawy stanu klimatu. Realną zmianą byłoby nałożenie obowiązkowego podatku na wszystkie loty i nie pozostawianie tak ważkiej sprawy w gestii pasażera.
    A jakie to konkrety wymusiłaby obowiązkowość tego podatku? Może zamiast pozostawiać w gestii LOTu, całość trafiałaby do jakiejś działającej zgodnie z najwyższymi standardami europejskimi i ONZowskimi organizacji pozarządowej?

    Co za bełkot...


    "komentarz czytelnika:
    Bartosz TrzaskowskiW tekście zabrakło informacji, że wszystkie duże linie europejskie od dawna mają takie opłaty - proszę sprawdzić np. Lufthansę, KLM czy Air France. LOT idzie po prostu tą samą drogą."

    Ale oni działają wg. najwyższych standardów europejskich..

    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  2. #2322
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Dziz.... czy oni nie potrafią wstawić prostego znacznika html aby było CO2 a nie CO2? Nawet to forum to potrafi :-)
    To nie takie proste - nie każdy cms na to pozwala, nie każdy klient potrafi to wyświetlić. Gdybym projektował system w którym copywriter lotu może sobie publikować co chce to wręcz zadbałbym o obcięcie wszelkich możliwości nietypowego formatowania tekstu i dodawania znaczników.

    BTW, pierwszy z brzegu przykład - aplikacja Tapatalk do przeglądania forum nie potrafi i nie wyświetla mi się 2 w subskrypcie.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  3. #2323

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Wiem że tłumaczenia to generalnie trudny temat, ale dzisiejsza technologia na to pozwala. Można to zrobić łatwo, poziom skomplikowania jest w końcu podobny do wstawiania linków w tłumaczenia. Np. 'Zaznaczając tą opcję zgadzasz się z Warunkami umowy i Regulaminem' gdzie 'Warunkami umowy' i 'Regulaminem' będzie linkiem do takowych dokumentów.

    Ale koniec offtopa, proszę

  4. #2324

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Dwójka w subskrypcie jest po prostu normalnym znakiem w Unicode, tak jak ą albo ę: CO₂. Nie trzeba żadnych znaczników.

    Strona LOT-u redakcyjnie jest słaba ("Polska Zobacz Więcej" - ktoś, kto to wymyślił, najprawdopodobniej nie zdał matury z polskiego), na poziomie gazetki szkolnej w gimnazjum, nawigacyjnie - chaos, technicznie beznadziejna - zawsze się boję, że coś się wysypie przy rezerwacji, bo i wysypuje się tak 2 razy na 7... Nietragiczny za to jest projekt graficzny, ale kiepsko zakodowany.

    Widać, że tym nigdy nikt poważnie nie zarządzał, ani redakcyjnie, ani technicznie, realizacja pewnie po najniższej cenie. Jak to mówią: you pay peanuts, you get monkeys.
    amnesia, Ztof, przemo-19 and 1 others like this.

  5. #2325
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ostatnio bookowalem sobie lot na stronie LOT. Nie robilem tego jakos dlugo, nie zastanawalem sie nad opcjami, klikalem poprastu "dalej", wiec w przeciagu kilku sekund bylem juz w "platnosc", to rowniez szybko wypelnilem. I dupa.... przy kliknieciu "place" komunikat w stylu "cena jest juz nieaktualna", no i trzeba bylo czekac kilka godzin, bo oczywiscie cena po tym komunikacie podskoczyla dosc znacznie....
    MatSi, pasazernagape and elza030 like this.

  6. #2326
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Ostatnio bookowalem sobie lot na stronie LOT. Nie robilem tego jakos dlugo, nie zastanawalem sie nad opcjami, klikalem poprastu "dalej", wiec w przeciagu kilku sekund bylem juz w "platnosc", to rowniez szybko wypelnilem. I dupa.... przy kliknieciu "place" komunikat w stylu "cena jest juz nieaktualna", no i trzeba bylo czekac kilka godzin, bo oczywiscie cena po tym komunikacie podskoczyla dosc znacznie....
    Niestety też się z tym spotkałem. Skutecznie odpuściłem sobie zakup biletu

  7. #2327

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Napisz co bylo dalej bo to ciekawe ;-)
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  8. #2328
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Nic.
    Próbowałem kilka razy, przy wyborze taryf ciągle miałem tą cenę za którą chciałem zakupić bilet. Na końcu za każdym razem komunikat że cena jest już nie aktualna. Po kilku minutach cena już skoczyła do góry, wiadomo dlaczego.

  9. #2329
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Pytanie, czy takie działanie strony nie podpada pod interwencję rzecznika konsumenta.
    Cena od momentu wyboru do płatności powinna być stała. Oczywiście jakieś ramy czasowe powinny być, np 15 minut ale nie powinna się zmieniać na ostatnim etapie podczas płatności.
    Ztof, amnesia and przemo-19 like this.

  10. #2330

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Pytanie, czy takie działanie strony nie podpada pod interwencję rzecznika konsumenta.
    Cena od momentu wyboru do płatności powinna być stała. Oczywiście jakieś ramy czasowe powinny być, np 15 minut ale nie powinna się zmieniać na ostatnim etapie podczas płatności.
    Jak ostatnio byla ta duza promocja w Locie, to zabralem sie za kupowanie biletu doslownie kilka minut przez zakonczeniem tejże. Zanim doszlo do etapu platnosci, zrobilo sie po polnocy, i system odpowiedzial wlasnie cos w stylu "cena juz nieaktualna". No ale tam przynajmniej bylo wiadomo kto sie nie-dosc-pospieszyl...

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Po kilku minutach cena już skoczyła do góry, wiadomo dlaczego.
    Mianowicie?

  11. #2331
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Jak ostatnio byla ta duza promocja w Locie, to zabralem sie za kupowanie biletu doslownie kilka minut przez zakonczeniem tejże. Zanim doszlo do etapu platnosci, zrobilo sie po polnocy, i system odpowiedzial wlasnie cos w stylu "cena juz nieaktualna". No ale tam przynajmniej bylo wiadomo kto sie nie-dosc-pospieszyl...


    Mianowicie?
    Zapewne zablokowałem całą pulę biletów w danej taryfie

  12. #2332
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Zapewne zablokowałem całą pulę biletów w danej taryfie
    Uważaj aby LOT nie zażądał od Ciebie odszkodowania za takie złośliwe działania!

    Piotr
    MatSi and przemo-19 like this.

  13. #2333
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Uważaj aby LOT nie zażądał od Ciebie odszkodowania za takie złośliwe działania!

    Piotr
    Oj tak, zakup biletu jest złośliwym działaniem.

  14. #2334

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Oj tak, zakup biletu jest złośliwym działaniem.
    sam zakup moze jeszcze nie, ale domaganie sie wykonania uslugi w jakosci moze juz takie znamiona wyczerpywac.

    MSPANC
    Adik_s, myszygon and przemo-19 like this.

  15. #2335
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    Napisz co bylo dalej bo to ciekawe ;-)
    O ile mnie pamiec nie myli, poszedlem w nerwach do toalety upuscic zlych emocji
    MatSi likes this.

  16. #2336

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie lot.com - opinie uwagi

    Nastepnym razem moze no-spa pomoze
    U mnie po wybraniu lotow mam 15 min na dokonanie zaplaty ale w zaściankowej Polsce widocznie nadal slawojka ma sie nadal dobrze.
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  17. #2337
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Korzystając z okazji chciałbym podziękować panu Felicjanowi Sławojowi Składkowskiemu.

    A wracając do rzeczy, być może też mialem te 15 minut. Ale nie dane mi było skorzystać.

  18. #2338

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Dzisiaj odprawa przez stronę www LOT z wyborem opcji "odbierz karty pokładowe przez SMS" generuje serię (nieklikalnych) SMSów po chińsku. Dla poliglotów mała próbka:

    Ӻ倃Ā倀伀娀 ㄀㈀⼀㄀㈀ 漀  㜀㨀㐀  稀愀洀欀渀椁ᤀ挀椀攀 戀爀愀洀欀椀㨀  㜀㨀㄀  䴀椀攀樀 猀挀攀 ㄀㤀䄀 栀琀琀瀀猀㨀⼀⼀挀栀
    ؈Ӻ倃̀䐀 䔀䔀䄀 㜀㌀䘀䈀㌀ 㤀䔀㘀䄀㄀㐀䘀㈀䌀㄀☀氀渀㴀瀀氀ഀ
    ؈Ӻ倃Ȁ挀欀椀渀⸀猀椀⸀愀洀愀搀攀甀猀⸀渀攀琀⼀㄀䄀匀䤀䠀匀匀䌀䴀䌀䤀䰀伀⼀猀猀挀洀氀漀⼀戀瀀㼀䤀䘀 伀䤀㴀䐀䌀匀☀椀搀㴀㤀㘀 㤀䄀㜀㔀 㐀
    ؈Ӻ瘃̀䐀 䔀䔀䄀 㜀㌀䘀䈀㌀ 㤀䔀㘀䄀㄀㐀䘀㈀䌀㄀☀氀渀㴀瀀氀ഀ
    ؈Ӻ瘃Ȁ挀欀椀渀⸀猀椀⸀愀洀愀搀攀甀猀⸀渀攀琀⼀㄀䄀匀䤀䠀匀匀䌀䴀䌀䤀䰀伀⼀猀猀挀洀氀漀⼀戀瀀㼀䤀䘀 伀䤀㴀䐀䌀匀☀椀搀㴀㤀㘀 㤀䄀㜀㔀 㐀
    ؈Ӻ瘃Ā倀伀娀 ㄀㈀⼀㄀㈀ 漀  㜀㨀㐀  稀愀洀欀渀椁ᤀ挀椀攀 戀爀愀洀欀椀㨀  㜀㨀㄀  䴀椀攀 樀猀挀攀 ㄀㤀䄀 栀琀琀瀀猀㨀⼀⼀挀栀
    ؈Ѵጃ̀㤀㐀䔀㠀㔀㤀㌀䈀㜀䈀㜀 㠀䘀㘀䔀䈀䐀 䐀䌀㜀☀氀渀㴀瀀氀ഀ
    ؈ѴጃĀ倀伀娀 ㄀㈀⼀㄀㈀ 漀  㜀㨀㐀  稀愀洀欀渀椁ᤀ挀椀攀 戀爀愀洀欀椀㨀  㜀㨀㄀  䴀椀攀 樀猀挀攀 ㄀㤀䄀 栀琀琀瀀猀㨀⼀⼀挀栀
    ؈ѴጃȀ挀欀椀渀⸀猀椀⸀愀洀愀搀攀甀猀⸀渀攀琀⼀㄀䄀匀䤀䠀匀匀䌀䴀䌀䤀䰀伀⼀猀猀挀洀氀漀⼀戀瀀㼀䤀䘀 伀䤀㴀䐀䌀匀☀椀搀㴀㄀㄀䘀㈀䐀㐀 㠀䐀

    SMSy wysyła TravelInfo, czyli to samo źródło, które (zazwyczaj!) generuje SMSy z linkami do boardingów w komórce (apple wallet w moim przypadku). Wyjaśniam, że nie lecę do Chin, ani z Chin, ani nawet nie jestem chwilowo w Chinach. Na szczęście inne opcje działają.

  19. #2339
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Po skopiowaniu części tekstu do Google Translate wyszło m.in. " dobrze wymieszaj"
    PeK, amnesia, sprajt2 and 8 others like this.

  20. #2340

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    I wciąż to samo: dowód tutaj. Nikt się nie odprawiał online przez ostatnie trzy dni z dostarczeniem boardingu SMSem? Czy to tylko ja tak mam?

LinkBacks (?)

  1. 22-07-2013, 21:28
  2. 26-06-2013, 10:44
  3. 14-06-2012, 17:46

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •