Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 65
Like Tree12Likes

Wątek: Koniec First Minute

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie Koniec First Minute


    Polecamy

    Zauważyłem że od kwietnia w systemie rezerwacyjnym Lotu nie ma w sprzedaży taryfy FM ( sprawdzałem pobieżnie ale mam wrażenie że kiedys było tego o wiele więcej ) ani na krajówkach ani po Europie..
    jakaś nowy sposób postępowania ?

  2. #2
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Najlepiej widać to po krajówkach na stronie Deal-finder różnica marzec/kwiecień to ok 200 PLN, na wszystkich połączeniach z WAW.

    a może ... to moja czysta spekulacja nie potwierdzona żadnymi danymi/ przeciekami/ informacjami:

    a) od kwietnia to K2 przejmie krajówki?
    b) ograniczyli dostępność na max pół roku do przodu, od końca marca wchodzi nowy rozkład lotów i jeśli nie są pewni co "wyleci" może się w ten sposób zabezpieczają
    c) rzeczywiście jest to koniec tej taryfy

    Na stronie głównej promowany jest STR i HAJ Promocja jako FM, z warunkami obowiązywania taryfy do lipca 2013, jednak na kwiecień próżno szukać biletów w cenie 378 PLN, jest to co najmniej 2 x tyle.

    Co niektórzy pewnie uznają, że znowu "trolle" ale dlaczego nie ma na "NAJNIŻSZA CENA" miast HAJ i STR ?
    Nie wiem też czy wiedzieliście o tym, że ta wyszukiwarka funkcjonuje również jak się na NIEMCY przełączymy ale wyloty pokazuje tylko z FRA i MUC a niemieckich miast jest trochę więcej ... BER, DUS, HAM no i te dwa nowe.
    Stoarn and Lukasz like this.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Może (liczę, że właśnie to a nie co innego) zabolały akcje z Hanoi, Belgradami i Erewaniami i opcja "b" - oferowanie tanich biletów z dużym wyprzedzeniem przerzuca na przewoźnika ogromne ryzyko, że jak zamknie trasę z powodu małej rentowności będzie bulił ciężką kasę na bilety alternatywne

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Co niektórzy pewnie uznają, że znowu "trolle" ale dlaczego nie ma na "NAJNIŻSZA CENA" miast HAJ i STR ?
    Nie wiem też czy wiedzieliście o tym, że ta wyszukiwarka funkcjonuje również jak się na NIEMCY przełączymy ale wyloty pokazuje tylko z FRA i MUC a niemieckich miast jest trochę więcej ... BER, DUS, HAM no i te dwa nowe.
    No właśnie na tym polega największa szkoda, że sam nie odróżniasz trollowania od rzeczowych uwag. Te powyżej są właśnie rzeczowe. Szkoda tylko że giną czasem w powodzi klasycznego trollowania...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Przeciez nawet byly lotwski guru MarekS na PRTL napisal juz o tych ustaleniach co do przejecia przez K2 krajowej siatki, kwestia spekulacji pozostaje model ale nalezy zalozyc placenie za miejsce i to zapewne duzo wiecej niz to co mozna uzyskac z FM.... ,pewnie za moment bede musieli odkryc przylbice bo klientela tez to zauwazy.
    JZ





    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Najlepiej widać to po krajówkach na stronie Deal-finder różnica marzec/kwiecień to ok 200 PLN, na wszystkich połączeniach z WAW.

    a może ... to moja czysta spekulacja nie potwierdzona żadnymi danymi/ przeciekami/ informacjami:

    a) od kwietnia to K2 przejmie krajówki?
    b) ograniczyli dostępność na max pół roku do przodu, od końca marca wchodzi nowy rozkład lotów i jeśli nie są pewni co "wyleci" może się w ten sposób zabezpieczają
    c) rzeczywiście jest to koniec tej taryfy

    Na stronie głównej promowany jest STR i HAJ Promocja jako FM, z warunkami obowiązywania taryfy do lipca 2013, jednak na kwiecień próżno szukać biletów w cenie 378 PLN, jest to co najmniej 2 x tyle.

    Co niektórzy pewnie uznają, że znowu "trolle" ale dlaczego nie ma na "NAJNIŻSZA CENA" miast HAJ i STR ?
    Nie wiem też czy wiedzieliście o tym, że ta wyszukiwarka funkcjonuje również jak się na NIEMCY przełączymy ale wyloty pokazuje tylko z FRA i MUC a niemieckich miast jest trochę więcej ... BER, DUS, HAM no i te dwa nowe.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ja obstawiam jednak ze nie sprzedają FM na czas kiedy nie ma nowego rozkładu - co ma sens, nawet jesli liczba operacji pozostaje bez zmian (tygodniowo) to zmieniaja sie np dni lotów i juz robi sie problem dla przewoznika, bo sprzedal bardzo tanie bilety, a musi przebookowac na inną linie (czysta strata) - co dopiero gdy zmniejsza sie liczba operacji/kasuja trase (a to robi sie najczesxciej zmieniajac rozklad). Zasada "jest rozkład, dajemy FM" miałaby sens, pozwalalaby uniknac tez przypadkow jak Hanoi (sprzedaz w promocji i potem kasowanie kierunku)
    skorzewski likes this.

  7. #7
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    ^^^dla nie wtajemniczonych Pan Marek napisał:

    Informacje medialne dotyczące przejęcia przez Eurolot całej siatki połączeń LOT-u mają charakter niepotwierdzony. Są jednak, naszym zdaniem bardzo prawdopodobne.
    całość ->> PRTL.pl - Polski Rynek Transportu Lotniczego - portal lotniczy - wiadomości z polskiego rynku lotniczegpo - lotnicze newsy - ciekawostki lotnicze - raporty lotnicze - publikacje - branĹźa lotnicza - lotnictwo w Polsce - statystyki lotnicze

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    logiczne rozumowanie , tyle ze zauwazony problem dotyczy siatki krajowej i to ją jak mozna spekulowac mialby przejac wlasnie K2.Wiec oferta FM znika tylko z tego segmentu? co potwierdzalo by spekulacje Pana Marka o K2.
    jz



    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ja obstawiam jednak ze nie sprzedają FM na czas kiedy nie ma nowego rozkładu - co ma sens, nawet jesli liczba operacji pozostaje bez zmian (tygodniowo) to zmieniaja sie np dni lotów i juz robi sie problem dla przewoznika, bo sprzedal bardzo tanie bilety, a musi przebookowac na inną linie (czysta strata) - co dopiero gdy zmniejsza sie liczba operacji/kasuja trase (a to robi sie najczesxciej zmieniajac rozklad). Zasada "jest rozkład, dajemy FM" miałaby sens, pozwalalaby uniknac tez przypadkow jak Hanoi (sprzedaz w promocji i potem kasowanie kierunku)

  9. #9

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    siatka krajowa znika a zagraniczna ?

  10. #10
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Ale to chyba nie problem wejść na stronę lotu i sprawdzić kilka przykładowych kierunków zagranicznych?
    Taryfa nie jest dostępna ma na żadne loty od kwietnia i dodam, że ten stan utrzymuje się już od ok miesiąca. Obstawiam jak Olekorlo.

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    tylko że sprzedając wcześniej dostaje się "fizycznie" wcześniej pieniądze itd.
    idąc Waszym tokiem rozumowania to np. taryfa FM pojawi się w lutym na kwiecień ? Chyba to troszkę nie będzie First.... ? i w tym jest sens ?

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Myślę że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i wycofał taryfy, dzięki którym LOT miał tańsze bilety o 40% od konkurencji. Patrząc na bieżącą strukturę taryf widać, że idą w stronę sprzedaży rejsów w cenach porównywalnych z konkurencją.

    Jak mawiał klasyk: taniej już było.
    maciek55 likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    tylko że sprzedając wcześniej dostaje się "fizycznie" wcześniej pieniądze itd.
    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Myślę że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i wycofał taryfy, dzięki którym LOT miał tańsze bilety o 40% od konkurencji. Patrząc na bieżącą strukturę taryf widać, że idą w stronę sprzedaży rejsów w cenach porównywalnych z konkurencją.
    40% za kredyt w postaci paruset złotych na pół roku? To już w Providencie taniej.

    Piotr

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    eee jeszcze zostają szalone środy... tylko jakoś ciągle tak na razie wychodzi że sprzedają bilety do końca rozkładu zimowego....

  15. #15

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Myślę że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i wycofał taryfy, dzięki którym LOT miał tańsze bilety o 40% od konkurencji.
    Pytanie jaki % ogólnej puli biletów stanowiły te w FM ? Bo czy nie warto wystawić tych kilku biletów w FM, by móc mówić na przykład Tbilisi już od 599PLN RT ? Czy jednak to FM to gra nie warta świeczki?

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    i jeśli ktoś "poszedł po rozum" to czemu nie od razu z taryf tylko od kwietnia...

  17. #17

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Myślę że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i wycofał taryfy, dzięki którym LOT miał tańsze bilety o 40% od konkurencji. Patrząc na bieżącą strukturę taryf widać, że idą w stronę sprzedaży rejsów w cenach porównywalnych z konkurencją.

    Jak mawiał klasyk: taniej już było.
    jeśli idą cenowo w stronę konkurencji, to co ma przyciągać do LOTu? 787 jako panaceum??
    Po kolei odpadają zachęty do latania LOTem (przynajmniej na krótkich i średnich dystansach):
    -likwidacja wejścia do saloników dla FTL
    -niższe ceny stają się takie jak u innych
    -brak posiłków (już o tym pisałem na forum i do LOTu na wieczornym rejsie MUC-KTW)
    -brak darmowych alkoholi na TATL

    Czyli już nic nie będzie trzymać nas przy LOT?

  18. #18
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    -brak darmowych alkoholi na TATL
    Tu następuje zmiana Od wejścia na poszczególne trasy 787 będzie i alkohol bezpłatny na nich (PEK również).

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Koniec First Minute

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    jeśli idą cenowo w stronę konkurencji, to co ma przyciągać do LOTu? 787 jako panaceum??
    Po kolei odpadają zachęty do latania LOTem (przynajmniej na krótkich i średnich dystansach):
    -likwidacja wejścia do saloników dla FTL
    -niższe ceny stają się takie jak u innych
    -brak posiłków (już o tym pisałem na forum i do LOTu na wieczornym rejsie MUC-KTW)
    -brak darmowych alkoholi na TATL

    Czyli już nic nie będzie trzymać nas przy LOT?
    FTL tak samo jak w grupie LH.
    Brak posiłku to incydent spowodowany nieregularnosciami
    Odnośnie alkoholi - bedą. Przypomnę tylko ze na TATL każdy amerykański przewoźnik kasuje za booze
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    jeśli idą cenowo w stronę konkurencji, to co ma przyciągać do LOTu? 787 jako panaceum?? Po kolei odpadają zachęty do latania LOTem (przynajmniej na krótkich i średnich dystansach): -likwidacja wejścia do saloników dla FTL -niższe ceny stają się takie jak u innych -brak posiłków (już o tym pisałem na forum i do LOTu na wieczornym rejsie MUC-KTW) -brak darmowych alkoholi na TATL Czyli już nic nie będzie trzymać nas przy LOT?
    Podejście czysto konsumenckie ale pytanie końcowe uderza w sedno sytuacji firmy. No chyba, że już nic nie będzie trzymać LOTu przy nas!

    Piotr

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 31-10-2012, 10:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •