LOT Polish Airlines 3 godz. ˇ
Zaloguj się do naszej usługi Zarządzaj Rezerwacją i upewnij się, że o niczym nie zapomnisz! Skorzystaj z promocyjnych ofert i dodaj bagaż 20% taniej lub niezbędny sprzęt sportowy ➡ lot.com
-----------------------------------------------------
uadło się komuć zalogować?
Ponieważ, jak powszechnie wiadomo, na stronie lot.com nie można kupić biletu multicity, korzystając z pobytu na Okęciu udałem się przed chwilą do kasy biletowej LOT, aby dokonać tej transakcji. Po usilnych, trwających niemal pół godziny próbach, nie udało się kupić biletu POZ-WAW-LHR-WAW w klasie biznes, bo (bardzo miłemu i szczerze zaangażowanemu) panu kasjerowi "nie pobierały się taryfy". To, co się udało (nadludzkim wysiłkiem okupionym kroplistym potem), to podróż tam w taryfie FSFXP0, i z powrotem w LSAVJ0. Straciłem wiarę w rychłą ewolucję funkcjonalności strony LOT, no bo skoro nawet pracownicy sobie nie radzą z wystawianiem biletów, to pasażer tym bardziej się przewróci, a strona wykrzaczy.
https://www.google.com/flights/#flt=...;sd:1;t:f;tt:m
Daty oczywiście losowe. Link do LO to pewnie taki easter egg od googla, ale już do agenta wydaje się działać.
Merci, pięknie rzekł koziołek...
Motyl chce przeszkolić załogi pokładowe: https://www.linkedin.com/pulse/co-z-...e-pawel-motyl/Propozycja:
Drogi Zarządzie PLL LOT! Oferuję Wam ZA DARMO przeszkolenie Waszych ludzi w zakresie podstaw obsługi klienta, chętnie włączę też w ten projekt innych trenerów. Zrobimy ogólnopolską akcję #HELP_LOT. Poważnie, to jest w moim interesie i w interesie wielu ludzi, którzy w przeciwieństwie do "Wniebowziętych" latają bo muszą, a nie dlatego że lubią. A jak już osiągniecie poziom serwisu tanich linii i postanowicie sprawdzić co jest dalej, to za kolejne sesje możecie nam zapłacić.
#HELP_LOT
A ja miałem przyjemność zrobić 4 odcinki po kraju kilka dni temu: 3804, 3957, 3950 i 3803 i jeśli w 3 ostatnich rejsach obsługa normalna, bez zarzutu to załoga rejsu 3804 (RZE-WAW) w dwóch słowach: FENO MENALNA Naprawdę, siedziałem w tylnej części E195 więc z szefową pokładu nie miałem styczności, ale obserwowałem 2 pozostałe stewki i było bardzo tak jak powinno być. Szczery uśmiech, życzenia miłego lotu po podaniu wody paażerowi itd. Dużo powyżej średniej. Brawo dla tej załogi.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Ale to są chyba dwie różne sprawy. Gościu krytykuje 'zarządzanie kryzysowe' LOTu w sytuacji IRROPSów (moim zdaniem niesłusznie), a Ty piszesz o przyjemnych doświadczeniach na pokładzie samolotów (które, w odróżnieniu od tych opisywanych, leciały). Non sequitur, że się tak wyrażę.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
to słabo zabezpieczone - zazwyczaj hasło powinno przychodzić inną drogą np. SMSem
Twoje dane osobowe/firmowe oraz to ile wydajesz na bilety
@Sven był beta testerem
Jego zdanie się liczy
Swoją drogą, nie rozumiem cen Premium Economy. Prawie zawsze na shorthaul różnią się od biznesu o jakieś grosze, więc po co ktoś miałby to kupować zamiast C?
Zakładki