Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree11Likes

Wątek: LOT wybrał partnera serwisowego B787

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie LOT wybrał partnera serwisowego B787


    Polecamy

    AFI KLM E&M Inaugurates 787 Component Service Offer With LOT Polish Airlines
    http://www.afiklmem.com/AFIKLMEM/pdf...7_19JUL_EN.pdf


    LOT Polish Airlines - Polish national carrier - to be European launch airline for Boeing newcomer.


    Paris, Amstelveen, 19 July 2012 – LOT Polish Airlines has signed a long-term component support agreement with AFI KLM
    E&M for its fleet of Boeing 787 Dreamliners, which will ultimately comprise eight aircraft. LOT is scheduled to deploy the
    Dreamliner in January 2013.


    A competitive and adaptive offer
    The signing of this contract with LOT Polish Airlines marks the launch of the 787 component service offer designed by AFI
    KLM E&M, whose parent airlines have also ordered the Dreamliner. The support provided for LOT Polish Airlines covers
    repairs and pool access for more than 600 part numbers, together with logistics support and the provision of a stock of spare
    parts at the customer’s main base.
    Ton Dortmans EVP KLM Engineering & Maintenance is delighted with this first Boeing 787 contract “which highlights the
    expertise and control provided by AFI KLM E&M’s offerings for the maintenance market, especially when it comes to newgeneration products. Our lengthy maintenance track-record is based on the operational know-how we acquire on the strength of
    the work we carry out on our own fleets, for the benefit of customers like LOT, which we are proud to support.”

    The know-how of an MRO/Airline group
    In addition to the competitive nature of its tender, it was the dual profile of AFI KLM E&M which convinced LOT to call on
    the MRO’s services, as AFI KLM E&M is currently the only MRO on the market backed by an airline which has decided to
    include the Dreamliner in its fleet. This is the guarantee of in-depth knowledge of the aircraft and the demands involved in
    operating it. That expertise is further strengthened by the strategic partnerships forged by AFI KLM E&M with leading Boeing
    787 equipment manufacturers such as Hamilton-Sundstrand.
    Commenting on its choice of AFI KLM E&M, Tomasz Balcerzak, Management Board Member for Operational Affairs in
    LOT Polish Airlines, said: “In view of their know-how and the guarantees provided in terms both of pricing and the
    operational availability of our aircraft, this was the best decision LOT could have taken, enabling it to benefit from the long
    tradition of quality and the proofs of adaptability offered by AFI KLM E&M.”

    wersja polska:

    PLL LOT zdecydował się na usługi AFI KLM E&M w dziedzinie utrzymania, napraw i modernizacji (tzw. usługi poolu), części do Dreamlinerów, ponieważ w firma zaoferowała najkorzystniejszą ofertę tego typu usług. Dodatkowym atutem ma być fakt, że AF/KLM otrzymają Boeingi 787 w 2013 roku.

    Przedstawiciele LOT-u twierdzą, że daje to gwarancję gruntownej wiedzy o samolotach i o wymogach, które idą w parze z ich użytkowaniem. Doświadczenie firmy jest również poparte partnerstwem strategicznym zawartym przez AFI KLM E&M z czołowymi producentami Boeingów 787, takimi jak Hamilton-Sundstrand.

    - LOT podjął najlepszą decyzję z możliwych, mając na uwadze wiedzę firmy AFI KLM E&M oraz gwarancję dotyczącą zarówno ceny, jak i dostępności części zamiennych do naszych samolotów. Będziemy mieli okazję korzystać z ogromnego doświadczenia naszego nowego partnera, połączonego z jakością. Mamy również gwarancję, że firma dostosuje się do naszych wymagań, co jest dla LOT-u kluczowe w kontekście włączenia do floty tak nowoczesnych samolotów jak Boeingi 787 Dreamliner – mówi Tomasz Balcerzak, Członek Zarządu ds. Operacyjnych PLL LOT S.A.

    - Wejście na rynek świadczenia usług serwisowych dla Boeingów 787 świadczy o dotychczasowych sukcesach AFI KLM E&M na rynku utrzymania, zwłaszcza w dziedzinie produktów nowej generacji. Posiadamy bogate doświadczenie dzięki operacyjnemu know-how, które zdobywamy w codziennej, efektywnej pracy przy obsłudze naszej własnej floty. Posiadane przez nas doświadczenie będzie również procentować dla naszych klientów takich jak LOT, dlatego cieszymy się z nawiązanej współpracy – mówi Ton Dortmans.

    AFI KLM E&M - Air France Industries and KLM Engineering & Maintenance, która powstała na skutek fuzji AIR FRANCE i KLM, jest firmą oferującą usługi MRO (Utrzymania, Napraw i Modernizacji). Zatrudnia około 14 000 pracowników i prowadzi pełne wsparcie techniczne dla linii lotniczych, począwszy od mechaniki i utrzymania ruchu, skończywszy na modernizacji maszyn. Firma zapewnia również serwis i zaplecze części samolotowych oraz posiada rozwiniętą sieć logistyczną. AFI KLM E&M serwisuje prawie 1 300 samolotów latających dla 150 największych międzynarodowych linii lotniczych i 18 krajowych linii lotniczych.

    ________________________________

    A myślałem, że LOT AMS będzie serwisował LOTowskie jak i inne maszyny w końcu będą u nas najwcześniej... jak tak dalej pójdzie to AMS nie będzie miał za dużo klientów.
    W Katowice Airport oficjalnie otwarto nowy hangar bazy technicznej statków powietrznych. Hangar w Katowicach jest obecnie najnowocześniejszym tego typu obiektem w Polsce. Obsługą techniczną samolotów zajmie się firma LineTech aircraft maintenance.
    http://www.pasazer.com/in-11119-nowa...katowicach.php

  2. #2
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    To bardzo smutna wiadomość
    Czy jeszcze ktoś dziś świętuje w LOCIE albo w AMSie oprócz Zarządu PLL?
    St.
    aaben likes this.

  3. #3
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    To bardzo smutna wiadomość
    ...dla kogo ?

  4. #4

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    ...dla kogo ?
    Dla związków zawodowych w AMS, które na przykład przy okazji ostatniego większego strajku podkreślały jakie ich usługi są świetne i jak mało zarabiają.
    Nie ma nic lepszego na uzdrowienie firmy niż odcięcie od pępowiny.

  5. #5

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Czyli list intencyjny z Monarch Engineering nie sprawdził się. Czy AFI KLM E&M utworzy jakąś bazę w WAW np. dla przeglądów A, czy wszystkie prace będą wykonywane we Francji lub AMS?

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Czy AFI KLM E&M utworzy jakąś bazę w WAW np. dla przeglądów A, czy wszystkie prace będą wykonywane we Francji lub AMS?
    AFI ma robić obsługę częsci wymontowanych z samolotu (np. z powodu usterki), to zupełnie co innego niż obsługa całego samolotu. Swoją drogą ciekawe czemu nie chcą korzystać z usług firmy Bedek?

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Dla związków zawodowych w AMS, które na przykład przy okazji ostatniego większego strajku podkreślały jakie ich usługi są świetne i jak mało zarabiają.
    Tu akurat nie kłamali.

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nie ma nic lepszego na uzdrowienie firmy niż odcięcie od pępowiny.
    Masz na myśli uzdrowienie AMS? Nie związek jest tu problemem a to że od wielu lat technika była kulą u nogi i kozłem ofiarnym dla menagerów z Ruchu i innych podobnych firm.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 23-07-2012 o 10:58

  7. #7
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Dla związków zawodowych w AMS, które na przykład przy okazji ostatniego większego strajku podkreślały jakie ich usługi są świetne i jak mało zarabiają.
    Nie ma nic lepszego na uzdrowienie firmy niż odcięcie od pępowiny.
    Czekam na moment kiedy pepowina odpadnie i panowie beda zmuszeni do poszukania zewnetrznej firmy swiadczacej im uslugi ,za ktore beda musieli zaplacic realne ,prawdziwe pieniadze. Wtedy pogadamy ..te zwiazki to fobia jak u Szejnfelda i dobra wymówka dla leserów..
    aisle seat likes this.

  8. #8
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    AFI ma robić obsługę częsci wymontowanych z samolotu (np. z powodu usterki), to zupełnie co innego niż obsługa całego samolotu
    Monarch ma brac kase za obsluge , biorac jako podwykonawcow ,kogo ? tak tak ludzi z ...

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Swoją drogą ciekawe czemu nie chcą korzystać z usług firmy Bedek?
    ...jest jakiś haczyk ?

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Masz na myśli uzdrowienie AMS? Nie związek jest tu problemem a to że od wielu lat technika była kulą u nogi i kozłem ofiarnym dla menagerów z Ruchu i innych podobnych firm.
    Biedny AMS. Może lepiej powiesz ilu i jakich ma klientów poza grupą LOT.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Może lepiej powiesz ilu i jakich ma klientów poza grupą LOT.
    Nie licząc paru w liniówce to żadnego. Pytanie jest dlaczego? Znasz odpowiedź?

  11. #11
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Właśnie na naszych oczach odpływa za horyzont szansa, jaką ma się raz na kilkadziesiąt lat. Będąc jednym z pierwszych operatorów Dreamlinera na świecie i pierwszym w Europie, a przy tym mając dostęp do względnie taniej siły roboczej i nadmiarowych mocy, i jeszcze do tego wszystkiego mając mnóstwo czasu na przygotowanie się do własnej obsługi technicznej z powodu niekończących się opóźnień 787, można powiedzieć że LOT miał warunki wręcz idealne do wejścia na rynek MRO. Sprzyja temu również i geografia. Ale co ci geniusze od lizaków i piwa wymyślili? Najpierw zdemontować działającą Technikę. Metody były różne, w tym na przykład i taka żeby kierowała nią Jedna Pani z Kadr! Potem, kiedy już wszystko przestanie działać i funkcjonować, to w ogóle pozbyć się tej Techniki od siebie. Po prostu sprzedać ją jak rzecz niepotrzebną. A na koniec, jak już wreszcie przyjdzie wyczekiwany Dreamliner - zakontraktować bardzo drogie usługi gdzieś w Monarch, może w Paryżu, a może nawet w Wilnie. Byle tylko nie w Warszawie! I dumnie ogłosić swój sukces w prasie...
    Jeżeli ktoś nadal doszukuje się przyczyn upadku LOTu tylko w otoczeniu zewnętrznym i w trudnym rynku przewozów, to nie wiem co jeszcze musi się wydarzyć, żeby przejrzał na oczy.
    St.
    skorzewski and Lukasz like this.

  12. #12
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    Będąc jednym z pierwszych operatorów Dreamlinera na świecie i pierwszym w Europie
    Historia kołem się toczy... 8 lat po wprowadzeniu E-jetów do służby, ich Launch Customer dostał certyfikat Embraer Authorized Service Center...
    skorzewski likes this.



  13. #13

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    A może AMS-owi nie opłaca się inwestować w 787? Budowa nowego hangaru, szkolenia, certyfikacje sporo kosztują.

    Poza tym ponoć Monarch "zadeklarował współpracę ze spółką LOT AMS jako podwykonawcą".
    LOT: Monarch obsłuży Dreamlinery? - Pasazer.com

  14. #14
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    Najpierw zdemontować działającą Technikę. Metody były różne, w tym na przykład i taka żeby kierowała nią Jedna Pani z Kadr! Potem, kiedy już wszystko przestanie działać i funkcjonować, to w ogóle pozbyć się tej Techniki od siebie. Po prostu sprzedać ją jak rzecz niepotrzebną. A na koniec, jak już wreszcie przyjdzie wyczekiwany Dreamliner - zakontraktować bardzo drogie usługi gdzieś w Monarch, może w Paryżu, a może nawet w Wilnie. Byle tylko nie w Warszawie! I dumnie ogłosić swój sukces w prasie.
    Tylko szkoda ze nie pisales tego wczesniej...lokalizacja numer trzy ..

  15. #15
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomek973 Zobacz posta
    A może AMS-owi nie opłaca się inwestować w 787? Budowa nowego hangaru, szkolenia, certyfikacje sporo kosztują.

    Poza tym ponoć Monarch "zadeklarował współpracę ze spółką LOT AMS jako podwykonawcą".
    LOT: Monarch obsłuży Dreamlinery? - Pasazer.com

    a w KTW się opłacało?

    "Jego budowa pochłonęła 22,5 mln złotych netto. Inwestycja budowy nowego hangaru umieszczona jest na liście projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 pod nazwą „Rozbudowa infrastruktury w celu zwiększenia możliwości operacyjnych lotniska MPL Katowice”. Dofinansowanie ze źródeł unijnych dla tego przedsięwzięcia planowane jest do poziomu 50% wartości jej kosztów. "

  16. #16

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Nie licząc paru w liniówce to żadnego. Pytanie jest dlaczego? Znasz odpowiedź?
    Najwyraźniej chcesz powiedzieć coś bardzo ważnego. To śmiało.

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Najwyraźniej chcesz powiedzieć coś bardzo ważnego. To śmiało.
    E tam ważnego. Wie to każdy kto siedzi/siedział w tej firmie. Związek mechaników nie był i nie jest problemem, ze wszystkich związków na 17 Stycznia był najmniej roszczeniowy. Problemem AMSu i LOTu jest szefostwo które tak naprawdę nie ma pojęcia co robi. Na dokładkę kolejni prezesi też mają nikłe pojęcie o awiacji i dlatego ciągle te same osoby siedzą na stołkach kierowniczych. W naszym kraju nie ma tak naprawdę ludzi którzy się nadają do zarządzania linią lotniczą co pokazuje historia wielu tworów na polskim niebie. Dlaczego AMS nie ma zagranicznych klientów? Przez kierownictwo a nie przez związek. To oni nawymyślali durne zasady a potem twierdzili że nie ma mocy przerobowych i odsyłali chętnych z kwitkiem, a było ich trochę. Dla przykładu dwie historie. Swego czasu technika zrobiła duży przegląd na małym embrionie zdaje się Luxaira. Zajeło im to dłużej niż konkurencji ale o dziwo po pewnym czasie Luxair przyszedł ponownie i chcieli serwisować wszystkie swoje embriony. Oczywiście kierownictwo stwierdziło że nie ma mocy przerobowych. No pewnie że nie było bo inaczej to musieliby odkleić tyłki od foteli i zacząć to organizować. Po co brać dodatkową robotę jak kaska i tak leci. Drugi przykład. Kiedy dział szkolenia technicznego otworzył się na szkolenia ludzi z zewnątrz przyjechał raz gościu z zagranicznej linii. Po jego wyjeździe wszyscy się śmiali że tak naprawdę przyjechał na szpiegostwo. Zapytał się szefa techniki o możliwość zwiedzenia bazy technicznej i taką otrzymał. Na warsztacie elektro zobaczył maszynę do przezwajania starter-generatorów z Atra. Stwierdził że jego firma bardzo chętnie robiłaby serwis tego grata na okęciu bo tańsze to niż wysyłanie do producenta co robili do tej pory. Nasi rządzący stwierdzili że generalnie to oni używają maszyny do serwisu Atrów Eurolotu i znowu odesłali go na drzewo. Takich historii było dużo przez wiele lat. Wystarczy czy nadal będziesz pisał o pępowinie?

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    Właśnie na naszych oczach odpływa za horyzont szansa, jaką ma się raz na kilkadziesiąt lat.
    Historia kołem się toczy. Dokładnie to samo przerabialiśmy przy kupnie dużych Embrionów. Co to miało nie być. Baza serwisowa Embriona na europę. Wyszło jak zwykle.

  19. #19

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    Wystarczy czy nadal będziesz pisał o pępowinie?
    Przecież to tylko całkowicie potwierdza niedojrzałość AMS.
    A gdyby to rzeczywiście przeszkadzało związkom zawodowym, to zamiast komunikować o płacach mówiłyby o kompetencjach zarządzających. Ale który związek chciałby pracować więcej...
    Lukasz likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Przecież to tylko całkowicie potwierdza niedojrzałość AMS.
    Czyją niedojrzałość? Zarządu, związku czy pracowników?

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    A gdyby to rzeczywiście przeszkadzało związkom zawodowym, to zamiast komunikować o płacach mówiłyby o kompetencjach zarządzających. Ale który związek chciałby pracować więcej...
    I co to mówienie by dało? Kogo innego można by wsadzić? Menagera z biedronki?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •