'x' oznacza codziennie, a dni obok znaczy 'oprocz'.
z tego co pamiętam, to B787 miał być szybszy od B767, a tu czas lotu wychodzi dłuższy o 30 minut od tego co jest teraz. Dlaczego??
"x16" co oznacza, dni tygodnia?
EDIT - chyba się pomyliłem z tymi czasami, bo to czas zimowy będzie, chyba
ile to godzin podróży wyjdzie, bo się już zaplątałem?
'x' oznacza codziennie, a dni obok znaczy 'oprocz'.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
To jaki jest pitch w naszym dreamlinerze? Wie ktos? Jesli 31' w Y to porazka, ja sie nie mieszcze.
Taryfa A10FLYLO już występuje w systemie ale jaka to klasa rezerwacji? A? Jeśli tak, to kolejny bubel. W tabelce milażu M&M nie ma takiej literki więc ktoś może pomyśleć że za tę taryfę nie ma mil.
Obecnie można jeszcze kupić na ten inauguracyjny lot z Warszawy do Pragi bilety w taryfie FirstMinute za mniej niż 400 PLN RT, przy czym powrót do WAW w tej taryfie najwcześniej w poniedziałek (17.12.).
Tylko jaką masz dzisiaj gwarancję, że rzeczywiście tego 14.12 o 7:30 do PRG podstawią 787... przy tych ciągłych opóźnieniach z dostawami niczego nie można być jeszcze dzisiaj pewnym, z perspektywy dnia dzisiejszego to równie dobrze mogą go podstawić 13.12 lub 15.12 i nie do Pragi, a np. do BUD.
Swoją drogą mam cichą nadzieję, że LOT przygotuje jakąś konkretną akcję związaną z tym europejskim tournee Dreamlinera - czyli oficjalnie ogłoszą całościowy europejski rozkład jazdy tego cuda i przygotują jakąś atrakcyjną ofertę cenową na te europejskie loty, chociaż znając kreatywność ludzi pracujących w tej firmie to raczej płonne me nadzieje i te obecne 400 PLN RT to będzie absolutnie najtańsza możliwość przelecenia się dreamlinerem, przynajmniej w jedną stronę....
Jesli w 31" sie nie miescisz to bedziesz miec problem z wieloma powaznymi liniami lotniczymi. Dla przykladu Virgin Atlantic, British Airways, Swiss, Air France i KLM maja wszystkie po 31" (tak tylko dla przykladu z Europejskich). Tak na marginesie cale oznacza sie podwojnym przecinkiem, to co zaznaczyles to stopy. Przepraszam ze powiem ze te rozmowy na temat ilosci miejsca sa dla mnie wrecz smieszne, olbrzymia wiekoszc ludzi (z klasy ekonomicznej) chce kupic tanie bilety z wygodnym polaczeniem i koniec, prawie nikt nie analizuje jakie sa odstepy miedzy siedzeniami, nawet sie zaloze ze wiekszosc tu narzekajacych korzysta z uslug tych samych linii lotniczych na ktore psy wieszaja na forum... takie bicie piany i nic wiecej.
(dostepna informacja na temat pitch we flocie LOT to 32" - nie wiem czy ta liczba dotyczy 787).
dla porównania Airline Seat Pitch Guide for Airlines in Europe
Nikon D90 + Nikkor 18-105mm VR + Sigma 70-300mm, Sony DSC-H5
Dlatego bo to nie jest czas lotu, to jest tylko okno czasu jakie linia rezerwuje na taki przelot i czesto znacznie sie rozni od faktycznej dlugosci lotu. 787 jest okolo 5% szybszy od 767 wiec na trasie do Chicago bedzie to cos okolo 20 min roznicy i cos takiego moze zupelnie zniknac przy typowych zaokrlaganiach jakie linie rutynowo stosuja w rozkladach. Proba wylapania tak subtelnch roznic w szybkosci z rozkladu lotu to tak jakby uzywac klepsydre do porownywania szybkosci biegaczy olimpijskich na 100 m.
Nie analizują, bo:
a) nie są świadomi, że istnieje coś takiego jak "seat pitch" *
b) są świadomi, ale nie mają wyboru (ceny na klasę biznes są "zaporowe") *
c) latają okazjonalnie i akceptują realia... *
I od razu zaznaczam, że mówimy tu tylko o pasażerach normalnych linii lotniczych, low-costy z oczywistych względów pomijam...
To trochę tak jak z PKP, ludzie jeżdżą jak sardynki TLK czy IR nie dlatego, że chcą, ale, że zwyczajnie nie ma sensownej alternatywy...
Ja akurat mam to szczęście, że bez problemu mieszczę się do 31", nie mniej w pełni rozumiem ludzi, którzy "nie mieszczą się" do swoich miejsc, a którzy też chcieli by podróżować w dobrych warunkach... Dlatego nie uważam, że rozmowy o ilości miejsca są śmieszne... zwłaszcza, w przypadku LOTu, który ani nie ma pozycji Lufthansy czy Virgin Atlantic, ani nie jest low-costem, tylko regularną linią... Na samej marce Dreamlinera wiecznie "jechać" się nie da, a ludziom trzeba zaoferować produkt=odpowiednie warunki podróży...
*) niepotrzebne skreślić...
vonMises - ale to jest prosty wybór: wiekszy pitch to wyzsze ceny - cos za cos, zgadnij na co zwróci uwagę zdecydowana wiekszosc pasazerów klasy eco, cenę czy pitch? tych kilka osób dla ktorych liczy się pitch, nie mieszczą się i lecą ekonomiczną ma z punktu widzenia lini znaczenie marginalne. Zwłaszcza gdy promuje sie produkt eco+ który ma byc własnie rozwiązaniem dla takich osób.
Prawdziwe blabolenie bo nie wiem jak to inaczej nazwac, co ma pozycja z ilością miejsca, co ma piernik do wiatraka. Widziałeś tabele porownawcza kto oferuje jaki "pitch" i LOT na tle innych linii lotniczych nawet tych prestiżowych wyglada wyjatkowo dobrze. I "odpowiednie warunki podrozy" jest nastepnym nonsensem gdyz nie ma obiektywnej miary co to wogole takiego jest.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 14-09-2012 o 19:16
Nie wiem, czy było wcześniej, ale można podejrzeć na stronie warunki taryf w podstawach - podan eco Premium daje bagaż 2x23kg.
To troche tak jak z "tworzeniem nowych miejsc pracy" przez wladze: malo kto widzi, ze aby te nowe miejsca "powstaly", trzeba najpierw zarżnąć podatkami inne miejsca pracy...
Tak i z tym poupychanymi rzedami foteli w klasie Y: psgr patrzy na cene biletu - a nie patrzy, ile bedzie sie potem ciągał z kregoslupem po ortopedach, albo z zakrzepicą po naczyniowcach czy kardiologach czy neurologach (malutki udarek - sama radosc, dla ciebie i otoczenia...).
Ale moze i trudno inaczej patrzec, skoro linie generalnie rąsia w rąsię upychają te rzedy foteli (zwl. paradoksalnie (?) na dlugich trasach), i wybor jest w stylu "mozesz nie leciec"...
Natomiast co do tematu tego watku: przylaczam sie do jednego z Przedmowcow z pytaniem: ciekawe czy bedzie jakis scisly rozklad tych europejskich rejsow 787 LO, czy bedzie mozna na nie kupic normalnie bilety itp. (Dla mnie wzorcowa jest tu organizacja w 2010 r. przez AF rejsow CDG-LHR-CDG na A380.)
Wiem, i dlatego albo siedze rozkraczony "jakniewiemco", albo wypuszczam nogi na aisle i procesje pełnych pecherzy mnie kopią
To cenna informacja, ale jakby czepialska w tym kontekscie.
To teraz ja sie czepnę. Pokazmi z tego zestawienia AF, ktory samolot ma 31" SeatGuru Seat Map Air France Airbus A319 Europe
Bardzo smieszne. Zmiescic nogi to podstawowy problem, bo co jest wazniejsze od tego: IFE, serwis drinkowy, to ze w ogole lecę?
Oczywiscie moge nie latac (np. jezdzic taksowkami TATL, hehe) lub placic 2x wiecej za Y+, tylko szkopuł jest taki, ze ludzie z dluzszymi nogami* niz sie planisto-ksiegowym lotniczym ubzduralo- niekoniecznie zarabiaja 2x wiecej
*-nie jest ich malo - poczytaj np. rozrywanie szat z tego powodu na flyertalk.com
Zakładki