No fakt. Ale wątpie, raczej LO zostawi sobie 767 i sam będzie latał (taka to już polityka mamuśki wobec C0, przez LOT C0 nie lata Z KRK do Moskwy)
No fakt. Ale wątpie, raczej LO zostawi sobie 767 i sam będzie latał (taka to już polityka mamuśki wobec C0, przez LOT C0 nie lata Z KRK do Moskwy)
LOT zwiekszyl zamowienie na 787 z 7 do 8. A wiec teraz bedzie dotarczone 8 Dreamlinerow i pozostanie opcja na kolejne 6.
IAD dla prestizu? Raczej wpierw dla codeshare z UA i przerzutu pasazerow...potem dla prestizu.Zamieszczone przez Marta
Co do jakości obsługi to moim zdaniem LOT geeralnie przewyższa CSA. A rzeczywiście, jest jeszcze duży potencjał do wykorzystania jeśli chodzi o kraje bałtyckie- LOT powinien przyciągnąć tylu klientów, by obsługiwać dodatkowy lot CODZIENNIE np. do Rygi czy Tallina, do tego przynajmniej na E70.
Z ciekawostek nt. ruchu tranzytowego- ostatnio gadałem z Włochem, który regularnie lata LOT-em z Wenecji do Helsinek.
Najwyrazniej w CSA juz sie nauczyli regul wolnego rynku, a w LOT dopiero sie ucza . Bylam zaskoczona ta zeszloroczna kampanie promocyjna, jak i ta na Walentynki. LOT dawno takich akcji nie robil, a tu nagle dwie w ciagu naprawde krotkiego czasu. Mam nadzieje ze to zapowiedz lepszego :P .Zamieszczone przez Stoarn
Co do CSA, mam w ogole takie wrazenie, ze linie ze SKy Team o wiele berdziej ze soba rywalizuja niz te zrzeszone chocby w Star Alliance. W Starze jakby podzielily miedzy soba rynki i strefy wplywow. Moze dlatego ze w Sky Team jest wyrazna dominacja AF/KL w Europie; AZ ma problemy finansowe, a UX jest czlonkiem stowarzyszonym - poza tym to LCC. Aeroflot ma dosc dobra siatke w Azji, a niektorzy po prostu nie chca latac SU po Europie. Wszystkie te linie musza wiec walczyc o klientow. Ale to tylko takie moje przemyslenia nie majace pewnie wiele wspolnego z rzeczywistoscia :P
Zakładki