Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree33Likes

Wątek: Nowy serwis LOT. Oto aktualna recenzja...

  1. #1
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie Nowy serwis LOT. Oto aktualna recenzja...


    Polecamy


  2. #2

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    moim zdaniem mocno przeadzone, z relacji tego pana wynika co najmniej skandal na skalę światową...
    PawelL and pol574 like this.

  3. #3
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Tu się z nim możesz pospierać

    https://www.facebook.com/david.j.james1


  4. #4
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skaabeusz Zobacz posta
    moim zdaniem mocno przeadzone
    Przesadzona może krytyka dot. wprowadzenia płatnego serwisu bo jak wszyscy wiemy wszystkie linie idą w tę stronę. Ale z filmu możemy się dowiedzieć że dostali na pokład 6szt kanapek które się sprzedały na rejsie WAW-SVO i na powrót nic już nie było (słodycze tylko). Lot był opóźniony 90min więc jak ktoś nie kupił sobie jedzenia na lotnisku to leciał na głodniaka.
    stefann likes this.

  5. #5
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Czyli pierwsi zapoznani z nową jakością PLL Lot już są i głoszą dobrą nowinę innym.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  6. #6
    Hornet:)
    Goście

    Domyślnie

    Niezależnie od komentarza tego gościa - często przesadzonego i wręcz złośliwego, to sądzę jednak że znacznie więcej, może nawet wszyscy pasażerowie zatęsknią wkrótce za twojestarelinie dot com . Ale zadowolona mina Pana Prezesa na tym zdjęciu z pałkami marszałka zdaje się sugerować, że tak już jednak ma zostać. A jeżeli kadra "nowych linii" jest z siebie zadowolona, to po co w ogóle pytać o zdanie pasażerów?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Po co w ogóle mówić dotychczasowym klientom, że zaszły zmiany. Nie każdy ogląda wspaniałe reklamówki na nowej stronce, a tymczasem LOT nie raczył póki co bezpośrednio poinformować swoich pasażerów, którzy zdążyli nabyć bilet przed 1.08, o zakresie zmian i o tym, czego teraz mogą (nie)spodziewać się na pokładzie.
    agentF and elza030 like this.

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Dzisiejszy lot do Istambułu. B737-400, komplet pax. Płatny serwis tylko to rzędu 16. Wszystkie inne nie zostały obsłużone ze względu na rozpoczęcie zniżania do lądowania. Czas lotu 2:05. Wszyscy natomiast dostali: wodę niegazowaną bez lodu i wafelek. Inny serwis tylko płatny (ten kto miał okazję się załapać). Kawa z mlekiem, to czarna kawa i dolane 1/4 objętości mleko z kartonu, mnie generalnie nie powaliło na kolana.

  9. #9
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    No to idzie reklama w Świat jakie to wspaniałe nowelinie;/ Nawet Gesslerowej się dostało....
    elza030 likes this.

  10. #10
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nie wiem ilu pax kupuje bilety z więcej niż miesięcznym wyprzedzeniem, ale zakładam że niewielu. Wystarczyło wprowadzić nową jakość nie od sierpnia ale od września i przez cały sierpień trąbić że żeby nie narażać pasażerów na dyskomfort i takie sytuacje (trudno było przewidzieć? naprawdę?) przez jeszcze miesiąc rozdajemy po staremu. We wrześniu większość kupujących bilety już by wiedziała o nowych zasadach i nikt by się nie żalił.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  11. #11
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Jak leciałem 1.08 rozmawiałem ze Stewardesą w temacie i Pani powiedziała, że przez pierwsze parę dni będą testować - ok, ale powinni testy zacząć od wyliczeń optymalnej ilości (wg Pareto :P ). No chyba, że dane wejściowe są supertajne i niedostępne na rynku. (PA42) może nam powie ile buł ładują na RT 2h :-)
    Pitterek

  12. #12
    Awatar Andrzej_hhh

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Nie wiem ilu pax kupuje bilety z więcej niż miesięcznym wyprzedzeniem, ale zakładam że niewielu.
    Hmm ? Naprawdę nie przypominam sobie kiedy ostatnio kupiłem bilet z mniejszym niż miesiąc wyprzedzeniem... A latam sporo.

    Co do reszty pełna zgoda. Mają e-maile to powinni do wszystkich wysłać informację o nowym menu, cenach, możliwości zapłaty tylko kredytówką, itp.

