Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 180 z 213
Like Tree72Likes

Wątek: LOTowskie app i wersja mobilna

  1. #161

    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    LOT nie wyjdzie na prostą, dopóki nie zostanie przeprowadzona prawdziwa czystka w ich dziale informatycznym. Przecież to najważniejszy kanał sprzedaży! Za tyle bubli, które oni wyprodukowali/dopuścili do powszechnego użytku powinny polecieć głowy także na poziomie dyrektorskim. Są w Polsce ludzie znający się na informatyce i jednocześnie pasjonujący się lotnictwem. Takich trzeba zatrudnić.
    Maruś and pitterek like this.

  2. #162

    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    WLKP.

    Domyślnie

    Czy ktoś (Egon?) może przekazać, że nowa wersja odprawy na iphone/ios nie pozwala pobrać boarding pass? Poza tym czy firma realizująca nową wersję nie wie, że w ios już od roku nie ma passbooka tylko wallet?!? Niestety tak to wygląda obecnie... słabo.
    kasmar00 likes this.

  3. #163

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Optymista Zobacz posta
    . Przecież to najważniejszy kanał sprzedaży!
    "Najważniejszy"??? Zaledwie 15% sprzedaży odbywa się za pośrednictwem lot.com.

    Ważny, ale nie najważniejszy.

  4. #164
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    To, że LO sobie po raz kolejny strzela w stopę nie umniejsza wagi tego kanału sprzedaży (z zasady powinien być najważniejszy w tych czasach).
    Optymista likes this.


  5. #165

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    "Najważniejszy"??? Zaledwie 15% sprzedaży odbywa się za pośrednictwem lot.com.

    Ważny, ale nie najważniejszy.
    Ale najtańszy
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  6. #166
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Potencjalnie. Ale jak co roku się fakture za nową wersję łyka, a funkcjonalność spada to niekoniecznie.


  7. #167

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    ^^ To raz. Dwa - ilu z płacących użytkowników (czyli w uproszczeniu: CDPAYB - fajny skrót swoją drogą wyszedł ) - kupuje przez net i mobilnie, a ilu przez agencję ?

    Jak dla mnie, to poza sprawdzeniem statusu lotu (real time) i możliwością odprawy + boardingu to taka apka nie musi więcej oferować. Ale jak już oferuje, to musi działać, bo korzysta się z tego typu formy w sytuacjach "emergency" - spóźniłem się na wszystko, nie działa mi internet w hotelu, a samolot za godzinę.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  8. #168

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    ...to niekoniecznie
    dokladnie

    dla mnie kuriozum jest, ze nie moge zachowac w swoim profile rezerwacji (przynajmniej tych LO)
    I musze do tego uzywac appki M&M (mam dosc spory backlog dokonanych rezerwacji)
    za kazdym razem, gdy chce sie odprawiac, musze copy paste numery rezerwacji na wlasciwa aplikacje

  9. #169

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    Właśnie się próbowałem odprawić przez appkę, ale po wybraniu odprawy i lotniska wylotowego pokazuje mi się tylko biała, pusta strona...

  10. #170

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mat.kon Zobacz posta
    Czy ktoś (Egon?) może przekazać, że nowa wersja odprawy na iphone/ios nie pozwala pobrać boarding pass? Poza tym czy firma realizująca nową wersję nie wie, że w ios już od roku nie ma passbooka tylko wallet?!? Niestety tak to wygląda obecnie... słabo.
    Do dzisiaj nie poprawione masakra, poza tym napisy nakładają się na siebie, aby się odprawić musiałem ze trzy razy zaczynać od początku bo aplikacja się zawieszała (klikanie w guzik continue albo next nie dawało rezultatu). Aby pobrać kartę do Walleta zrobiłem jeszcze raz odprawę na telefonie przez Safari - w końcu pobrał.
    Mam dobrą radę - natychmiast usuńcie tą aplikację z obrotu bo tylko przynosi nam wszystkim kupę wstydu!!!! (z przewagą kupy)

  11. #171

    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    WLKP.

    Domyślnie

    Podsumujmy najnowszą wersję mobilnej aplikacji (ios):
    • Brak możliwości powrotu do poprzedniego ekranu (strzałka na górze cofa nas na stronę główną aplikacji! Jak klikniesz gdzieś przypadkowo (np. dodanie pasażera), to już pozamiatane - trzeba zaczynać wszystko od początku!
    • błędnie nazywanie "passbokiem" aplikację Wallet
    • brak możliwości pobrania karty pokładowej do Wallet (przycisk nie reaguje, jak już jesteśmy na ostatnim kroku). Cofnąć się nie można i zmienić decyzji na email, bo... patrz punkt pierwszy...
    • jak już dostałem mailem karty pokładowe (lot z transferem, więc dwie) to po kliknięciu w link "click here to get mobile boarding pass" - wyświetla się karta pokładowa tylko na pierwszy!
    • na iphone ios marnowane jest miejsce pokazując dwa razy logo LOT na górze każdego kroku mobilnej odprawy: na samej górze pasek z LOT i tym fałszywym przyciskie wstecz (patrz punkt pierwszy), oraz powtórzony szeroko pasek z tym samym logiem LOT zaraz pod spodem (ładujący się za każdym razem jako część stron odprawy).

  12. #172

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mat.kon Zobacz posta
    błędnie nazywanie "passbokiem" aplikację Wallet
    jestem wlasnie po ''odprawie''
    jest juz przycisk o nazwie Add to Apple Wallet ale i tak nie dziala
    nie dziala wysylka karty jako sms (przychodzi wiadomosc, jedynie z mylna trescia nt zamkniecia bramki ktora jest de facto czasem rozpoczecia wpuszczania na poklad)
    niedobra zmiana

  13. #173
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Widać app ka doceniana przez użytkowników Androida



    Wersja mobilną





    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    kasmar00, sven, maciass and 4 others like this.

  14. #174

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Próbowałem dziś odprawić się przez apkę (tzn pierw ją zaktualizowałem), efekt był taki, że nie dało się przejść poza przycisk "ZAMELDUJ". Tzn jego naciskanie nic nie dawało. Czyli trochę słabo, jak na aplikację , o której twórcy piszą "Z dumą przedstawiamy zaktualizowaną wersję aplikacji mobilnej LOT"
    Przez www się udało, co ciekawe system przydzielił na wylocie 1A, na powrocie 18D czyli bardzo dobrze I nawet na powrocie był cały tył samolotu do wyboru. Może dlatego, że jak wiadomo z ostatnich newsów, tył jest niepewny i nie wiadomo czy człowieka jednak nie wysadzą
    pitterek and n3l15 like this.

  15. #175

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Jak biznes pusty (vide salonka) to tył trza opróżnić. Proste
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  16. #176

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    Jak biznes pusty (vide salonka) to tył trza opróżnić. Proste
    Przecież wiem, ale widać nie dla wszystkich takie proste, skoro wpuścili tyle ludzi na pokład

  17. #177

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    "Najważniejszy"??? Zaledwie 15% sprzedaży odbywa się za pośrednictwem lot.com.

    Ważny, ale nie najważniejszy.
    Pewnie dlatego że masa ludzi (włączając mnie) nie używa tego DRAMATU i rezerwuje innymi kanałami. Nie muszę chyba dodawać, że kiedy używam innych kanałów, to wyświetlają się inni przewoźnicy? (I często PRZEZ TO zamiast oczywistej decyzji "lot lotem" korzystam z innych przewoźników - nawet z przesiadkami)

    Czy SERIO będziemy dyskutować o ważności tych 15%? :-)

  18. #178

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    A ja dzisiaj chciałem pochwalić apkę mobilną : odprawa przeszła bez problemów, spory wybór miejsc, karty pokładowe dotarły smsem (tzn link do nich)
    Jedyne co wymaga poprawy to lista z nazwami członków M&M

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
    pitterek likes this.

  19. #179
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Ja przez stronę mobilną też dokonałem odprawy, jak się okazało KubaB odprawił mnie jednocześnie. Dostałem dwa sms-y w odstępie kilku sekund. C akurat wybraliśmy przypadkiem to samo miejsce. znaczy się idzie mu lepszemu (akurat odprawa podwójna to je pryszcz, teoretycznie nie powinna mieć miejsca, ale nie marudzę). Nie jest to błąd klasy A czyli showstoper, blocker ( w Gdańsku mówią blokier) czy tam inny.
    Pitterek

  20. #180
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Ogólnie wolę papier, ale aomyślałem, że sobie wykorzystam okazje i przetestuje apkę LO na iOS.
    Odprawa wita "Error system unavailable" - puste pole country/airport (po cholerę to niby jest to nie wiem, ale tak samo bezsensownie jest na www, więc + za konsekwencję chyba). Odświeżam i za drugim razem już ok. Probuję zmienić język na Polski - zero reakcji po wyborze, przy "restart check-in" domyślnie dalej po angielsku ładuje. Oczywiście listy moich rezerwacji nie pamięta, mimo wcześniej odprawy. Karty pokładowej nawet nie wiem gdzie szukać (poza skrzynką pocztową oczywiście).


Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •