Wlasnie zobaczylem na flight radar LOT7926 ( WAW-JFK) czy moze ktos wie co to sa za loty ? https://www.flightradar24.com/LOT7926/262fd76b
wystarczy trochę poszperać
jedno ze źródeł:
https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...baju-9797.html
Wlasnie zobaczylem na flight radar LOT7926 ( WAW-JFK) czy moze ktos wie co to sa za loty ? https://www.flightradar24.com/LOT7926/262fd76b
Wożą głównie pocztę (również załadowaną na pokładzie). Zwiększone zapotrzebowanie przedświąteczne. Czasem są też takie loty do EWR i chyba ostatnio ORD.
Co ciekawe, Poczta Polska nie przyjmuje już od jakiegoś czasu listów morskich do Stanów. Wysłałam mamie regularnie krzyżówki, a że jest tego sporo, korzystałem z listu morskiego (nie musiały być super świeże, gdyż są rozwiązywane dla przyjemności, a nie po to, żeby wysłać terminowe rozwiązania do losowań nagród). Od jakiegoś czasu są już dostępne tylko listy lotnicze droższe. Więc po części te większe zapotrzebowanie zostało też wymuszone...
Dzisiaj LO751 do KBP na B788.
Wczoraj KBP wieczorny był przekierowany ze względu na pogodę. Pewnie część pax z wczorajszego 738 leciała dziś...
Wczoraj (10 Grudzien) przylecialem z JFK do WAW . Takiego balaganu to dawno nie widzialem. Grupa orthodox zydow ,zrobila sobie targ w samolocie - wsiadali do kasy Premium w ktorej siedzialem bez wykupionych biletow na ta klase i targowali sie z personelem pokladowym. Napchali swoich "over size" walizek podrecznych do schowkow w Premium i dzieki temu juz mie bylo miejsca na moje rzeczy! W trakcie calego lotu personel pokladowu musial pilnowac aby nie zajmowali miejsca w Premium bez dodatkowej oplaty. Tylko 3 z nich doplacilo a reszta probowala wchodzic do nas co jakis czas. Oczywiscie nikt z nich nie chcial nosic maski ,byl taki nie przyjemny zapach ze moja dziewczyna prawie zwymiotowala , a jeden z pasazerow poslal w ich kierunku pare "fuck off - tez dobrze , jeden wart drugiego.Zero szacunku dla pozostalych pasazerow i dla personelu. Ogromne wyrazy szacunku dla personelu pokladowego za to ze starali sie to ogarnac. Sam samolot w sobie SP LSE w dobrym stanie , nie dzialaly tylko TV na scianach oraz glosniki na suficie w Premium
"W ktorej siedzialem" - mialo byc w nawiasie ....a tu video z ladowania https://youtu.be/Z3hiXkZvJL0 . To samo ladowanie tylko filmowane z tarasu https://youtu.be/Kvhbdb6qNJk
Dziś 2x 789 do LHR. Wylot 15:40 i 16:25.
LO1279 wystartował z prawie godzinnym opóźnieniem... jak powiększy opóźnienie w Londynie to wracać będzie na styk przed północą. Rozkładowo jest 23:10.
A gdyby było po 00:00 to nie wyląduje?
Taki np W65010 ląduje w Krakowie o 23 50, co jeśli spóźni się 15 minut?
Zapewne decyduje godzina rozkładowa.
No to się dzisiaj B787 przewietrzą. Trzy do Ameryki, jeden BUD-ICN, dwa do Londynu. Dawno takiego ruchu nie było.
Poszedł...
HA-LYQ dał radę, SP-LSF da radę (już nad Mazowszem)
Wczoraj (12/30/2020) lecialem z WAW do JFK (LOT26) Na lotnisku w WAW dosc pusto . Przy odprawie mialem wyznaczony gate 14N - gate zostal zmieniony na 24N i oczywiscie nikt nikogo nie poinformowal o tym bo po co ?!?! Tym razem lecialem SP LRH w klasie Premium - samolot zadbany w srodku ale no wlasnie ale . Lecialem wszystkimi 787-8 po kilka razy (Premium) i 4 roznymi 787 -9 (Premium) w kazdym z tych samolotow zawsze jest slabo dzialajace IFE lub wogole nie dziala , np przez ostanie 3 lata zadna gra nie dziala w zadnym i tak wlasnie bylo tez wczoraj i tak bylo 3 tyg temu w SP LSE i w Sierpniu (LSC ) itp
Personel pokladowy bardzo mily , jedzenie bardzo dobre - jedynie brak np. dressing do salaty lub tylko jedna mini buleczka (bo wiecej nie bylo ) robi slabe wrazenie.
Jak kazdy wie teraz panuje pandemia no i co robi z tym LOT ? - nic !!! Musialem zwracac uwage personelowi pokladowemu uwage alby zwracali uwage ludziom bez masek np. w klasie premium w ktorej lecialem byla jedna para ktora wogole nie miala masek i personel pokladowy nic sobie z tym nie robil - musialem sam zwracac uwage stewardesom i stewardowi aby cos z tym zrobila/zrobil po kilka razy . To byl moj 4 lot LOTem w czasie pandemii i zawsze jest tak samo . Niektorzy pasazerowie zachowuja sie jak dzieci i personel pokladowy nie lepiej . Rozumiem ze do LOTu nie ma co wysylac skargi ale mysle ze rozne oddzialy sanitarne moga tym sie zainteresowac . Dzieki takim ludziom np. w NYC po przylocie jest 10 dni kwarantanny , normalnie "Janusze" biznesu .
Mam nadzieje ze rok 2021 bedzie lepszy dla nas wszystkich !
Zakładki