  13. #13
    Hornet:)
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Jak leciałem 1.08 rozmawiałem ze Stewardesą w temacie i Pani powiedziała, że przez pierwsze parę dni będą testować
    Stewardesa po prostu profesjonalnie maskowała ewidentną nieudolność. Jeżeli nadal jeszcze nie wiadomo ile bułek zabierać na rejs, to niech zamiast tych "autorów sukcesu", jakich pokazują szumnie na stronie nowelinie, lepiej zatrudnią spowrotem panią Elę zwolnioną dla zrobienia miejsca. I od razu bułek będzie tyle ile trzeba. Nawet w tym "nowym" systemie serwisu pokładowego.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Jak leciałem 1.08 rozmawiałem ze Stewardesą w temacie i Pani powiedziała, że przez pierwsze parę dni będą testować - ok, ale powinni testy zacząć od wyliczeń optymalnej ilości (wg Pareto :P ). No chyba, że dane wejściowe są supertajne i niedostępne na rynku. (PA42) może nam powie ile buł ładują na RT 2h :-)
    Wszystko ok, tylko że testy powinni rozpocząć z większym zapasem, tak aby nie było żenujących wpadek w pierwszych dniach wdrażania i tak niepopularnej zmiany w produkcie, do tego dla wielu pasażerów będącej z pewnością zaskoczeniem. No ale cóź, po raz kolejny wszystko jest nieprzygotowane, niedopracowane, zrobione na odwal się. Nihil novi.
    elza030 and klemenko like this.

  15. #15
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    No chyba, że dane wejściowe są supertajne i niedostępne na rynku. (PA42) może nam powie ile buł ładują na RT 2h :-)
    Nie wiem bo my nie sprzedajemy jedzenia, tylko alkohol ktory kosztuje $5 (Niezaleznie czy to wino/wodka czy browar). Penetracja B-O-B nie jest duza jezeli wyciagne wnioski z spostrzezen co sie dzieje na OAs.

    --

    BTW - Teraz sie przekonujecie to co Wam mowilem tutaj od lat...serwis Europejski spada ponizej Amerykanskich przewoznikow. To nie koniec spadku bo koszta sa jeszcze wieksze. Checked bags w najnizszych taryfach w LO to nastepny krok, ze prezes mowi teraz tego nie bedzie nie ma znaczenia. It's coming. Sink or swim.

    Chociaz jestem ogolnym fanem debundling produktu na rzecz spadajacych taryf w ich skutku nie lubie "nickel and diming" pax'ow do takiego poziomu co robi LOT. Wizerunek na tym traci duzo wiecej niz obniza koszta. Zreszta mozna sie zapytac US Airways, storpedowali sie sami prawie doszczetnie w PR przez to ze zaczeli kasowac za wode. Doszlo do tego ze jak wlecieli sobie do Hudson River to ludzie zartowali czy pax'owie musieli placic za wode
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 03-08-2013 o 23:11
    sven and marekhenryk like this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  16. #16
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Ale z filmu możemy się dowiedzieć że dostali na pokład 6szt kanapek które się sprzedały na rejsie WAW-SVO i na powrót nic już nie było (słodycze tylko). .
    Tez slyszalem od znajomych, ze na pelny samolot ludzi potrafia zaladowac kilka sztuk kanapek...
    Byly loty gdzie kanapek bylo wiecej, zostaly a nastepnie byly przekazywane cateringowi do "zniszczenia".
    Nie mozna nieuzywanych zaladowac ponownie na inny samolot tego samego dnia? Z tego wynika, ze teraz bedzie "macanie tematu" ile ich zaladowac na poklad. Za malo zle bo sie ludzie denerwuja, za duzo tez niedobrze, bo potencjalne zyski zamieniaja sie w straty

  17. #17
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    106 pln w obie strony ....cyrk to sie zacznie jak dostana kolejna transze ,,pomocy rzadowej,, niestety....
    aisle seat, elza030 and PeK like this.

  18. #18
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    LO ewidentnie dał ciała z tymi ilościami. Na początku powinni mieć więcej niż potrzeba - lepiej żeby zostało niż żeby zabrakło. Obciach.
    Gość jednak mocno przesadza. To mój ulubiony typ współpasażera. Gada, gada, gada, gada... Chce jeść, nie chce jeść, pości, ale pozatruwać życie stewardessie można.
    elza030, kaspric and kacper232 like this.

  19. #19
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czartery od dawna mają płatne jedzenie i picie, a też ciągle czegoś brakuje.

  20. #20
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Chociaz jestem ogolnym fanem debundling produktu na rzecz spadajacych taryf w ich skutku nie lubie "nickel and diming" pax'ow do takiego poziomu co robi LOT. Wizerunek na tym traci duzo wiecej niz obniza koszta.
    Unboundling ma sens jeśli klient ma silniejsze motywacje niż samo "zboundlownie" produktu, no chyba że przy okazji "taryfy spadają". Dowiemy się jak jest z klientami LOT niebawem.

    Piotr

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •