Strona 183 z 184 PierwszyPierwszy ... 83 133 173 181 182 183 184 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,641 do 3,660 z 3665
Like Tree2467Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #3641

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Obstawiałbym raczej czarter dla International Swimming League.
    Pogoda: METAR
    LIRN 071420Z 06014KT 9999 SCT040 BKN080 18/11 Q1005
    NOSIG=
    LIRN 071450Z 07011KT 9999 FEW040 BKN070 18/11 Q1005
    TEMPO 04018G28KT=
    LIRN 071520Z 06018KT 9999 BKN065 18/10 Q1005 TEMPO 04018G28KT=
    Kierunek DS: 06/24
    Dł/szer: 2628x45m
    LDA kier 06: 2229
    LDA kier 24: 2438
    Ale podejście było na pas 24 z silnym, tylnym wiatrem. Musieli mieć do tego bardzo ważny powód. Przejrzałem NOTAM i AIP i niewiele tam jest, więc prawdopodobnie byli ograniczeni przez osiągi samolotu. Wszyscy inni wykorzystywali oczywiście kierunek 06.
    Czekali w okolicy ok. godzinę.
    mpg774 likes this.

  2. #3642

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Tu macie potwierdzenie https://swimswam.com/isl-charter-fli...er-turbulence/
    Mieli lecieć po zawodach w Indianapolis na zawody do Neapolu, a że wymaga to dwóch przesiadek, to wynajęli sobie czarter, który miał lecieć bezpośrednio i zabrał wszystkich zawodników, trenerów etc. I tylko z końcem nie wyszło, bo zamiast 8 godzin lecieli 10 i wylądowali w Rzymie, bo za bardzo wiało.

    Gdyby ktoś nie wiedział, jaka linia lotnicza ich wiozła, to zaznaczyłem na tłusto.
    Group A of the International Swimming League was supposed to arrive in Naples, Italy on Monday afternoon, but turbulent weather has caused a change of plans, and the flight was instead diverted to Rome.

    Because of the challenge of trying to fly commercially from Indianapolis to Naples (which would likely require connections in both Chicago and Rome), the league chartered a direct flight from Indianapolis to the southern Italian city of Naples. That flight included all of the athletes and coaches who are competing at both meets, plus league support staff.
    After circling Naples twice, including one attempt at landing that was averted because there was too much turbulence, the United Airlines flight instead diverted to Rome.
    mpg774, WuMike, Sadaser and 3 others like this.

  3. #3643

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukka1979 Zobacz posta
    wiadomo co z -SE?
    a -RB i -RE kiedy wróca?
    LSE brak silnika.A LRB będzie powoli szykowany do latania
    Rafal likes this.

  4. #3644

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin787 Zobacz posta
    LSE brak silnika.A LRB będzie powoli szykowany do latania
    Przy tym tempie "powoli" zawsze będą 2-3 zaparkowane.
    Czy wiadomo kiedy RR wywiąże się ze zobowiązań i przyśle pozostałe brakujące silniki?

  5. #3645

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Przy tym tempie "powoli" zawsze będą 2-3 zaparkowane.
    Czy wiadomo kiedy RR wywiąże się ze zobowiązań i przyśle pozostałe brakujące silniki?
    Mają nadzieję że Q2 2020.

  6. #3646

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Czy wiadomo kiedy RR wywiąże się ze zobowiązań i przyśle pozostałe brakujące silniki?
    Co z tego, że RR przyśle te 3 czy 4 brakujące silniki, skoro każda inspekcja może wykryć pęknięcia nie wspominając o ograniczeniu nalotu silnika do 1000 lądowań i obydwu łącznie do 1400. Nie śledzę na bieżąco i zbyt wnikliwie sytuacji ale mam wrażenie, że na razie końca problemów nie tylko nie widać a wręcz przeciwnie - na stronie EASA jest zapowiedź kolejnej dyrektywy zdatności. Do znanych już problemów z pęknięciami Intermediate Pressure Compressor (sprężarka pośrednia - rozwiązanie opracowane przez RR i zatwierdzone chociaż wczoraj pojawiła się kolejna dyrektywa zdatności z dodatkowymi inspekcjami dotycząca tej sprężarki) oraz High Pressure Turbine (turbina wys. ciśnienia) dochodzi zapowieź donośnie do Intermediate Pressure Turbine Blades (łopatki turbiny pośredniego ciśnienia).

  7. #3647

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemm Zobacz posta
    Co z tego, że RR przyśle te 3 czy 4 brakujące silniki, skoro każda inspekcja może wykryć pęknięcia nie wspominając o ograniczeniu nalotu silnika do 1000 lądowań i obydwu łącznie do 1400. Nie śledzę na bieżąco i zbyt wnikliwie sytuacji ale mam wrażenie, że na razie końca problemów nie tylko nie widać a wręcz przeciwnie - na stronie EASA jest zapowiedź kolejnej dyrektywy zdatności. Do znanych już problemów z pęknięciami Intermediate Pressure Compressor (sprężarka pośrednia - rozwiązanie opracowane przez RR i zatwierdzone chociaż wczoraj pojawiła się kolejna dyrektywa zdatności z dodatkowymi inspekcjami dotycząca tej sprężarki) oraz High Pressure Turbine (turbina wys. ciśnienia) dochodzi zapowieź donośnie do Intermediate Pressure Turbine Blades (łopatki turbiny pośredniego ciśnienia).
    I wszystkie te problemy wykryto także w obecnie dostarczanych silnikach i dyrektywy ich dotyczą? No to rzeczywiście, sytuacja jest "przyszłościowa".

  8. #3648

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Czemu Franek nie lata? Mamy już 4 nieloty????

  9. #3649

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Czemu Franek nie lata? Mamy już 4 nieloty????
    Franek przez chwilę jest nieLOTem.Wróci w niedzielę pod wieczór
    tartal likes this.

  10. #3650

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    A wiadomo kiedy RB zacznie latać?

  11. #3651

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A wiadomo kiedy RB zacznie latać?
    Raczej nie szybko, pownie I/II Kwartał 2020

  12. #3652

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin787 Zobacz posta
    LSE brak silnika.A LRB będzie powoli szykowany do latania
    To znaczy kiedy można się spodiewać powrotu do floty? Faktycznie dopiero w przyszłym roku?

  13. #3653

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    To znaczy kiedy można się spodiewać powrotu do floty? Faktycznie dopiero w przyszłym roku?
    Gdyby nie LRF to wróciłby w tym miesiącu.Powrót jest zależny od dostawy silnika

  14. #3654

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Czy jest jakiś 787-8, który ma jeszcze pod skrzydłami dokładnie te silniki, jakie miał oryginalnie z Everett? Nawet jeśli jakiś silnik służył pod innymi skrzydłami oraz był w RR na naprawie to docelowo wraca do pierwotnej maszyny? Pytam w kontekście ewentualnego zakończenia leasingu. W jednym z odcinków "Operacji LOT" był wątek, że leasingodawca podczas zwrotu chciał pod skrzydłami Embraera dokładnie takie silniki, które pracowały zaraz po "wylocie z fabryki".
    PS. Pośród 789 zapewne już też "pomieszane", ale tam chyba łatwiej o taką sytuacje.

  15. #3655

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    EMB mogły być leasingowane razem z silnikami, w 787 leasing na silniki może być oddzielny.

  16. #3656

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Czy jest jakiś 787-8, który ma jeszcze pod skrzydłami dokładnie te silniki, jakie miał oryginalnie z Everett? Nawet jeśli jakiś silnik służył pod innymi skrzydłami oraz był w RR na naprawie to docelowo wraca do pierwotnej maszyny? Pytam w kontekście ewentualnego zakończenia leasingu. W jednym z odcinków "Operacji LOT" był wątek, że leasingodawca podczas zwrotu chciał pod skrzydłami Embraera dokładnie takie silniki, które pracowały zaraz po "wylocie z fabryki".
    PS. Pośród 789 zapewne już też "pomieszane", ale tam chyba łatwiej o taką sytuacje.
    Ogólnie wszystkie 787 miały już wymieniane silniki.Czy któryś ma "swoje " motory ciężko mi to powiedzieć.Silniki po naprawie trafiają już na inne samoloty nie do dawcy.789 mają swoje silniki oraz z 788.Takie pomieszańce;p

  17. #3657

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Czy te silniki są wymieniane na takie same jak pierwotnie, czyli nadal podatne na wszystkie te same awarie, czy na jakieś usprawnione/zmodyfikowane?

  18. #3658

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalJ Zobacz posta
    Czy te silniki są wymieniane na takie same jak pierwotnie, czyli nadal podatne na wszystkie te same awarie, czy na jakieś usprawnione/zmodyfikowane?
    Silniki są po naprawach.

  19. #3659

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Ale czy są naprawione na "takie same", czy na "lepsze"?

  20. #3660

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MichalJ Zobacz posta
    Ale czy są naprawione na "takie same", czy na "lepsze"?
    Takie same

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •