Strona 1 z 18 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 355
Like Tree136Likes

Wątek: PLL LOT - Nowe / Skasowane Połączenia 2013

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie PLL LOT - Nowe / Skasowane Połączenia 2013


    Polecamy

    LOT: Codziennie z Warszawy do Toronto

    Linie lotnicze LOT zwiększą w sezonie letnim w 2013 roku częstotliwość rejsów między Warszawą a Toronto. Docelowo loty do Kanady będą obsługiwane raz dziennie.

    Od początku kwietnia przyszłego roku nasz narodowy przewoźnik zaoferuje pasażerom loty do Kanady pięć razy w tygodniu, w połowie kwietnia liczba rejsów wzrośnie do sześciu tygodniowo, a od 6 maja 2013 roku połączenie między lotniskiem Chopina a Toronto będzie obsługiwane codziennie - wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika.

    • Warszawa - Toronto LO41 (1-34-6-) 13:10 - 16:20 (na 767 wylot był 12:50)
    • Warszawa - Toronto LO45 (-2--5-7) 17:05 - 20:15 (na 767 wylot był 16:45)
    • Toronto - Warszawa LO42 (1-34-6-) 18:20 - 8:55+ (na 767 wylot był 18:30-9:10+)
    • Toronto - Warszawa LO46 (-2--5-7) 22:20 - 12:45+ (na 767 przylot był o 13:00+)


    W sezonie zimowym LOT oferuje trzy połączenia tygodniowo między Warszawą a Toronto. Od 1 lutego 2013 roku połączenie do Kanady będzie obsługiwane samolotem Boeing 787.

    -----
    Po za, krótszymi rotacjami za dużo się nie zmienia w porównaniu z sezonem 2012 w ilości oferowania tygodniowego, z tym, że w przyszłym roku zacznie się ono szybciej.

  2. #2
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Zapomniałem dopisać, że od 24 kwietnia 2012 loty były w 2,3,5 a dopiero od 2 czerwca robiło się daily..

    YYZ - 2 3 - 5 - - 12:50 16:20 LO041 24KWI-17PAZ 767
    YYZ - - - - 5 - - 12:50 16:20 LO041 19PAZ-26PAZ 767
    YYZ 1 - - 4 - 6 7 16:45 20:15 LO045 2CZE-1PAZ 767
    YYZ - - - 4 - - 7 16:45 20:15 LO045 7PAZ-25PAZ 767

    Przy okazji przełączyłem się na Kanadę na stronie lot.com a tam nic nie ma. Skąd oni później mają to wiedzieć?
    Zakładka Bussines Lounge ... a tam info o zmianach zasad i tyle.
    Brak zakładki promocje, jedynym plusem jest dodanie "najniższa cena" tylko nie wszyscy wiedzą jak ona działa, strona jak zwykle kiepsko wypada a to chyba najlepsze, najszybsze i najtańsze źródło na promowanie LOTu.


    Jak ktoś może to niech scali te dwa posty. dzięki

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ostatnio jak patrzyłem na system miało być 8xToronto

  4. #4
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    UWAGA troll atakuje ... reklama telewizyjna a właściwie jej screen:

    [IMG] [/IMG]

    a na stronie www mamy:

    [IMG] [/IMG]


    Czy ktoś wymieni mi inną firmę, która wydaje kupę kasy na reklamy TV i reklamuje te loty drożej niż są w rzeczywistości?

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No no. To teraz nasz śledczy geniuszu zobacz co jest na reklamie (czyżby Dreamliner?) i porównaj sobie daty, kiedy jest dostępność za 1999. Czyżby wtedy latał 767?

    A podobno myślenie nie boli...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    W reklamie jest wykorzystany dreamliner fakt, w końcu "mamy najmłodszą flotę na kontynencie" ... to mamy czy mieć będziemy?
    nie pada słowo, że do PEKinu będą latać dopiero od marca 2013, czyli będzie to ostatnia daleka destynacja po ORD (połowa stycznia), JFK, i YYZ, na której ten samolot się pojawi czyli za 4 miesiące. Czyżby reklama wprowadzała w błąd? To, że Ty wiesz, to że ja wiem to nie znaczy, że inni też wiedzą, bo to tak troszkę nieładnie nieprawdaż?
    2237,90 to też 2299 nie jest, no ale to tak na marginesie, bo różnica to tylko 61 PLN

    Gdyby w tej reklamie jeszcze jakaś "gwiazdka" się pojawiła to bym jeszcze zrozumiał.

    Pierwszą miastem będzie Chicago, za 2,5 miesiąca i bilety są dostępne już od 1962,10 PLN a jak wiadomo, Polak wrażliwy jest na cenę, zwłaszcza gdy główny konkurent czyt. Lufthansa oferuje loty do ORD za 2249 PLN (prawie 300 taniej niż lot bezpośredni).

    Nie lepiej na tej ostatniej planszy wrzucić ORD i JFK za 1999 PLN? lub chociaż naprzemiennie 4 destynacje a nie cały czas reklamować PEKin?

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Odsyłam do dyskusji, gdzieś w tym dziale, gdzie właśnie część osób się piekliła, że w pierwszej odsłonie jest na wizualizacji 787, a podane są ceny lotami na 767. Więc teraz jest już poprawnie. Jest 787 i ceny są również dla 787, żeby później nie było, że 'pokazujecie 787, a daliście ceny na 767'. I taką argumentację rozumiem, chociaż ja bym dał claim 'Pekin Dreamlinerem już od 2299'. Odnośnie reklamowania innych portów - myślę że również dałbym naprzemienne plansze zgodnie tym co mówisz.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Panowie, ale to nie temat na tę dyskusje - "nowe/skasowane połączenia"

  9. #9
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Szykuje się spora nowa konkurencja dla LOTu na lotach TATL, dwoje naszych "sąsiadów" otwiera połączenie do ORD:

    Austrian - Chicago od 17 maja 2013 - 5x w tygodniu odświeżonym 767-300ER (latali tam w 2007 i 2008)
    OS065 VIE1025 – 1340ORD 763 x24
    OS066 ORD1600 – 0840+1VIE 763 x24

    Latają także do JFK (777- 307-309 pax), IAD i YYZ (767 - 225-240 pax)
    We współpracy z UA oferować będą atrakcyjne przesiadki do LAX, SFO, LAS, IAH, SEA, DEN.

    airberlin - Chicago od 23 marca 2013 codziennie na A330-200 - (303pax)
    AB7420 TXL1000 - 1210ORD
    AB7421 ORD1525 - 0700TXL

    Dla przypomnienia od 16 marca WAW-TXL 3 razy dziennie

    Latają także z TXL do LAX, MIA, JFK.

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    We współpracy z UA oferować będą atrakcyjne przesiadki do LAX, SFO, LAS, IAH, SEA, DEN.
    To jest najistotniejsza sprawa. UA, LH, LX, OS i SN to jedno ciało astralne w lotach za ocean i można przebierać w lotach dowolnie, pomijając już liczbę dostępnych lotów do tych portów bezpośrednio z Europy.
    LO po zmianie EWR na JFK nie ma praktycznie oferty przesiadkowej.
    alacherbauer and aisle seat like this.

  11. #11
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    LO po zmianie EWR na JFK nie ma praktycznie oferty przesiadkowej.
    Oprocz DirecTV i niebieskie chipsy w niektore kierunki.... Hah!
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Oprocz DirecTV i niebieskie chipsy w niektore kierunki.... Hah!
    Ale to nawet nie jest dostępne na www zainteresowanych stron.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Może w chorobie coś przegapiłem...

    Okoliczności finansowe LOTu może mało na miejscu - ale wynalazłem fragmencik o tym, że LOT zamierza w następnej kolejności otworzyć Seul:

    Będą dodatkowe przeloty LOT-u nad Syberią? - Przepisy lotnicze - - EU ETS (Emission Trading Scheme) - Komisja Europejska - PLL LOT - Lotnisko, Porty lotnicze - Rynek Infrastruktury

  14. #14
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Nie ma żadnej informacji o Tokio. Seul miałby być za nim, przed nim, czy zamiast niego wreszcie?

    Kierunek wydaje się rokujący, choć tam także latają wszyscy wokół niemal, także z PRG.

  15. #15
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Co Ty opowiadasz, porównując do Pekinu czy Tokio to mało kto. Nie masz połączenia z CPH, a ze stara nie będzie (póki co) VIE ani ZRH. Lufa też lata mało konkurencyjnymi maszynami.

  16. #16
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie LCY by LOT - informacje/spekulacje

    Słowem wstępu: Port lotniczy Londyn-City (ang.: London City Airport, kod IATA: LCY, kod ICAO: EGLC) - międzynarodowe miejskie lotnisko (ang.: city airport) w dzielnicy Royal Docks, oddalone ok. 10 km od ścisłego centrum Londynu - City of London.

    Czy w obecnej sytuacji maszynowej i ograniczonej ilości lotów na LHR jest w ogóle sens na wprowadzenie lotów do LCY?
    Największą maszyną SH jaką posiada LO jest EMB 195 zabierający na pokład 112 pasażerów i jak na razie na nic większego się nie zanosi.

    "London City Airport pełni rolę lotniska biznesowego, mieści się bezpośrednio przy Tamizie w dzielnicy Docklands we wschodniej części metropolii. Wysokie ograniczenia związane z emitowaniem hałasu oraz krótki pas startowy pozwalają na użytkowane portu jedynie przez średniej wielkości samoloty oraz helikoptery. Szereg usprawnień pozwala pasażerom na pojawienie się na lotnisku zaledwie 15 minut przed odlotem."

    Latają tam London City Airport :: Airlines
    W 2011 przewinęło się przez port 3 mln pasażerów.

    Tak nieśmiało przypomnę, że LO ma nadal na stanie E145 w konfiguracji Y48 (LGG, LGH, LGO) czyli w europejskim C32, a np. E170 z Y70 w europejskim C to 35, może warto by je było odkurzyć? skoro sobie tak bezczynnie stoją.
    No ale z tymi E45 to taka dygresja przy okazji i proszę jej nie brać jako główny punkt zaczepienia.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    BA próbowało w okresie lepszej koniunktury gospodarczej niz jest obecnie i odpadło...
    Jedyna kwestia jaka obecnie sie zmieni to...mniejsze oferowanie jakie LO wprawdza w lotach do LHR - B734 zastepuja E95 wiec mozna to zrekomepnsowac tylko dodatkowymi lotami. Na sloty do LHR ich nie stac, pytanie czy warto lotac do City - jesli tak to kiedy (srodek dnia nie ma sensu, rano/wieczor dubluja LHR). A moze Gatwick? jesli tak to tez pytanie w jakich porach - tu koleny problem - czy jest sens latania np 3 razy dziennie LHR i raz Gatwick, moim zdaniem to tylko zamęt.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Mogłoby to wypalić, sam się nad tym od dłuższego czasu zastanawiałem. Ilekroć lecę do/z LHR maszyna zapakowana jest pod sam sufit lub prawie, a na nowe sloty na LHR nie ma szans. W zasadzie LCY to dla LO jedyna szansa na zwiększenie oferowania do/z Londynu (zdaje się że jeden z nielicznych dochodowych kierunków w siatce - BTW, to jeszcze aktualne?). Gatwick to jednak gorsze lotnisko zwłaszcza w kontekście p2p bo tranzyt to raczej z WAW przez LHR a nie na odwrót. Jakby sensownie ułożyć rozkład to może E170 dałoby radę zapełnić, zwłaszcza wieczorem (np. ok. 19 wylot z LCY). W tej chwili ostatni samolot z LON wylatuje do WAW coś koło 17 co jest jednak trochę wcześnie, zwłaszcza dla paxów biznesowych jeśli dodać czas dojazdu z centrum na lotnisko i ogólnie timing na LHR.

    BA umoczyło na tej trasie bo godziny mieli beznadziejne - wylot z LCY coś koło 11 powrót z WAW ok. 15. Miałem okazję z nimi lecieć na tej trasie, w jedną stronę ok. 15 paxów, w drugą poniżej 10 (w Avro) i to pomimo śmiesznie niskich cen.
    Pozdrawiam,
    slaweq

  19. #19
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Na loty do LCY potrzebne są specjalnie certyfikowane załogi oraz samoloty przystosowane do zniżania po pięciostopniowej ścieżce. Jednym z takich modeli jest Embraer 170, pewnie z dodatkowym świstkiem, a skoro mają one niedługo opuścić flotę LOT'u, to o takim połączeniu można tylko pomarzyć.



  20. #20

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Certyfikacja samolotu to nie tylko kwestia swistka, ale i modyfikacji awioniki.

    Pytanie tylko o sens tego watku - czy takie polaczenie faktycznie jest rozwazane, czy taka sztuka dla sztuki?

Strona 1 z 18 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •