Strona 154 z 248 PierwszyPierwszy ... 54 104 144 152 153 154 155 156 164 204 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,061 do 3,080 z 4943
Like Tree3147Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #3061

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Waverly, OH

    Domyślnie


    Polecamy

    Wraca.

  2. #3062

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Bardzo łatwo jest szafować stwierdzeniami "popełniono błąd wybierając RR".. z perspektywy kanapowego internauty, o nieznanym poziomie fachowości.

    A ja uważam całą sprawę za wypadek w pewnym sensie losowy. RR jest renomowanym producentem, przecież nikt nie będzie się zastanawiał i budował biznesu z założeniem wycięcia połowy floty wskutek awarii silników. Po prostu DO ma ciężkie czasy...
    Sadaser, Symbian and sprajt2 like this.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  3. #3063

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastah Zobacz posta
    Bardzo łatwo jest szafować stwierdzeniami "popełniono błąd wybierając RR".. z perspektywy kanapowego internauty, o nieznanym poziomie fachowości.

    A ja uważam całą sprawę za wypadek w pewnym sensie losowy.
    Każde stwierdzenie może być uznane za stwierdzenie kanapowego internauty, bez względu czy ktoś ocenia daną decyzję jako błędną, właściwą czy też przypisuje to przypadkowi i zdarzeniu losowemu. I każdym stwierdzeniem może być tak samo łatwo (czy niełatwo) szafować. Pytanie, ile takich stwierdzeń jest wziętych z sufitu a ile ma jakieś racjonalne podstawy.
    Natomiast skala problemów z silnikami Trent1000 chyba każdego zaskoczyła, bo jeśli od prawie 6 lat trwają wymiany silników z powodu różnych jego wad, to chyba tylko bazy techniczne mogą ewentualnie cieszyć się gdyż oprócz zleceń na wymiany mają szansę nabrać niesamowitej biegłości w wymianie Trenta1000

  4. #3064

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    A nie było przypadkiem jakoś tak że w momencie jak LOT zamawiał Dreamy to RR był jedyną realną opcją?

  5. #3065

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kelo Zobacz posta
    (...) 787 wyposażony w silniki GEnx potrzebuje dużo dłuższego rozbiegu do startu w porównaniu do RR. (...)
    Masz może źródło tej informacji?

  6. #3066

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ja akurat podpierałem się na podstawie wyliczeń firmy ARUP, która prowadzi większą część analiz dla PPL (Balice, Radom itd) 0.53 w prezentacji dostępnej na yt.

    https://www.youtube.com/watch?v=mYP-BKcXR9M

  7. #3067

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kelo Zobacz posta
    Ja akurat podpierałem się na podstawie wyliczeń firmy ARUP, która prowadzi większą część analiz dla PPL (Balice, Radom itd) 0.53 w prezentacji dostępnej na yt.

    https://www.youtube.com/watch?v=mYP-BKcXR9M
    Dzięki.
    Nie znam się za bardzo na silnikach RR, ale wydaje się, że na tym slajdzie porównują długość startu na Trencie o ciągu 74 tys. funtów (1000-D) do długości startu na GEnxie o ciągu 64 tys. (-1B64). Gdzie tu sens?
    A czy poza tym Arup to nie ta firma, w/g której opłaca się budować duży port pod Kielcami?

  8. #3068

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Sprawdź kolego thrust-to-weight i się dowiesz dlaczego RR są lepsze.

  9. #3069

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Sprawdź kolego thrust-to-weight i się dowiesz dlaczego RR są lepsze.
    Ok, a które wersje mam porównać?

  10. #3070

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Sprawdź kolego thrust-to-weight i się dowiesz dlaczego RR są lepsze.
    W tym konkretnym przypadku (wybór, jakiego dokonał LOT) to raczej należałoby się zagłębić w relację UE - to - US. Z tego, co mi wiadomo te "parametry" odgrywały kluczową rolę .
    I tak na marginesie - nic RR nie ujmując, to jednak w lotnictwie komunikacyjnym ostatnich - powiedzmy - trzech dekad to GE ma bardziej ugruntowaną pozycję. RR miał trochę ciekawych pomysłów, które sprawiły, że "zabłysnął" (np. "dmuchane" łopatki wentylatora), jednak gdyby kierować się "solidnością" i "tradycją" GE powinien być pierwszym wyborem.
    Sądzę, że RR padł ofiarą własnego sukcesu wprowadzania nowych i trochę rewolucyjnych rozwiązań. Cóż - całkiem możliwe, że zapłaci za to "głową" .

    Adam

  11. #3071

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    ^^ A to insza inszość... z płaceniem głową też prawda, w sumie cała historia lotnictwa i dzisiejszy poziom zaawansowania jest oparty na głowach. Albo tych, co "poleciały", albo tych co "poległy".
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  12. #3072

    Dołączył
    Jan 2019

    Domyślnie

    Mastah mam nadzieję, że biorąc pod uwagę system analizy pracy silników niemal w czasie rzeczywistym nikt nie polegnie z powodu wad Trenta 1000 Na zdrowy rozum i znając trochę życie domniemanie, że przy wyborze RR brano pod uwagę kraj producenta bardzo do mnie trafia.... Jeszcze jedno dodatkowe pytaniez innej beczki: Czy fakt uznawania zasadności budowy centralnego portu lotniczego jest traktowany w środowisku ludzi znajacych temat jak deklaracja polityczna?.

    Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka

  13. #3073

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Update:
    Lata 9 dreamlinerów, stoją 3: LRD, LRF i LRH.
    Chyba mi umknęło, że któregoś naprawili ostatnio...

  14. #3074

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    A wieczorny LO 67 do SIN "wisi" na stronie lotniska i na fr24 bez żadnej informacji.

  15. #3075

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lomraj Zobacz posta
    A wieczorny LO 67 do SIN "wisi" na stronie lotniska i na fr24 bez żadnej informacji.
    Wlasnie odleciał z ponad 8h opoznienia
    tartal likes this.

  16. #3076

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Samolot po Mombasie, która siadała przed 6 rano.
    tartal likes this.

  17. #3077

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    LO bierze A340-300 od Air Belgium od 28 lutego na LO26/27.
    mammecyje and sprajt2 like this.

  18. #3078
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  19. #3079

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    LO bierze A340-300 od Air Belgium od 28 lutego na LO26/27.
    Czy któryś drimek poszedł w nieplanowaną odstawkę i dla tego wsparcie od Air Belgium? widzę że RC nie lata od 3 dni i chyba dlatego poniedziałkowy SIN byl tak opozniony.

  20. #3080
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie


    Polecamy

    Ale Belgium powinna się zająć tylko charterami lub leasingiem;-)

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •