Wzrost oferowania (2019vs2022) o 67% liczby foteli z KRK do USA by LOT to jest odpowiedź na Twoje pytanie dlaczego nie podstawia się już dużych Benków 737 na tej krajówce. Nie było już po prostu takich potoków na przesiadki via WAW za ocean.
Dawno nic nie było o krajówkach:
Przed pandemią Kraków miewał regularnie loty na B737 (mam na myśli WAW, nie TLV). Zwłaszcza te, z połączeniami do USA/Kanady. Ostatnio co najwyżej E195. Zastanawiam się, bo kilka razy bilet z KRK przez WAW wychodził mi drożej niż LH przez brak dostępności niskich klas rezerwacyjych na dolocie/powrocie. Może przynajmniej na 3905/6 oraz 3911/10 na B737 dałyby radę? Zwłaszcza, że w sezonie zimowym chyba ich nie brakuje.
Wzrost oferowania (2019vs2022) o 67% liczby foteli z KRK do USA by LOT to jest odpowiedź na Twoje pytanie dlaczego nie podstawia się już dużych Benków 737 na tej krajówce. Nie było już po prostu takich potoków na przesiadki via WAW za ocean.
No nie wiem, pod koniec sierpnia lecialem ORD-WAW i 35 osob z Y przesiadalo sie na LO3907, na na pozniejszy LO3905 kolejne 10. Z ciekawostek kolejne miejsca na liscie przesiadek zajmowaly BUD, KIV i VNO.
Moze teraz jak sie pojawia dodatkowe 6 Maxy i znikna Q400 to i sie pojawia 737 na trasie do KRK.
Obserwuje ostatnio krajowe loty - muszę w grudniu byc we wrocławiu. Lecąc z Gdanska we wtorek nie mam szans być we Wrocławiu szybciej niż po godz 11. Cos jest mocno nie tak, że z wylotem z GDN w fali o 5 rano nie mogę przesiąść się na lot do WRO. W takim wypadku pozostaje mi PKP dojade o tej samej godzinie. Z WRO do GDN rano bez problemu.
Za to ciekawostka - lot z WRO do GDN (via WAW), wylot po 21 przylot 0:05 za 234 zł niecały miesiąc przed wylotem...chyba faktycznie szału obłozenia moze nie byc (niestety musiałem kupic 5 dni pozniej wiec 100 zł drozej, ale nadal pamietajac ceny sprzed pandemii o tej porze to super tanio)
Spróbuj przełożyć sprawę na poniedziałek. 5 grudnia bezpośrednio RYR o 7:55 za 44 PLN na trip.com...
niestety tak się nie da. Ten ryan to taka typowa zapchajdziura w ich rozkładzie - dni i godziny od czapy (poza tym poniedziałkiem). Ale ze w LO nie mogę lotem z pierwszej fali doleciec do innego miasta w Polsce (duzego ze sporą ofertą lotów i chyba drugiego po KRK jesli chodzi o liczbę lotów sluzbowych z GDN (WAW pomijam)) na poranne spotkanie to od dawna tak nie było. Pewnie brakuje z 5-10 min w WAW ale...jednak słabo
Leciałem wczoraj WRO-WAW-GDN (wylot z WRO 21:20) - mam raptem kilka krajówek w tym roku na koncie, ale pierwsze wrazenie...liczba pasazerów dosc mocno spadła. We wczorajszym WRO-WAW o 21:20 była mniej niz połowa pasazerów, pamietam ze kiedys ten lot latał mocno pełen (a bilety drogie nie było). Oczywiscie dane z pojedynczego lotu wiec uogólniac nie mogę, ale patrząc na ruchy z rozkładem to chyba faktycznie mamy mniej pasazerów na krajówkach. Macie takie wrazenie czy nie?
Jedynie ostatni lot do GDN w kazdym moim tegorocznym locie mocno pełny.
W listopadzie leciałem 3 razy WRO-WAW o 21:35 - za każdym razem full(na oko 5 miejsc wolnych na E75)
Nie dotyczy to tylko WRO, bardzo dużo krajówek które wracają do WAW na noc, ma bardzo niskie wypełnienie zazwyczaj. Natomiast doloty z WAW około 20 mają całkiem niezłe wyniki, ale tak jak pisał TWM raz jes mniej raz full, nie ma znaczenia, nawet Kraków czy Poznań w trakcie dnia może wozić 20 osób, feedery po prostu.
Dokładnie SZZ jest raczej p2p i praktycznie zawsze pełny, niezależnie od pory co mnie nie dziwi w ogóle, to świetna alternatywa dla pociągu, ale również jest sporo transferów.
Zakładki