Strona 1 z 100 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 1989
Like Tree1003Likes

Wątek: lot.com - opinie uwagi

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie lot.com - opinie uwagi


    Polecamy

    Nie no, nie mogę uwierzyć, że w ciągu kilku już miesięcy od uruchomienia nowego lot.com nie udało się zlikwidować podstawowych, kretyńskich, utrudniających rezerwację błędów. To jest farsa i żałość.

    1. Po powrocie do strony głównej widzę po raz tysięczny domyślne wyszukiwanie WAW-AMS, z wyczyszczonymi polami dat. Czy tak trudno zapamiętać w sesji co było wyszukiwane?
    2. Kod rabatowy (którego nie chcę użyć, bo nie działa dla pożądanych przeze mnie dat) w odróżnieniu od powyższego zapamiętać się potrafił!!!! To jest farsa.
    3. Po otwarciu kalendarza wyświetla się miesiąc, w którym wyszukiwałem ostatnio oraz DNI Z MIESIĄCA AKTUALNEGO (dziś jeszcze maja). Kosmos. Muszę zmienić na inny miesiąc, żeby się odświeżyło i wrócić do tego w którym chciałem wyszukiwać. Paranoja. Kto to pisał?!?
    4. Pod przyciskiem "zmień wyszukiwanie" mogę zmienić tylko daty. Zmiana kierunku (np. wyszukuję KTW oraz KRK, chcę porównać ceny) wymaga powrotu do strony głównej i użerania się z punktami 1, 2, 3.

    Jest to żałosne. Idę kupić u pośrednika lub konkurencji. Moje podatki na to idą??? Szkoda, że autor tego badziewia nie miał odwagi podpisać się w źródle albo stopce strony, byłoby przynajmniej kogo wyśmiać konkretnie...
    Lukasz likes this.

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    chyba jakas grubsza ta awaria z naliczaniem bo jak podstawowe(statusowopremiowe) byly na koncie nastepnego dnia rano tak teraz nie mam ani za 2niedzielne LOTy ani za wczoraj :/
    Lufa nalicza znacznie sprawniej(przy powrocie z Indii nie zdazylem sie dobrze w saloniku rozsiasc a juz na koncie byly) ale wiem wiem, to program Lufy wiec moga byc szybsi...

  3. #3
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Nie no, nie mogę uwierzyć, że w ciągu kilku już miesięcy od uruchomienia nowego lot.com nie udało się zlikwidować podstawowych, kretyńskich, utrudniających rezerwację błędów. To jest farsa i żałość.

    1. Po powrocie do strony głównej widzę po raz tysięczny domyślne wyszukiwanie WAW-AMS, z wyczyszczonymi polami dat. Czy tak trudno zapamiętać w sesji co było wyszukiwane?
    2. Kod rabatowy (którego nie chcę użyć, bo nie działa dla pożądanych przeze mnie dat) w odróżnieniu od powyższego zapamiętać się potrafił!!!! To jest farsa.
    3. Po otwarciu kalendarza wyświetla się miesiąc, w którym wyszukiwałem ostatnio oraz DNI Z MIESIĄCA AKTUALNEGO (dziś jeszcze maja). Kosmos. Muszę zmienić na inny miesiąc, żeby się odświeżyło i wrócić do tego w którym chciałem wyszukiwać. Paranoja. Kto to pisał?!?
    4. Pod przyciskiem "zmień wyszukiwanie" mogę zmienić tylko daty. Zmiana kierunku (np. wyszukuję KTW oraz KRK, chcę porównać ceny) wymaga powrotu do strony głównej i użerania się z punktami 1, 2, 3.

    Jest to żałosne. Idę kupić u pośrednika lub konkurencji. Moje podatki na to idą??? Szkoda, że autor tego badziewia nie miał odwagi podpisać się w źródle albo stopce strony, byłoby przynajmniej kogo wyśmiać konkretnie...
    Kurde, chciałbym, żeby moi klienci mieli swój soft tak w dupie, jak ma LO. Gdybyśmy my wypuścili takiego gniota, to bym się długo zbierał po rozmowie z ich szefostwem.
    Już pomijam absurdalność tych "błędów" - to z kalendarzem i niezapamiętywaniem poprzedniego wyszukiwania to... No kurna, słów brak, poważnie. LOT za fakturę autorowi tej strony nie zapłacił, czy jak? Bo inaczej się tego olewactwa nie da wytłumaczyć.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Stronę w bieżącej odsłonie zrobił Comarch we współpracy ze 180 Heartbeats, ale ta ostatnia, nawet nie odnotowuje tego w swoim portfolio: Tablica.pl - Sprzątanie miasta - 180heartbeats - creating brand excitement. Comarch natomiast bardzo się chwali swoimi rozwiązaniami w tym zakresie: Lotnictwo żyje w symbiozie z rozwiązaniami IT

    Oczywiście, jak DaKo zauważył jest w tym sporo winy po stronie LOT, jako klienta, który nie jest w stanie wyegzekwować podstawowej funkcjonalności najważniejszego kanału komunikacji. Trochę to dziwi, bo dział IT w Locie to kilkadziesiąt osób. Inna sprawa, że po tym, jak poznałem jak wygląda Comarch od środka, nie zleciłbym tej firmie wykonania czegokolwiek.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Inna sprawa, że po tym, jak poznałem jak wygląda Comarch od środka, nie zleciłbym tej firmie wykonania czegokolwiek.
    Nie bez powodu mają siedzibę drzwi w drzwi z Politechniką Krakowską

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Nie bez powodu mają siedzibę drzwi w drzwi z Politechniką Krakowską


    https://www.facebook.com/JuniorBrandManager
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 31-05-2012 o 15:11
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Nie bez powodu mają siedzibę drzwi w drzwi z Politechniką Krakowską
    Bez przesady, jest sporo firm które naprawde dobrze współpracują z uczelniami i bardzo to sobie chwalą. A Comarch...wydaje sie byc ciagle w zawieszeniu pomiędzy firmą jednego człowiek, a korporacją...
    A strona www - własnie, ile mozna naprawiac takie detale, ktore sa jednak strasznie wkurzajace.

  8. #8
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Akurat stanę w obronie ComArchu choć nie jestem pracownikiem. Z softami to jest tak, że jest on tak dobry na ile dobrze spisano wymagania. (taki fajny obrazek huśtawki wg dilberta krąży w sieci). Robiłem z nimi 2 kontrakty (po ok mln każdy) i każdy poszedł zgodnie z harmonogramem i klient zadowolony
    Tutaj jest problem bezwładności - firma państwowa, zamówienia publiczne itp. Padł pomysł modyfikacji, złożono zamówienie - potem wymagania okazały się nieprecyzyjne i pat - dostawca nie zrobi roboty poza wymaganiami, a zamawiający nie chce dać kasy. W sądzie sprawa czysta, umowa zrealizowana zgodnie z zamówieniem. Ale klient niezadowolony. A może nie powiedział, że niezadowolony ? Może następne zamówienie w toku ...
    Pitterek

  9. #9
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Bez przesady, jest sporo firm które naprawde dobrze współpracują z uczelniami i bardzo to sobie chwalą.
    Śmieje się branża, że te "drzwi w drzwi" jest po to żeby student zdążył przyjść pokodzić jak ma okienko . Generalnie rotacja jest jak w silniku turbowentylatorowym.

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Akurat stanę w obronie ComArchu choć nie jestem pracownikiem. Z softami to jest tak, że jest on tak dobry na ile dobrze spisano wymagania.
    Tja a u mnie trzeba było spuścić ze smyczy szefa IT, żeby wybić im z głowy analizę systemu bankowości internetowej ..... w 5 dni (słownie: pięć). Po dobrze spisanych wymaganiach (co trwało dłużej niż ich zakładane wdrożenie) okazało się w developmencie że "oni takiej opcji po prostu nie mają". I co mi pan teraz zrobisz...

  10. #10
    des
    des jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Spróbuję się czegoś dla Was dowiedzieć jutro.
    I czy coś wiadomo? Nie ukrywam, że i mi LOT 'wisi' dobrych kilka tysięcy mil...

  11. #11
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Tutaj jest problem bezwładności - firma państwowa, zamówienia publiczne itp. Padł pomysł modyfikacji, złożono zamówienie - potem wymagania okazały się nieprecyzyjne i pat - dostawca nie zrobi roboty poza wymaganiami, a zamawiający nie chce dać kasy. W sądzie sprawa czysta, umowa zrealizowana zgodnie z zamówieniem.
    Czy sugerujesz, że w specyfikacji zamówienia było spisane, że kalendarz ma być do dupy? Nie mówimy tutaj o błędach projektowych, a o zwykłych niedoróbkach. W polskim sądzie da się sędziom wytłumaczyć, co to common sense, to nie USA, żeby na każdym kubku było napisane, że woda w środku jest gorąca. Jak na stronie jest kalendarz, to wiadomo, jak mniej więcej ma on działać, i specyfikacja co do joty nie musi tego precyzować. Litości, mówimy o prostej funkcjonalności oczywiście, kwestia zapamiętywania przez wyszukiwarkę poprzedniego wyboru jak najbardziej może pod to podchodzić, że LOT wprost sobie takiej rzeczy nie zażyczył. Kwestia, czy to jest pierdoła, o którą akurat warto drzeć koty i do sądu iść, czy nie lepiej zrobić nawet za friko na konto przyszłej współpracy. To nie jest dużo roboty

  12. #12
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cos im chyba konkretniej pierdyknelo - nie naliczyli mi jeszcze mil za przeloty sprzed 2tyg. ...

    Ps' jak LdF zaczal normalnie naliczac - czyt. raz w miesiacu, w miare na biezaco (czyt. za ubiegly miesiac, a nie 2-3 do tytulu) to teraz MiM ma gorsze dni. A bylo juz tak fajnie, ze praktycznie mile naliczali w tym samym dniu, najdalej nazajutrz.

  13. #13
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Kurna mać, sobie pogadaliśmy - a ja dzisiaj chciałem sprawdzić parę cen, i co bym nie robił, to mam to samo:
    Uwaga
    Podaj kod kraju numeru kontaktowego w nagłych przypadkach. (1454)
    natychmiast po kliknięciu "Wyszukaj". Czy w LOT ktoś jeszcze w ogóle pracuje? Przecież to się w pale nie mieści. Nie można po prostu odpalić tej samej strony, która była trzy/cztery lata temu? Wiem, że nie można, bo wtedy LOT nie korzystał jeszcze z Amadeusa, więc takie proste to to nie jest, ale to już pewne granice przekracza.

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Wyloguj, zaloguj.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Przecież to się w pale nie mieści. Nie można po prostu odpalić tej samej strony, która była trzy/cztery lata temu? Wiem, że nie można, bo wtedy LOT nie korzystał jeszcze z Amadeusa, więc takie proste to to nie jest, ale to już pewne granice przekracza.
    Ale poprzednia wersja strony AFAIR była już na Amadeusie, a działała lepiej. Teraz jest żenująca czcionka skacząca przy najechaniu myszką, kolory wybrane z kapelusza, jakieś niedopracowane skrypty etc. U mnie taki programista by poleciał, a LO to firma obracająca milionami złotych przecież. Jak to pewnie w LO, nie ma motywacji, bo po co. W normalnej firmie stewka nie mówiąca fluent engliszem w ogóle by nie dostała pracy, a tu lata, to pewnie i programista nie musi nic szczególnego umieć.

    Skąd LO bierze grafika? Ta tłusta kursywa w reklamach jeszcze ujdzie, ale na stronie jest po prostu nieczytelna.

    To samo jest z ELO/OLT - ten sam airkiosk, ale strona OLT działa mimo obciążenia (nie licząc iframe rezerwacyjnego na starcie), a strona ELO po zmianach się krzaczy w IE w trybie zgodności i nie da się zrobić rezerwacji w ogóle. Lepsze jest wzorem dobrego.

  16. #16
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wyloguj, zaloguj.
    Chyba po prostu "zaloguj", bo nie byłem zalogowany. Ale tak czy inaczej, to śmiszne, nie uważasz?

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras Zobacz posta
    Ale poprzednia wersja strony AFAIR była już na Amadeusie, a działała lepiej.
    Też by mogła być.

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras Zobacz posta
    Skąd LO bierze grafika? Ta tłusta kursywa w reklamach jeszcze ujdzie, ale na stronie jest po prostu nieczytelna.
    Nie sposób się nie zgodzić ta kursywa to jakieś wczesne lata 90., jak ludzie się jarali, że komputer w ogóle kursywę pokazuje

  17. #17

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wyloguj, zaloguj.
    Chyba powinieneś wykupić reklamę z tym napisem na stronie lot i to byłby element tej strony, który miałby największy pozytywny wpływ na sprzedaż biletów.

  18. #18
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wyloguj, zaloguj.
    W zeszłym tygodniu miałem ten problem, napisałem do LOT jeszcze przed podaniem rozwiązania tutaj. Odpowiedź była taka:
    Cytat Zamieszczone przez LOT
    Szanowny Panie,

    Sprawdziliśmy ten problem i z naszej strony wszsytko działa. Sprawdziliśmy
    to na podanej przez Pana wersji przeglądarki.

    Z wyrazami szacunku
    Trochę mnie zdziwiło, że sprawa jest rozwiązana i brak ze strony LOT jakichkolwiek dodatkowych pytań odnośnie problemu (jakby na to nie spojrzeć poważnego). Tu zostało to rozwiązane, więc postanowiłem podzielić się wiedzą z lotem:
    Cytat Zamieszczone przez ja
    Witam serdecznie,
    w międzyczasie na jednym z branżowych forów zostało podane rozwiązanie - wylogować się i zalogować ponownie (wtedy pojawia się okno z potwierdzeniem numeru kontaktowego), zatem u mnie wszystko już działa. Podobny problem miało więcej osób (na różnych przeglądarkach) - wniosek jest taki, że problem mają wszyscy ci, którzy mają włączone stałe zalogowanie w serwisie. Nie muszą się logować, więc nie potwierdzają numeru kontaktowego, jednak przy wyszukiwaniu pojawia się podany przeze mnie błąd. Nie muszę mówić, że ten problem (który ja miałem co najmniej od środy) może skutecznie zniechęcić do kupowania biletów LOT. Rozwiązaniem byłaby możliwość potwierdzenia numeru przy wyszukaniu.
    To napisałem w poniedziałek... ile może zająć rozwiązanie tak błahego z punktu widzenia programistów, a tak istotnego z punktu widzenia działalności spółki problemu? Ile LOT już stracił pewnie nie da się policzyć... profesjonalizm pełną gębą.

  19. #19
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Czy sugerujesz, że w specyfikacji zamówienia było spisane, że kalendarz ma być do dupy? Nie mówimy tutaj o błędach projektowych, a o zwykłych niedoróbkach. W polskim sądzie da się sędziom wytłumaczyć, co to common sense, to nie USA, żeby na każdym kubku było napisane, że woda w środku jest gorąca. Jak na stronie jest kalendarz, to wiadomo, jak mniej więcej ma on działać, i specyfikacja co do joty nie musi tego precyzować. Litości, mówimy o prostej funkcjonalności oczywiście, kwestia zapamiętywania przez wyszukiwarkę poprzedniego wyboru jak najbardziej może pod to podchodzić, że LOT wprost sobie takiej rzeczy nie zażyczył. Kwestia, czy to jest pierdoła, o którą akurat warto drzeć koty i do sądu iść, czy nie lepiej zrobić nawet za friko na konto przyszłej współpracy. To nie jest dużo roboty
    Niestety polskie firmy produkujące soft, a zwłaszcza te duże (te pocomputerlandowe typu Sygnity lub Cube,Prokomy) to muszą mieć napisane w wymaganiach: Ziemia kręci się ruchem obrotowym, i że zgodnie z ruchem wskazówek to znaczy w prawo. Dostarcza toto soft do testów - do doopy i zamiast w poprawić ew. błędy to się wykłóca - np. - że w specyfikacji systemu rola nazwana "czytelnik" nie miała wspomniane, że nie może zapisywać ...
    A dlatego, że nie mają własnych developerów tylko wynajmują "studentów" do bazgrania kodu ... tutaj problem polega pewnie na tym, że była konkurencja cenowa i jakby tu rzec, statek "projekt" ma wody na równo z burtami. Oczywiście nie świadczy to ani o zmawiającym, ani dostawcy (co to się już nie chce podpisać logiem na stronie)

    Im mniejsza firma tym lepiej.
    Pitterek

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Niestety polskie firmy produkujące soft, a zwłaszcza te duże
    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Im mniejsza firma tym lepiej.
    Sam pracuję w czymś takim. Klient musi z grubsza tylko wiedzieć, czego chce, a ja jestem od tego, żeby wiedzieć że rynkowym standardem jest zapamiętanie zmiennych w sesji. Klient nie musi być informatykiem, ale mieć jaj na tyle, żeby po reklamacjach użytkowników natychmiast żądać poprawek. OLT jakoś umie robić poprawki na stronie z marszu (pamięta ktoś, jak zmieniało się menu z miastami?), bo im zależy, a w LO od lat nikomu na niczym nie zależy.

    Darowaliby sobie te wszystkie wersje językowe (naprawdę trzeba mieć hiszpańską? ale naprawdę?), a wzięli za podstawy.
    EMB175 likes this.

Strona 1 z 100 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-07-2013, 21:28
  2. 26-06-2013, 10:44
  3. 14-06-2012, 17:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •