Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 92 z 92

Wątek: WAW-PEK by LO

  1. #81
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Co do transatlantyku, tania linia nie może obsługiwać takiego połączenia (umowy międzynarodowe).
    Ale C0 mógłby wykorzystywać 767 do lotów czarterowych.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #82
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    No fakt. Ale wątpie, raczej LO zostawi sobie 767 i sam będzie latał (taka to już polityka mamuśki wobec C0, przez LOT C0 nie lata Z KRK do Moskwy)

  3. #83
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    (taka to już polityka mamuśki wobec C0, przez LOT C0 nie lata Z KRK do Moskwy)
    Szkoda :/, przez to jak ktoś chce do Moskwy z PL polecieć to leci z Berlina Germanwings...
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  4. #84
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Albo z WAW. Bo niestety nie ma połączenia Kraków-Berlin :/

  5. #85
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Albo z WAW. Bo niestety nie ma połączenia Kraków-Berlin :/
    Do Berlina i tak opłaca się jedynie pociągiem. Ale koniec offtopu
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #86
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Ale koniec offtopu

    no !!
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  7. #87

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    LOT zwiekszyl zamowienie na 787 z 7 do 8. A wiec teraz bedzie dotarczone 8 Dreamlinerow i pozostanie opcja na kolejne 6.

  8. #88

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Małe kraje bałtyckie od lat latają CSA i raczej nie słyszałem by ktos latal lotem z Litwy lub Łotwy. To kwestia cen i ich zdaniem jakości obsługi.
    Latają CSA bo LOT ma kraje bałtyckie w Duuuu.... Gdyby LOT się choć trochę postarał i zrewidował swą politykę, miałby duże szanse na zawalczenie o Bałtyki, zwłaszcza że Czesi znaczą już coraz mniej i niedługo Bałtyki będą ciąć...

  9. #89
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    IAD jeśli, to dla prestiżu... Cały czas uważam, że Daleki Wschód to największa szansa, kierunek kompletnie dotychczas ignorowany.
    IAD dla prestizu? Raczej wpierw dla codeshare z UA i przerzutu pasazerow...potem dla prestizu.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  10. #90

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Co do jakości obsługi to moim zdaniem LOT geeralnie przewyższa CSA. A rzeczywiście, jest jeszcze duży potencjał do wykorzystania jeśli chodzi o kraje bałtyckie- LOT powinien przyciągnąć tylu klientów, by obsługiwać dodatkowy lot CODZIENNIE np. do Rygi czy Tallina, do tego przynajmniej na E70.
    Z ciekawostek nt. ruchu tranzytowego- ostatnio gadałem z Włochem, który regularnie lata LOT-em z Wenecji do Helsinek.

  11. #91

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bo to najłatwiejsza droga Tak samo jak do Nicei, do której przez WAW latają moi znajomi ze Sztokholmu... Tylko CSA się promuje jak może, w przeciwieństwie do LOTu...

  12. #92
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Bo to najłatwiejsza droga Tak samo jak do Nicei, do której przez WAW latają moi znajomi ze Sztokholmu... Tylko CSA się promuje jak może, w przeciwieństwie do LOTu...
    Najwyrazniej w CSA juz sie nauczyli regul wolnego rynku, a w LOT dopiero sie ucza . Bylam zaskoczona ta zeszloroczna kampanie promocyjna, jak i ta na Walentynki. LOT dawno takich akcji nie robil, a tu nagle dwie w ciagu naprawde krotkiego czasu. Mam nadzieje ze to zapowiedz lepszego :P .

    Co do CSA, mam w ogole takie wrazenie, ze linie ze SKy Team o wiele berdziej ze soba rywalizuja niz te zrzeszone chocby w Star Alliance. W Starze jakby podzielily miedzy soba rynki i strefy wplywow. Moze dlatego ze w Sky Team jest wyrazna dominacja AF/KL w Europie; AZ ma problemy finansowe, a UX jest czlonkiem stowarzyszonym - poza tym to LCC. Aeroflot ma dosc dobra siatke w Azji, a niektorzy po prostu nie chca latac SU po Europie. Wszystkie te linie musza wiec walczyc o klientow. Ale to tylko takie moje przemyslenia nie majace pewnie wiele wspolnego z rzeczywistoscia :P

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •