Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 101
Like Tree99Likes

Wątek: http://www.twojenowelinie.com/

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie http://www.twojenowelinie.com/


    Polecamy

    Taka stronka wisi sobie, pisze o tym już też fly4free. Ktoś coś wie?

    http://www.twojenowelinie.com/

  2. #2
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Ktoś coś wie?
    lot.com - opinie uwagi
    shiver likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    pewnie o nową stronę LOTU która rusza właśnie od 1 sierpnia i nowe kanały dostępu...

  4. #4

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    no oby był to LOT, ale powiem szczerze, że jeśli to oni. to chyba w końcu ktoś w LOT promuje ich atuty w stosunku do low costa.
    czyli bagaż, loty na główne lotniska, że jest posiłek w samolocie.

    mądrze. może w końcu warto coś innego, pokazywac jako przewagę konkurencyjną, a nie tylko szalone środy

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    No w końcu! Bardzo fajnie, że się nie biczują, tylko pokazują plusy, o których zwykły nabywca zapomina i należy mu powtarzać. I jeszcze język. Język oraz swojskość nadal są atutem.

  6. #6
    Awatar Finch

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    A tu muka i Lufthansa Polen.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    31.07 ma się wszystko wyjaśnić
    G@wron likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    A jednak LOT .

  9. #9
    Awatar Finch

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Ufff, na szczęście się myliłem.
    skorzewski, czekamy na opinię.
    Jerry, kaspric, skorzewski and 2 others like this.

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    LOT jest bardzo zabawny, reklamuje sie jako nowa linia (a wynika z tej strony ze nic sie nie zmienilo), a po drugie jako "twoja" - nasza/moja linia, chyba ma to sens taki, ze wzieli podatki obywateli, to obywatele moga czuc sie wlascicielami, bo poza tym to tylko haslo reklamowe wziete zywcem od linii ktora ich wykosila z Berlina - Air Berlin Your Airline.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Twoje Nowe Linie czyli wszystko po staremu, nic się nie zmienia (przepraszam - będą misie dla dzieci i świeże kanapki), kupa kasy na kampanie wydana. Działamy.

  12. #12
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Z tego punktu widzenia, każda kampania reklamowa jest bez sensu i są to tylko wywalone pieniądze...
    Weźmy choćby spot Turkisha z Messim i Kobe Bryantem - kupa kasy i po co - żeby pokazać lody?
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  13. #13
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Morał z tych reklam jest taki, że do opracowania taryf wystarczy jeden facet który nawet nie musi gadać po polsku, za to do zakreślenia markerem tytułów filmów w gazecie potrzeba konsylium 4-5 kobiet. Seksistowskie
    marecki2010 and Finch like this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Zamiast płacić temu facetowi za wprowadznie taryf 120 zeta, sam bym je w czynie społecznym wprowadził dla LO i to 99 zeta. Odbiór społeczny od razu byłby lepszy

  15. #15

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Ciekawe, czy żegnamy "Kaleidoscope" na rzecz "Inspire'.

  16. #16
    Awatar american_eagle

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Ciekawe, czy żegnamy "Kaleidoscope" na rzecz "Inspire'
    Nie, to ma być dwumiesięcznik dla pasażerów biznes i premium

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    I pełna treść informacji prasowej:

    Od jutra Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowy standard obsługi na pokładach swoich samolotów na wszystkich połączeniach europejskich. Wzbogaci się oferta cateringowa – o nowe kanapki, sałatki, wrapy, pizzę i wybór napojów – a na pokładach pojawi się kawa Starbucks. LOT wprowadzi także dodatkowe serwisy takie jak Taxi&Fly, Limo Service, Meet and Greet, oraz Pre-order i Duty Free, z których będzie można skorzystać w ramach Air Kiosku. Już wkrótce pojawi się wersja mobilna strony lot.com oraz aplikacje na Androida i iOS. Od 10 sierpnia loty długodystansowe będą wykonywane wyłącznie przez nowoczesne Dreamlinery.

    Zmiany w ofercie LOT-u zostały opracowane w oparciu o specjalnie zlecone badania, przeprowadzone przez pracownię TNS Polska. Aż 78 proc. pasażerów w klasie ekonomicznej i 89 proc. w klasie biznes nie widzi potrzeby poprawy jakości obsługi pasażerów. Mimo tak dobrych wyników, PLL LOT pracuje nad kolejnymi zmianami, które poprawią komfort podróży i wizerunek polskiego przewoźnika.

    Słuchamy naszych pasażerów i wprowadzamy zmiany, których naprawdę oczekują – mówi Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Chciałbym, aby LOT był postrzegany jako linia przyjazna, nowoczesna i otwarta, dlatego zaoferujemy wiele usług dodatkowych. Dzięki nim podróż będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza – dodał Sebastian Mikosz.

    Istotną zmianą, która ma ułatwić pasażerom podróżowanie LOT-em będzie dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS). Rezerwacji biletów oraz odprawy przed odlotem będzie można dokonywać z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie – łatwo, szybko i bardzo intuicyjnie. Szybszy i łatwiejszy będzie też dostęp do wszystkich istotnych dla pasażerów informacji, w tym do ofert specjalnych, a także do wyszukiwarki „Najniższa cena”. Wersja mobilna została opracowana z wykorzystaniem najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

    LOT jest pierwszą linią lotniczą na świecie, która zastosowała pełną technologię tzw. Cloud Computing na tak dużą skalę. Cloud Computing to model zarządzania środowiskiem IT z rozwiązaniami zapożyczonymi z ideologii funkcjonowania w sieci internetowej. Odpowiada na potrzeby nowej epoki rozwiązań IT, w której priorytetem jest szybkość reakcji, efektywność i wydajność. Przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Cloud Computing odpowiada na potrzeby wynikające z coraz większej liczby połączonych urządzeń, ciągłych strumieni informacji i aplikacji WEB 2.0, takich jak otwarta współpraca, sieci społecznościowe i rozwiązania mobilne. Z wersji mobilnej pasażerowie skorzystają już od połowy sierpnia, a aplikacje dostępne będą od września.

    LOT zwiększa również różnorodność posiłków i przekąsek w pokładowym menu. Nowa oferta o nazwie „LOT Gourmet” zostanie wzbogacona o nowe produkty specjalnie dobrane pod gusta i smaki pasażerów.

    Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz szeroki wybór napojów bezalkoholowych. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich zapewniamy naszym pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.

    Od jutra LOT rozpoczyna również współpracę z firmą Starbucks. Pasażerowie będą mieli okazję skosztować najlepszej kawy (w tym bezkofeinowej) spod znaku najbardziej rozpoznawalnej marki świata. Na trasach krajowych oraz europejskich w ramach oferty „LOT Gourmet”, oprócz kawy Starbucks oraz herbaty Dilmah Ceylon Gold, podróżni będą mieli do wyboru podane przez Starbucks specjalnie skomponowane dietetyczne owsianki o smaku jabłka i cynamonu lub czekolady i pomarańczy.

    Ceny za posiłki zostały skalkulowane tak, by były dostępne dla każdego. Są znacznie niższe niż na lotniskach czy w innych liniach prowadzących sprzedaż pokładową: cena kanapek to 10 zł, sałatek i wrapów 12 zł. Kawa Starbucks kosztuje 8 zł, piwo 5 zł a wino 10 zł. Warto podkreślić, że posiłki i napoje bezalkoholowe w klasie ekonomicznej i klasie biznes na najbardziej prestiżowych rejsach długodystansowych LOT-u pozostają bezpłatne.

    Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka kolejnych udogodnień i usług dla pasażerów.

    Taxi&Fly i Limo Service – podróż z LOT-em możesz zacząć już w progu swojego domu! Ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko
    i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus oferujemy możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.

    Kolejna propozycja LOT-u to Meet&Greet, czyli dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Nasi pracownicy powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem – od odprawy bagażu po boarding.

    Od września br. LOT uruchomi również usługę PlusGrade. Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.

    Specjalnie dla pasażerów klasy biznes i Premium stworzyliśmy nowy magazyn pokładowy „Inspire” dedykowany tylko do tych podróżnych. Wysoki poziom magazynu gwarantowany jest przez jego Redaktor Naczelną – Martynę Wojciechowską. Na łamach pisma czytelnicy znajdą artykuły z najciekawszych obszarów życia – od biznesu, inwestycji, przez luksusowe podróże po świecie, po sztukę, najnowsze trendy i kulturę. Wszystko to ujęte w niebanalną, wysublimowaną oprawę graficzną i okraszone unikalnymi fotografiami. Jest to magazyn inspirujący, inteligentny i ambitny. W pierwszym numerze piszemy o urokach Tajlandii, miastach przyszłości, a także doradzamy jak w życiu osiągnąć sukces. Gościem specjalnym tego wydania jest charyzmatyczny Sebastian Karpiel-Bułecka.

    Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych pasażerów co do jakości obsługi i komfortu podróży w ostatnim czasie wprowadziliśmy również: LOT Info SMS – serwis powiadamiający o statusie rejsu. Usługę sms można aktywować na dwa sposoby – wypełniając bezpłatnie formularz poprzez stronę lot.com albo poprzez wysłanie sms’a z telefonu komórkowego. Do wyboru są dwie opcje usługi: standardowa, która obejmuje jednorazową informację o bieżącym statusie rejsu (koszt to 1 zł + VAT) oraz Premium, która dostarczy pasażerom wszystkie informacje o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT). Przy zakupie biletu LOT-u, wystarczy zostawić numer telefonu i wówczas pasażer będzie automatycznie otrzymywać informacje o swoim rejsie.

    Z myślą nie tylko o miłośnikach awiacji, w serwisie lot.com powstał sklep internetowy – AirKiosk, który oferuje wiele gadżetów przydatnych zarówno w podróży, w domu, jak i w biurze. Ponadto, w Airkiosku sympatycy lotnictwa znajdą modele samolotów m.in. nowoczesny Boeing 787 Dreamliner jak i inne gadżety przydatne w podróży oraz w biurze.

    Nowoczesne rozwiązania i nowe usługi dla pasażerów wynikają z wdrażanego w spółce Planu Restrukturyzacji. LOT postawił na stałe podnoszenie jakości obsługi pasażerów, a także bardziej aktywną komunikację z podróżnymi. Wszelkie podejmowane działania służą nie tylko pozyskiwaniu nowych klientów, ale także budowaniu wizerunku nowoczesnej i otwartej linii lotniczej wyróżniającej się na tle konkurencji. Na stronie lot.com pojawi się specjalna sekcja, w której podróżni będą mogli śledzić postępy w zmianach oferty i sami będą mogli zgłaszać swoje sugestie,

    I ostatnia – historyczna zmiana. Od 10 sierpnia na siatce połączeń długodystansowych do Nowego Jorku, Chicago, Toronto i Pekinu latać będą wyłącznie samoloty Boeing 787 Dreamliner. To symboliczny moment, porównywalny z wymianą samolotów Iluszyn na samoloty Boeing 767 na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku.

    LOT dysponuje dzisiaj pięcioma Boeingami 787 Dreamliner w trzyklasowej konfiguracji, oferującymi na pokładach najwyższy standard obsługi. Nowe maszyny są też oszczędniejsze i cichsze o około 20 proc. Komfort zapewnia wyższe ciśnienie w kabinie i wyższa wilgotność powietrza w porównaniu z tradycyjnymi samolotami szerokokadłubowymi. Mocnym atutem LOT-u jest również specjalnie wyszkolony i profesjonalny personel pokładowy „Elite Fleet”, który zapewnia standard obsługi na najwyższym poziomie.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 31-07-2013 o 13:00
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Specjalnie dla pasażerów klasy biznes i Premium stworzyliśmy nowy magazyn pokładowy „Inspire” dedykowany tylko do tych podróżnych.
    OMG, naprawdę nazwali to "Inspire", jak ten e-zin Al Kaidy? Inspire (magazine) - Wikipedia, the free encyclopedia

  19. #19

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Józefów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz szeroki wybór napojów bezalkoholowych. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich zapewniamy naszym pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.
    Ciekawe, czy przeciętny czytelnik na pewno zrozumie, że od 1 sierpnia poza wodą i słodką przekąską w Y nic innego bezpłatnie nie dostanie. Rozumiem, że jest to tekst marketingowy, ale mi to trochę niestety przypomina minioną epokę, gdy podwyżki cen, wprowadzanie kartek i inne tego typu zmiany były zawsze wprowadzane dla dobra społeczeństwa. Rozumiem, ze trzeba oszczędzać, choć podobnie jak wielu innych dyskutantów uważam, że przyjęty kierunek zmian jest dość dyskusyjny. Ale dlaczego robić z czytelnika idiotę?

  20. #20
    Awatar Rocko Silento

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Between EPMI & EPSC

    Domyślnie


    Polecamy

    @marcoos
    OMG, naprawdę nazwali to "Inspire", jak ten e-zin Al Kaidy? Inspire (magazine) - Wikipedia, the free encyclopedia
    Więc poznaliśmy nowy target

    A tak już na poważnie,
    Pokrak ma trochę racji, ale obecnie na loty mniej niż 120 minut (Europa) mało kto (oprócz tutejszych użytkowników i innych maniaków) patrzy na żarcie na pokładzie. Bardziej liczy się siatka i cena.


Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •