Strona 233 z 235 PierwszyPierwszy ... 133 183 223 231 232 233 234 235 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4,641 do 4,660 z 4682
Like Tree3093Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #4641

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez janusz1993 Zobacz posta
    SP-LRA od ponad tygodnia nie wykonuje żadnych rotacji. Jakiś serwis/usterka ?
    Dzisiaj po dwóch tygodniach przerwy leci do JFK
    janusz1993 likes this.

  2. #4642

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Pewnie stąd, że kilka 787 zimowało właśnie w RZE.
    LSA,B,D do tej pory tam zimuje.
    Mateusz Janiec likes this.

  3. #4643
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    SP-LSA w poniedziałek został wybudzony ze snu zimowego i wykonał oblot techniczny, po czym wrócił na miejsce postojowe przy terminalu w Rzeszowie.


  4. #4644
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    SP-LRH w drodze do NVI (wg FR24), lotnisko położone w Uzbekistanie, 300 km od granicy z Afganistanem. Czyżby jakiś element akcji ewakuacyjnej?

  5. #4645

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Pewnie tak, zastanawiałem się wczoraj jak premier chce wysłać samolot i jaki aby dał radę operować na takim lotnisku:
    Afganistan. Lotnisko w Kabulu, zdjęcia satelitarne. Chaos i tłum na pasach startowych, ludzie próbują dostać się do samolotów - TVN24

    Przecież nikt o zdrowych zmysłach cywilnego samolotu tam nie pośle już nie mówiąc o cywilnych pilotach...

    Spodziewałem się że jakaś CASA poleci czy coś podobnego. A tutaj prościej drimkiem do sąsiada. Żeby nie było że LOT potrafi szybciej zorganizować lot niż nasze wojsko... Ciekawe czy załoga jest z wyboru czy mieli wybór bo lot nawet do sąsiada może daleko odbiegać od standardów cywilnego lotnictwa...

    Afgański 737 Kam Air YA-KMJ chciał chyba lądować w Kabulu, ale po paru podejściach odlatuje:
    Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map

    Za to turecki Airbus A400M dał radę:
    Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map

  6. #4646
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Wczoraj do Kabulu via TBS poleciały z Polski 2x C130 i 1x C295, być może logistycznie łatwiej będzie potem przerzucić ludzi z Kabulu do np. takiego NVI i dalej już samolotem/samolotami cywilnymi do Polski, niż latać kilka razy wolnymi, wojskowymi transportowcami pomiędzy Afganistanem i PL.
    Krzychun and maciass like this.

  7. #4647

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    To brzmi lepiej. Ciekawe newsy. Ciekawe czy polecieli jacyś żołnierze do obstawy tych samolotów...

  8. #4648

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Już nie mogę edytować, a tutaj artykuł spinający w całość:
    Afganistan. Pierwszy polski samolot zabrał ludzi z Afganistanu. Na pokładzie ok. 150 osób - Wiadomości (onet.pl)

    Na FR jest zakładka Most tracked flights. Wszystkie 5 pozycji to loty do Kabulu lub okolic Afganistanu. A lot z Moskwy UT9051 767 ogląda ~16 tys osób.
    Mateusz Janiec and kudak like this.

  9. #4649

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Onet zmienił artykuł i ze 150 osób zrobiło się 50. A teraz robią newsa dnia z powrotu SP-LRH do Warszawy:
    Talibowie w Afganistanie. Wyruszył samolot z ewakuowanymi Polakami i współpracownikami - Wiadomości (onet.pl)

  10. #4650
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Zeby sie nie os...i zaraz. Oby te polskie herce tam nie pospadały.

  11. #4651
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Most powietrzny miedzy Kabulem,a NVI tworzą nasze Herculesy i Casa. Stamtąd LOT zabiera je do WAW. Tak to działa. Zamiast 787 beda kursowac teraz E-195. Afganski FIR nie działa,wiec żadne cywilne maszyny nie moga latac do Kabulu. Pomijajac juz to że nie jest to bezpieczne na dzien dzisiejszy.
    EDIT: wczoraj podobno przyleciało 77 osób,a nie 50.

  12. #4652

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Właśnie LNM na dolocie do Navoi. Na pusto zrobił to w jednym kawałku około 5 godzin lotu.

  13. #4653

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Wczoraj lecialem SP LRG z JFK do WAW w Premium Economy. Siedzenia, delikatnie mowiac sa bardzo zniszczone , przetarte i bardzo poplamione - to tyczy sie wiekszosci 787 niestety. Nie mowie juz o nie przyjemnym zapachu . Nie wiem co za problem wymienic material w tych siedzeniach.Efekt ogolny jest naprawde obrzydliwy.
    Sam lot w sobie o czasie z bardza milym personelem pokladowym. Jedzenie skromne - kiedys bylo lepiej.
    Video ze startu https://youtu.be/tqiSGuUGi24

  14. #4654
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jarek83 Zobacz posta
    Siedzenia, delikatnie mowiac sa bardzo zniszczone , przetarte i bardzo poplamione - to tyczy sie wiekszosci 787 niestety. Nie mowie juz o nie przyjemnym zapachu https://youtu.be/tqiSGuUGi24
    SP-LRG ma 4 lata i jest z jednym z ostatnich 788 dostarczonych do Lotu. Jeśli w 4 letnim egzemplarzu tak wyglądają fotele to jak to teraz wygląda w pierwszych 788, RA, RB, RC? Bo to że już po kilku latach materiał się zużyje było wiadomo już na początku użytkowania, w porównaniu do materiałów na fotelach w 767 był znacznie mniej "pancerny". Kwestia tylko jak Lot podejdzie do problemu i jak go rozwiąże. Czy wymieni/wypierze gruntownie odświeży środek samolotu, czy uda że problemu nie ma i będzie czekał aż każdemu stuknie ponad 10 lat...


  15. #4655

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Pamiętając jak szybko się pogarszał stan J w nowych 789 to opcja "będzie czekał" jest bardziej prawdopodobna.

  16. #4656

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez janusz1993 Zobacz posta
    Kwestia tylko jak Lot podejdzie do problemu i jak go rozwiąże. Czy wymieni/wypierze gruntownie odświeży środek samolotu, czy uda że problemu nie ma i będzie czekał aż każdemu stuknie ponad 10 lat...
    Podejrzewam, że to drugie i to grubo ponad 10 lat...

  17. #4657
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Niestety, ale fotele w Dreamkach są bardzo zużyte, tak samo wykładzina - brud, przetarcia i wszędzie plamy.
    Pomijam już to, że fotele w business mają non-stop awarię i nie rozkładają się, albo rozkładają się, ale nie można ich złożyć do pozycji pionowej.

    Czy wiadomo, czy LOT planuje odświeżenie kabiny i zmianę układu w C na jodełkę(kiedyś była o tym mowa)?
    Argument, że obecne C jest komfortowe i daje dużo przestrzeni do mnie nie przemawia.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  18. #4658

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter2020 Zobacz posta
    Niestety, ale fotele w Dreamkach są bardzo zużyte, tak samo wykładzina - brud, przetarcia i wszędzie plamy.
    Pomijam już to, że fotele w business mają non-stop awarię i nie rozkładają się, albo rozkładają się, ale nie można ich złożyć do pozycji pionowej.

    Czy wiadomo, czy LOT planuje odświeżenie kabiny i zmianę układu w C na jodełkę(kiedyś była o tym mowa)?
    Argument, że obecne C jest komfortowe i daje dużo przestrzeni do mnie nie przemawia.
    Jodełka? Nie kojarzę. Były rozmowy o prostym 1-2-1 jak Singapore albo układzie 1-2-2 / 2-2-1 jak SWISS. Moim prywatnym zdaniem jodełka jest chyba najgorszym układem w biznesie, bo jak się leci samemu to jest całkiem ok, chociaż obrót o 45 stopni nie jest jakiś komfortowy ale jak się leci we dwójkę to jest totalną porażką.

    Dla mnie układ ze SWISSa w LOTcie by pasował. Kto chce ma pojedyńczy fotel przy oknie albo w środku dostęp do korytarza, a kto leci we dwójkę ma opcje w środku albo pod oknem. Gdyby było tam tylko troszkę więcej wolnej przestrzenii ogólnie byłby to układ idealny.
    Ztof likes this.

  19. #4659

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Jodełka? Nie kojarzę. Były rozmowy o prostym 1-2-1 jak Singapore albo układzie 1-2-2 / 2-2-1 jak SWISS. Moim prywatnym zdaniem jodełka jest chyba najgorszym układem w biznesie, bo jak się leci samemu to jest całkiem ok, chociaż obrót o 45 stopni nie jest jakiś komfortowy ale jak się leci we dwójkę to jest totalną porażką.

    Dla mnie układ ze SWISSa w LOTcie by pasował. Kto chce ma pojedyńczy fotel przy oknie albo w środku dostęp do korytarza, a kto leci we dwójkę ma opcje w środku albo pod oknem. Gdyby było tam tylko troszkę więcej wolnej przestrzenii ogólnie byłby to układ idealny.
    na 1-2-2/2-2-1 nie ma miejsca w Dreamlinerach, też zdecydowanie wolę siedzenia, w których siedzi się na wprost niż pod kątem 45 stopni... Imho coś takiego jak w Turkishu w 787 byłoby najlepsze... jeśli już ma być jodełka, to tylko Super Diamond Collins Aerospace - imho najlepsze siedzenie w biznesie dostępne od ręki. Zakładam, że LO nie stać na inwestycję w R&D i wezmą coś "z półki".
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  20. #4660

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja się obawiam że przez wiele lat nic nie zmienią. Aktualny produkt nie różni się bardzo od tego co LH oferuje - a to jest główny konkurent i do niego LO równa w dół. LH ma opóźniony plan nowych foteli, i wymiana w całej flocie zajmie im pewnie z 5 lat zaczynając w 2022. Stawiam więc że co najmniej do 2027 roku LO nic nie zrobi.

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •