Strona 199 z 248 PierwszyPierwszy ... 99 149 189 197 198 199 200 201 209 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,961 do 3,980 z 4943
Like Tree3147Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #3961
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Wie kolega, w samochodzie jest tak samo.
    to chyba VW na lancuszek w tsi

  2. #3962

    Dołączył
    Apr 2017
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Takie pytanie:
    LO29 (WAW-MIA) - czy znacie przyczyny odwołania lotów 20 Grudnia i 28 Października 2019? Oba są na fr24 jako "Unknown". Czy były to "planowe" odwołania wcześniej, czy w ostatniej chwili? Potrzebuję się wybrać do MIA pod koniec stycznia, LO ma pasujące godziny, i staram się ocenić ryzyko problemów związanych z potencjalnie odwołanym lotem.

  3. #3963

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mialem takie same obawy czy leciec LO do MIA (ladowalem na parenascie godzin przed odplynieciem statku, brak wylotu z WAW skutkowaby koniecznoscia zlapania statku gdzies na wyspach juz w polowie rejsu) i nie pamietam zeby jakakolwiek rotacja do MIA byla odwolana. Polaczenie bylo w obie strony perfekcyjne, wygoda lotu bezposredniego jest warta duzej doplaty
    Mateusz Janiec and tamibe like this.

  4. #3964

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Jeżeli się kupiło bilet LOT w economy premium na 787 a potem jest zamiana na A340, który Y+ nie ma lub inny zastępczy, to co się dzieje z pasażerami z tej klasy? Są downgradowani do zwykłego Y (jakiś zwrot pieniędzy, jeżeli tak to ile?), czy dostają upgrade (za darmo za dopłatą?) do C. Pytam bo czeka mnie niedługo LOT do ORD gdzie obecnie prawdopodobieństwo trafienia A340 Air Belgium jest bardzo wysokie. Może ktoś z forumowiczów doświadczył takiej sytuacji na własnej skórze?

  5. #3965

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Dziś aż 3 A340 Air Belgium lecą dla LOT (ORD, JFK, YYZ).

  6. #3966

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Johnny Flier Zobacz posta
    Jeżeli się kupiło bilet LOT w economy premium na 787 a potem jest zamiana na A340, który Y+ nie ma lub inny zastępczy, to co się dzieje z pasażerami z tej klasy? Są downgradowani do zwykłego Y (jakiś zwrot pieniędzy, jeżeli tak to ile?), czy dostają upgrade (za darmo za dopłatą?) do C. Pytam bo czeka mnie niedługo LOT do ORD gdzie obecnie prawdopodobieństwo trafienia A340 Air Belgium jest bardzo wysokie. Może ktoś z forumowiczów doświadczył takiej sytuacji na własnej skórze?
    Jeśli polecisz w Y, LOT zwróci Ci 75% wartości segmentu, na którym dostałeś downgrade.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  7. #3967

    Dołączył
    Apr 2017
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Jeśli polecisz w Y, LOT zwróci Ci 75% wartości segmentu, na którym dostałeś downgrade.
    A jak LO się sprawuje z wycenami takiego segmentu? Uczciwie dzieli, czy jak niektórzy robi wszystko żeby zapłacić jak najmniej - np. wyceniając pozostałe segmenty jako full flex i wtedy niewiele zostaje do zwrotu?

  8. #3968

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Kabina C w Air Belgium jest chyba sporo większa od LOT-owskiej, przynajmniej w jednej z konfiguracji, którą mają, a w innych chyba jest osobno kabina P także, więc raczej nie powinien to być wielki problem.
    W każdym razie mam nadzieje, że przymusowy down jest raczej ostatecznością w takich sytuacjach: w pierwszej kolejności pax powinien być przeniesiony do C (jeśli są wolne miejsca - najwyżej z pozostawieniem serwisu P), a w razie braku takiej możliwości powinien także otrzymać możliwość bezpłatnej zmiany biletu na kolejny dzień / dni w tej samej klasie wraz z ewentualną propozycją downgrade'u.

    Wycena segmentu wynika z pierwotnej kalkulacji ceny biletu, a ta jest jawna i dostępna, więc tutaj raczej trudno o jakieś "kombinacje".

  9. #3969

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Taka ciekawostka w El Al wszystkie 787 lataja I przewoznik ma 4x silniki Trent 1000 na zapas w razie koniecznosci wymiany.
    mpg774 and Ztof like this.

  10. #3970

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Taka ciekawostka w El Al wszystkie 787 lataja I przewoznik ma 4x silniki Trent 1000 na zapas w razie koniecznosci wymiany.
    To sprytne. Ciekawe dlaczego nie zrobil tak LOT, ktory ma przeciez skadinad wzrost liczby b787 i byc moze (?) moglby po ustapieniu problemow użyć tych silnikow w kolejnych nowych samolotach, jesli takie daloby sie wyleasingowac bez w pakiecie leasingowania silnikow?
    mcxmcx likes this.

  11. #3971

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Kabina C w Air Belgium jest chyba sporo większa od LOT-owskiej, przynajmniej w jednej z konfiguracji, którą mają, a w innych chyba jest osobno kabina P także, więc raczej nie powinien to być wielki problem.
    W każdym razie mam nadzieje, że przymusowy down jest raczej ostatecznością w takich sytuacjach: w pierwszej kolejności pax powinien być przeniesiony do C (jeśli są wolne miejsca - najwyżej z pozostawieniem serwisu P), a w razie braku takiej możliwości powinien także otrzymać możliwość bezpłatnej zmiany biletu na kolejny dzień / dni w tej samej klasie wraz z ewentualną propozycją downgrade'u.

    Wycena segmentu wynika z pierwotnej kalkulacji ceny biletu, a ta jest jawna i dostępna, więc tutaj raczej trudno o jakieś "kombinacje".

    Ktoś na forum opisywał, że był w takiej sytuacji i pomimo wolnych miejsc w C został "wysłany na drzewo" przez infolinię i przy gate i wylądował w economy z serwisem eco.

    Co do możliwych kombinacji z ceną (nie wiem czy ma to miejsce w LOT, ale innym linią się zdarza) bierze się cenę zakupionego lotu w P/C, oraz dostępnego w dniu wylotu eco. Ponieważ w dniu wylotu dostępne bilety są bardzo drogie, wychodzi że różnica jest znikoma, albo wręcz zerowa, bo bilet w full Y jest droższy niż discount C z dnia zakupu.

    Oczywiście zapisy z EC261/2004 nakazujące zwrot 75% ceny chronią przed takimi praktykami linii lotniczych.
    marecki2010 and mpg774 like this.

  12. #3972

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Taka ciekawostka w El Al wszystkie 787 lataja I przewoznik ma 4x silniki Trent 1000 na zapas w razie koniecznosci wymiany.
    Dodaj również to że EL AL niewiem na ilu szt. 787 zmienił sobie z RR na GE na własny koszt

  13. #3973

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    @SPIDER: nie wykluczam, że tak się dzieje z tymi paxami, sam jestem ciekawy... Opisałem raczej stan pożądany w takich sytuacjach, tak jak sobie wyobrażam właściwe rozwiązanie tego problemu. Jeśli LO przymusowo przenosiłby w podobnym przypadku wszystkich z P do Y a kabina C leciałaby w połowie pusta to: 1) fatalnie świadczyłoby to poziomie obsługi w LO; 2) dawałoby doskonały argument tym paxom, żeby więcej LO nie wybierać na longach

    Co do zwrotów w razie downa trudno inaczej rozumieć jego podstawę, niż jako faktycznie uiszczoną cenę za dany bilet nabyty przez/dla danego pasażera (a tę kalkulację można szczegółowo sprawdzić / odtworzyć), taryfy obowiązujące w innych klasach i datach zakupu są tutaj bez znaczenia - no ale , tak jak piszesz, pewnie niektóre linie usiłują stosować jakieś triki. Nie wypowiadam się co do LO, bo nie słyszałem dotąd o problemach tutaj.
    SPlDER likes this.

  14. #3974

    Dołączył
    May 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin787 Zobacz posta
    Dodaj również to że EL AL niewiem na ilu szt. 787 zmienił sobie z RR na GE na własny koszt
    Mają tylko 1 szt. z GE zgodnie z https://www.airfleets.net/flottecie/...ctive-b787.htm
    I nie mają żadnego nielota na dzisiaj, może z powodu tych zapasów silników RR
    mpg774 likes this.

  15. #3975

    Dołączył
    May 2019

    Domyślnie

    ciekawe, czy się sprawdzi - ciekawie by się zrobiło
    https://www.pasazer.com/news/42999/d...eingi,777.html

  16. #3976

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Mają własne info, czy "zima w tym roku będzie bardzo ostra, bo Indianie już trzy lata chrust zbierają?"

  17. #3977
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marmalek Zobacz posta
    Mają tylko 1 szt. z GE zgodnie z https://www.airfleets.net/flottecie/...ctive-b787.htm
    I nie mają żadnego nielota na dzisiaj, może z powodu tych zapasów silników RR
    Który konkretnie i czy weryfikowałeś z jakimś innym źródłem?
    no risk, no fun ;D


  18. #3978

    Dołączył
    May 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Który konkretnie i czy weryfikowałeś z jakimś innym źródłem?

    4X-ERB, raptem od 2 tygodni lata dla nich więc ciężko o zmianę silników by było, a podałem za AIRFLEETS.NET bez weryfikacji gdzie indziej
    Jedna sztuka na 14 ma silniki GE, pozostale już RR

  19. #3979
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marmalek Zobacz posta

    4X-ERB, raptem od 2 tygodni lata dla nich więc ciężko o zmianę silników by było, a podałem za AIRFLEETS.NET bez weryfikacji gdzie indziej
    Jedna sztuka na 14 ma silniki GE, pozostale już RR
    Wszystkie mają RR. Zmienili tylko z TRENT1000C na kilku początkowych na TRENT1000-TEN
    ERB ma także RR https://www.jetphotos.com/photo/9558862
    no risk, no fun ;D


  20. #3980
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    MUC/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez przemo-19 Zobacz posta
    Mają własne info, czy "zima w tym roku będzie bardzo ostra, bo Indianie już trzy lata chrust zbierają?"
    Myślę, że źródłem jest dokładnie ten temat 777 w LO ? :-)
    olekorlo, tartal and amnesia like this.



LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •