Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 122
Like Tree123Likes

Wątek: Reklamy LOT Polish Airlines

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie Reklamy LOT Polish Airlines


    Polecamy

    Jesteśmy pierwszą linią lotniczą w Europie z najnowocześniejszymi samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner

    <a data-cke-saved-href="http://www.youtube.com/watch?v=no4V-C8OX7k&amp;feature=youtu.be" href="http://www.youtube.com/watch?v=no4V-C8OX7k&amp;feature=youtu.be">



    Nie za wcześnie trochę z tym chwaleniem?

  2. #2
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Mamy dlugi
    Come on Arsenal--))

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Jesteśmy pierwszą linią lotniczą w Europie z najnowocześniejszymi samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner


    Nie za wcześnie trochę z tym chwaleniem?
    Nie, bo ich "horyzontem jest przyszłość"

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Mieszane uczucia, gdzieś to poszło w tak w przyszłość, że dla mnie aż za daleko. Sunące po niebie Dreamlinery mnie od razu kojarzą się z atakiem lotniczym, inwazją na obcych, szczególnie że kolory są nienaturalne, jak z Avatara. Samoloty pasażerskie nie latają w takich formacjach. Jakieś obrazy z Czasu Apokalipsy się nasuwają, tym bardziej, że muzyka jest drażniąca, intrygująca. Brakuje Walkirii Wagnera w tle i byłoby jednoznacznie.

    Nie rozumiem założeń autora.

    Nie mógłby odlecieć "Big" Dramlinerem na końcu?:
    http://www.youtube.com/watch?v=_39b8e5PXWw
    Rocko Silento and przemo-19 like this.

  5. #5
    Awatar Rocko Silento

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Between EPMI & EPSC

    Domyślnie

    I to miasto pod spodem
    Strasznie fajnie wygląda ta końcówka skrzydła tylko dlaczego odbiją się tam most? Lądujemy na tamizie?

  6. #6
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Mnie brakuje "ludzkości" w tej reklamie. Brak ludzi to zarazem brak emocji, co jak co ale w pojedynku reklam to OLT vs LOT cały czas z wynikiem 1:0 ( w pojedynku reklam, więc zawczasu powiem, żeby nie wyjeżdżać z tekstami jak skończyli.

    Reklama jest fajna jak ją się ogląda, po minucie czy dw&#243;ch nawet sie tej melodyjki zanucić nie da, bo sie nie pamięta. Pominę " nalot" i końcowy kadr, w kt&#243;rym 787 jest wielkości E70.

    Nie powiem, ze zrobiłbym lepiej ale niedosyt po reklamie OLT pozostaje ...

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    A moje odczucia są bardzo pozytywne. Pomimo, że w reklamie (jak w wielu innych) występują puste hasła o przyszłości, horyzontach itd. to pomimo tego istnieje jasny i wyraźny przekaz, że zaczynają oferować nową jakość. Może będzie to miało wpływ na to, że osoby które LOTem nigdy nie leciały, a mają najwięcej złego do powiedzenia na jego temat, zrobią coś w kierunku aby zmienić zdanie.
    Poza tym dbałość o szczegóły: zauważyliście PKiN w 0:26 ?

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Mnie najbardziej jednak rozśmieszyła reklama o "menu pokładowym przygotowanym przez Roberta Sowę"
    Jeżeli on rzeczywiście nadal firmuje swoim nazwiskiem to, co dzisiaj podają na pokładzie, to można wyzbyć się własnych kompleksów. Bo chyba każdy z nas gotuje lepiej od tego mistrza. Ja na pewno tak! To dotyczy C, bo lecąc w Y to już zupełnie można wpaść w zachwyt nad samym sobą: jeżeli mistrz przygotowywał te kanapki z serem w celofanie, to te które ja umiem zrobić sam są na poziomie arcymistrzowskim. A moja żona robi mi do pracy jakieś multihipermistrzowskie!
    mordek and skorzewski like this.

  9. #9
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Na wielu portalach pojawiła sie nowa reklama



    taka moja refleksja na ten temat

    Dlaczego po raz kolejny są to kolorowe obrazki, znaczy się grafiki/wizualki, ten samolot już przeciez lata.
    Zapewne LO ma wiele "żywego" materiału czy nie można z tego nic sklecić?
    Jak nie ma komu to niech zrobią w Łódzkiej konkurs ... macie tu materiał na spot, 3 najciekawsze nagrodzimy odpowiednio biletami w C, Y+ i Y.

    Zachwalanie w filmiku w Y+ więcej przestrzeni w 18 sekundzie a widać gołym okiem, że osoba siedząca w drugim rzędzie najlepiej jakby nóg nie miała, schowek natomiast wygląda bardzo sztucznie.

    Ten samolot się bardzo ładnie prezentuje na żywo, dlaczego oni go tak kaleczą.
    Wszystkie linie wkładają też żywego człowieka w reklamy bo miło się kojarzy, prosty przykład ... myśle Emirates i pierwsze skojarzenie to usmiechająca się stewka, Lufthansa to usmiech pasażerki "Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!" i mam miłe skojarzenia a LO po raz kolejny nam serwuje coś co jednym uchem wpadło a drugim wypadło.

    Podobnie jest na stronie LO, grafiki, grafiki, grafiki a wejdzmy na LH, EK .. wszędzie mnie witają uśmiechnięte twarze czy to cabin crew czy pasażerów i ja się uśmiecham i wyobrażam się w ich miejscu.
    Ma to takie samo oddziaływanie jak efekt "dzień dobry" przy kasie w super markecie i chociaż już chcemy "wygarnąć" pani, że długo czekamy to po dzień dobry już nam się odechciewa.

    jeszcze taki dobry przykład to FB: https://www.facebook.com/Emirates/photos_stream
    i wersja LO https://www.facebook.com/PllLOT/photos_stream i jak zwykle grafiki przecena/promocja/ szalona środa.

    Można wstawić grafikę klasy C a można wrzucić fote z zastawionym stołem https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater (akura to F) ale aż się chce od razu tam usiąść.

    nie wiem jak Was ale mnie LOTowskie grafiki nie ruszają, wole zdjęcia i uśmiechnięte twarze

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Dla zainteresowanych, kampania "ptaki" z przed lat (2006):







    Uważam że godna wyróżnienia ze wzgledu na wyjątkową dbałość o detale w parodiowaniu rzeczywistości, eg. różowe tablice informacyjne na lotnisku, Kiosk PUCH, odwzorowanie charakterystycznych scianek i schowków w Boeingach. Żadne z tych detali nie były konieczne dla reklamy ale robi miłe wrażenie.
    symbian likes this.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Uważam że godna wyróżnienia ze wzgledu na wyjątkową dbałość o detale w parodiowaniu rzeczywistości, eg. różowe tablice informacyjne na lotnisku, Kiosk PUCH, odwzorowanie charakterystycznych scianek i schowków w Boeingach. Żadne z tych detali nie były konieczne dla reklamy ale robi miłe wrażenie.
    Zawsze mi się wydawała obciachowa do bólu.

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Zawsze mi się wydawała obciachowa do bólu.
    Ja się zgadzam, jedynie doceniam poziom wykonania tego obciachu.

  13. #13
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    "Boeing 787 Dreamliner. Poczuj się tak, jakbyś był na miejscu"

    Śmieszne hasło i zgadzam się, że całkowicie bezpłciowa reklama.

  14. #14
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    no to do kompletu ptaków:



    i była jeszcze z Paryżem ale nie moge znaleźć

    a że materiału jest sporo to np...


  15. #15
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    O ile Skorzewski lubi marudzić trochę za bardzo, tu się zgodzę w 100%. Samoloty już są, latają wreszcie bez żadnych problemów (zauważcie, że od przylotu do Pl nie było żadnego art. z cyklu "787 znowu nie poleciał"), najwyższy czas na wyjście z wizek.

  16. #16
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomek973 Zobacz posta
    Nie, bo ich "horyzontem jest przyszłość"
    No właśnie, wyjątkowo trafne hasło dla linii na skraju plajty. "Byle dotrwać do jutra"
    Gooth likes this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  17. #17
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    takie tam z samolotem BLACK JET

    budynek wygląda znajomo?




  18. #18
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Jako, że ten w poście wyżej jest już prywatny to:

  19. #19
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Reklama LOT na Times Sqare.Jako pierwsza linia lotnicza latamy do JFK na B-788
    mathew, aisle seat, kudak and 5 others like this.

  20. #20
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Powiem tak.... pacze i oczom nie wierze ... musze się napić





    mamo, tato, ratunku !!! co to ma być?

    od tego obracającego się fotela można oczopląsu dostać i na dodatek ta kałuża koloru białego,która mi nasuwa tylko jedno, że ktos popuścił (mocz jest koloru żółtego lub słomkowego jak kto woli) więc to nie to
    Pani Stefania (stewka) bardzo ładna, tylko co z tego

    samolot stał tyle czasu bezczynnie na płycie, że można by było z milion ujęć nakręcić z udziałem prawdziwych ludków, reklamy/filmiki mają pobudzać wyobraźnie, że ja chce tam być na tym fotelu w tym samolocie

    już słysze użytkownika z duńskim imieniem, który mówi, że reklama jest ok bo przynajmniej są spójne a filmik jest tak nudny jak flaki z olejem, szkoda było czasu i pieniędzy wydawać na to coś, chyba sobie strzele lufę (nie mylic z luftwaffe)

    i to wszystko za nasze pieniądze,

    czy oni zanim coś wypuszczą nie mogą najpierw komuś tego pokazać a później zapytać co myśli tudzież jakie ma skojarzenia?
    ja po samej reakcji oglądającego bym wywnioskował, że cos jest nie tak

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •