Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree2Likes
  • 1 Post By potwo-or
  • 1 Post By aaben

Wątek: Wyprzedaż krajówek na pożegnanie

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Wyprzedaż krajówek na pożegnanie


    Polecamy

    Pojawiły się znacznie tańsze bilety na loty krajowe w taryfie "O" na ostatnie 2 tygodnie marca, od kwietniowego wejścia K2 powrót do cenowej normalności... co ciekawe nie łapie mi kompletnie tych taryf na samej stronie lot.com, za to są dostępne praktycznie u wszystkich pośredników.
    Z wykorzystaniem, wciąż dostępnych w sprzedaży, grouponów można obrócić RT po Polsce za jakieś 150 PLN

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    szkoda ze lot nie konczy latac kolo 13 kwietnia. GDN-RZE 510 zł OW...

  3. #3
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Super, wygląda na to, że na dniach będę musiał być w Warszawie, to się przelecę. Zastanawia mnie tylko racjonalność takich kroków, po co sprzedawać bilety na kilka dni do przodu w cenie IC?

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No i już wyrzucili First Minute ze wszystkich krajówek... rozumiem, że ktoś w LOT źle kliknął rano i kilka godzin później zostało to naprawione

  5. #5
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    To linia lotnicza dziwnych kroków. Raz podnoszą ceny, raz obniżają. Za to od kwietnia zacznie się dojenie na krajówkach po całości.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zobaczymy jak bedzie - zwiekszaja liczbe rejsow krajowych (RZE, SZZ) a np na trasie GDN-WAW na czerwiec najtansze bilety to 319 zł OW. Akurat na GDN-WAW to sobie poradzą, ale...generalnie zobaczymy jak im pojdzie to zarzadzanie cenami.

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Vienna, Austria, Austria

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Zobaczymy jak bedzie - zwiekszaja liczbe rejsow krajowych (RZE, SZZ) a np na trasie GDN-WAW na czerwiec najtansze bilety to 319 zł OW. Akurat na GDN-WAW to sobie poradzą, ale...generalnie zobaczymy jak im pojdzie to zarzadzanie cenami.
    Na GDN-WAW radzą sobie tylko dlatego że PKP PLK jest jeszcze o wiele gorszym "leniwym kocurem" niż PLL LOT i ich modernizacja E65 nie tylko wlecze się latami ale i nie da oczekiwanego skrócenia czasu jazdy.

    Co jest zabawniejsze obecnie idzie do dużej modernizacji CMK, co znając zdolności PLK zadławi tą linię na długi czas.

    Zresztą już zostało skasowanych 11 pociągów z tej linii, a czasy jazdy są systematycznie pogarszane.

    Jeżeli chodzi o krajówki w LOT panuje od zawsze charakterstyczna dla tej firmy dysforia.

    Nie wiadomo dla kogo jest oferta, bo nie jest ona nigdy kompletna ani dla przesiadek ani dla ruchu 1-day z żenującym wyświetlaniem nocowań w WAW

  8. #8
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Z drugiej strony za rok, dwa połączenie Intercity będzie w bardzo przyzwoitym stanie. Więc trochę chętnych pewnie odpadnie. Pytanie czy LOT już dziś to analizuje (powinien tak robić) czy będzie zaskoczony jak drogowcy śniegiem w środku stycznia.
    Lukasz likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dataflow Zobacz posta
    Nie wiadomo dla kogo jest oferta, bo nie jest ona nigdy kompletna ani dla przesiadek ani dla ruchu 1-day z żenującym wyświetlaniem nocowań w WAW
    akurat z przesiadkami nie ma problemu - nawet ruch krajowy został "uporządkowany" takze np GDN-RZE czy GDN-KRK mozna sprawnie i szybko zrobic, nawet oryginalne trasy typu GDN-POZ sa spokojnie do zrobienia. Ale widac ze mocno mieszaja z taryfami - oby wyszlo z tego cos dobrego

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    LOT i Grupa PKP nigdy na poważnie nie weszli sobie w paradę, jeżeli chodzi o połączenia po kraju. Lotniczo próbowały taką walkę na serio nawiązać Air Polonia (z tego co pamiętam) i OLT Express.

    LOT na krajówkach oferowanie zwiększał realnie tylko na potrzeby dowozu na/z TATL lub gdy nie miał co robić z B734. I słusznie. Dla kolei Embraerki 170 i 175 mają śmieszną pojemność, a dla linii taryfy po kraju to wybór między pustym samolotem a permanentnymi stratami, vide powyższa dyskusja.
    Stoarn likes this.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    LOT na krajówkach oferowanie zwiększał realnie tylko na potrzeby dowozu na/z TATL lub gdy nie miał co robić z B734. .
    Generalnie się zgadzam z Twoja cala wypowiedzia z wyjatkiem tych B734 - zanim nastało OLT LO wprowadził B734 na trasy do WRO i GDN w porannym i popołudniowym szczycie, sam pamietam jak kupowałem bilety za ~400 zł OW na te rejsy na około 3 tyg "przed" a na pokładzie było zawsze ponad 80%. Ale to niestety tylko dwa kierunki i to w tych najbardziej biznesowych godzinach P2P.
    Co do całej reszty pełna zgoda

  12. #12
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    A wynikało to w dużej mierze ze słabości grupy PKP. I o ile sytuacja z GDA "lada moment" się rozwiąże to WRO został uszczęśliwiony protezą koniecpolską, która da czas jazdy 3:40-3:55, więc dalej WRO-WAW będzie krajowym bastionem lotu.

  13. #13
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    No cóż Wrocław nie jest tak słuszny ideologicznie jak Gdańsk.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Logiki tutaj żadnej, w ostatnich latach gdy sytuacja drogowa i poniekąd kolejowa była dożo gorsza to bilety były dużo tańśze, czasami tańsze od Intercity w 1 klasie, teraz gdy drogi są lepsze to ceny idą w górę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •