Strona 186 z 186 PierwszyPierwszy ... 86 136 176 184 185 186
Pokaż wyniki od 3,701 do 3,720 z 3720
Like Tree2511Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #3701

    Dołączył
    May 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tamibe Zobacz posta
    A co ma mówić przedstawiciel LOT-u ??? To co Ty w swoim komentarzu?? Mówi prawdę bo jest 15 sztuk. To że nie wszystkie latają (+ Max-y) to akurat nie jest wina LOT-u.
    wg mnie to nie jest rzetelna informacje, bo idac tym tropem powinni informowac takze, ze maja 12 szt nowiutkich 737 max, tylko ile z nich lata od ok 8 miesiecy (i pewnie dlugo jeszcze nie polata)? poza tym problem z trentami1000 jest permanentny, trwa juz conajmniej 3,5 roku (luty i marzec 2016 znane mi problemy linii ANA z tymi silnikami), a popraw mnie jak sie myle, czy nie jest tak, ze wadliwe silniki sa wymieniane na nowsze ale obarczone tymi samymi wadami produkcyjnymi? nie twierdze, ze to wina LOT, ale to nie jest takie oczywiste czy dalsze zamawianie dreamlinerow z silnikami RR nie jest akurat bledem, mam na mysli chociazby zapowiedz kolejnych 2 szt na 2020
    Tubylec likes this.

  2. #3702
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Po co się chwalić w coś co tylko na papierze się zgadza z rzeczywistością? Nieważne z czyjej winy są niesprawne. Taka glupia propagandowa gadka...

  3. #3703
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    To ile ma mówić? 12? 11? Mówi, ile LOT płaci rat. Musi się czymś chwalić, tym bardziej, że Dreamy jednak latają. W przypadku Maxów nie ma się czym chwalić, bo wszystkie stoją. W Lufthansa Magazin, w opisie floty, twardo wpisywany jest Junkers 52, a samolot ten pasażerów biletowanych pewnie w latach 60 widział.

    Śmieszne są komunikaty innych firm, które mówią, że mają np. ponad 7 zakładów, mając ich dokładnie 7, albo ostatnio w TV słyszałem, że wyburzonych zostanie ok. 18 budynków. Można powiedzieć około 15, około 20, ale jak się mówi około 18, to śmiesznie to brzmi i prawdopodobnie chodzi o dokładnie 18.

  4. #3704

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Naprawdę nie macie już o czym dyskutować...
    sornat, jareka, megaloman and 3 others like this.

  5. #3705

    Dołączył
    May 2019

    Domyślnie

    SP-LRF Franek wraca właśnie z Emiratów po przeglądzie C-CHECK, lot LO9502
    tamibe and pitterek like this.

  6. #3706

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    RR oglosil wlasnie, ze projekt nowych lopatek do turbiny dla Trent 1000 TEN nie bedzie gotowy przed 1 polowa 2021. Czyli - trzeba czytac - bedzie gotowy do konca 1 polowy 2021, a potem jeszcze kolejka do wymiany elementow...

    https://uk.reuters.com/article/uk-ro...-idUKKBN1XH0VF

    Czy wiadomo, jaka czesc B787 Lotu ma ta wersje silnika Trent 1000 (certyfikacja w UE w polowie 2017)?

  7. #3707

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturn Zobacz posta
    RR oglosil wlasnie, ze projekt nowych lopatek do turbiny dla Trent 1000 TEN nie bedzie gotowy przed 1 polowa 2021. Czyli - trzeba czytac - bedzie gotowy do konca 1 polowy 2021, a potem jeszcze kolejka do wymiany elementow...

    https://uk.reuters.com/article/uk-ro...-idUKKBN1XH0VF

    Czy wiadomo, jaka czesc B787 Lotu ma ta wersje silnika Trent 1000 (certyfikacja w UE w polowie 2017)?
    No i oczywiscie jaka czesc B787 Lotu ma wersje Trent 1000 package B, bo ta wersja miala miec opracowane nowe lopatki pozniej niz rozwiazanie dla Trent 1000 Ten? Pytanie wiec czy opoznienie rozwiazania dla Trent 1000 Ten oznacza takze opoznienie rozwiazania dla wersji package B.

    Ciekawe jest w szczegolnosci ktora wersje silnika dostaja nowo odbierane przez Lot samoloty B787.

  8. #3708

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturn Zobacz posta
    Ciekawe jest w szczegolnosci ktora wersje silnika dostaja nowo odbierane przez Lot samoloty B787.
    wystarczy zapytać jaką wersję ma półroczny LSE, który już jest uziemiony...

  9. #3709
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Silniki są i były przekładane w miarę potrzeb między samolotami. LSE miał już po przylocie zmieniany napęd, stąd jego uziemienie.

  10. #3710

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    czyli "oryginalne" motory LSE są OK ale latają pod innymi skrzydłami?

  11. #3711

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Niespodzianka - dzisiaj LO331 WAW-CDG wykonuje 789 SP-LSF
    tamibe, zajac and mpg774 like this.

  12. #3712

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    LO 279 także na 787

  13. #3713

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Czy DEL-WAW ma takie oblożenie że muszą wspomagać się powrotami z CMB. Już drugi raz samolot po przylocie z WAW do CMB robi przelot techniczny do DEL i dalej jako rejsowy do WAW. W niedługim odstępie czasu lecą dwa samoloty do WAW.
    Ostatnio edytowane przez lomraj ; 09-11-2019 o 09:13 Powód: literówki

  14. #3714

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Było o tym w wątku o Colombo. Zanim pierwsze grupy turystów nie zaczną wracać ze Sri Lanki, loty powrotne będą przez DEL (do 11 listopada).
    Marek. and tamibe like this.

  15. #3715

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Mozesz tez złożyć połączenie via Dehli, LO widocznie ma umowę z UL na loty DEL CMB.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  16. #3716

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Dzisiaj SP-LRA leci na przegląd do AUH tak jak to miało miejsce niedawno z Frankiem.

  17. #3717

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    DEL jest w stanie zapełnić dodatkowe rejsy do WAW?

    tapnięte..


  18. #3718

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    DEL jest w stanie zapełnić dodatkowe rejsy do WAW?

    tapnięte..

    chyba lepiej przez 2 tygodnie robić rejsy dodatkowe z DEL z około 150 pasażerami niż latać CMB-WAW z 20 pasażerami. Póki nie zaczną wracać turyści ze Sri lanki to jest bardzo mądre rozwiązanie.
    Marek., olekorlo and tamibe like this.

  19. #3719

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    SP-LSD dziś w Brukseli (LO233/234).

  20. #3720

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    A343 OO-ABD nie wrócił dziś z Toronto (zawrócił chwilę po starcie z YYZ). W WAW pojawił się już OO-ABA, aby ratować sytuację.

Strona 186 z 186 PierwszyPierwszy ... 86 136 176 184 185 186

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 20:09
  2. 16-02-2018, 12:20
  3. 15-02-2018, 21:58
  4. 15-02-2018, 19:57
  5. 15-02-2018, 16:06
  6. 15-02-2018, 15:56
  7. 15-02-2018, 14:36
  8. 15-02-2018, 13:26
  9. 15-02-2018, 13:24
  10. 15-02-2018, 13:16
  11. 15-02-2018, 13:15
  12. 01-12-2014, 23:18
  13. 22-01-2013, 11:44
  14. 21-01-2013, 05:23
  15. 14-01-2013, 15:35
  16. 14-01-2013, 12:43
  17. 30-12-2012, 10:21
  18. 22-12-2012, 14:49
  19. 22-12-2012, 09:14
  20. 22-12-2012, 00:54
  21. 22-12-2012, 00:16
  22. 21-11-2012, 23:49
  23. 24-10-2012, 19:04
  24. 18-10-2012, 19:02
  25. 25-09-2012, 20:06
  26. 25-09-2012, 05:55
  27. 22-09-2012, 11:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •