Mam pytanie do znawców. Dlaczego LOT jest taki głupi, że nie wprowadzi sprzedaży biletów na dalekodystansowe czartery ? Teraz dla Lo lata 5 samolotów, na zimę pewnie będzie to ok. 3-4. Są jeszcze B767....
Mam pytanie do znawców. Dlaczego LOT jest taki głupi, że nie wprowadzi sprzedaży biletów na dalekodystansowe czartery ? Teraz dla Lo lata 5 samolotów, na zimę pewnie będzie to ok. 3-4. Są jeszcze B767....
na airlineroute podano godziny
Warsaw – Cancun eff 02NOV13 Bi-weekly
LO6505 WAW0700 – 1235CUN 787 6
LO6506 CUN1500 – 0840+1WAW 787 6
Warsaw – Bangkok eff 04NOV13 1 weekly
LO6519 WAW1500 – 0640+1BKK 787 1
LO6520 BKK0930 – 1440WAW 787 2
Warsaw – Colombo eff 06NOV13 Bi-weekly
LO6651 WAW1930 – 0840+1CMB 787 3
LO6652 CMB1110 – 1620WAW 787 4
Warsaw – Varadero eff 09NOV13 Bi-weekly
LO6537/6538 Schedule not provided
Wie ktoś może jak będzie wyglądał catering w Y, w rejsach na Dominikanę? Trochę mi się w głowie nie mieści, że za taką cenę biletu, może go nie być w cenie... No i, pytanie - czy Waszym zdaniem, warto dopłacać tysiaka za upgrade do Y+?
Pozdrawiam, Ola
moim zdaniem warto dopłacić... tzn ja bym dopłacił... co do cateringu to różnie może być... może go nie być....
No własnie, tak samo pomyślałam. Może go nie być, albo może się bardzo szybko skończyć.
Zawsze jest jeszcze opcja upgrade do C, za 1600, choć nie wiem czy to już nie jest wywalanie kasy w błoto. W zasadzie - jest tu ktoś kto już porównał te dwie klasy w 787? No i zasadnicze pytanie - czy catering za tego tysiaka będzie taki sam jak na zwykłej rejsówce w Y+ i C?
Pozdrawiam, Ola
W Y nie ma cateringu w czarterach, przynajmniej tak wynika z mojej wiedzy.
Wie ktoś może, gdzie mogę odebrać bilet (gdzie w terminalu) (bp. Itaka) w zimę na lot 787 czarter w Warszawie (nie moje strony )?
To wiadomo, że w cenie go nie ma. Raczej chodziło mi o to, czy będzie buła czy może pasta i kurczak.
Pozdrawiam, Ola
Rozkład B787 w sezonie zimowym (czartery):
TAJLANDIA (BKK)
WAW 15.40 BKK 06.40+1 w poniedziałki od 04.11 do 24.03
BKK 09.30 WAW 14.40 we wtorki 05.11 do 25.03
Rainbow Tours, TUI, Neckermann, Alfastar
SRI LANKA (CMB)
WAW 19.30 CMB 08.40+1 we środy co 2 tygodnie od 06.11 do 12.03
CMB 11.10 WAW 16.20 w czwartki co 2 tygodnie od 07.11 do 13.03
Rainbow Tours, TUI, Neckermann
KENIA (MBA)
WAW 10.50 MBA 21.00 w niedziele od 03.11 do 30.03
MBA 23.30 WAW 05.50+1 w niedziele od 03.11 do 30.03
Itaka
DOMINIKANA (LRM)
WAW 08.00 LRM 13.40 w dniach 05.11, 15.11, 26.11, 06.12, 17.12, 27.12, 07.01, 17.01, 28.01, 07.02, 18.02, 28.02, 11.03, 21.03, 02.04
LRM 16.40 WAW 07.10+1 w dniach 05.11, 15.11, 26.11, 06.12, 17.12, 27.12, 07.01, 17.01, 28.01, 07.02, 18.02, 28.02, 11.03, 21.03, 02.04
Itaka, Coral Travel
WENEZUELA (PMV)
WAW 08.00 PMV 14.10 w dniach 20.12, 10.01, 31.01, 21.02, 14.03
WAW 16.05 PMV 22.10 w dniach 30.12, 21.01, 11.02, 04.03, 25.03
PMV 17.05 WAW 08.20+1 w dniach 20.12, 10.01, 31.01, 21.02, 14.03,
PMV 01.10 WAW 16.25 w dniach 31.12, 22.01, 12.02, 05.03, 26.03
Itaka
KUBA (VRA)
WAW 07.10 VRA 14.10 we soboty co 2 tygodnie od 09.11 do 29.03
VRA 15.40 WAW 07.40+1 w soboty co 2 tygodnie od 07.11 do 29.03
Rainbow Tours, TUI, Neckermann
MEKSYK (CUN)
WAW 07.00 CUN 12.35 w soboty co 2 tygodnie od 02.11 do 22.03
CUN 15.00 WAW 08.40+1 w soboty co 2 tygodnie od 02.11 do 23.03
Rainbow Tours, TUI, Neckermann, Coral Travel
Zdecydowanie bardziej opłacalne kupowanie pakietu niż samego biletu.
Pan Prezes zapowiadał że "półtora" samolotu będzie zaangażowanym przez biura podróży w zimowe czartery, czyli jakieś 10-11 lotów czarterowych tygodniowo. Z powyższego rozkłądu wynika że zaplanowanych jest zaledwie 4 loty tygodniowo(wokół świąt - 5).Jak podkreśla Mikosz, w tym momencie umowy zostały podpisane na wykorzystanie 1,5 samolotu tygodniowo – oznacza to, że jeden samolot będzie latał tylko dla biur podróży, a drugi w połowie dla nich, w połowie dla LOT-u.
LOT chce kupiÄ samoloty Ĺredniej wielkoĹci i nowe Dreamlinery - Transport - Newsy - NEWSERIA Biznes
Więc czy wiemy coś nt. dodatkowych lotów czarterowych, czy okazuje się że Pan Prezes znów puścił wodze swojej fantazji?
Czarter dalekodystansowy zaczynają dokłądnie za dwa tygodnie.
Od początku listopada startują. Miało być jeszcze kilka kierunków które finalnie robi Enter.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
co ciekawe, ponoć miejsca w C i Y+ sprzedają się bardzo dobrze
Skoro na Sri Lankę w biznesie można polecieć za 3,2k RT w stosunku do 2,0k za ekonomiczną to klasa biznes nie ma prawa być niezapełniona... ani ja ani myślę żaden z was nawet przez chwilę by się nie zastanawiał którą z takich dwóch opcji wybrać
Jedyne czego nie wiem i co mnie zastanawia to jak wygląda serwis pokładowy w poszczególnych klasach na tych lotach, bo o tym nie decyduje już chyba LOT tylko biuro podróży...
Zakładki