Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 70
Like Tree83Likes

Wątek: Zmiany w dziale komunikacji PLL LOT

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Zmiany w dziale komunikacji PLL LOT


    Polecamy

    Nowym dyrektorem Biura Komunikacji Korporacyjnej został Robert Moreń, do niedawna szef komunikacji
    w Banku Pekao SA, a rzecznikiem prasowym Barbara Pijanowska-Kuras, dotychczas dyrektor zarządzający agencji imedia PR.


    Robert Moreń, trafił do LOT-u po 10 latach pracy w Banku Pekao SA, gdzie był rzecznikiem prasowym, a potem dyrektorem zarządzającym, szefem Departamentu Komunikacji Korporacyjnej. Nadzorował komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Banku, zarządzanie brandem oraz relacje z mediami. Był także członkiem Komitetu Wykonawczego Identity&Communication Grupy UniCredit. W 2007 roku, jako rzecznik prasowy, pracował nad połączenie z Bankiem BPH, największą fuzję bankową w historii Europy Środkowo-Wschodniej.

    Nowy szef komunikacji LOT-u ma 21 lat doświadczenia w dziennikarstwie, public relations
    i komunikacji korporacyjnej. W 1993 roku otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i German Marshall Fund za najlepszy debiut dziennikarski w tygodnikach „Spotkania” i „Polityka”. Potem pracował m.in. w Życiu Warszawy, Faktach TVN oraz Newsweeku. Jest stypendystą amerykańskiego Institute of International Education. Oprócz geografii ekonomicznej na Uniwersytecie Warszawskim (1992) ukończył dziennikarstwo
    na Oklahoma State University (1997). W czasie studiów publikował m.in. w USA Today
    i Polityce. Przez osiem lat był członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta

    W LOT dzieje się dużo dobrego. Praktycznie co tydzień wprowadzamy nowe udogodnienia dla podróżnych. Pracujemy też intensywnie nad wewnętrzną restrukturyzacją spółki. Chcemy, by o tym wszystkim doskonale wiedzieli zarówno nasi pasażerowie, partnerzy biznesowi, jak i pracownicy. Dlatego sięgnęliśmy po specjalistów od zarządzania komunikacją zmiany – powiedział Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT S.A.

    Drugą osobą w zespole jest Barbara Pijanowska-Kuras, która przeszła do LOT-u
    ze stanowiska dyrektora zarządzającego agencji imedia PR, w której zajmowała się szeroko rozumianą komunikacją, szczególnie w zakresie komunikacji zmiany, komunikacji kryzysowej i relacji z mediami. W ostatnich latach realizowała projekty dla wielu branż m.in. ubezpieczeniowej, medycznej, FMCG, energetycznej, hotelarskiej, szkoleniowej
    i motoryzacyjnej. Pełniła funkcje rzecznika prasowego kilku firm m.in: Orbis S.A podczas Euro 2012, 4Life Direct, Berlitz a także akcji CSR np. „Umiem pomóc” Grupy LUX MED. Prowadziła liczne szkolenia m.in. z wystąpień publicznych i relacji z mediami. Była współzałożycielem 4 communication group, a w ramach grupy prowadziła również projekty marketingowe głównie w zakresie budowania świadomości marek i wsparcia sprzedaży.


    Wcześniej przez wiele lat była związana z dziennikarstwem. Jako dziennikarz, szef działu informacji i redaktor prowadzący pracowała m.in w Radiu Kolor i Życiu Warszawy. Współpracowała również z TVP 2. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, była słuchaczką podyplomowych studiów PR i komunikacji biznesowej na SGH.

    Barbara Pijanowska-Kuras zastąpiła na stanowisku rzecznika prasowego Marka Kłucińskiego, który przyszedł do LOT-u w grudniu ubiegłego roku. – Chciałbym podziękować Markowi za jego zaangażowanie i profesjonalizm w trudnych momentach przez jakie wspólnie przechodziliśmy – powiedział Sebastian Mikosz.

    Priorytetami w komunikacji PLL LOT będą bardziej proaktywna i bliższa współpraca
    z mediami, komunikacja wewnątrz Spółki, a także budowanie trwałych zewnętrznych relacji instytucjonalnych.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    A może warto likwidować co niektóre nikomu niepotrzebne działy?
    Stoarn, konrad777 and Awerik like this.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Biuro Prasowe, Biuro Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy... LOL

    A taka mała linia
    sven, maciek krk, stefann and 4 others like this.

  4. #4
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    zapomniano dodać, że Pan były rzecznik złożył miesiąc temu rezygnację ...

    a nowi pracownicy wyglądają tak:


    życzę im powodzenia na nowej drodzę życia bo jak było widać do tej pory z przepływem informacji w LOTcie było kiepsko
    damian1982 likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Biuro Prasowe, Biuro Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy... LOL

    A taka mała linia
    Profilu na FB i tak nie ma komu prowadzić i robi to jakaś agencja.

  6. #6
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Over the rainbow

    Domyślnie

    ...co jest zresztą dość powszechnym obyczajem...


  7. #7
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Biuro Prasowe, Biuro Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy... LOL

    A taka mała linia
    Ale tyle się w niej dzieje. Otwieranie, promowanie, kasowanie, otwieranie... . Ktoś to wszystko musi komunikować.
    sinus likes this.

  8. #8
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rosenzweigova Zobacz posta
    ...co jest zresztą dość powszechnym obyczajem...
    ... ale w sytuacji kryzysu trzeba dobrać fachowców od tego.

    Sporo tych struktur ale w obecnej sytuacji plus tradycyjnej pozycji "szczurka" w te rzeczy powinna iść para. LOT jest zbyt czuły na zaufanie klientów.

    Piotr
    aisle seat likes this.

  9. #9
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Over the rainbow

    Domyślnie

    Nie przecze - chodzi mi tylko o to, ze wysmiewanie prowadzenia komunikacji socialowych przez zewnetrzna firme jest bezcelowe - bo gdzie maja znalezc tych fachowcow? Przeciez nie u siebie, na kilometr widac ze ich albo nie maja, albo swiatu nie pokazuja.


  10. #10

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    ... ale w sytuacji kryzysu trzeba dobrać fachowców od tego.

    Sporo tych struktur ale w obecnej sytuacji plus tradycyjnej pozycji "szczurka" w te rzeczy powinna iść para. LOT jest zbyt czuły na zaufanie klientów.

    Piotr
    Obawiam się jednak że zamiast skutecznej komunikacji z klientami, będziemy mieli propagandę sukcesu na wzór tej z drugiej połowy 2012 - gdzie LOT trafił do obcojęzycznych branżowych mediów jako wzorzec skutecznej restrukturyzacji z baśniami o swojej wspaniałej i świetlanej przyszłości, dzięki czemu Pan Piróg wyszedł na rekina branży lotniczej.
    aisle seat and damian1982 like this.

  11. #11
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Alacherbauer - jest drobna różnica. Już nie chodzi o pozycję "rekina", a o życie (Krasicki!). Ten fragment jest kluczowy:
    w której zajmowała się szeroko rozumianą komunikacją, szczególnie w zakresie komunikacji zmiany, komunikacji kryzysowej i relacji z mediami.
    Drugi raz w tym roku odniosłem wrażenie zrozumienia sytuacji przez zarządzających. Jeśli "Polacy, nic się nie stało" zastąpi sensowniejszy przekaz dla FTLi, to będzie trochę lepiej. Wrzutka słów Prezesa w środku jest... jaka jest - na szczęście my, a nie ogół paxów takie komunikaty czyta. Końcówka jest też znamienna:
    Priorytetami w komunikacji PLL LOT będą bardziej proaktywna i bliższa współpraca z mediami, komunikacja wewnątrz Spółki, a także budowanie trwałych zewnętrznych relacji instytucjonalnych.
    Ostatniej frazy nie rozumiem ale reszta, to esencja ich problemu komunikacyjnego.

    Pażywiom - uwidim.

    Piotr
    olekorlo likes this.

  12. #12

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Profilu na FB i tak nie ma komu prowadzić i robi to jakaś agencja.
    Lepiej za to wychodzi prowadzenie profilu na FB kolegom z LOT AMS. Nie sądzę, żeby robiła to jakaś agencja.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Jeśli w firmie nie ma hobbysty, który prowadziłby profil fb (a musiałby to robic tak, aby było to zgodne z obiegiem informacji i regulaminem firmy - co samo w sobie będzie trudne w LO) to lepiej niech robi to wyspecjalizowany podmiot zewnętrzny. Moim ideałem "firmowego" profilu na fb jest ten prowadzony na zlecenie Gdańska przez zewnętrzną firmę - konkretny (niezbędne dla mieszkańców informacje + po prostu przyjemny (muzyka, zdjęcia))

  14. #14
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rosenzweigova Zobacz posta
    Nie przecze - chodzi mi tylko o to, ze wysmiewanie prowadzenia komunikacji socialowych przez zewnetrzna firme jest bezcelowe - bo gdzie maja znalezc tych fachowcow?
    Fachowców od "piąteczków" i "a wy dokąd dziś lecicie"? Do obrzygu jest takich fachowców. Bardziej wartościowy udział w SM mają takie przedsięwzięcia gdzie prowadzący profil jest dość dobrze "zintegrowany" ze strukturą. W Ś.P. OLT pomimo że była to zewnętrzna firma to właśnie tak to działało, ale znakomita większość to bezmyślne generatory słitfoci które wykładają się przy byle minikryzysie.
    portwajn likes this.

  15. #15
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    To się nowa Pani Rzecznik popisała. Dzisiejszy odwołany LO41 do YYZ z powodu usterki technicznej.

    - Wnioski o odszkodowania są bezzasadne, ponieważ wdrożono wszelkie procedury oraz zadbano o bezpieczeństwo i komfort pasażerów - powiedziała cytowana przez platformę "kontakt24" stacji tvn24 Barbara Pijanowska-Kuras.

    Za: Aeronews.pl | Centrum podniebnych uniesień - promocje lotnicze, tanie bilety lotnicze, podróże, informacje rynku lotniczego, l
    Stoarn likes this.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Żal nawet czytać

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No, dobry początek - od razu usterka 787 dajcie nowemu rzecznikowi szansę... oby Pani Barbara się jak najprędzej wdrożyła...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    dajcie nowemu rzecznikowi szansę... oby Pani Barbara się jak najprędzej wdrożyła...
    To jakaś nowa moda, wszystkim wszędzie dawać szanse??

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    To się nowa Pani Rzecznik popisała. Dzisiejszy odwołany LO41 do YYZ z powodu usterki technicznej.

    - Wnioski o odszkodowania są bezzasadne, ponieważ wdrożono wszelkie procedury oraz zadbano o bezpieczeństwo i komfort pasażerów - powiedziała cytowana przez platformę "kontakt24" stacji tvn24 Barbara Pijanowska-Kuras.

    Za: Aeronews.pl | Centrum podniebnych uniesień - promocje lotnicze, tanie bilety lotnicze, podróże, informacje rynku lotniczego, l
    Na szczęście to nie Pani Barbara o odszkodowaniach będzie rozstrzygała

  20. #20
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Dokładnie tak.

    @maciek: nie nowa moda, tylko sam pamiętam swoje początki w nowej branży i wiem jak to jest empatia to się nazywa.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •