Strona 1 z 108 1 2 3 11 51 101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 2146
Like Tree1104Likes

Wątek: 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie 787 na linii - rezerwacje, ceny, rotacje


    Polecamy

    Od piątku 14 września dostępne będą w systemie rezerwacyjnym już wszystkie ceny biletów na rejsy wykonywane Dreamlinerem w barwach LOT-u. Bilety będzie można kupić na stronie lot.com, w biurach sprzedaży, na Call Center oraz w biurach podróży.

    Cena biletu w klasie ekonomicznej Dreamlinera (w obie strony) na trasach do Nowego Jorku, Chicago i Toronto będzie rozpoczynać się od 1 999 zł, zaś do Pekinu od 2 299 zł. Koszt biletu w klasie Premium tzw. Premium Club, która jest nową propozycją dla pasażerów LOT-u, będzie kształtować się już od 3 999 zł na połączeniach do Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz 4 499 zł na trasie do Pekinu.

    PLL LOT S.A. przedstawiły także planowane daty pierwszych rejsów dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinera. W pierwszą podróż za Atlantyk samolot uda się 16 stycznia 2013 roku do Chicago. Następny rejs będzie do Toronto 1 lutego 2013 roku. 3 lutego pasażerowie polecą Dreamlinerem do Nowego Jorku, a Pekin powita Boeinga 787 w barwach LOT-u miesiąc później – 3 marca 2013 roku.

    Śmiało mogę stwierdzić, że jest to przełomowy moment dla LOT-u. Jestem przekonany, że oferta, którą prezentujemy naszym Pasażerom spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a samolot jakim jest Dreamliner, zachwyci i spełni oczekiwania każdego z naszych podróżnych – mówi Marcin Piróg Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Jestem pewien, że przedstawiona oferta na rejsy naszym Dreamlinerem jest obecnie najlepszą propozycją na rynku czyli idealnym połączeniem korzystnej ceny z najwyższym standardem obsługi na najnowocześniejszym samolocie pasażerskim świata – dodaje Marcin Piróg.

    Rozpoczęcie sprzedaży biletów na rejsy Dreamlinerem wspierane jest intensywnymi działaniami promocyjnymi firmy. Oprócz szeroko zakrojonej kampanii w mediach, zarówno polskich, jak i zagranicznych (radio, telewizja, Internet, prasa) oraz prezentacji drugiej odsłony spotu reklamowego LOT-u w telewizji, przewoźnik będzie organizował konkursy m.in. na profilu na Facebooku, w których do wygrania będą bilety na loty Dreamlinerem. Co więcej, w planach jest także organizacja specjalnych prezentacji dla agentów sprzedaży w całej Polsce, w trakcie których pokazaną zostaną prawdziwe fotele i okno „samolotu marzeń”.

    Z myślą o pasażerach, LOT stworzył i wkrótce uruchomi specjalny serwis tzw. microsite na swojej stronie internetowej, w której przedstawione będą wszystkie zalety Dreamlinera, wpływające na komfort podróży, jego trzyklasowa konfiguracja oraz informacje techniczne.

    zrodlo: PLL LOT

    EDIT: Mikrostrona juz chyba jest: http://dreamliner.lot.com/#/PL/Main
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 12-09-2012 o 13:48
    pitterek, L4, kaspric and 1 others like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Niestety ja i na pewno nie tylko ja, z Prezesem w kilku kwestiachh się nie zgadzam, Pan Prezes mocno odbiegł od rzeczywistości i prawdy!

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Tradycyjnie mamy niedoróbki. W tabelce z klasami nie wyświetlają się nagłówki dla dwóch ostatnich (ekonomia premium i biznes). Wnerwiające jest to dziadostwo, tym bardziej, że przy okazji 788 mogliby się z lepszej strony pokazać. Brak dbałości o szczegóły jest w przypadku LOT-u niestety chorobą chroniczną i chyba nieuleczalną.
    skorzewski, Lukasz, tartal and 1 others like this.

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    EDIT: Mikrostrona juz chyba jest: http://dreamliner.lot.com/#/PL/Main
    "You need Flash Player 11 and allow javascript to see the content of this site.."

    I bum. iOSy nadal obsługi flasha nie mają?

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Tradycyjnie mamy niedoróbki. W tabelce z klasami nie wyświetlają się nagłówki dla dwóch ostatnich (ekonomia premium i biznes).
    Jak to nie? U mnie jest "Nie zdefiniowano nazwy marki".

  5. #5
    Awatar Finch

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Porównanie spalania i głośności 787 i dwa razy większego a 380? Spalanie jest zrobione w przeliczeniu na pasażera czy jak?

  6. #6
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Finch Zobacz posta
    Porównanie spalania i głośności 787 i dwa razy większego a 380? Spalanie jest zrobione w przeliczeniu na pasażera czy jak?
    Kiedyś poszło marketingowe hasło od Benka i teraz jest powtarzane jak mantra.
    Jelonki się zachwycą, a swiadomy konsument zapyta dlaczego 787 jest drożej w LO, jeżeli 20% mniej paliwa zużywa, a prezio co chwilę tłumaczy swoją nieudolnośc kosztami tego paliwa
    Lukasz and szczurwa like this.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jak to nie? U mnie jest "Nie zdefiniowano nazwy marki".
    Źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że nie załadowano treści (poprawnej) do nagłówków.

  8. #8
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    To była szydera L4

  9. #9
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że nie załadowano treści (poprawnej) do nagłówków.
    Dokładnie, o takie gnioty z dedykowanej strony Drealinera w LOT

    1. Brak premium-eco



    2. Brak opisów taryf premium eco i biz



    3. I ceny za tajemnicze taryfy


  10. #10

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    czy dla przelotów Dreamlinerem nie są dostępne zniżki z tytułu karty kredytowej LOT-CitiBank?????????????
    czy komuś po prostu się zapomniało?
    elza030 likes this.

  11. #11
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Zapomniało jak kilka innych rzeczy. Kupuj z głównej strony.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    To była szydera L4
    Wiem, ale ja też niezbyt zrozumiale napisałem

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta


    3. I ceny za tajemnicze taryfy

    Patrzę na te ceny i się zastanawiam czy tam w ogóle ktoś pracuje w dziale RM?! Wszystkie taryfy ekonomiczne droższe od premium, co więcej - najtańsza z ekonomicznych jest taryfa flex, ciut droższa saver i semiflex najdroższa. Co to do diabła jest?!

  14. #14

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Patrzę na te ceny i się zastanawiam czy tam w ogóle ktoś pracuje w dziale RM?! Wszystkie taryfy ekonomiczne droższe od premium, co więcej - najtańsza z ekonomicznych jest taryfa flex, ciut droższa saver i semiflex najdroższa. Co to do diabła jest?!
    nie pierwszyzna. Nie tak dawno podawałem że biznes saver droższy od pełnego biznesu

  15. #15
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Co to do diabła jest?!
    To jest: sami swoi, krewni i znajomi królika, matki, żony i kochanki, szwagry lub nepotyzm, co i jak wolisz. Kwintesencja polskości sprawiająca, że syf, bylejakośc i badziew będą u nas gościc wiecznie. Niezależnie, czy na prywatnym, czy na państwowym/samorządowym.
    aisle seat, lofoten and sinus like this.

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Pytanie z jakimi taryfami łączy sie Y+ na dolotach. Z tego widać ze albo jest osobna pula albo z C. A jako ze jest dolot to Y sie łączy z najniższa na feederze. Ot i cała filozofia.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    I natychmiastowa odpowiedź Lufy z USA/Kanada na A380 (swieży newsletter):
    https://newsletter.lufthansa.com/ser...HPsHrFspOLDJht

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Jelonki się zachwycą, a swiadomy konsument zapyta dlaczego 787 jest drożej w LO, jeżeli 20% mniej paliwa zużywa, a prezio co chwilę tłumaczy swoją nieudolnośc kosztami tego paliwa
    Tu troche przesadziłes - jak wchodził A380 to tez te loty było o ok 150-200 euro drozsze od poprzednika. A w przypadku LO to jednak znaczne podniesienie standardu.

    Co do LH - własnie 1,5h temu wysiadłem z ich samolotu - opiszę niedługo, ale...było ciekawie Będą mieli mocną konkurencję LO (zeby było jasne: na trasach na których LO lata czyli PEK, ORD, JFK i YYZ)

  19. #19
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    I natychmiastowa odpowiedź Lufy z USA/Kanada na A380 (swieży newsletter):
    https://newsletter.lufthansa.com/ser...HPsHrFspOLDJht
    LOT nie próżnuje

    w dzisiejszej szalonej środzie Warszawa - Toronto 1344 zł (od 1.11; w obie strony) [Lufa 2299 PLN ]

  20. #20
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Tu troche przesadziłes - jak wchodził A380 to tez te loty było o ok 150-200 euro drozsze od poprzednika. A w przypadku LO to jednak znaczne podniesienie standardu.
    Chodziło mi tylko i wyłącznie o marketingowy bełkot w stylu "najnowoczesniejszy samolot świata", "20% mniejsze to", "cichsze tamto".
    Używa tego większość firm, LH pisze tak np. o A380 .
    Tak jak pisałem...komunikaty zachwycą jelonków, gdyż do nich są adresowane. Średnio rozgarnięta osoba wie, że to "zielone" hasełka marketingowe.

    No i kłopot dla prezia...skończą się argumenty w stylu wysokie ceny paliwa...teraz, na fali "jeżdzenia" po branży finansowej pewnie będzie marudził o wysokich kosztach leasingu


    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    LOT nie próżnuje

    w dzisiejszej szalonej środzie Warszawa - Toronto 1344 zł (od 1.11; w obie strony) [Lufa 2299 PLN ]
    Super! To po ile się właśnie dołożyliśmy do tej licytacji?
    przemo-19 and PeK like this.

Strona 1 z 108 1 2 3 11 51 101 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •