Z ciekawszych kierunków na 787 dziś 2x Bangkok, Teneryfa i Abu Dhabi. Kto wie, może do AUH poleci załoga po SP-LRC, który już ponad 3 tygodnie jest tam na przeglądzie.
Stan na teraz
Kod:1. SP-LSA *789 19 Mar 2020 CMB WAW 02:35 02:48 13:00 Oczekiwany 12:03 LO8512 Czas lotu: ----- 2. SP-LSB *789 19 Mar 2020 YYZ WAW ----- 03:57 ----- Oczekiwany 11:13 LO8514 Czas lotu: ----- 3. SP-LSC *789 17 Mar 2020 DUB WAW 15:15 15:59 ----- Wyladowal 18:14 LO8688 Czas lotu: 2:15 4. SP-LSD *789 18 Mar 2020 BKK WAW 10:45 13:54 22:25 Wyladowal 00:40 LO8520 Czas lotu: 10:46 5. SP-LSE *789 6. SP-LSF *789 7. SP-LSG *789 19 Mar 2020 VRA WAW ----- 04:03 13:41 Oczekiwany 13:34 LO6538 Czas lotu: ----- 8. SP-LSH *789 ---------------------------------------------------------------------------------------- 1. SP-LRA *788 2. SP-LRB *788 19 Mar 2020 MBA WAW ----- 02:57 ----- Oczekiwany 10:27 LO6328 Czas lotu: ----- 3. SP-LRC *788 4. SP-LRD *788 18 Mar 2020 WAW HKT 20:20 20:20 06:55 Wyladowal 06:20 LO8527 Czas lotu: 10:00 5. SP-LRE *788 19 Mar 2020 YYZ WAW 03:25 05:28 11:40 Wyladowal 12:47 LO8514 Czas lotu: 7:19 7. SP-LRG *788 8. SP-LRH *788 18 Mar 2020 SGN WAW 22:30 22:25 10:50 Oczekiwany 09:48 LO8630 Czas lotu: -----
Z ciekawszych kierunków na 787 dziś 2x Bangkok, Teneryfa i Abu Dhabi. Kto wie, może do AUH poleci załoga po SP-LRC, który już ponad 3 tygodnie jest tam na przeglądzie.
Chyba jakaś awaria sygnału z RB lub błąd strony , zniknął z radarów, lecąc na 430 nad Kazachstanem.
Jakiś błąd strony bo wg FR24 LRB jest teraz nad Uzbekistanem w drodze do ... Toronto (LO8515).
Pozdrawiam Marcin (mkonst)
Przecież ziemia jest kulą (w przybliżeniu) to doleci do YYZ a że trochę dłużej - załoga zlapie więcej godzin
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
LRC wraca z przeglądu jako LO8712.
Czyli tylko trzy stoją bez silników?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Tak, trzy bez silników i LRE wygląda na to, że został w AUH na przegląd.
Jeszcze dwa tygodnie temu wszyscy, którym zależy na Locie cieszyliby się dużo bardzie.
Teraz trzymajmy kciuki, żeby więcej latał niż stał na płycie
Dziś naprzeciwko cargo stoją już tylko 2 sztuki ze słynnej, fotogenicznej trójki bez silników Przywracanie SP-LSE do życia zapewne się więc rozpoczęło.
W ramach lotdodomu do DPS poleciał 787. Jego postoj na miejscu wyniósł ok 19h. Czy lot ten realizuje jedna zaloga? Czy przerwa 19h jest wystarczająca?
Zakładki