Strona 193 z 248 PierwszyPierwszy ... 93 143 183 191 192 193 194 195 203 243 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,841 do 3,860 z 4943
Like Tree3147Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #3841

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie


    Polecamy

    Chyba PKX
    PDX - Portland, Oregon
    Katowiczanin likes this.

  2. #3842

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Wygląda na to, że dzisiejszy LO79 do Tokio odwołany ale za to SP-LRD wystartował z AUH.

  3. #3843

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Chyba PKX
    Trochę ponad 1600 km bliżej. I nie w tę stronę.

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    PDX - Portland, Oregon
    Otóż to.

    Rozmarzenia bywają krótkie...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 15-12-2019 o 13:54

  4. #3844
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    A pomyłki jeszcze krótsze
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  5. #3845

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Chyba PKX
    PDX - Portland, Oregon
    Chodzi o nowe lotnisko w Pekinie ��

  6. #3846

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemm Zobacz posta
    (...) A swoją drogą, to sporo dyrektyw jest na silniki Trent1000, jako ciekawostka - jedna z nich wspólna dla Trent1000 i Trent7000.
    Trenty 1000 i 7000 latają na tym samym certyfikacie typu.

  7. #3847

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marmalek Zobacz posta
    Jak może żałować skoro GE latają bez problemów od lat,
    Naprawdę? Mam szukać szczegółów? Dyrektywy FAA na temat zaladzania się Genxów? Czy może dyrektywy o omijaniu wysokich thunderstormów po sześciu wyłączeniach w locie w ciągu roku?
    Nie twierdzę, że to jakieś wielkie problemy - standard dla silników. Z RR wyszło tak, że co TrentXWB pokazuje (IFSD znacząco lepszy niż w GE90, dotąd najlepszym w tej kategorii), to podwójnie stracili w 1000. Ale: jeśli T1000 uda się dociągnąć do standardu TXWB (co nie jest wcale takim niemożliwym zadaniem, o ile problemy nie wynikają z konstrukcji), to GE wcale nie musi być lepszym silnikiem.

    Pozdrawiam, Adam

  8. #3848

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    o ile problemy nie wynikają z konstrukcji
    Właśnie chyba wynikają, choć może raczej chodzi o parametry pracy. ZTCW gro problemu wynika z przenoszących się na dyski turbiny drgań harmonicznych wynikających z proporcji obrotów N1 i N2.

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  9. #3849

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    ZTCW gro problemu wynika z przenoszących się na dyski turbiny drgań harmonicznych wynikających z proporcji obrotów N1 i N2.
    No to może być faktycznie poważniejszy problem. Dostosowanie XWB raczej w grę nie wchodzi (raz z uwagi na inną średnicę wentylatora, dwa z uwagi na obciążenie wału sporo większymi generatorami prądu). Pechowo...

    Pozdrawiam, Adam

  10. #3850

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Naprawdę? Mam szukać szczegółów? Dyrektywy FAA na temat zaladzania się Genxów? Czy może dyrektywy o omijaniu wysokich thunderstormów po sześciu wyłączeniach w locie w ciągu roku?
    A faktycznie wydane zostały dyrektywy zdatności z tego powodu? Na stronie EASA jest 14 dyrektyw dla silników GEnx, z czego dwie "historyczne" zastąpione przez nowe, zatem tak naprawdę 12 ale nie zauważyłem nic o zaladzaniu ani o omijaniu burz - może te wymagania zawarto gdzie indziej? Jest za to o pęknięciach przewodów paliwowych, co może spowodować wyłączenie silnika - jeśli rozważamy kwestie wyłączeń.
    W każdym razie 14 dyrektyw łącznie dla GEnx to tyle, ile dla Trent 1000 wydano od początku tego roku.

    Poza tym parametr ilości wyłączeń to ważne kryterium ale nie jedyny problem. Przecież lotowskie B787 uziemiane zostawały w wielu przypadkach z powodu niskiej trwałości podzespołów silnika a w konsekwekncji po wykrycia usterek podczas zaplanowanych inspekcji, aczkolwiek zdarzały się i inne powody: a to przekładnia (gearbox) albo wyciek oleju po miesiącu eksploatacji czy pompaż.

  11. #3851

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemm Zobacz posta
    A faktycznie wydane zostały dyrektywy zdatności z tego powodu? Na stronie EASA jest 14 dyrektyw dla silników GEnx, z czego dwie "historyczne" zastąpione przez nowe, zatem tak naprawdę 12 ale nie zauważyłem nic o zaladzaniu ani o omijaniu burz - może te wymagania zawarto gdzie indziej?


    https://www.mro-network.com/maintena...enx-1b-engines
    https://www.mro-network.com/airlines...cern-over-genx

    W każdym razie 14 dyrektyw łącznie dla GEnx to tyle, ile dla Trent 1000 wydano od początku tego roku.


    Wiadomo. Nikt tutaj nie argumentuje, że aktualnie sytuacja jest ok.

    Poza tym parametr ilości wyłączeń to ważne kryterium ale nie jedyny problem.

    Oczywiście. Dane takie dla większości operatorów są jednak dość wrażliwe i nie są publicznie dostępne.
    Z publicznie dostępnych bezpośrednio zależnych od silników (co najmniej m.in) są właśnie IFSD oraz dostępność operacyjna maszyn (tutaj też flota A350 robi robotę, trzymając dostępność na poziomie 99,3%), a z pośrednich - zainteresowanie samolotem. Spora część dużych operatorów A350 robiła top-up orders, do tego widać wyraźnie wzrost zainteresowania. Qantas publikując oświadczenie o PS, wręcz zaznaczył, że TrentXWB i jego historia operacyjna jest jednym z powodów wyboru platformy A350.

    Pozdrawiam, Adam

    PS. Tak, wiem że kradnę temat. Jeśli mod uzna, że temat warto pociągnąć w zewnętrznym wątku, to poproszę.
    Przemm likes this.

  12. #3852

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Przybył HighFly to chyba koniec odwołań w tym świątecznym okresie

  13. #3853

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Allesandra Zobacz posta
    Przybył HighFly to chyba koniec odwołań w tym świątecznym okresie
    Dzisiejszy SIN odwołany
    Trzy A340 latają dla LOTu w tej chwilii. Nie wygląda to dobrze. Flota 787 w połowie uziemiona ... loty odwoływane praktycznie codziennie.

  14. #3854

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Dzisiejszy SIN odwołany
    Trzy A340 latają dla LOTu w tej chwilii. Nie wygląda to dobrze. Flota 787 w połowie uziemiona ... loty odwoływane praktycznie codziennie.
    W tej chwili 1/3 floty odstawiona: RB RC RE i SE SF.
    Ale nie znasz dnia ani godziny.

  15. #3855

    Dołączył
    Aug 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lomraj Zobacz posta
    W tej chwili 1/3 floty odstawiona: RB RC RE i SE SF.
    Ale nie znasz dnia ani godziny.
    Plus LSC.Ale ta do niedzieli wróci do latania (jak wszystko pójdzie dobrze)

  16. #3856

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Czy jakakolwiek linia zdecydowała się na zmianę silników z RR na GE? Czy to w praktyce jest możliwe? Finansowo też chyba słabo.

    tapnięte..
    Nie wiadomo chyba jeszcze co wybierze Emirates. "Biman Bangladesh" i "Republic of Ghana" oraz wspomniany New Zeland biorą w zamówieniach B787 z silnikami GEnx-1B. Problem miał być rozwiązany w tym roku, ale końca problemów nie widać...

    Opóźni się powrót normalnej eksploatacji "do drugiego kwartału" przyszłego roku, podała spółka w oświadczeniu z piątku. Akcje Rolls-Royce spadły aż o 5%. - ale to już kolejne daty końca problemów z RR i to podobnie jak z MAXami. Nie wiadomo kiedy to się tak naprawdę skończy.

  17. #3857
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    LO przez odwieczną wierność Boeingowi zapędził się w kozi róg z MAXem i 787, a tymczasem konkurencja z flotami A320NEO, A330NEO i A350 może śmieje się w twarz.
    Mateusz Janiec likes this.

  18. #3858

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin787 Zobacz posta
    Plus LSC.Ale ta do niedzieli wróci do latania (jak wszystko pójdzie dobrze)
    Jeśli LSC to dopiero od dzisiaj bo jeszcze wczoraj wracał z LAX

  19. #3859

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Może zamiast tych kolejnych "całych" 787-* odbierać same silniki (te się przydadzą)
    Mniej się będzie tych cudów techniki "walało po kątach" u nas.
    przemo-19 and michastrain like this.

  20. #3860

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta
    Może zamiast tych kolejnych "całych" 787-* odbierać same silniki (te się przydadzą)
    Mniej się będzie tych cudów techniki "walało po kątach" u nas.
    Na leasingu kadłubów tez zaoszczędziliby.
    mcxmcx, AdamT, myszygon and 2 others like this.

LinkBacks (?)

  1. 16-02-2018, 19:09
  2. 16-02-2018, 11:20
  3. 15-02-2018, 20:58
  4. 15-02-2018, 18:57
  5. 15-02-2018, 15:06
  6. 15-02-2018, 14:56
  7. 15-02-2018, 13:36
  8. 15-02-2018, 12:26
  9. 15-02-2018, 12:24
  10. 15-02-2018, 12:16
  11. 15-02-2018, 12:15
  12. 01-12-2014, 22:18
  13. 22-01-2013, 10:44
  14. 21-01-2013, 04:23
  15. 14-01-2013, 14:35
  16. 14-01-2013, 11:43
  17. 30-12-2012, 09:21
  18. 22-12-2012, 13:49
  19. 22-12-2012, 08:14
  20. 21-12-2012, 23:54
  21. 21-12-2012, 23:16
  22. 21-11-2012, 22:49
  23. 24-10-2012, 18:04
  24. 18-10-2012, 18:02
  25. 25-09-2012, 19:06
  26. 25-09-2012, 04:55
  27. 22-09-2012, 10:23

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •