Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Siatka zimowa 2012/2013


    Polecamy

    W tym wątku umieszczam TYLKO informacje o zmianach w siatce zima 2012/2013.
    Dyskusja toczy się tu: PLL LOT - Nowe / Skasowane Połączenia 2012


    • FCO: zawieszone w okresie 28.10 - 30.03
    • EWR: połączenie skasowane od 28.10, połączenia przeniesione na JFK (informacja niepotwierdzona na podstawie systemu rezerwacyjnego)
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 21-06-2012 o 18:07
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Brak rejsow do/z TLL i RIX w soboty. Od konca marca 2013 teoretycznie wraca 7/7.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Brak rejsów do Helsinek i Sofii w soboty (choc TLL mając 6 razy w tygodniu ma więcej niz w poprzednią zimę, SOF tez chyba miała mniej niz obecny plan).

  4. #4
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Ostatni Sked Load 12/2012 LO/WAW -

    Nastepny update powinien wykasowac FCO/EWR



    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #5

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    na zimę Tbilisi 3 razy w tygodniu 1-3-6
    nie wiem jak było w tamtym roku ale ponoć dobre jest obłożenie tych samolotów i wschód z zachodem itd.
    a potem na wiosnę ponownie powrót do 5 razy

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    na zimę Tbilisi 3 razy w tygodniu 1-3-6
    nie wiem jak było w tamtym roku ale ponoć dobre jest obłożenie tych samolotów i wschód z zachodem itd.
    a potem na wiosnę ponownie powrót do 5 razy
    A czy to nie jest nadal stary rozkład z poprzedniej zimy? wydaje mi sie ze nic sie nie zmieniło, a zmiany Tbilisi pojawiały sie zazwyczaj na koncu. Moze uda im się zachowac dobrą tradycje i co sezon dodawac jedną rotację tygodniowo (w odniesieniu do tego samego sezonu rok wczesniej) Licze na 4 loty w tygodniu zima do TBS i Erywania.

  7. #7
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie

    TBS i EVN pozostaną w rozkładzie zimowym 2012/13 3 razy w tygodniu 1-3--6
    Ja osobiście liczę (życzę nietylko sobie ) nowej destynacji na Bałkanach, choć na zimę chyba zerowe szanse

  8. #8
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    A to już potwierdzone? Bo wydaje mi się,że na wiele rejsów jest jeszcze wstrzymana sprzedaż,nie są dostępne, np. WAW-BRU i WAW-LHR ostatnio widziałem że tylko po dwa rejsy dziennie są w sprzedaży.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Przy poprzednich rozkladach zmiany dotyczące TBS i EVN pojawiały się miesiąc przed startem sezonu wiec spokojnie. Zmiany w BRU bardzo by sie przydały, dodanie nowego lotu, bo po wycofaniu się Brussels jest olbrzymia dziura w rozkładzie.

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Redukcja ATH z 5 do 3 tygodniowo:

    LO603 WAW1100 – 1445ATH E75 2
    LO603 WAW1100 – 1445ATH E95 47


    LO604 ATH1535 – 1720WAW E75 2
    LO604 ATH1535 – 1720WAW E95 47
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11
    Awatar lukka1979

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    czy wiadomo co z LO 3947/48 w zimie? i z czestotliwoscia LO3957/58?

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zmiany w siatce krajowej (podmiana prawie wszystkich maszyn na Dashe) ekonomicznie oczywiscie rozumiem, ale...czemu w takim razie nie zwiekszono liczby rotacji. Znalezienie porannego lotu z GDN do WAW lub odwrotnie na najblizsze kilka dni graniczy z cudem (sa albo bilety 5;30 rano albo 13:05) - o ile zwiekszenie liczby rotacji wymaga dodatkowych maszyn to juz wyslanie jednego E95 ok 8-9 z Gdanska i WRO (co oznacza lot z WAW do tych miast ok 7-8 rano) na pewno (rzadko uzywam tu tego sformulowania) byloby finansowo uzasadnione i to w obie strony (a przy okazji nie byloby problemu jak obecnie, ze nie mogę leciec z Gdanska przez WAW dalej, bo nie ma miejsc na trasie krajowej).

  13. #13

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Ale po co? Pomyślą może za dwa lata jak wyjdą z dołka w jaki ich wpędził OLT.
    To tak sarkastycznie oczywiście :-)

  14. #14
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    (a przy okazji nie byloby problemu jak obecnie, ze nie mogę leciec z Gdanska przez WAW dalej, bo nie ma miejsc na trasie krajowej).
    Żeby się nie okazało, że za pół roku usłyszymy "co prawda pierwszy raz od lat udało nam się osiągnąć zysk na siatce krajowej, niestety w tym roku loty europejskie są minimalnie poniżej kreski"

  15. #15

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Zmiany w siatce krajowej (podmiana prawie wszystkich maszyn na Dashe) ekonomicznie oczywiscie rozumiem, ale...czemu w takim razie nie zwiekszono liczby rotacji. Znalezienie porannego lotu z GDN do WAW lub odwrotnie na najblizsze kilka dni graniczy z cudem (sa albo bilety 5;30 rano albo 13:05) - o ile zwiekszenie liczby rotacji wymaga dodatkowych maszyn to juz wyslanie jednego E95 ok 8-9 z Gdanska i WRO (co oznacza lot z WAW do tych miast ok 7-8 rano) na pewno (rzadko uzywam tu tego sformulowania) byloby finansowo uzasadnione i to w obie strony (a przy okazji nie byloby problemu jak obecnie, ze nie mogę leciec z Gdanska przez WAW dalej, bo nie ma miejsc na trasie krajowej).
    dokładnie cierpie z tego samego powodu, i dałem upust na forum mojej złości.
    Był na początku E95 na rotacj LO3831/3831 (notorycznie wyprzedanej, nawet bardziej niż rejsy wieczorne). Dalej - K2 nie potrafi latać. Każdy ich rejs, jakim ostatnio (miesiac siatki zimowej) był opóźniony a jeden odwołany. Pełen poniedziałkowy LO3832, i hej następny rejs zaproponowali o 14.35.

  16. #16
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Czy problemem nielatania E95 na siatce krajowej rano nie są nocowania i wczesne rotacje do LHR, BRU i może jeszcze CDG? Nie wiem, tylko zgaduję...

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Czy problemem nielatania E95 na siatce krajowej rano nie są nocowania i wczesne rotacje do LHR, BRU i może jeszcze CDG? Nie wiem, tylko zgaduję...

    wczesniej był B734 na rotacji do GDN LO3832, potem zmienili i długo był E95 sprzedawany. Wydawało mi się, że to jest jakoś tak - 8.00-8.50 do GDN, 9.35 z GDN, laduję w WAW 10.25, potem chyba często leciał do BCN o 11.10 i po powrocie z BCN robił rotacje LO3825/26 czyli wtedy 19.30-20.20 i powrót z GDN o 21 i lądowanie 22

    Duże samoloty w tych godzinach miały oprócz super dużego ruchu p2p biznesowego sens z punktu widzenia kontrybucji na siatke z GDN. Jest to ostatnia rotacja łapiąca transtlantyki a potem LO3826 feeduje rejsy nocne TLV/EVN/CAI/LCA/ATH/TBS/[BEY-sezonowo]

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    LOT odstawia 737. I tu pewnie działa z grubsza domino. W miejsce 737 wchodzi 195, ..... i w miejsce e170 dashe.
    To prawdopodobne wyjaśnienie. Do sensowności się nie odnoszę. Ale zgadzam się, że jeśli kraj ma byc wąskim gardłem dla lotów SH/LH to bez sensu.

    Zwróćcie uwagę, ze to się chyba pogłębi potencjalnie bo lot ma mieć więcej samolotów LH a mniej na SH. Więc mniej feederów na więcej szerokokadłubowców. ;-))) LF wzrosną.

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez leonid Zobacz posta
    LF wzrosną.
    I przy tej okazji trzeba odpowiedzieć na pytanie, czy segment +, czy network + ? Obstawiam, że ma być segment +.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    wczesniej był B734 na rotacji do GDN LO3832, potem zmienili i długo był E95 sprzedawany. Wydawało mi się, że to jest jakoś tak - 8.00-8.50 do GDN, 9.35 z GDN, laduję w WAW 10.25, potem chyba często leciał do BCN o 11.10 i po powrocie z BCN robił rotacje LO3825/26 czyli wtedy 19.30-20.20 i powrót z GDN o 21 i lądowanie 22

    Duże samoloty w tych godzinach miały oprócz super dużego ruchu p2p biznesowego sens z punktu widzenia kontrybucji na siatke z GDN. Jest to ostatnia rotacja łapiąca transtlantyki a potem LO3826 feeduje rejsy nocne TLV/EVN/CAI/LCA/ATH/TBS/[BEY-sezonowo]
    rotacja z GDN rano o 8:30 wylot do WAW a następnie do BCN i później powórt z BCN do WAW i następnie do GDN się zgadza, bo właśnie jak czekałam na samolot o 19:40 do GDN to poinformowali,że jest opóźnienie tego samolotu z BCN, którym miałam wracać do GDN

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •