Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree6Likes
  • 1 Post By sinus
  • 5 Post By Ztof

Wątek: LOT - opóźnienia, odwołania

  1. #1
    Awatar czopan

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    LIRF / LIRA / EPKK

    Domyślnie LOT - opóźnienia, odwołania


    Polecamy

    LO151 miał odlecieć wczoraj wieczorem, rozkładowo o 22:50. Najpierw pasażerom powiedziano, że lot jest poważnie opóźniony. Ok. 3 nad ranem zabrano ich do hotelu i zapowiedziano odlot na 9:00. Teraz odlot jest zapowiedziany na 10:00, ale nadal boarding się nawet nie zaczął.

    Czy ktoś wie, jaka była przyczyna opóźnienia? Zepsuł się któryś 734 i nie było maszyny na podmiankę?
    I pytanie drugie: czy pasażerom przysługuje odszkodowanie "zgodnie z art 4 i 7 rozporządzenia PE i Rady nr 261/2004"?
    Pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 13-07-2012 o 10:26


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Wygląda na to że odszkodowanie przysługuje (400 EUR).

  3. #3
    Awatar czopan

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    LIRF / LIRA / EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Wygląda na to że odszkodowanie przysługuje (400 EUR).
    Dzięki za informację. Tym razem to akurat nie ja lecę, ale znajomi. Podobno już wyruszyli - po 12 godzinach opóźnienia.


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Współczuję, zwłaszcza że to wszystko w nocy. Wizja odszkodowania może jednak poprawi im trochę humory

  5. #5
    OLEK.BOMBKA
    Goście

    Domyślnie

    Być może ponownie jeden z "małych benków" miał awarię techniczną,. Dwa tygodnie temu leciałem do Aten. Miałem lecieć nowiutkim E195 a podstawili złotego benka. Gdy zakończono boarding i opuściliśmy gate poinformowano nas, ze z powodów technicznych musimy zawrócić. Po krótkim jednak postoju udało się rozwiązać usterkę i wystartowaliśmy. W Atenach na płycie lotniska widziałem, że stał tam inny benek Lot-u, ten z malowaniem Star Alliance. Myślę, że on także miał jakąś usterkę techniczną ponieważ kręciło się wokół niego kilku mechaników. Podsumowując, wydaje mi się, że krucho z tymi malymi benkami w locie. Mam więc jedno pytanie, czy E170/175/195 lataja czasami do TLV czy to trasa obsługiwana tylko przez benki?

  6. #6
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Trochę OT acz związane z wątkiem. LOT zaczął ostatnio płacić odszkodowania już na lotnisku, w gotówce. W przypadku overbookingu dostajemy voucher który można zrealizować w kasie w terminalu. Bardzo to miłe z ich strony bo kiedyś trzeba było słać reklamację i czekać na przelew kilka tygodni. A może to ULC na nich wymusił taką praktykę?
    Stoarn likes this.

  7. #7

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Trochę OT acz związane z wątkiem. LOT zaczął ostatnio płacić odszkodowania już na lotnisku, w gotówce. W przypadku overbookingu dostajemy voucher który można zrealizować w kasie w terminalu. Bardzo to miłe z ich strony bo kiedyś trzeba było słać reklamację i czekać na przelew kilka tygodni. A może to ULC na nich wymusił taką praktykę?
    Może wreszcie ktoś policzył, że ma to dwie zalety:
    • Taniej jest załatwić sprawę od razu niż później angażować zasoby w wyjaśnianie spraw z klientami i obsługę komunikacji z ULC
    • Klienci, których sprawa zostanie od razu załatwiona z większym prawdopodobieństwem wrócą do przewoźnika w przyszłości

    Czyli niższe koszty i większe przychody. Nic bardziej logicznego do zrobienia.
    PeK, skorzewski, TomaszRT and 2 others like this.

  8. #8
    Awatar czopan

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    LIRF / LIRA / EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez OLEK.BOMBKA Zobacz posta
    Mam więc jedno pytanie, czy E170/175/195 lataja czasami do TLV czy to trasa obsługiwana tylko przez benki?
    W 2009 i 2010 zdarzyło mi się parę razy lecieć na E70. Obecnie co pewien czas pojawia się w TLV E95, ale przez ostatnie 2 lata zawsze trafiałem na 734.

    PS. Pozdrowienia, Piotrek!


  9. #9
    OLEK.BOMBKA
    Goście

    Domyślnie

    @ czopan. Dziekuje, rowniez pozdrawiam.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Może wreszcie ktoś policzył, że ma to dwie zalety:
    • Taniej jest załatwić sprawę od razu niż później angażować zasoby w wyjaśnianie spraw z klientami i obsługę komunikacji z ULC
    • Klienci, których sprawa zostanie od razu załatwiona z większym prawdopodobieństwem wrócą do przewoźnika w przyszłości

    Czyli niższe koszty i większe przychody. Nic bardziej logicznego do zrobienia.
    I unikają kary, bo ULC za naruszenie nakłada także kary pieniężne

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Czyli niższe koszty i większe przychody. Nic bardziej logicznego do zrobienia.
    Widocznie lata dotychczasowej polityki spuszczania na drzewo wyuczyły klientów żeby nie dawać się odsiać na pierwszych szczeblach reklamacji, czym redukowano koszty.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •