Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree8Likes
  • 1 Post By E-Jet KRK
  • 4 Post By PeK
  • 1 Post By adamuto
  • 2 Post By PeK

Wątek: Taxi&Flight - dowóz/odbiór z lotniska

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie Taxi&Flight - dowóz/odbiór z lotniska


    Polecamy

    Sawa Taxi - odbiór z lotniska / dowóz na lotnisko

    Polskie Linie Lotnicze LOT wraz z Sawa Taxi proponują wygodny i szybki transport z lotniska w dowolne miejsce w Warszawie.i odwrotnie
    Sawa Taxi - Air-Kiosk.LOT
    Sawa Taxi - Air-Kiosk.LOT


    Aby zamówić taksówkę wyszukaj ulicę oraz uzupełnij wszystkie pola formularza.

    Opis


    • usługa świadczona 24/7
    • odbiór z lotniska odbywa się bezpośrednio z miejsc postojowych Sawa Taxi
    • usługa jest realizowana przez wykwalifikowanych kierowców w pojazdach o wysokim standardzie
    • gwarancja stałej ceny bez względu na korki i objazdy
    • opłata za kurs następuje poprzez podanie taxiKOD’u otrzymanego SMS’em po wykupieniu usługi
    • zamówienie usługi musi nastąpić najpóźniej 24h przed odlotem
    • zlecenia przyjęte przez system z wyprzedzeniem można odwołać do godziny 20.00, dnia poprzedniego



    Strefa Taryfa dzienna w PLN Taryfa nocna w PLN
    I 29.00 PLN 29.00 PLN
    II 36.00 PLN 46.00 PLN
    III 46.00 PLN 56.00 PLN
    IV 59.00 PLN 79.00 PLN
    V 69.00 PLN 89.00 PLN
    VI 89.00 PLN 129.00 PLN
    VII 99.00 PLN 139.00 PLN

    Dodatkowe informacje


    • przy zamawianiu samochodów combi jednorazowa dopłata wynosi 15.00 PLN
    • przy zamawianiu minibusów jednorazowa dopłata wynosi 25.00 PLN
    • przy zamówieniu samochodu z fotelikiem, dopłata wynosi 10.00 PLN

    ----------------------------------------------------------


    Szczerze mówiąc to jakoś atrakcyjne cenowo to nie jest co zreszta można sobie sprawdzić np na
    http://tanietaxi.pl/ , wg strony LO łapie się na III grupę czyli 46 PLN wg strony przeliczającej koszt powinien mnie wynieść od 14,08 PLN a Sawą 25,20 PLN, nie wiem jaki by musiał być korek, żeby cena się podwoiła



  2. #2
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Kolejny krok zorientowany na newcomersów (czyt. na udowadnianie politykom, że działamy).

    Piotr

  3. #3
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    No wreszcie coś z wyższej półki w LO - ceny taxi .
    24h przed odlotem. Hmm. Limuzynę z szoferem w liberii to bym jeszcze zrozumiał, ale żeby zwykłą taksówkę na 24 h przed odlotem zamawiać?
    aisle seat likes this.

  4. #4
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Przynajmniej cudzoziemcy mają jaką-taką gwarancję, że ich cierpiarz nie wyrąbie jak za zboże.

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Przynajmniej cudzoziemcy mają jaką-taką gwarancję, że ich cierpiarz nie wyrąbie jak za zboże.

    dokładnie, a kto wie gdzie zadzwonic, może zamówic taksówkę z innej firmy. dla mnie pomysł dobry, przymusu do korzystania nie ma

  6. #6
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Przynajmniej cudzoziemcy mają jaką-taką gwarancję, że ich cierpiarz nie wyrąbie jak za zboże.
    No - LOT już nie zostawił przestrzeni czyli kto klienta wyrąbie...?. A na kim jest niby ta przestrzeń?
    Cytat Zamieszczone przez epiotras Zobacz posta
    dokładnie, a kto wie gdzie zadzwonic, może zamówic taksówkę z innej firmy. dla mnie pomysł dobry, przymusu do korzystania nie ma
    Na newcomersach! Inastrańce latający często LOTem wiedzą więcej o warszawskich cierpiarzach niż my wszyscy na tym forum do kupy.

    Mało ważne jaki jest pomysł skierowany do newcomersów. Jeśli ich znaczenie dla przyszłości LOTu jest strategicznie istotne, to po firmie. A jeśli nie jest, to tracony jest cenny czas i energia. To be or not to be firmy leży w zanęceniu core klienteli czyli FTLi. Niekoniecznie tych obecnych - mogą sobie zrobić nową stałą klientelę. Ale tworzenie ofert, z których mało kto skorzysta więcej niż raz czy dwa jest w sytuacji LOTu picem. I tyle.

    Piotr

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Ale tworzenie ofert, z których mało kto skorzysta więcej niż raz czy dwa jest w sytuacji LOTu picem. I tyle.
    Poza tym cały czas z tyłu głowy trzeba mieć pytanie: ile z tego będzie przyrostu revenue dla linii w stosunku do zaangażowanych środków? Nie widać, aby w LO ktokolwiek zawracał sobie głowę takimi "pierdołami".
    aisle seat likes this.

  8. #8
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Over the rainbow

    Domyślnie

    Przepraszam, a co takiego nęci FTLi?


  9. #9
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rosenzweigova Zobacz posta
    Przepraszam, a co takiego nęci FTLi?
    Jak w każdej branży - price per performance ale bez picu. Świeżo było o wolnym fotelu obok SEN, o traktowaniu FTLi przy aferach, a teraz jest o kawie i wodzie z bąbelkami. Stały klient różni się od newcomersa źródłem wiedzy - pierwszy wie jak jest gdzie i kiedy, a drugi bazuje na marketingowym picu.

    Piotr
    aisle seat and alacherbauer like this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •