Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 61
Like Tree41Likes

Wątek: Siatka zimowa 2013/2014

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Siatka zimowa 2013/2014


    Polecamy

    Z dzisiejszej informacji prasowej:

    W ramach zaplanowanych zmian, od początku sezonu zimowego 2013 zostaną zawieszone kierunki z Warszawy do Bydgoszczy, Rzymu i Stuttgartu. W najbliższych miesiącach pasażerowie nie znajdą także w siatce rejsów do Bejrutu, Kairu i Nicei, które są kierunkami sezonowymi. Jednocześnie, podobnie jak w ubiegłym sezonie zimowym, zostanie zawieszone połączenie „na nocowanie” z Warszawy do Sztokholmu. Oznacza to, że do stolicy Szwecji będą dwa, a nie trzy rejsy dziennie. Polski przewoźnik podjął również decyzję o wstrzymaniu lotów z Warszawy do Zurychu, Helsinek i Dusseldorfu. Kierunki te nie generowały wystarczającego ruchu transferowego na inne rejsy LOT-u z Warszawy, zwłaszcza te dalekiego zasięgu, kluczowe w strategii firmy.

    Ponieważ LOT zgodnie z założeniami stawia na rozbudowę swojego hub’u w Warszawie, mniej będzie też rejsów z polskich portów regionalnych. Zimą 2013 samoloty LOT-u nie będą latać z Krakowa do Frankfurtu, z Poznania do Monachium oraz z Katowic do Monachium. Jednocześnie utrzymane zostaną w nadchodzącym sezonie zimowym rejsy z Warszawy do Erewanu, Aten i Belgradu. Belgrad, jeden z mocniejszych kierunków tranzytowych w siatce polskiego przewoźnika, nadal będzie wspierać przepływ pasażerów tranzytowych w dalszej ich podróży do Ameryki Północnej lub innych europejskich portów. Natomiast Ateny pozostaną w rozkładzie lotów ze względu na objęcie przez Grecję Prezydencji w Unii Europejskiej, która rozpocznie się 1 stycznia 2014 roku.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Ciąg dalszy wycinania regionów - powodzenia.
    no risk, no fun ;D


  3. #3
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    a bilety nadal w sprzedaży HEL za 159, STR za 267, BZG 228

    czy dostepne są gdzies informacje na temat odszkodowań i/lub lotów zastępczych? jakie ponosi LOT z tego tytułu

    ile to by było darmowych bułek, herbat i kaw zalewajek o piwie i gazetach nie wspomne

    PS. po tych cięciach to ile maszyn dziennie będzie wolnych?

    drugie PS, nie zdziwie się jak eurolot otworzy połączenia z WAW do ZRH i DUS

    do DUS i ZRH LO lata 2 razy dziennie (ranne bez 67), konkurencja 3 razy
    HEL raz dziennie, AY 3 razy (ranne i wieczorne bez 67)
    shiver likes this.

  4. #4
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    A bilety nadal w sprzedazy ...
    aisle seat likes this.

  5. #5
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Najlepiej niech wszystko wytną i latają tylko po kraju na jetach...
    airbus340 likes this.
    MD-11 rules :)

  6. #6
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Rozumiem, że bezpośredni rejs WAW-HEL, zaplanowany na 15. listopada, mam już z głowy ?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Ciąg dalszy wycinania regionów - powodzenia.
    Likwidują kierunki gdzie nie mają szans z Lufthansą, no oprócz Bydgoszczy.

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
    Trevligt att träffas!

  8. #8
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    Likwidują kierunki gdzie nie mają szans z Lufthansą,
    Kto dobrowolnie poleci np. z WAW do HEL Lufą, skoro ma bezpośrednie LO i AY ? Chyba, że z regionów, ale za to odpowiadają managiery z LOT-u.

  9. #9
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Natomiast Ateny pozostaną w rozkładzie lotów ze względu na objęcie przez Grecję Prezydencji w Unii Europejskiej, która rozpocznie się 1 stycznia 2014 roku.
    A tutaj bardzo dobrze widać na jakim typie klientów LO zależy Warsaw Politico Airlines. Tak dalej to będą latać jako AirTaxi dla Wiejskiej.

    Polski przewoźnik podjął również decyzję o wstrzymaniu lotów z Warszawy do Zurychu, Helsinek i Dusseldorfu. Kierunki te nie generowały wystarczającego ruchu transferowego na inne rejsy LOT-u z Warszawy, zwłaszcza te dalekiego zasięgu
    Hmmm...nie znam się, ale się wypowiem
    Serio ktoś w LO zakładał jakikolwiek feed na TATL akurat z tych portów ? Żeby tylko LHR+MUC/FRA nie wycieli podobnie się tłumacząc.
    szczurwa, portwajn and tartal like this.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Kto dobrowolnie poleci np. z WAW do HEL Lufą, skoro ma bezpośrednie LO i AY ? Chyba, że z regionów, ale za to odpowiadają managiery z LOT-u.
    odnosiłem się do uwagi o wycinaniu połączeń do Niemiec z regionów. Cięcia z Warszawy to osobna kwestia, ale na tym też mogą stracić. Finnair może łatwiej ściągnąć Polaków z WAW na swoje trasy dalekiego zasięgu, tak myślę.

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
    Trevligt att träffas!

  11. #11
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    odnosiłem się do uwagi o wycinaniu połączeń do Niemiec z regionów.
    Tego to już kompletnie nie rozumiem.

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Serio ktoś w LO zakładał jakikolwiek feed na TATL akurat z tych portów ?
    Może "te rejsy dalekiego zasięgu" to ten nieszczęsny PEK ? A może na paxów z DUS czy ZRH miała zadziałać magia dreamlinera ? Może od razu lepiej poprosić Kaszpirowskiego o pomoc ?

  12. #12

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Szczerze to nie bardzo z tego komunikatu rozumiem czy wszystkie wymienione w nim kierunki są zawieszone wyłącznie na zimę czy może tylko BZG, FCO i STR, a ZRH,HEL i DUS na stałe...

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Centrala socjalistyczna w Brukseli nakazala likwidacje kierunkow w zamian za to, ze rzad polski wyplacil pomoc dla LOTu, to ja podejrzewam ze nowych kierunkow nie bedzie jeszcze przez dluzszy czas. I tak sam wznowienia tych, ktore sa wlasnie zawieszane.

  14. #14
    Awatar Tom_EPKK

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    KRK/EPKK

    Domyślnie

    ZRH mnie nie dziwi, skoro SWISS lata kilkanaście w porywach do kilkudziesięciu procent taniej...
    ...My Eyes Can See What Others Cannot...
    EPKK Spotters @Facebook

  15. #15
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom_EPKK Zobacz posta
    ZRH mnie nie dziwi, skoro SWISS lata kilkanaście w porywach do kilkudziesięciu procent taniej...
    W takim razie, kto dokłada do SWISS-a i jak obchodzi zakaz pomocy, w końcu Szwajcaria jest w EOG i obowiązują ją te same reguły gry.

  16. #16
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Polski przewoźnik podjął również decyzję o wstrzymaniu lotów z Warszawy do Zurychu, Helsinek i Dusseldorfu. Kierunki te nie generowały wystarczającego ruchu transferowego na inne rejsy LOT-u z Warszawy, zwłaszcza te dalekiego zasięgu, kluczowe w strategii firmy.
    Excuse jak ten ze Starbucksem. Brany dosłownie sugeruje, że to już nie są nawet Warszawskie Linie Lotnicze. Nawet Swissowi oddali rynek.
    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Ciąg dalszy wycinania regionów - powodzenia.
    Nie ma już ciągu dalszego - dla paxa z regionów LOT jest co najwyżej drogim konkurentem Intercity, w sektorze lotniczym jest już nikim.

    Piotr

  17. #17
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    dla mnie to wielka szkoda.
    Najpierw zlikwidowali gazety, które były dla mnie - Polaka mieszkającego poza Polską - wielkim argumentem, często dopłacałem nawet kilka %, żeby polecieć LOTem i dostać prawdziwą, papierową Rzepę. Wiem, że można online poczytać, ale ja lubię papierową.
    I wolałem przesiadkę w Warszawie, niż w Berlinie, Kopenhadze. Jedynie Monachium było alternatywą.
    Ok, ja nie biznesmen...

    Jak teraz skasują DUS to już nie będzie wyboru i trzeba będzie lufą do Polski latać. Albo Air Berlin. Albo SAS.
    Wiem, że w tym wątku raczej o dobro firmy chodzi, ale to taki głos pasażera.
    pozdrawiam

    jtf2



  18. #18
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Czy poza tym,że zostaje Belgrad i Erewań, to jest jakikolwiek pomysł na zagospodarowanie maszyn które będą bezrobotne dzięki tym cięciom? Czy wiadomo czy na którejkolwiek z tras będzie choćby zwiększenie częstotliwości? Nie pojmuję jak receptą na przetrwanie ma być stałe ograniczanie zdolności przewozowej... "Sojusznik" Lufthansa już zmieniła część lotów do KTW z CR7 na 735... Swiss i finnair pewnie zacierają ręce z radości i lada dzień usłyszymy że dodają rejsy lub wprowadzają większe samoloty...

    Mam pytanie odnośnie WAWSTR/LO - czy dobrze pamiętam,że w pierwszym sezonie operowania, gdy samolot latał w rotacji popołudniowej, to wyniki były całkiem dobre? I dopiero po zmianie godzin na poranne zaczęło iść beznadziejnie? (podobny case z WAWDNK?) Jeśli tak,to może najpierw ci fachowcy co "zmieniają się dla mnie" może pomyśleliby o zmianie godzin?
    A co do regionów...ehh,brak słów.
    skorzewski likes this.

  19. #19
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    A bilety nadal w sprzedazy ...
    Na głównej wisi promo Zakochaj się w stolicy Włoch. RT od 601 zł.
    Nie chce mi się wierzyć, że w LO nie ma spisanej nawet tak podstawowej procedury jak wprowadzanie zmian w siatce.
    sven and PeK like this.

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Bonn

    Domyślnie


    Polecamy

    Likwidacja DUS - bez sensu. Samoloty były zawsze wypełnione, a ostatni raz jak leciałem z WAW do DUS, 1/4 pasażerów stanowili Gruzini z porannego lotu z Tbilisi. Wielka szkoda.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •