Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 356
Like Tree255Likes

Wątek: TLV by LO - informacje

  1. #41
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Ale bijecie pianę o tym nierentownym pomyśle

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    polecam zrobienie rezerwacji na stronie LO TLV- WAW a powrót KRK - WAW - TLV zobaczycie jaka cena Wam wyjdzie ... mi na przykładowych 16-25.04 = 5274,82

    te same daty, baa ... nawet te same loty na KAYAK i to połączenie kosztuje 3528 (różnica 5274,82-3258= 2016,82 !!!)
    by Austrian 1962 różnica 5274,82-1962 = 3312,28 ( to tak tylko dla przykładu bo połączenie do WAW jest z przesiadką)

    kto o zdrowych zmysłach kupi bilet TLV- WAW KRK-TLV poprzez stronę LO ?
    Piszesz nieprawdę. Jak nie potrafisz sprawdzić ceny to poproś o pomoc.

    Cytat Zamieszczone przez wurkut Zobacz posta
    Turystyka zimowa? Przegrywamy z południowymi sąsiadami pod wzglądem bazy i często cen. Morze? Bałtyk jest raczej mało atrakcyjny w porównaniu z basenem Morza Śródziemnego i Czarnego. Również cenowo. Obozy koncentracyjne nie każdy ma ochotę zwiedzać.
    Zdziwiłbyś się Przyjedź do Zakopanego zimą, tylko nie zapomnij rozmówek rosyjskich bo bez tego nic nie załatwisz na mieście

  2. #42

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Zdziwiłbyś się Przyjedź do Zakopanego zimą, tylko nie zapomnij rozmówek rosyjskich bo bez tego nic nie załatwisz na mieście
    Dlatego unikam Zakopanego (choć do Rosjan nic nie mam). Poza tym społeczeństwo rosyjskie jest skrajnie rozwarstwione pod względem materialnym, i na zagraniczne wojaże pozwalają sobie tylko ci, którzy na brak gotówki nie narzekają. Polscy turyści są pod względem wydawania gotówki bardziej powściągliwi, Stąd zakopane niekoniecznie jest kurortem pierwszego wyboru.
    Ale porównując Zakopiec z Salzburgiem wypadamy kiepsko - na ichniejszym lotnisku można zobaczyć cały przekrój rosyjskiej floty powietrznej, od Jaka 42 przez Iła 96 po B747. W sezonie płyta postojowa robi się za ciasna .
    Marian wracał z nocnej libacji od Stanisława, potknął się o wystającą płytę chodnikową, przewrócił się i usnął. Rano obudził się słysząc ludzi zmierzających do kościoła.
    W Skórcu od dawna mówiło się, że chodnik jest w złym stanie.

  3. #43
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Piszesz nieprawdę. Jak nie potrafisz sprawdzić ceny to poproś o pomoc.
    Poproszę zatem Ciebie o pomoc i screena ze strony LOTu http://www.lot.com/pl/pl/web/newlot/advanced-search na loty w w/w datach czyli TLV WAW 16.04 i powrót KRK-TLV 25.04 (całośc na jednym bilecie)

    dziękuje

  4. #44
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Poproszę zatem Ciebie o pomoc i screena ze strony LOTu Advanced-search na loty w w/w datach czyli TLV WAW 16.04 i powrót KRK-TLV 25.04 (całośc na jednym bilecie)

    dziękuje
    25.04 nie ma miejsc. Złą datę na porównywanie wybrałeś.

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta


    Zdziwiłbyś się Przyjedź do Zakopanego zimą, tylko nie zapomnij rozmówek rosyjskich bo bez tego nic nie załatwisz na mieście
    Zakopane to akurat jeden z wyjątków w Polsce: większość miast się rozwija, a Zakopiec wygląda coraz gorzej, jest przaśny, tandetny, drogi i z calkiem spora liczba mieszkancow którzy mowia "i tak do nas przyjadą". Ostatnio nawet Rosjan nie ma, bo miejscowi nie za bardzo chcieli wypełniac jakies wymagania wizowe...Co do TLV - ciekawy przykład kierunku który większość linii widzi już nie jak long haul a SH. P.S. Czemu nie działa "enter" w miejscu edycji wiadomości?
    sven and E-Jet KRK like this.

  6. #46

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Ale bijecie pianę o tym nierentownym pomyśle
    Dokładnie. Ta sama historia co dwa lata temu wszyscy z KRK udowadniali jak to dochodowe połączenia są za wielką wodę i że za chwilę ktoś inny wejdzie spijać piankę z tego rarytasu... jak wyszło każdy wie. Teraz to samo z TLV - co następne? Może Dubaj?
    Jeszcze żadna regularna linia nie zarobiła na ruchu turystycznym. Low costy też by nie zarabiały gdyby nie wielkie dotacje od regionów.
    Porównywanie oferty przewoźników na podstawie jakieś konkretnej daty jest słabe i świadczy o małej wiedzy w temacie.
    Jeżeli KRK jest tak atrakcyjnym generatorem ruchu, to dlaczego dopłaca RY za latanie?
    olekorlo likes this.

  7. #47
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Akurat KRK-ORD to ma sens tylko trzeba spełnić kilka warunków.

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Akurat KRK-ORD to ma sens tylko trzeba spełnić kilka warunków.
    znaleźć pasażerów do klasy biznes?

  9. #49
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    znaleźć pasażerów do klasy biznes?
    Wydłużyć pas Co do klasy biznes to nie znam liczb ale podejrzewam, że Polska jest za biedna na klasę biznes. Tym bardziej Kraków, który jest prowincjonalny. Tu byłby na miejscu 787-9 z 300 miejscami.
    klemenko likes this.

  10. #50

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    znaleźć pasażerów do klasy biznes?
    Ruch w kl. Biznes na KRK-ORD, był porównywalny z tym na WAW-YYZ; yield był od 15/100 do 42/100 centa lepszy, w zależności od roku i sezonu, LF też wyższy o 1-3%. Mimo wszystkich technicznych ograniczeń.

  11. #51

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Akurat KRK-ORD to ma sens tylko trzeba spełnić kilka warunków.
    Pewnie nawet LUZ-ORD ma sens, tylko trzeba spełnić kilkanaście warunków. Taka dyskusja jest bez sensu.
    Równie dobrze mógł samorząd KRK kasę wpompowaną w Ryanaira zapłacić jakieś firmie lotniczej (nawet LOT), która (może nawet przez kilka miesięcy) zaspokoiłaby lokalne ambicje
    olekorlo and sven like this.

  12. #52
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrasWawa Zobacz posta
    Pewnie nawet LUZ-ORD ma sens, tylko trzeba spełnić kilkanaście warunków. Taka dyskusja jest bez sensu.
    Równie dobrze mógł samorząd KRK kasę wpompowaną w Ryanaira zapłacić jakieś firmie lotniczej (nawet LOT), która (może nawet przez kilka miesięcy) zaspokoiłaby lokalne ambicje
    Musiałbyś znać specyfikę regionu, żeby cokolwiek o KRK-ORD powiedzieć. Jeśli stosujesz takie porównania to znaczy, że nie masz o tym pojęcia. Tak samo jak specyfiką rejsów TLV są wybiórcze, pielgrzymkowe czartery. Na tych dwóch przykładowych trasach są podobne pobudki - ruch etniczny. Z tą różnicą, że przy ORD to Polacy wybierają polską linię lotniczą i okazji do lotu jest więcej niż Marsz Żywych czy impreza na Kazimierzu.

  13. #53
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Ruch w kl. Biznes na KRK-ORD, był porównywalny z tym na WAW-YYZ; yield był od 15/100 do 42/100 centa lepszy, w zależności od roku i sezonu, LF też wyższy o 1-3%. Mimo wszystkich technicznych ograniczeń.
    IMO właśnie to nie rodzaj pasażera jest problemem KRK, a infrastruktura portu. Będzie drugi pas umożliwiający lot bęz kucania po drodze niezależnie od warunków, będzie nowy terminal z rękawem obsługującym kod E, będzie można wrócić do KRK. I nie mówię tu tylko o ORD, bo sam jeden kierunek nie zwiększa dla LOT efektu skali (poza KRK), ale stworzeniu mini hubu, GDN, SZZ, POZ, może VIE, LVO, KBP itd., wybrane porty na zachodzie (nie będę wyrokował, bo nie znam O&D). Dopiero taki drugi port daje efekt skali, którego zwłaszcza przy walce z atlantyckimi jv LOT brakuje.
    Ale, to należy założyć lata przed otwarciem, w strategii dostosować flotę, dogadywać się z portem. I tu schodzimy na ziemię.

  14. #54
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    25.04 nie ma miejsc. Złą datę na porównywanie wybrałeś.
    teraz już nie ma, ale jak pisałem tego posta sprawdziłem, każde połączenie z osobna i dostepność lotów LOTem była, podane przeze mnie ceny były także bo i po co miałbym ściemniac, a uwierz mi ,że strone LOTu chyba mam w małym palcu w porónwaniu do zwykłych pasażerów, no ale wróćmy do tematu.

    Jak już sam pisałeś w tej dacie czyli 25.04 sie nie da bo 162 miejscowy 737-400 jest full, dla przypomnienia dodam, że wszyskie 737 mają odejść wg ostatnich danych w październiku 2013. Następna maszyna jaką LOT dysponuje pod względem wielkości to E195 i ma on 112 miejsc, czyli LOT zaoferuje mniej 100 miejsc dziennie latając 7x w tygodniu =700 a w miesiącu ok 3000 mniej miejsc.
    I tak jak juz pisałem, można rozrzucić ruch TU/TAM i zarobić coś lub oddać tych 3000 pasażerów miesięcznie konkurencji a jak wiadomo życie nie lubi próżni

    Opieram się tylko i wyłącznie o statystyki a nie o moje widzi misie gdzie powinno się latać, mówimy też o locie SH gdzie nie ma prawdziwej klasy C co miało miejsce w 767 do ORD i krótkim pasie w KRK, bo chyba wiesz, że sprzedanie biletu w C za 2400 jest równoznaczne jak sprzedanie dwóch za 1300.
    No ale nie moja brocha, jak LOT uzupełni te 3000 miejsc miesięcznie, część z tych 3000 miesięcznie to bezpośrednie ale sądząc po statystykach zwiekszającego się ruchu rok rocznie pomiędzy Izraelem a PL ... no ale zapewne Amadeusz sensownie mi odpowie, bo zna statystyki osób latająych z PL do Izraelai nie mówie tylko o pekaesachodwiedzających PL ale i o polakach tam się udających.

  15. #55
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Polacy w przygniatającej większości wybierają Egipt + wycieczka do Jerozolimy. Ewentualnie objazdówkę. Ceny w granicach 2 tys all inclusive. Pisałem to kilka postów wyżej. TLV rejsówką z wyżywieniem i zakwaterowaniem to jaki koszt? Kto miałby tak latać?

  16. #56
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    a taki mały OT, jednak ktoś widzi potencjał na trasie KRK - TLV

    Ryanair zamierza uruchomić połączenie Tel Awiw-Kraków. wnp.pl | Serwis Logistyka. Transport, logistyka, firmy kurierskie.

    Jego zdaniem połączenie na trasie Tel Awiw-Kraków mogłoby być bardzo rentowne. Dlatego pierwszy taki lot może odbyć się już w 2014 r.

  17. #57
    OLEK.BOMBKA
    Goście

    Domyślnie

    Skoro to takie rentowne to dlaczego EL-Al nie lata? Co więcej ostatnio czytałem w prasie lokalnej, że miejscowe linie sprzeciwiają się idei otwartego nieba z Europą. Tak więc długo może potrwać zanim te loty ruszą, o ile w ogóle ruszą. Na koniec nie zapominajmy, że LOT kiedyś też latał z KRK. Był to chyba lot z WAW z międzylądowaniem w KRK. Jeśli się nie mylę to był to chyba lot raz w tygodniu w piątek. W każdym bądź razie jeśli Ryanair rzeczywiście zacznie latać na tej trasie to chyba trzeba będzie przynajmniej raz wsiąść do ich samolotu :-)

  18. #58
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Otwarte niebo w Izraelu nie jest do końca oczywistą rzeczą. Nie zapominajmy, że EL-AL wydaje mnóstwo pieniędzy na ochronę, co sprawi, że w momencie zliberalizowania rynku będzie z automatu nierentowne. EL-AL jest narodowym przewoźnikiem i w Knesecie będzie jeszcze nie jedna i nie dwie dyskusje na ten temat.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #59
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Otwarte niebo w Izraelu nie jest do końca oczywistą rzeczą. Nie zapominajmy, że EL-AL wydaje mnóstwo pieniędzy na ochronę, co sprawi, że w momencie zliberalizowania rynku będzie z automatu nierentowne.
    Nie latają też codziennie, co nie wpływa dobrze na rentowność też...

  20. #60
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez jareczek Zobacz posta
    Nie latają też codziennie, co nie wpływa dobrze na rentowność też...
    Poziom bezpieczeństwa jest IMO takie samo na wszystkich lotniskach, więc w globalnym ujęciu wydatki na ochronę są gigantyczne.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 19-02-2017, 13:43
  2. 18-02-2017, 18:20
  3. 18-02-2017, 16:53
  4. 18-02-2017, 16:48
  5. 17-02-2017, 23:57
  6. 17-02-2017, 23:48
  7. 17-02-2017, 22:59
  8. 17-02-2017, 22:54
  9. 17-02-2017, 21:42
  10. 17-02-2017, 21:13
  11. 17-02-2017, 21:02
  12. 17-02-2017, 21:00
  13. 17-02-2017, 20:46
  14. 17-02-2017, 20:46
  15. 17-02-2017, 20:45
  16. 17-02-2017, 20:37
  17. 17-02-2017, 20:36
  18. 17-02-2017, 20:35
  19. 17-02-2017, 20:34

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •