Strona 3 z 30 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 582
Like Tree551Likes

Wątek: Krajówki po staremu!

  1. #41

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie


    Polecamy

    jas, mozesz rozwinac?
    Chyba chodzi ci o niewykorzystane opcje na E70, ktore zastapiono zamowieniem na CR7????
    Pozdrowionka

  2. #42

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Niestabilność. Nieprzewidywalność. Brak spójności strategii. Można jak widzę powtarzać w kółko.
    Stoarn and potwo-or like this.

  3. #43
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    A moze chodzilo o "powod" do zwolneinia czesci zalog? Teraz ta sama siatke obrobia mniejsza iloscia ludzi ...

    Tak ma marginesie: jezeli przerzucenie operacji do K2 bylo jedyna szansa na utrzymanie krajowek (w co watpie) to OK, ale oddawanie koleczek (siatka krajowa byla rozwijana latami) na ktorej w duzej mierze kreci sie dzialalnosc z WAW bylo z zalozenia chore. No chyba, ze docelowo chcieli podpisac umowy CS z np. PolskimBusem
    Nie wiem czym chcieli walczyc: Warszawskie Linie Lotnicze LOT kontra LH z regionow? Powodzenia ...

    Inna sprawa K2 totalnie pokpil sprawe - niedosc, ze na tacy dostali calosc krajowek rozwijanych latami, to jeszcze jak wiesc gminna niesie probowali ukladac sie z innymi...

  4. #44

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jas Zobacz posta
    Nie wiadomo, kto za tą beztroską "prezia" działalność zapłaci
    Pan i Pani.
    Stoarn and pasazernagape like this.

  5. #45

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Gratuluję konsekwencji. M&M dla posłów i senatorów.
    Zaczną działać połączenia via Waw w Star Alliance do regionów. Ale wcześniej zapomnieli o tym, tak?
    A pieniądze na kampanię reklamową? Kto bogatemu zabroni?

  6. #46
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    A dwa rejsy dziennie Pn-Pt na trasach GDN/WRO - WAW zostają jako rejsy własne ELO? To teraz będą już bezpośrednio konkurować?
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Chciałbym wiedzieć gdzie jest koniec tych roszad. Czy istnieje jakiś cel... To przerzucanie krajówek to robienie zamieszania i bałaganu, dodatkowy stres i praca wielu osób i pewnie utopiona kasa. Bo przecież nie można mówić o jakimś testowaniu rynku, reakcji na cokolwiek.
    Ktoś po prostu zmienił zdanie z dnia na dzień.
    Trevligt att träffas!

  8. #48
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Za fly4free ( PLL LOT odbiera Eurolotowi loty po Polsce… ale tylko na lato (aktualizacja) ) :
    Okazuje się, że co się odwlecze, to nie uciecze. Plan oddania „krajówek” Eurolotowi pozostaje aktualny, zmienia się jednak termin jego wdrożenia. Otóż jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy do zmiany dojdzie od sezonu zimowego. Wtedy to Eurolot przejmie operowanie na wszystkich trasach krajowych do tej pory wykonywanych przez LOT (loty z Warszawy – przyp.red), a samoloty w barwach LOT-u znikną z portów regionalnych.
    Mieszja w kotle, oj mieszaja ... nic nie dolewaja, a od samego mieszania nic przeciez nie przybedzie. Co najwyzej moze troche jeszcze odparowac.
    Mateusz Janiec and potwo-or like this.

  9. #49

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Whiteman Zobacz posta
    Na pasazer.com (PLL LOT odbiera Eurolotowi loty po Polsce… ale tylko na lato (aktualizacja)) jest update tej informacji; K2 przejmie wszystkie krajówki, ale dopiero od rozkładu zimowego
    Ho, ho! Do rozkładu zimowego to się plany i strategie zmienią jeszcze X razy.
    sven, Atco, potwo-or and 1 others like this.

  10. #50

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Taaa... czyli bałaganu ciąg dalszy.
    Zajrzałem na stronę ELO. Nie zazdroszczę tym co chcą zrobić rezerwację. Totalna schizofrenia.Pewnie pomaga w uzyskaniu przychodów Polskiemu Busowi.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Wpis z-edytowany do zera.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 27-03-2013 o 20:34

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Patrząc na obecne taryfy na stronie lot.com na loty na poczatku kwietnia (np GDN-RZE 880 zł OW) obstawiam kolejna kampanie w stylu loty za 150 zł na ten okres (i sam na to czekam)

  13. #53
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Chciałem kupić sobie na przyszły tydzień bileciki i zdębiałem. Kosztowały przed zamieszaniem na pierwszej z brzegu trasie KTW-WAW-KTW 462 PLN. Na stronach pośredników oczywiście można było kupić taniej, w cenie w której mogłem sobie pozwolić na dołożenie do kosztu IC z własnej kieszeni aby się przelecieć. No ale, jak ta kwota doszła do 250 PLN, bo koszt biletu RT na tej trasie jest 598,59 i jest to taryfa Economy Saver, to sorki ale latał nie będę.
    PS. Do czego doszło, że cenę 462 uznawałem za akceptowalną, płacąc wcześniej po 150 hihihihihi. Czekają na to, żebym zaakceptował 600 za cenę normalną (gdy za granicę można taniej polecieć)- NEVER. :P (a może - hihihih jak IC się podniesie do 500 RT na tej trasie)
    Pitterek

  14. #54
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie

    Widzę podmianę samolotu. LO3850 od 13.04 na E170. Samolot wskakuje w tygodniu do LO3862.

  15. #55
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jas Zobacz posta
    ELO przestanie wkrótce istnieć jako niezależny byt. Załogi i samoloty LOT przejmują linie Eurolot. Załogi pokładowe Eurolot są obecnie przeszkalane na e-jety. Nie ma żadnego sensu utrzymywania "biurokracji ELO",
    ELO przejęte przez LOT? Nie za piękne to, żeby było prawdziwe? Likwidacja podwójnych stanowisk biurowych, podwójnych zarządów, jakaś perspetywa przejść na inny samolot... ech.
    Choć coś może być na rzeczy, bo europlotka mówi, że prezes D. pytany ostatnio o przyszłość mówił, że nie wie czy z 3 m-ce nadal będzie prezesem K2. Jego minorowy humor w ostatnich tygodniach mógłby to potwierdzać...

    Co do szkolenie pokładu K2 na EJety - nie wyolbrzymiajmy tego - dotyczy to pojedynczych osób (pewnie poniżej 10 szt.) które tylko wznawiają się na E-jety i chyba wzięło się bardziej z istniejącej kilka tygodni temu koncepcji przejścia kilku E170 do K2 z załogami kokpitowymi do obsługi krajówek.

    Jednak całość sytuacji ciekawie się komponuje z wymówienie przez Mikosza seniority pilotów w LOT.

    PRTL.pl - Polski Rynek Transportu Lotniczego - portal lotniczy - wiadomości z polskiego rynku lotniczegpo - lotnicze newsy - ciekawostki lotnicze - raporty lotnicze - publikacje - branża lotnicza - lotnictwo w Polsce - statystyki lotnicze

    Dla mnie wygląda to na szykowanie jakieś czystki i siłowej próby narzucenia personelowi latającemu gorszych warunków pracy.

  16. #56
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    Chciałbym wiedzieć gdzie jest koniec tych roszad. Czy istnieje jakiś cel.
    Kolejne działanie wedle zasady...

    https://www.youtube.com/watch?v=-nOkR7HjyO4

    Atco, skaabeusz, thewho and 3 others like this.

  17. #57

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    czy krajówki zaczynające się wyłącznie od taryfy SGreen to nie przesada?

  18. #58
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    To jest celowe działanie, mające na celu spowodowanie zmniejszenia zainteresowania lotami krajowymi i częściowej lub całkowitej likwidacji.
    Za V brali 462 w marcu teraz już 598 (KTW-WAW RT). TLV i FRA było tańsze ww wczorajszej SŚ .
    Pitterek

  19. #59
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    To jest celowe działanie, mające na celu spowodowanie zmniejszenia zainteresowania lotami krajowymi i częściowej lub całkowitej likwidacji.
    Za V brali 462 w marcu teraz już 598 (KTW-WAW RT). TLV i FRA było tańsze ww wczorajszej SŚ .
    Chcą w ten sposób wmówić nowemu właścicielowi LOT, że tylko Wawa generuje ruch, więc HUB tam trzeba utrzymać
    A na poważnie, myślę, że nikt tego w żaden sposób nie analizuje.
    Przez lata nawet gdy zasady promocji były takie, że niska taryfa z WAW w Świat powinna obniżać taryfę do analogicznej na dolocie krajowym to w rzeczywistości było odwrotnie. Było o tym na forach wielokrotnie. Chyba tylko przez chwilę za Mikosza ktoś to zweryfikował (jednocześnie z przywróceniem punktualności i w ogóle wiarygodności krajówek). Obecnie i tak nikt z przewoźników Europejskich regionami się nie interesuje bo i tak nie ma kasy, a inni nawet jeśli chcą to nie mogą.

  20. #60

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziwna sprawa z krajówkami. Do GDN K2 miał latać 9 razy dziennie. W systemie jest teraz 7. Rok temu było 8 i lepsze godziny. Rok temu było 6 Ejetów i dwa ATRy. Teraz raz E-jet i same Dashe.
    Które rozkładowo lecą godzine (sic!!), kiedy ATR miał 1.05. Śmieszne.
    1. IV kupiłem o 10 rano na 17.10 za 273 pln OW. Myslalem, że będzie pusty samolot, że tak tanio uwzgledniajac wyprzedzenie. Teraz na za trzy tygodnie 330 minimum OW z GDN, a z WAW 360.
    Takie ceny przy dłuższym locie, który nigdy nie jest punktualny Dashem? I marzniecie w busie gratis.
    Tragedia

Strona 3 z 30 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •