Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
Like Tree10Likes

Wątek: Emirates a LOT - interline przez WAW?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Emirates a LOT - interline przez WAW?


    Polecamy

    LOT powinien stanąć na głowie, by EK wykorzystał Warszawę do puszczania dalej pasażerów do Helsinek, Sztokholmu, Wilna, Berlina czy innych miast Polski, tak jak teraz wyukorzystywane są loty z WAW do FRA, PRG czy HAM.

    Da się myślicie?

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Czy się da? Oczywiście, że się da.

    Pozostaje tylko pytanie, czy włodarzom LO będzie "się chciało".

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    szybka odpowiedź - nie będzie się chciało, bo się nie będzie opłacało, bo przy tych ludziach obecnych nic się nie opłaca Lotowi...

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Szczególnie polskie miasta - LO wzmocniłby krajówki, a zabrał czesc pasazerów latających teraz często przez FRA i/lub LH. Do tego Wilno wydaje się realne - jak zawsze na nowej sytuacji moze zyskac lub stracic, oby tym razem wyszedł zysk

  5. #5
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jak już pisałem w wątku o PEK - LO ma interline na feedowanie lotów EK, więc dla mnie naturalną koleją rzeczy jest rozszerzenie umowy o doloty do WAW (o ile jest to w ogóle konieczne). I to działa w 2 strony - nie sądzę, by EK ogłaszałaby uruchomienie codziennego lotu do DXB bez feedu. Wydaje się, że w tym przypadku współpraca między LO i EK jest na rękę i jednym i drugim.

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Szczególnie polskie miasta - LO wzmocniłby krajówki, a zabrał czesc pasazerów latających teraz często przez FRA i/lub LH. Do tego Wilno wydaje się realne - jak zawsze na nowej sytuacji moze zyskac lub stracic, oby tym razem wyszedł zysk
    a wzmocnienie dolotów to również wzmocnienie lotowskich połączeń long haul.

  6. #6
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Da się myślicie?
    Najpierw niech zrobi porządek na swoim podwórku z ELO by zaoferować lepsze czasy przesiadek w WAW na swoje rejsy.

  7. #7
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Niemiłosiernie smutny wątek - czy LOTowi uda się zarobić na feedowaniu Emiratów czy nie. Na szczęście Kaspric wniósł wesoły powiew:
    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    a wzmocnienie dolotów to również wzmocnienie lotowskich połączeń long haul.
    Duża szkoda, że Skorzewski go tak zgasił.
    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Najpierw niech zrobi porządek na swoim podwórku z ELO by zaoferować lepsze czasy przesiadek w WAW na swoje rejsy.


    Piotr
    skaabeusz, mordek and aisle seat like this.

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie wyłapałeś ważniejszego Piotr. EK się na pewno postara o odpowiedni interline, więc szanse na to samo przez LO ciut wzrosły. Dawno nie było zwiększenia oferowania na long-haul z WAW i może to trochę przewietrzy port.

  9. #9
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Nie wyłapałeś ważniejszego Piotr. EK się na pewno postara o odpowiedni interline, więc szanse na to samo przez LO ciut wzrosły. Dawno nie było zwiększenia oferowania na long-haul z WAW i może to trochę przewietrzy port.
    Teraz się zgubiłem - to miała być nutka optymizmu czy zdołowanie nas do reszty?

    Piotr

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pytanie jest tendencyjne.
    PeK and lew3k like this.

  11. #11
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Niemiłosiernie smutny wątek - czy LOTowi uda się zarobić na feedowaniu Emiratów czy nie.
    Może wytłumacz, co w feedowaniu EK takiego smutnego?
    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Na szczęście Kaspric wniósł wesoły powiewuża szkoda, że Skorzewski go tak zgasił.
    A w tamtym zdaniu co wesołego?

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Feedowanie byłoby dla LOTu wspaniałą sprawą, zwłaszcza na takich niepowalających wynikami kierunkach jak Berlin, Sztokholm, Helsinki, Wilno, Ryga (wg letniego rozkładu) - każdy dodatkowy pasażer "z nieba" jest na wagę złota...

    LOT i PPL powinny stanąć razem na głowie, żeby EK puszczał przez WAW ruch, który puszcza przez VIE, PRG i HAM

    WAW jest zresztą dużo przyjemniejsza do przesiadania się na interline niż Praga czy Wiedeń...

  13. #13
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    LOT i PPL powinny stanąć razem na głowie, żeby EK puszczał przez WAW ruch, który puszcza przez VIE, PRG i HAM
    Bingo! Nareszcie coś się dzieje! Teraz się okaże, czy panowie w Zarządzie LOTu już coś zaczęli kumać o co w tym biznesie lotniczym chodzi. Od razu wszyscy zaczęliby nas szanować, a najbardziej Lufthansa, gdybyśmy pod jej bokiem zostali partnerem (nawet cichym) Emirates... Ale jest też i ryzyko: jak się nie porozumiemy z EK, to Daleki Wschód nawet i z Dreamlinerem się nie uda... Bo Zachód spotka się ze Wschodem, ale w DXB...
    St.

  14. #14
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    @Stoarn: feedowanie "samego siebie" jest o wiele ciekawszym rozwiązaniem i LOT powinien rozwiązać ten problem a później mając rozwiązany ten problem rozmawiać z konkurencją oferując ciekawszy, bardziej wartościowy produkt.

    Gdyby tak zamknąć ELO z ich p2p, przerzucić samoloty na całą siatkę LO, na krajówkach tylko ATR i Q ale z większą częstotliwością (np 2 h takt).
    Na wprowadzenie lotów ELO do systemu LO jest już chyba za późno więc ta opcja na testowanie po pustawych samolotach ELO p2p nie ma sensu.

    Niech LO razem z ELO i PPL stanie na głowie, żeby puszczać ruch przez WAW a nie przez FRA, VIE, LHR ... mając to dopracowane z hasłem" LOTem szybciej, LOTem bliżej" a później można zacząć oferować loty z EK jako ciekawszą opcję.

    Zacznijmy oferować coś czego teoretycznie inne linie powinny nie mieć czyli max czas przesiadki z regionu, zwłaszcza na flagowych trasach.

    Zacznijmy mieć punktualność, czym szczyci się np SAS

    Zacznijmy dawać przywileje pasażerom z biletem LO (kupionym na lot.com ale tez operowanym przez LO) typu szybsza dedykowana odprawa, zwłaszcza w WAW. Psychologiczny efekt stojących w innej kolejce, że lecący LOTem mają lepiej.

    Zacznijmy oferować bilety na krajówkach nie taniej niż konkurencja (czyt. OLT) bo po co, lepiej oferować większą ilość biletów w cenie podobnej a oferować w zamian statusy, większy bagaż, saloniki executive lounge i możliwość upgrade'u do C.

    CC przed każdym rejsem powinny dostać listę najczęstszych podróżujących LOTem i powinien być automatyczny upgrade' do klasy C w miarę możliwości oferowani (tylko pasażerowie podróżujący LO z biletem w wyższych klasach LO a nie ze statusem nabytym w *A mieli by możliwość upgrade'u bo w sumie i dlaczego).

    Niech otworzą punkt/"reastaurancję" LOT Catering na Okęciu i w przypadku opóźnienia LO (a zdarza się ) co najmniej 1h dawać kupony pasażerom ze zniżką na 50% na jedzenie lub do zakupionego posiłku napój gratis (głodny "jest mniej awanturujący się"). Marudzący pasażer z Y będzie opowiadał znajomym, że dostał piwo za darmo a nie, że lot się opóźnił (jedno piwa może uczynić cuda).

    Wraz z 787 na TATL i PEK wprowadzić znowu darmowy %, mając ciekawą ofertę PTV pasażer będzie miał się w końcu czym się zająć niż nudny film lub, że projektor się zaciął.

    POZ-PEK szybciej wbrew pozorom z Lufą mimo tego, że nie po drodzę bo w WAW na Okęciu trzeba spędzić 3-4h
    KTW - PEK 5h czekania

    POZ - WAW - DXB - 1h + 4h czekania + 5,5h = 10,5h a via MUC to tylko 8,5h

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Seba@ Wiesz, Pekin to akurat skrajny przykład kretyńskiego rozkładu, niedopasowanego nijak do ruchu przesiadkowego ani przez WAW ani przez PEK - fakt, co jednak nie znaczy, że z każdym LOTowskim połączeniem tak jest

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    oj tam, oj tam a mnie się wydaje że np te czasy przesiadek poz-waw itp. opisywane wyżej to dla dobra pasażera ! bo przecież jak samolot się spóźni to pasażerowie przesiadkowi zdążą spokojnie, bez stresu na przesiadkę, spokojnie można bagaż przepakować itd. przecież to wszystko dla dobra pasażera.

  17. #17
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    12-20.02 - EK180+ EK179 = Total PLN 2862.55 (co ciekawe, pokazuje w PLN mimo, że jestem jako UK/english

    WAW-PEK 3630,54
    WAW-SYD 6863,12 co ciekawe to samo połączenie na skyscanner 5287 PLN

    No ale poczekajmy jak ruszy sprzedaż z "Poland" bo ceny pewnie będą ciekawsze, bo jak na razie nie są dostępne i pokazuje jedynie czas przelotu.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    na razie nie wszystkie ceny i opcja sa załadowane do systemu, więc trzeba sie chyba wstrzymać z ocena ich poziomu.

  19. #19
    Awatar Cargolux

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPKK,PANC

    Domyślnie

    Ciekawe jak będzie z wypełnieniem samolotu że tak od razu puszczają codziennie, dodatkowo podobno Qatar Airways też Warszawą zainteresowany, tylko skąd oni tyle pax nazbierają.
    Nikon D90 + Nikkor 18-105mm VR + Sigma 70-300mm, Sony DSC-H5

  20. #20
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Ale jest też i ryzyko: jak się nie porozumiemy z EK, to Daleki Wschód nawet i z Dreamlinerem się nie uda... Bo Zachód spotka się ze Wschodem, ale w DXB...
    Spotyka sie dopoki Enron/Worldcomm wersja bliski wschod nie zbankrutuje. Kwestia tylko kiedy, a to problem ktorego LH nie ma.

    Zacznijmy oferować coś czego teoretycznie inne linie powinny nie mieć czyli max czas przesiadki z regionu, zwłaszcza na flagowych trasach.

    Zacznijmy mieć punktualność, czym szczyci się np SAS

    Zacznijmy dawać przywileje pasażerom z biletem LO (kupionym na lot.com ale tez operowanym przez LO) typu szybsza dedykowana odprawa, zwłaszcza w WAW. Psychologiczny efekt stojących w innej kolejce, że lecący LOTem mają lepiej.

    Zacznijmy oferować bilety na krajówkach nie taniej niż konkurencja (czyt. OLT) bo po co, lepiej oferować większą ilość biletów w cenie podobnej a oferować w zamian statusy, większy bagaż, saloniki executive lounge i możliwość upgrade'u do C.

    CC przed każdym rejsem powinny dostać listę najczęstszych podróżujących LOTem i powinien być automatyczny upgrade' do klasy C w miarę możliwości oferowani (tylko pasażerowie podróżujący LO z biletem w wyższych klasach LO a nie ze statusem nabytym w *A mieli by możliwość upgrade'u bo w sumie i dlaczego).

    Niech otworzą punkt/"reastaurancję" LOT Catering na Okęciu i w przypadku opóźnienia LO (a zdarza się ) co najmniej 1h dawać kupony pasażerom ze zniżką na 50% na jedzenie lub do zakupionego posiłku napój gratis (głodny "jest mniej awanturujący się"). Marudzący pasażer z Y będzie opowiadał znajomym, że dostał piwo za darmo a nie, że lot się opóźnił (jedno piwa może uczynić cuda).
    Czlowieku ty z nie tej strony oceanu siedzisz. To co mowisz tutaj to za logiczne dla Europy. Priority screening, comp upgrades? Syntax Error w Europie.

    Najpierw niech zrobi porządek na swoim podwórku z ELO by zaoferować lepsze czasy przesiadek w WAW na swoje rejsy.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 09-07-2012 o 07:16
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 05-07-2012, 09:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •