Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 104
Like Tree60Likes

Wątek: BRU by LOT - informacje

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie BRU by LOT - informacje


    Polecamy

    Jak już pewnie wiekszość z Was wie Brussels Airlines nie powrócą w sezonie letnim na zawieszone w sezonie zimowym trasy WAW i KRK brussels airlines S13 European Operation Changes as of 23JAN13 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates

    Obecnie rozkład do BRU wygląda tak:

    07:00 - 09:10 LO235 09:55 -11:55 LO236 E70/E90
    16:20 - 18:30 LO233 19:20 - 21:20 LO234 E90/737
    19:50 - 22:00 LO231 07:50 - 09:50 LO232 E70/E90

    Czy jest szansa jakaś na 4 lot tudzież ustawienie tak dolotów z regionu by na poranny lot się załapać?

    Przyloty z regionów obecnie wyglądają tak:

    BZG 6:45
    GDN 6:25 - łapiemy się na poranny
    SZZ 9:50
    POZ 6:45
    WRO 6:50
    KTW 9:40
    KRK 6:55
    RZE 6:50

    Jak widać, wystarczy trochę kosmetyki i 7 miast/lotnisk zyskuje nowe poranne połączenie.


    Jakby nie patrzeć troche europosłów mamy, o wielu "wycieczkach" urzędników nie wspomnę... (za czyje pieniądze oni latają nie jest tematem ... tematem jest u kogo mogliby je zostawić.
    Lukasz likes this.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Jak już pewnie wiekszość z Was wie Brussels Airlines nie powrócą w sezonie letnim na zawieszone w sezonie zimowym trasy WAW i KRK brussels airlines S13 European Operation Changes as of 23JAN13 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates

    Obecnie rozkład do BRU wygląda tak:

    07:00 - 09:10 LO235 09:55 -11:55 LO236 E70/E90
    16:20 - 18:30 LO233 19:20 - 21:20 LO234 E90/737
    19:50 - 22:00 LO231 07:50 - 09:50 LO232 E70/E90

    Czy jest szansa jakaś na 4 lot tudzież ustawienie tak dolotów z regionu by na poranny lot się załapać?

    Przyloty z regionów obecnie wyglądają tak:

    BZG 6:45
    GDN 6:25 - łapiemy się na poranny
    SZZ 9:50
    POZ 6:45
    WRO 6:50
    KTW 9:40
    KRK 6:55
    RZE 6:50

    Jak widać, wystarczy trochę kosmetyki i 7 miast/lotnisk zyskuje nowe poranne połączenie.


    Jakby nie patrzeć troche europosłów mamy, o wielu "wycieczkach" urzędników nie wspomnę... (za czyje pieniądze oni latają nie jest tematem ... tematem jest u kogo mogliby je zostawić.
    Zrobić 7:25-12:15 i już byłoby git... No nic, nigdy nie pojmę czemu oni tak lubią jak im rozpływa się ruch...

    Ew. 4 lot o 10 z hakiem, o czym już pisałem...
    olekorlo likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Dla mnie BRU to tez fenomen o ktorym wiele razy wspominałem - od jakiegos czasu GDN łapie sie na poranne loty, ale patrzac na wiekszosc urzednikow ktorych znam to lataja do BRU LH. Dlaczego? Bo albo musza wyleciec 5:40 z Gdanska, albo lecąc następnym lotem są w BRU przed 19 czyli dzien w plecy. Z innych miast w Polsce jedyna mozliwosc lotu do BRU to przylot najwczesniej 18:30 - paranoja.
    Taki lot ok 11-12 byłby bardzo wskazany.

  4. #4
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Jak już pewnie wiekszość z Was wie Brussels Airlines nie powrócą w sezonie letnim na zawieszone w sezonie zimowym trasy WAW i KRK brussels airlines S13 European Operation Changes as of 23JAN13 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates

    Obecnie rozkład do BRU wygląda tak:

    07:00 - 09:10 LO235 09:55 -11:55 LO236 E70/E90
    16:20 - 18:30 LO233 19:20 - 21:20 LO234 E90/737
    19:50 - 22:00 LO231 07:50 - 09:50 LO232 E70/E90

    Czy jest szansa jakaś na 4 lot tudzież ustawienie tak dolotów z regionu by na poranny lot się załapać?

    Przyloty z regionów obecnie wyglądają tak:

    BZG 6:45
    GDN 6:25 - łapiemy się na poranny
    SZZ 9:50
    POZ 6:45
    WRO 6:50
    KTW 9:40
    KRK 6:55
    RZE 6:50

    Jak widać, wystarczy trochę kosmetyki i 7 miast/lotnisk zyskuje nowe poranne połączenie.


    Jakby nie patrzeć troche europosłów mamy, o wielu "wycieczkach" urzędników nie wspomnę... (za czyje pieniądze oni latają nie jest tematem ... tematem jest u kogo mogliby je zostawić.
    Wiem, że się czepiam ale KTW mają też wczesnoporanny lot (choć niecodziennie). Mówię to dlatego, że to dodatkowo zwiększa potencjane wypełnienie porannej Brukseli z WAW.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Wiem, że się czepiam ale KTW mają też wczesnoporanny lot (choć niecodziennie). Mówię to dlatego, że to dodatkowo zwiększa potencjane wypełnienie porannej Brukseli z WAW.
    Nie łapie się na BRU i w tym cały problem
    A z Gdanska nie ma porannego wylotu we wtorek, w pozostałe dni jest wczesniej niz był (jest 5:30), BRU z WAW kiedys była 7:05 a teraz jest 7:00

  6. #6
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Nie łapie się na BRU i w tym cały problem
    A z Gdanska nie ma porannego wylotu we wtorek, w pozostałe dni jest wczesniej niz był (jest 5:30), BRU z WAW kiedys była 7:05 a teraz jest 7:00
    O to mi chodziło, że też mógłby się łapać gdyby BRU było trochę później. W rozpisce skorzewskiego pierwszy przylot jest 9:40, który nie łapałby się tak czy siak.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Luz

    Domyślnie BRU by LOT - informacje

    Różne rzeczy mozna wypisywac o ludziach w LO, ale na pewno wiedzą jakie korzyści płyną z późniejszego wylotu porannego rejsu do BRU. Jeśli tego do tej pory nie zrobili to nie dlatego że się im nie chce tylko dlatego że istnieją "potężne moce" którym bardzo zależy na utrzymaniu obecnej godziny wylotu (a raczej godziny przylotu do BRU). serio. To jest jeden z efektów bycia państwową spółką.

  8. #8
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Zdaje się, że BRU to jeden z niewielu kierunków w LO który przynosi zyski, może w Locie wychodzą z założenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i nie chcą feedować z regionów takiej perełki.

  9. #9
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Awerik Zobacz posta
    Zdaje się, że BRU to jeden z niewielu kierunków w LO który przynosi zyski, może w Locie wychodzą z założenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i nie chcą feedować z regionów takiej perełki.
    Lepszy wróbel we garści... Dopóki są zyski, dopóty machanie na pusto zostawmy Lufie.

    Piotr
    prz likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Awerik Zobacz posta
    Zdaje się, że BRU to jeden z niewielu kierunków w LO który przynosi zyski, może w Locie wychodzą z założenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i nie chcą feedować z regionów takiej perełki.
    No tak, bo jakby więcej pasażerów mogło latać rano do BRU przez Warszawę to by to połączenie straciło rentowność. No i doloty byłyby bardziej obłożone więc też same straty... No ale to trzeba się znać, żeby to wiedzieć
    Stoarn, sven, skorzewski and 3 others like this.
    Trevligt att träffas!

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    No tak, bo jakby więcej pasażerów mogło latać rano do BRU przez Warszawę to by to połączenie straciło rentowność. No i doloty byłyby bardziej obłożone więc też same straty... No ale to trzeba się znać, żeby to wiedzieć

    Ależ naturalnie. Załóżmy dla uproszczenia, że spółka w zeszłym roku miała 250 mln zł strat i przewiosła 5 mln pasażerów. Oznacza to, że jeden pasażer generuje 50 zł straty. Jeśli zwiększymy liczbę pasażerów, zwiększymy straty. To chyba oczywiste
    FighterMan likes this.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Ależ naturalnie. Załóżmy dla uproszczenia, że spółka w zeszłym roku miała 250 mln zł strat i przewiosła 5 mln pasażerów. Oznacza to, że jeden pasażer generuje 50 zł straty. Jeśli zwiększymy liczbę pasażerów, zwiększymy straty. To chyba oczywiste
    No to przecież mówię. Niedouczonym lemingom wydaje się, że to wszystko takie proste, a to czasem nie da się tak łatwo, po prostu niedasie...
    PeK likes this.
    Trevligt att träffas!

  13. #13
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    od nowego rozkłądu codziennie, 3 razy dziennie (Warsaw – Brussels Increase from 19 to 21 weekly)

    07:20 - 09:20 LO235 10:05 -12:00 LO236 E95
    16:25 - 18:30 LO233 19:15 - 21:10 LO234 734
    19:45 - 21:50 LO231 07:50 - 09:45 LO232 E95

    czy mi się wydaję czy od jakiegoś czasu na "opóźniony" wylot do BRU się więcej krajówek łapie RZE, KRK, WRO, POZ, GDN lądują o 6:45

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    tak, łapią się prawie wszystkie krajówki. Choć miałem nadzieję, że zwiększenie BRU będzie oznaczac czwarty lot w ciągu dnia w tygodniu, a oni dodali loty w ciągu weekendu. Ale to LOT ma dane

  15. #15
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Z Brukselą jest ten problem, że jedynie bardzo wczesny wylot umożliwia dotarcie do miasta o rozsądnej porze i spędzenie dnia na spotkaniach/pracy. Wiem z własnego doświadczenia, że przylot o 9.10/9.20 to jest ostatnia możliwa godzina przylotu. Tak że wydaje się, że opóźnienie - istotne - odlotu tego rejsu z WAW jest bez sensu - jednak większość ruchu to pasażerowie z WAW, którzy w ten sposób musieliby lecieć dzień wcześniej (lot z przesiadką MUC albo FRA też odpada, nie zdanża się). Jedynym rozwiązaniem są wcześniejsze przyloty z regionów - np. teraz poranny Kraków startuje o 5.45. i na BRU się zdanża. Ale już jak będzie startował od nowego rozkładu o 5.55. to się nie będzie zdanżać. Inna sprawa, że ja świadomie nie wybiorę 35-minutowej przesiadki w WAW, bo wystarczy mi jeden spóźniony poseł w KRK (a na nich zazwyczaj się czeka) i przesiadkę diabli wezmą.

  16. #16
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    na BRU się zdanża. Ale już jak będzie startował od nowego rozkładu o 5.55. to się nie będzie zdanżać.
    "Zdanża, zdanżać..." Litości...! Jesteś może eurpoposłem/eurokratą ?

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    Nie, wielbicielem Barei
    Chyba, że tak...;-)
    PawelL and E-Jet KRK like this.

  17. #17
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    "Zdanża, zdanżać..." Litości...! Jesteś może eurpoposłem/eurokratą ?
    Nie, wielbicielem Barei
    Choć do BRU latam za unijną kasę (zaraz mnie tu ktoś podsumuje, że w jakiejś tam części to jest nasza, polska kasa) i wolałbym tą kasę zostawiać w LO, nie w LH. A tak, to kupuję bilety w klasie B za 4 tysie w LH.
    egon.olsen, olekorlo and klemenko like this.

  18. #18
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    Z Brukselą jest ten problem, że jedynie bardzo wczesny wylot umożliwia dotarcie do miasta o rozsądnej porze i spędzenie dnia na spotkaniach/pracy. Wiem z własnego doświadczenia, że przylot o 9.10/9.20 to jest ostatnia możliwa godzina przylotu. Tak że wydaje się, że opóźnienie - istotne - odlotu tego rejsu z WAW jest bez sensu - jednak większość ruchu to pasażerowie z WAW, którzy w ten sposób musieliby lecieć dzień wcześniej (lot z przesiadką MUC albo FRA też odpada, nie zdanża się). Jedynym rozwiązaniem są wcześniejsze przyloty z regionów - np. teraz poranny Kraków startuje o 5.45. i na BRU się zdanża. Ale już jak będzie startował od nowego rozkładu o 5.55. to się nie będzie zdanżać. Inna sprawa, że ja świadomie nie wybiorę 35-minutowej przesiadki w WAW, bo wystarczy mi jeden spóźniony poseł w KRK (a na nich zazwyczaj się czeka) i przesiadkę diabli wezmą.
    Przecież pasażerowie z WAW i tak porannej alternatywy nie mają, więc czemu LO nie miałoby tak dostosować rozkładu żeby mieć choć cień szansy na więcej klientów z regionów?

  19. #19
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Ależ ja nie twierdzę, że nie trzeba/nie można dostosować rozkładu. Wręcz przeciwnie, trzeba i można to zrobić. Uważam tylko, że nie przez opóźnienie porannego rejsu do BRU, ale przez wcześniejsze wyloty z regionów.

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    5-10 minut późniejsze lądowanie w BRU dla 70 paxów (bez innej alternatywy) jest pewnie mniej upierdliwe niż kolejne 10 min urwane ze snu dla 300 pasażerów dolatujących do WAW z regionów w środku nocy (którzy mogą się przesiąść na LH).
    kaspric likes this.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •