Strona 1 z 18 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 351
Like Tree2Likes

Wątek: Flota długodystansowa PLL LOT w latach 2009-2012

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Flota długodystansowa PLL LOT w latach 2009-2012


    Polecamy

    Previously Mikosz has hinted he would not rule out a switch to Airbus if LOT fails to reach a definite conclusion with Boeing regarding its widebody fleet options.

    Niewykluczone że się obrażą na 787 i wybiorą A330/350.



    "We absolutely need to take a decision about the Dreamliner," says Mikosz
    The four 767s LOT currently operates on long-haul routes are getting old, he explains. "Boeing knows that. We will see what comes out."
    Mikosz also stresses aircraft options are key for LOT. If the carrier opts to exercise additional options that would allow LOT to either bolster its North America network or introduce new service to Dubai or Tokyo.

    LOT recently secured approval to operate up to 10 services per week to Japan. Three must be operated to Tokyo while the rest would be allotted to Osaka or Nagoya.
    Likening LOT's current situation to the "chicken and the egg", Mikosz asks: "What comes first the aircraft or the route?"
    W planach na nowe longhaule Mikosz wymienia więcej Ameryki, Dubaj i Tokio, wspomniano o umowie z Japonią jako o inicjatywie LOTowskiej!

    Mikosz and LOT management are also analysing LOT's narrowbody fleet. The carrier could switch some of its older 737-400s/500s for either next generation 737s or Embraer E-195s, he says.

    Nawet do głowy nie przyszło wymienić A320 rodzinę. Czyli już wiemy co będzie po klassikach...



    The chief says the E-195 "has very good opinions" and is appreciated by pilots. LOT currently operates 10 E-170s and six E-175s. Mikosz refers to the E-175 specifically, explaining it matches the carrier's needs perfectly. LOT is aiming to make decision regarding the make-up of its narrowbody fleet by yearend.

    E-175 jest najoptymalniejszym samolotem we flocie



    Mikosz also says he is keen to rid LOT of some smaller aircraft types including its six ERJ-145s and six ATR 42-500s. LOT also operates eight larger ATR-72s.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    milo ze wkleiłes cały artykuł, tak własnie pomyslałem ze przydałby się dla niego osoby wątek,a nie tylko link w poddziale.

    Zobaczymy co przyniosą negocjacje, tak naprawdę najwięcej zalezy od tresci umowy jaką zawarto zamawiając samolot, a tresci nie znamy i zapewne nigdy nie poznamy.

    Co do planów dalekodystansowych to jednak jako pierwsze wymieniono loty do Ameryki co moim zdaniem jest bardzo sensowne.
    Co do E75 to miło - i linii pasuje i przez pasazerów bardzo lubiany.
    Ciekawe co będzie zamiast małych samolotów - część zapewne zastąpią E75, ale w lotach po kraju?? moze kolejne ATR

  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Niewykluczone że się obrażą na 787 i wybiorą A330/350.
    A350? To chyba sobie jeszcze dluzej poczekaja...

  4. #4

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    ATR-72 dac tylko na krajowki i problem bedzie w miare rozwiazany.

    737 zastapia pewnie ERJ-195... Nie za bardzo wierze w zamowienie 737NG...

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A czym będą latali na Teneryfę, do Taszkientu, Heathrow Dubaju czy Ałma-Aty?

  6. #6
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    ATR-72 dac tylko na krajowki i problem bedzie w miare rozwiazany.
    Jaki problem?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    czy w tych dywagacjach rozumie się LOT jako całość czy LOT charters to osobna para kaloszy jeśli chodzi o flotę?

  8. #8
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    LOT Charters nie jest osobną linią lotniczą, tylko działem firmy organizującym rejsy czarterowe, więc flota liczy się jako całość.

    OT: Podobnie na Jetphotos.net ktoś założył osobną linię - LOT Charters - co jest bzdurą przecież. Pisałem do adminów, ale nie chcą dać się przekonać że wszystkie samoloty we flocie to jednak LOT.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Nawet do głowy nie przyszło wymienić A320 rodzinę. Czyli już wiemy co będzie po klassikach...
    Szkoda... Widać Seba lubi tłuc się w ciasnych 737 po Europie...

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    W planach na nowe longhaule Mikosz wymienia więcej Ameryki, Dubaj i Tokio, wspomniano o umowie z Japonią jako o inicjatywie LOTowskiej!
    Nie chcę się czepiać szczegółów, ale akurat o tym, że to była inicjatywa PLL "Lot" nie wspomniał. Jest napisane tylko tyle, że "Lot zapewnił sobie", ale na mocy umowy każda polska linia może te rejsy uruchomić. Czyli jeśli PLL padnie, prawa może przejąć inny krajowy przewoźnik.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    "LOT zapewnił sobie" jak dla mnie wskazuje jasno inicjatywę LOTu, zresztą sam fakt że w tym artykułu wspomniano o tym fakcie oznacza, że Mikosz musi być sprawą żywo zainteresowany, po przecież artykuł jest pokłosiem rozmów z Mikoszem na imprezie poświęconej wejściu Continentala do Star'a...

  11. #11
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Szkoda... Widać Seba lubi tłuc się w ciasnych 737 po Europie...
    Polataj A320 Iberii po Europie - ciasniej niz w Rayanie.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  12. #12
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Szkoda... Widać Seba lubi tłuc się w ciasnych 737 po Europie...
    Ciasnota nie zależy od typu samolotu, tylko od konfiguracji siedzeń w kabinie pasażerskiej i samych tychże siedzeń. Dla porównania B737 Ryanair oraz Privat Air. Bezsensowne są takie posty.

  13. #13
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Nasz kochany ojcie_c nie leciał 320 brytiszu.Polecam środkowe /rozkładane-składane/ miejsce.

  14. #14
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Kurcze szkoda ... szkoda szkoda szkoda ... od pewnego czasu staję się wrogiem floty boeinga ... dla mnie ich oferta to "nic ciekawego" ...
    wiele razy myślałem sobie że fajnie by było w LOT podmienić boeingi na airbusy (ew. 737 na Emb)
    ale chyba nic z tego

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cani Zobacz posta
    Ciasnota nie zależy od typu samolotu, tylko od konfiguracji siedzeń w kabinie pasażerskiej i samych tychże siedzeń. Dla porównania B737 Ryanair oraz Privat Air. Bezsensowne są takie posty.
    Mają sens, jeśli porównujemy oferowane siedzenia w klasie ekonomicznej przewoźników sieciowych, a nie jakieś ekstremalne zestawienia jak powyżej.
    Mówiąc krótko: Embraer i Airbus mogą mieć siedzenia odpowiednio o 2 i 1 cal szersze od tych w 737. Więc mogą być i są wygodniejszymi samolotami.

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    Nasz kochany ojcie_c nie leciał 320 brytiszu.Polecam środkowe /rozkładane-składane/ miejsce.
    Nasz kochany ojcie_c leciał 777 brytiszu. Żadne lotowskie siedzenia w ekonomiku się nie umywają. A co do "wąskich"...

    Wystarczy że leciałem A320 i 737-300 US Airways przed zmianą "konfiguracji" linii na LCC. Szersze siedzenie = więcej miejsca, dziękuję bardzo. A środkowego nigdy nie rezerwuję - tylko przy oknie.

    W PLL "Lot" 737 równa się ciasnota w siedzeniu. Polecam zwłaszcza środkowe siedzenie.

  16. #16
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    A uparciuszek z Ciebie . Czyli nie leciał kolega 320 brytiszem, na środku z resztą . Więc porównanie do 737 PLL LOT S.A nie może mieć miejsca. Czyli kolega idzie w zaparte...

    Acha... w samolotach eksploatowanych przez PLL LOT S.A nie ma rozkładanych-składanych miejsc pasażerskich,w żadnym.

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    A uparciuszek z Ciebie . Czyli nie leciał kolega 320 brytiszem, na środku z resztą . Więc porównanie do 737 PLL LOT S.A nie może mieć miejsca.
    Może mieć. Vide moje porównanie US Airways (zanim stali się LCC). 737 - ten sam rozmiar siedzeń co w LO. A320 - o cal szersze.

    BA mnie nie interesuje, bo w następnej podróży transatlantyckiej i tak będę leciał LH via FRA.

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    [...] Acha... w samolotach eksploatowanych przez PLL LOT S.A nie ma rozkładanych-składanych miejsc pasażerskich,w żadnym.
    Owszem, są w SP-LLK w rzędach od 1 do 9. Środkowe siedzenie składa się objawiając dodatkowy stoliczek.

  19. #19
    Awatar tomjedrz

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    A uparciuszek z Ciebie . Czyli nie leciał kolega 320 brytiszem, na środku z resztą . Więc porównanie do 737 PLL LOT S.A nie może mieć miejsca. Czyli kolega idzie w zaparte...

    Acha... w samolotach eksploatowanych przez PLL LOT S.A nie ma rozkładanych-składanych miejsc pasażerskich,w żadnym.
    W LLK są, ale będą zablokowane nowymi gąbkami i pokrowcami. LLK Latał wcześniej w Air One. Na LLL pewnie też jest podobnie.

    Moja stara stronka: fulcrum.prv.pl - jest trochę fajnych zdjęć.

  20. #20
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Panowie , widać że nie byliście na brytiszu. Takie same były na 757 .Środkowy fotel jest składany -rozkładany po szerokości siedziska i oparcia.

Strona 1 z 18 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •