Stoją, mało latają, to się psują.
Swoją drogą, jeśli te informacje o utrzymaniu foteli w C są prawdziwe to jakaś masakra. LOT stara się, aby Dreamlinery nawiązały do słynnego lotowskiego standardu utrzymania wnętrz w B767?
Rodzice lecieli z KTW na Dominikanę, podobno w SP-LRE był problem z zalaniem wody pitnej do samolotu. Paxy czekały około 20 min przed samolotem w KTW zanim ich zawrócili do terminala, tak btw podobno w klasie C na 18 siedzeń 8/10 nie działało, albo po rozłożeniu problem był z ich złożeniem albo w ogóle się nie rozkładały.
Stoją, mało latają, to się psują.
Swoją drogą, jeśli te informacje o utrzymaniu foteli w C są prawdziwe to jakaś masakra. LOT stara się, aby Dreamlinery nawiązały do słynnego lotowskiego standardu utrzymania wnętrz w B767?
Albo Hindusi w AUH nie potrafia poskladac po ciezkim przegladzie. Swoja droga zabawne ze taki Austral sie serwisuje u nas a my pchamy samoloty do AUH
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SP-LRA nadal w PUJ
SP-LRH przywiózł z 2 dniowym poślizgiem pasażerów do KTW i jest już w WAW.
Co ciekawe na forach TUI ani na popularnych portalach cisza. Żadnych wzmianek o uwięzionych pasażerach w raju... Już sobie wyobrażałem coś na kształt "chwile grozy na Punta Canie"... Dziwne.
Drugie pytanie, czy opłacało się ściągać SP-LRH do Warszawy na pusto? Może lepiej było SP-LRA do Warszawy po naprawie? Nie ma wolnych w Warszawie? Ciekawe kto podejmuje takie decyzje i ciekawe co jest z SP-LRA?
W srode lecialem w C (WAW-JFK) genralnie IFE to jest jakis zart , raz ze sa te same filmy od 3 lat a dwa zawsze jest jakis problem techniczny . W Marcu lecialem w Premium i byl ten sam problem z IFE czyli albo wogole nie dziala akren na dotyk lub nie dziala pilot albo wogle wszystko sie wiesza. Siedzenia tez zostawia wiele do zyczenia jezli chodzi o czystosc itp widac duze zuzycie.
https://biznes.wprost.pl/gospodarka/...t-do-domu.html Czy chodzi o to? Było trąbione na wszystkich portalach
SP-LRA pojawił sie na FR24 jako LO9004 do Warszawy:
https://www.flightradar24.com/LOT9004/276ea90b
SP-LSC jako LOT9009 leci do Krakowa aby zamienić SP-LRB który zaniemógł przed LO9 do ORD.
Pytanko o trasę JFK-KRK która startuje 26/06
Wylatuje z NY późnym popołudniem w czwartek przylatuje do KRK w piątek rano, a kurs z KRK do NY w sobotę w południe. Czy oni coś tam jeszcze grzebią przy rozkładzie, a może lot na pusto do WAW czy samolot bezużytecznie będzie stał ze 28h ?
oskiboski:Jeśli to dobrze rozkminiam, bo mnie trochu nakierowałeś to ten rejs LO9- 28/06 jest niepowiązany i to inna maszyna będzie robić.
1 maszyna na skomplikowanej i podwójnie odwróconej rotacji: WAW-JFK-KRK-ORD-KRK-JFK-WAW i tu właśnie będzie odstęp między przylotem a wylotem do JFK sięgający 28h, bo między czasie do obsłużenia ORD (rotacja do/z Krakowa z czwartku na sobotę)
2 maszyna na starym sprawdzonym schemacie WAW-ORD-KRK-ORD-WAW (rotacja do/z Krakowa z niedzieli na poniedziałek)
SP-LRE chciał z KTW do CUN a doleciał do WAW po ~2h. Pasażerowie na pewno zadowoleni nie dość, że mieli ~12h lotu przed sobą to jeszcze przystanek w WAW i naprawa lub przesiadka do innego.
Swoją drogą z taką ilością paliwa i kompletem pasażerów mógł lądować bez problemu po 2h lotu?
Troszkę więcej informacji na temat przekierowania do Warszawy lotu z Katowic do Cancun:
https://www.onet.pl/turystyka/onetpo...b3ykg,07640b54
Zakładki