Strona 2 z 143 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 2849
Like Tree1899Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #21

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta

    No i kłopot dla prezia...skończą się argumenty w stylu wysokie ceny paliwa...teraz, na fali "jeżdzenia" po branży finansowej pewnie będzie marudził o wysokich kosztach leasingu


    Super! To po ile się właśnie dołożyliśmy do tej licytacji?
    Pan Prezes będzie mówił o wysokiej cenie paliwa i że... mimo tego "tylko" takie "małe" straty.

    a co do licytacji to dopiero dołożymy, jak 767 się rozkraczy i będzie trzeba hotele, odszkodowania, przebookowania itd.

  2. #22
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Mnie z tym dreamlinerem na chłopski rozum jedno dziwi. Owszem PLL LOT sporo oszczędzi na paliwie itp. i będzie w bilansie lepiej niż obecnie. Ale czy będzie konkurencyjnej ? Przecież inne linie lotnicze tez dostana dreamlinera i mogą zaoferować identyczne oferty. A z reguły pewnie i lepsze....

    Bedzie w gruncie rzeczy trochę jak wymiana z tupolewów na boeingi.

  3. #23
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    W piątek 14 grudnia o godz. 7.20 z Warszawy do Pragi uda się w pierwszy rejs komercyjny boeinga 787 dreamliner - poinformował w środę dziennikarzom Piróg.
    http://www.pb.pl/2666034,13169,preze...a-z-pasazerami

  4. #24

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czy ktoś się orientuje czy ten tour Dreamlinera po Europie będzie się odbywał w ramach połączeń rozkładowych czy będą to loty dodatkowe?
    Czyli przykładowo czy ten pierwszy rejs do Pragi będzie po prostu jako LO523 (dzisiaj wpisany jest na nim E95 ale to jeszcze sprawy nie przesądza bo zapewne i tak jeszcze nie byłoby to załadowane do systemu) czy będzie to jakiś dodatkowy rejs?

    Egon?

  5. #25
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Będą to rejsy rozkładowe, w przypadku PRG właśnie 523 - póki co widzę że jeszcze figuruje jako E95, ale z 11 rzędami w C.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #26
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    no to dla chętnych jeszcze 3 godziny SŚ do Pragi na ten termin .

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Pytanie z jakimi taryfami łączy sie Y+ na dolotach. Z tego widać ze albo jest osobna pula albo z C. A jako ze jest dolot to Y sie łączy z najniższa na feederze. Ot i cała filozofia.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Wytłumaczyłeś, dlaczego jest tak jak jest. Wciąż jednak jest źle - tzn. nie może być takiej sytuacji w taryfach, jeśli ma się spełnić życzenie prezesa, aby revenue z rejsu long-haul na 788 był wyższy o ponad 100k USD w porównaniu z 763.

  8. #28

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    I wraca z tej Pragi od razu do domu jako 524 czy będzie prezentował przez kilka godzin swoje wdzięki lokalnym ważniakom?

    I drugie raczej strasznie naiwne pytanie - zakładając, że kupię sobie dzisiaj to LO523/524 na 14.12. właśnie ze względu na zapowiedziany publicznie przez prezesa lot Dreamlinera, a im się wszystko pozmienia i Dreamliner wcale nie ani tego dnia ani na tej rotacji (co z perspektywy dnia dzisiejszego odległego o 3 miesiące od planowanej daty lotu uważam za baaaaaaaardzo prawdopodobne) to rozumiem, że nie mam najmniejszej podstawy do ubiegania się o całkowity zwrot poniesionych kosztów?


    P.S. SzŚ jest od stycznia.

  9. #29
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie
    szczurwa likes this.

  10. #30
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Inne rotacje poza tym PRG 14 grudnia są na ten moment nie znane?

  11. #31
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Finch Zobacz posta
    Porównanie spalania i głośności 787 i dwa razy większego a 380? Spalanie jest zrobione w przeliczeniu na pasażera czy jak?
    W przeliczaniu na pasazera, przeciez zadna to nowosc, zawsze sie tak robi.

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Chodziło mi tylko i wyłącznie o marketingowy bełkot
    No to nie czytaj jak to belkot. Linie lotnicze zawsze takie teksty lubia wstawiac a w przypadku 787 z tym "najnowoczesniejszym" dalekie od prawdy to to nie jest. I nikt sie nie bedzie klocic z LH ze z A380 podobny tekst wstawia, wez cos na uspokojenie i zajmij sie czyms istotniejszym...
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 12-09-2012 o 22:44

  12. #32
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Dobrej prasy ciąg dalszy.
    LOT oszalał? 10 tys. zł za bilet do Nowego Jorku - Onet Wiadomości
    Ciekawe, jakie szanse miałby LOT w sądzie z tym manipulującym, demagogicznym debilem, który to napisał. Pewnie by się palant bronił, że wolność słowa, do jasnej cholery. Słowo daję, w tych mediach to same hieny cmentarne - byle ktoś kliknął, to są w stanie każde gówno sobie w przełyk włożyć.

    Kogoś uraziłem może? Próbowałem skasować słowo "same", ale wtedy tak zgrabnie to zdanie nie brzmiało.
    saturn5, N077GL, hypne and 3 others like this.

  13. #33
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Własnie mi L4 przypomniał, dlaczego jakiś rok temu umiesciłem onet (razem z wp) na liście adresów zablokowanych w mojej przeglądarce

  14. #34
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    L4, Kaspric - Wy wiecie, Wy blokujecie. Ale Wy wiecie, więc Was to co najwyżej bawi. A mnie wku*** (pardon, irytuje), jak rozmawiając z laikami staram się im jednak wytłumaczyć, jaka jest prawa w tej branży. I na czym to wszystko polega. A dlaczego muszę tłumaczyć? Bo się naczyta jeden z drugim tych onetów i innych chałtur (dawniej poważnych dzienników nie wyłączając), wodą w mózgu ich zarażą, i... A, szkoda gadania. Siedzę w nocy, żeby pracę nadgonić przed urlopem, a nie się na forum uzewnętrzniać

  15. #35

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Bedzie w gruncie rzeczy trochę jak wymiana z tupolewów na boeingi.
    Porownanie troche chybione.
    Wtedy Boeingi mieli wszyscy, przesiadalismy sie na cos co mieli wszyscy. Teraz 787 praktycznie nie ma nikt (w tej czesci swiata). Zajmie sporo czasu aby samoloty klasy 787 zaczely dominowac nad Atlantykiem i dlatego do pewnego czasu przewaga (mniejsza lub wieksza) konkurencyjna bedzie. Ostatecznie kiedys wszyscy beda mieli to samo (lub podobne) i nowy cykl konkurencji sie rozpocznie .... to jest zycie, nic nie trwa wiecznie.

  16. #36
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5 Zobacz posta
    No to nie czytaj jak to belkot. Linie lotnicze zawsze takie teksty lubia wstawiac a w przypadku 787 z tym "najnowoczesniejszym" dalekie od prawdy to to nie jest. I nikt sie nie bedzie klocic z LH ze z A380 podobny tekst wstawia, wez cos na uspokojenie i zajmij sie czyms istotniejszym...
    Wyluzuj saturn5. Nie zrozumiałeś nic a nic z mojej wypowiedzi, a rozdajesz łatki pieniacza i proszki przepisujesz. Wiem, że w US na wszystko biorą proszki, ale tu jest RP Dzięki, ale nie korzystam.
    W życiu redagowałem i marketingowe product flyer'y, ale też datasheet'y i application notes, więc coś tam w temacie liznąłem chyba. Jak chcesz merytorycznie porozmawiać o tym, czy marketingowe wstawki, które przytoczyłem to "bełkot", czy też nie oraz o ich adresatach i skuteczności to zapraszam na priv. Koniec OT.

  17. #37
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    W piątek 14 grudnia o godz. 7.20 z Warszawy do Pragi uda się w pierwszy rejs komercyjny boeinga 787 dreamliner - poinformował w środę dziennikarzom Piróg.
    Prezes LOT: 14 grudnia pierwszy rejs dreamlinera z pasażerami | Nowy Puls Biznesu - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet
    Ceny obecnie na ten lot za bardzo nie zachęcają do skorzystania z tego lotu! Lepiej wybrać się za ocean!

  18. #38
    Awatar vonMises

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    Porownanie troche chybione.
    Wtedy Boeingi mieli wszyscy, przesiadalismy sie na cos co mieli wszyscy. Teraz 787 praktycznie nie ma nikt (w tej czesci swiata). Zajmie sporo czasu aby samoloty klasy 787 zaczely dominowac nad Atlantykiem i dlatego do pewnego czasu przewaga (mniejsza lub wieksza) konkurencyjna bedzie. Ostatecznie kiedys wszyscy beda mieli to samo (lub podobne) i nowy cykl konkurencji sie rozpocznie .... to jest zycie, nic nie trwa wiecznie.
    Dreamliner, dreamlinerem, ale jeśli LOT nie zadba o konkurencyjne ceny i kierunki - to nawet Dreamliner mu nie pomoże... Tym bardziej, że jak można poczytać na forum, podobno ilość miejsca w dotychczasowych Dreamlinerach, w klasie ekonomicznej, czyli tej, która jest najbardziej dostępna dla "latającego Kowalskiego" nie zachwyca...
    Gdybym ja miał wybierać linię lotniczą, to oprócz ceny interesowałaby mnie przede wszystkim ilość miejsca na nogi - bo lecieć kilka godzin jak sardynka - żadna przyjemność... nawet w Dreamlinerze...

  19. #39
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vonMises Zobacz posta
    podobno ilość miejsca w dotychczasowych Dreamlinerach, w klasie ekonomicznej, czyli tej, która jest najbardziej dostępna dla "latającego Kowalskiego" nie zachwyca...
    Ilosc miejsca w klasach ekonomicznych nigdy nie zachwycala i zawsze wachala sie kolo tej "sredniej" dobranej do portfela Kowalskiego, linie lotnicze dawno sie nauczyly ze tacy Kowalscy sa duzo bardziej czuli na zawartosc portfela niz jak daleko moga rozprostowac nogi..
    Tak na marginesie standardowym odstepem miedzy rzedami siedzen w klasie ekonomicznej to cos pomiedzy 30 i 32 cale (tzw. pitch). Najgorsze low costy schodza do okolo 28 cali, choc wiekszosc jest okolo 30". Jak ktos zna ta wartosc dla konfiguracji LOT 787 to mozna tu wstawic dla porownania, naprzyklad w 787 ANA jest to dosc chojne 34" a taki LAN 787 poskapil i daje 31". Krotko mowiac ilosc miejsca na nogi nie jest taka jak ci Dreamliner "daje" tylko jaka ci przewoznik wykroi.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 13-09-2012 o 08:43

  20. #40
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Od 31 marca 2013 będzie obowiązywał nowy rozkład do PEK:

    LO091 WAW1620 – 0715+1PEK 788 x16
    LO092 PEK0915 – 1240WAW 788 x27
    kaspric likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 2 z 143 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 52 102 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •