Niestety ja i na pewno nie tylko ja, z Prezesem w kilku kwestiachh się nie zgadzam, Pan Prezes mocno odbiegł od rzeczywistości i prawdy!
Od piątku 14 września dostępne będą w systemie rezerwacyjnym już wszystkie ceny biletów na rejsy wykonywane Dreamlinerem w barwach LOT-u. Bilety będzie można kupić na stronie lot.com, w biurach sprzedaży, na Call Center oraz w biurach podróży.
Cena biletu w klasie ekonomicznej Dreamlinera (w obie strony) na trasach do Nowego Jorku, Chicago i Toronto będzie rozpoczynać się od 1 999 zł, zaś do Pekinu od 2 299 zł. Koszt biletu w klasie Premium tzw. Premium Club, która jest nową propozycją dla pasażerów LOT-u, będzie kształtować się już od 3 999 zł na połączeniach do Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz 4 499 zł na trasie do Pekinu.
PLL LOT S.A. przedstawiły także planowane daty pierwszych rejsów dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinera. W pierwszą podróż za Atlantyk samolot uda się 16 stycznia 2013 roku do Chicago. Następny rejs będzie do Toronto 1 lutego 2013 roku. 3 lutego pasażerowie polecą Dreamlinerem do Nowego Jorku, a Pekin powita Boeinga 787 w barwach LOT-u miesiąc później – 3 marca 2013 roku.
Śmiało mogę stwierdzić, że jest to przełomowy moment dla LOT-u. Jestem przekonany, że oferta, którą prezentujemy naszym Pasażerom spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a samolot jakim jest Dreamliner, zachwyci i spełni oczekiwania każdego z naszych podróżnych – mówi Marcin Piróg Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Jestem pewien, że przedstawiona oferta na rejsy naszym Dreamlinerem jest obecnie najlepszą propozycją na rynku czyli idealnym połączeniem korzystnej ceny z najwyższym standardem obsługi na najnowocześniejszym samolocie pasażerskim świata – dodaje Marcin Piróg.
Rozpoczęcie sprzedaży biletów na rejsy Dreamlinerem wspierane jest intensywnymi działaniami promocyjnymi firmy. Oprócz szeroko zakrojonej kampanii w mediach, zarówno polskich, jak i zagranicznych (radio, telewizja, Internet, prasa) oraz prezentacji drugiej odsłony spotu reklamowego LOT-u w telewizji, przewoźnik będzie organizował konkursy m.in. na profilu na Facebooku, w których do wygrania będą bilety na loty Dreamlinerem. Co więcej, w planach jest także organizacja specjalnych prezentacji dla agentów sprzedaży w całej Polsce, w trakcie których pokazaną zostaną prawdziwe fotele i okno „samolotu marzeń”.
Z myślą o pasażerach, LOT stworzył i wkrótce uruchomi specjalny serwis tzw. microsite na swojej stronie internetowej, w której przedstawione będą wszystkie zalety Dreamlinera, wpływające na komfort podróży, jego trzyklasowa konfiguracja oraz informacje techniczne.
zrodlo: PLL LOT
EDIT: Mikrostrona juz chyba jest: http://dreamliner.lot.com/#/PL/Main
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 12-09-2012 o 13:48
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Niestety ja i na pewno nie tylko ja, z Prezesem w kilku kwestiachh się nie zgadzam, Pan Prezes mocno odbiegł od rzeczywistości i prawdy!
Tradycyjnie mamy niedoróbki. W tabelce z klasami nie wyświetlają się nagłówki dla dwóch ostatnich (ekonomia premium i biznes). Wnerwiające jest to dziadostwo, tym bardziej, że przy okazji 788 mogliby się z lepszej strony pokazać. Brak dbałości o szczegóły jest w przypadku LOT-u niestety chorobą chroniczną i chyba nieuleczalną.
"You need Flash Player 11 and allow javascript to see the content of this site.."
I bum. iOSy nadal obsługi flasha nie mają?
Jak to nie? U mnie jest "Nie zdefiniowano nazwy marki".
Porównanie spalania i głośności 787 i dwa razy większego a 380? Spalanie jest zrobione w przeliczeniu na pasażera czy jak?
czy dla przelotów Dreamlinerem nie są dostępne zniżki z tytułu karty kredytowej LOT-CitiBank?????????????
czy komuś po prostu się zapomniało?
![]()
Pytanie z jakimi taryfami łączy sie Y+ na dolotach. Z tego widać ze albo jest osobna pula albo z C. A jako ze jest dolot to Y sie łączy z najniższa na feederze. Ot i cała filozofia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
I natychmiastowa odpowiedź Lufy z USA/Kanada na A380 (swieży newsletter):
https://newsletter.lufthansa.com/ser...HPsHrFspOLDJht
Tu troche przesadziłes - jak wchodził A380 to tez te loty było o ok 150-200 euro drozsze od poprzednika. A w przypadku LO to jednak znaczne podniesienie standardu.
Co do LH - własnie 1,5h temu wysiadłem z ich samolotu - opiszę niedługo, ale...było ciekawieBędą mieli mocną konkurencję LO (zeby było jasne: na trasach na których LO lata czyli PEK, ORD, JFK i YYZ)
Chodziło mi tylko i wyłącznie o marketingowy bełkot w stylu "najnowoczesniejszy samolot świata", "20% mniejsze to", "cichsze tamto".
Używa tego większość firm, LH pisze tak np. o A380.
Tak jak pisałem...komunikaty zachwycą jelonków, gdyż do nich są adresowane. Średnio rozgarnięta osoba wie, że to "zielone" hasełka marketingowe.
No i kłopot dla prezia...skończą się argumenty w stylu wysokie ceny paliwa...teraz, na fali "jeżdzenia" po branży finansowej pewnie będzie marudził o wysokich kosztach leasingu
Super! To po ile się właśnie dołożyliśmy do tej licytacji?![]()
Zakładki