Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 137
Like Tree144Likes

Wątek: Reklamy LOT Polish Airlines

  1. #21

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Skorzewski, ale o co Ci tak dokladnie chodzi? Laska ladna, angielski ok (no dobra, widac, ze glos nalozony na dziewczyne). To nie reklama na 20sec do TVNu.
    Pozdrowionka

  2. #22
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Jak już pisałem nie czepiam sie Pani Stefanii bo bardzo ładna, czepiam się natomiast wykonania

    z racji późnej pory nie chciało mi się szukać więc filmik i to dłuższy, pierwsze z brzegu "żabojadów"

    przesłanie jest to samo tylko, że ianczej, wymień mi 3 rzeczy, które zapamietałes z LOTowskiego filmiku tudzież 3 skojarzenia






    i powiedz mi szczerze, który fajnieszy?
    francuzów przedstawia całą drogę przywilejów jakie masz lecąć w danej klasie, w lotowskim na wizualkach dowiesz się jakie wymiary ma fotel

    PS. Filmik AF jest fajny ale jakoś mnie nie porywa jednak przedstawia całą esencję

  3. #23

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    samolot stał tyle czasu bezczynnie na płycie, że można by było z milion ujęć nakręcić z udziałem prawdziwych ludków, reklamy/filmiki mają pobudzać wyobraźnie, że ja chce tam być na tym fotelu w tym samolocie
    Mnie to wygląda na nakręcone razem z zeszłorocznym safety demo dla 767 - to samo bezsensowne jaranie się ekranem dotykowym iPada. Do tego urocza pani Stefania mówi, że te Dreamlinery to będą "wkrótce". To tłumaczy, dlaczego nie jest pokazane siedzenie w realnie istniejącym samolocie, tylko słaby render.

    Może to coś, co zostało wcześniej odrzucone, a teraz ktoś uznał, że skoro nakręcono to tak, to można na YT wrzucić? Tak czy owak, bez sensu.

    Panią Stefanię zostawić, resztę w filmiku niestety wymienić - zgadzam się ze skorzewskim. :/

    Filmik z Turkisha, na którym prawie słowo w słowo mówią to samo o Y+, ale bardziej zachęcająco: Experience comfort in "Comfort Class" with Turkish Airlines - YouTube

  4. #24
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    już słysze użytkownika z duńskim imieniem, który mówi, że reklama jest ok bo przynajmniej są spójne a filmik jest tak nudny jak flaki z olejem, szkoda było czasu i pieniędzy wydawać na to coś, chyba sobie strzele lufę (nie mylic z luftwaffe)
    Mam wrażenie że lufę to już sobie wcześniej strzeliłeś

    Filmik jest beznadziejny - pierwsza zasada filmików prezentujących klasę F/C to grupa docelowa. Takie filmiki robi się po to, żeby pasażerom w Y pociekła ślinka. A żeby pociekła ślinka, to musi być wszystko ładnie zwizualizowane. Nikt latający F/C nie ogląda żadnych filmików prezentujących daną klasę (tych 2% skupionych na FT i innych forach nie liczę).

    W zasadzie wszystko co powinno się na nim znaleźć jest w filmie Air France - z tym, że ta muzyczka jest tak usypiająca, że dobrze mieć filiżankę espresso. (no i szampan na pokładzie francuskiego samolotu w plastikowym kubku to jednak duże fą pą).

    Tak jak Rafal K napisał - zdaje się że to było robione przy okazji nagrywania demo i za jednym zamachem, więc o tym 'koszcie podatników' to już nie przesadzaj.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #25
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Filmik LOTu porównałbym do wykładu 80-letniego profesora teoretyka, a filmiki AF i Turka do wykładu popartego przykładami. Wiadomo, co ludzie bardziej lubią i bardziej zapamiętują. Zgadzam się z egonem, że muza jest beznadziejna. Miałem zamiar wracać do łóżka jak oglądałem. Wzięliby muzykę z OLT i byłoby super
    skorzewski likes this.

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Te filmy są zrobione poprawnie, ale są drętwe do bólu.

    - dlaczego taka ascetyczna, niskobudżetowa scenografia?
    - o co chodzi z tą rozlaną plamą pod animacjami foteli?
    - nowe fotele w business class są wg mnie brzydkie, a na tych renderach wyglądają jeszcze dziwniej, lepsze byłyby chyba rzeczywiste ujęcia wnętrza samolotu..
    - dlaczego lektorka mówi prawie jak syntezator mowy? Do bólu precyzyjna artykulacja, sztywniackie zwroty i brytyjski akcent. Na dodatek widać lip-syncing.
    Dreamlinery latają za atlantyk - dlaczego nie wzięto kogoś ze swobodnym amerykańskim akcentem?
    - dlaczego formuła tych wykładów przypomina fabularyzowane pomoce szkolne na wideo z lat 80?

    Brakuje w tym luzu, finezji, emocji.
    Może głupio do tego wracać, ale OLT było doskonałym przykładem jak można zaczarować swoją markę i nakręcać ludzi.
    Ich spoty zrobiły furorę. Aż się prosi, żeby brać przykład z tamtych doświadczeń.
    A tymczasem popełniane są jeśli nie błędy, to katastrofalne wpadki (jak wiadoma reklama prasowa), albo rzeczy, które zostawiają odbiorcę w stanie mdłej ambiwalencji.
    Szkoda tego wszystkiego...
    skorzewski, klemenko and sinus like this.
    Trevligt att träffas!

  7. #27
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    - o co chodzi z tą rozlaną plamą pod animacjami foteli?
    to je Panie mapa Europy a nie jakaś plama - troszkę wyobraźni :P
    gime likes this.
    Pitterek

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    to je Panie mapa Europy a nie jakaś plama - troszkę wyobraźni :P
    creative as f*ck
    widać jestem za głupi na ten produkt
    Trevligt att träffas!

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Nie dałem rady do końca obejrzeć. Babka nawija o tym, że stolika nie trzeba składać jak się chce iść siku. O tym, że w kiblu jest deska woloopadająca też będzie?

  10. #30
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    O tym, że w kiblu jest deska woloopadająca też będzie?
    Patrząc na 787 to powinno być przede wszystkim o tym, bo Państwo podchodzą do wszystkich elementów tego samolotu bardzo siłowo
    Spłuczki, klapy, oparcia, półki bagażowe etc.
    biedny_miś likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #31

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Nowa reklama British Airways.
    Też pokazuje Dreamliner'a, wypasione fotele i nawet przesłanie jakieś takie zbliżone do "Naszym horyzontem jest przyszłość".
    Tyle że forma przekazu jest na tak innym poziome jakości, że aż nie wiem co myśleć...

    Olson likes this.
    Trevligt att träffas!

  12. #32

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    nie wiem co myśleć...
    Myśl o agencji reklamowej i jej cenie

  13. #33
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Właśnie chciałem ją wkleić. Bajka. Tyle że jako marketer wiem ile to kosztowało mniej więcej...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #34

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Myśl o agencji reklamowej i jej cenie
    Pewnie można by się zdziwić bo obecny marketing darmowy na pewno nie jest.
    Myślę, że z miliarda złotych dotacji da się przeznaczyć trochę kasy na solidne umocnienie wizerunku.
    Póki co, LOT zabija swoją markę i tylko czekać jak za chwilę stanie się obciachowy.
    Trevligt att träffas!

  15. #35
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    Myślę, że z miliarda złotych dotacji da się przeznaczyć trochę kasy na solidne umocnienie wizerunku.
    Ale to jest kasa na łatanie dziur, nie na rozwój.
    For every solution there is a problem.

  16. #36
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Szczerze mówiąc mnie ta reklama BA d nie urwała
    aisle seat likes this.

  17. #37

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Szczerze mówiąc mnie ta reklama BA d nie urwała
    a za to LOTu długo zostaje w pamięci

  18. #38
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ nie pisałem tego w porównaniu do reklam LOTu.

  19. #39
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Właśnie chciałem ją wkleić. Bajka. Tyle że jako marketer wiem ile to kosztowało mniej więcej...
    Tylko LOT zdaje się nie myśleć kategoriami inwestycja w reklamę = większe zyski. Może nie oczekuję zaraz jakiś milionów złotych ładowanych w hiper bajer spoty renderowane przez potężne komputery, sesję in-flight a to wszystko w 4D i z popcornem dla każdego oglądającego, ale jak już wydają kasę i mają otrzymać produkt co najwyżej średni, to zwyczajnie szkoda kasy na coś, co wręcz niektórych może zniechęcić, a na pewno nikogo nie zachęci. Kampanie reklamowe wcale nie muszą być drogie, często najlepsze efekty uzyskuje się dzięki nietuzinkowym zabiegom, oryginalnym pomysłom, a nie pokazywaniu przez pół filmiku nawijającej bardziej perfekcyjnym akcentem od chyba jakiegokolwiek dotąd słyszanego mi lektora stewce, obracającej sobie pojedynczym fotelem przygniatającym ledwo wyróżniającą się z tła Europę na iPadzie... Dobrze zresztą sam wiesz, że kiepska kampania reklamowa jest najczęściej o wiele gorsza od jej braku.
    kaspric likes this.

  20. #40
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie


    Polecamy

    Reklama pani z Lotu i krecacy sie fotelik przypomina mi filmy BHP ktore kiedys musialem ogladac w szkole.Ta sama dramaturgia i natezenie akcji
    Mialem ochote zamknac filmik po okolo dziesieciu sekundach. Teraz wyobrazcie sobie ta reklame doklejona do youtube lub Yahoo. No i reakcje potencjalnego pasazera po kilku sekundach. Klik i do widzenia. Tyle w temacie ,dotarcie do klienta. Akcent tez moglby byc troche lepszy jak juz pani ma udawac "native english"
    Come on Arsenal--))

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •