A moze cos do ameryki poludniowej tyle ze tam chyba z polonia kiepsko ale moze chociaz sezonowo
A moze cos do ameryki poludniowej tyle ze tam chyba z polonia kiepsko ale moze chociaz sezonowo
ALOHA:]
W Brazylii jest sporo polonii. Może tak od razu GIG i GRU odpalić?
Troszkę realizmu... EWR, ORD plus ew. IAD wystarczy...
JFK wywalić. Chyba, że LO do oneWorld/SkyTeam się przeniesie...
Polonia niby jest, ale głównie z dawniejszych lat niż np. w USA, a w liczby Polonii wlicza się potomków, którzy tak naprawdę mają 1/8 krwi polskiej i nie mają już żadnego związku z tym krajem...
No i trzeba by przebazować kilka samolotów do Madrytu lub Lizbony, żeby móc zaoferować konkurencyjne ceny :P
Fakt tydzien to nie dlugo ale zawsze to lepsze to niz stanie na plycie w warszawie
ALOHA:]
To jak to w koncu jest z tym ograniczeniem siatki przez KE, czy trasa ktory KE moze kazac wyciac musi byc rowniez obslugiwana przez innego przewoznika z UE ? Bo jesli nie ma takiej zasady to LO nie bedzie musialo nic wycinac dalekiego bo nikt poza LO nie operuje z WAW na TATL i PEK.
Ktos ma wiedze w tym zakresie ?
Przeczytaj sobie w innym watku byla dyskutowana sprawa tego jakich ciec w siatce polaczen domaga sie KE od LOTu. Chodzi o juz istniejace wewnatrz europejskie polaczenia w miare dochodowe dla LOTu. Reszte mozesz sobie dospiewac a tak naprawde to watpie aby byl tu ktokolwiek oblatany w prawie Uniii aby definitywnie odpowiedziec definitywnie na cokolwiek.
Ale zadaniem KE nie jest ratowanie linii.
Nie no, wiadomo, że restrukturyzowany przewoźnik po to dostaje akceptację pomocy, żeby w końcu przynosił zyski.
Wiadomo, że Unia nie nakaże powycinać najbardziej dochodowych połączeń, tylko takie, na których obecność przewoźnika pod kroplówką zaburzałaby konkurencję.
Dla mnie - moją intuicją - wzorowymi trasami do wycięcia przy pomocy publicznej były Rzym, Helsinki i Berlin - i wszystkie wycięte
Ani Rzym, ani Helsinki ani Berlin nie przynosiły wcale od długiego czasu kokosów, nie było kontrybucji na siatkę, popyt wcale nie był wielki, za to była bitwa z konkurencją, a na Rzymie - aż z trzema unijnymi przewoźnikami jednocześnie.
A propos JFK: Czy sa szanse zeby powazniej potraktowana zostala wspolpraca LO-B6? (Byc moze to B6 musialby potraktowac bardziej serio wspolprace z LOT-em, chociazby pod wzgledem czasow przesiadek.) Co prawda mapa "destynacji" JetBlue zawiera wiele bialych plam (w ich przypadku zresztą ciemnoniebieskich ), zwl. wielką bialą plame w srodku (z zaledwie dwoma "zakłóceniami": DEN i SLC; no i z... ABQ (!)), ale jednak na chocby Wschodnim Wybrzezu mają sporo ciekawych portow.
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 16-12-2013 o 22:52
JetBlue na takiej zasadzie jak z LO współpracuje z bardzo wieloma liniami - podczas lotu z nimi przeglądałem info o nich (nie pamiętam czy papierowe czy multimedialne) i liniach z jakimi współpracują: LO wymieniono jako jedna z kilkunastu, w tym takze LH. Także LO nie ma jakiegoś specjalnego prioryteu także "ustawianie przesiadek" to chyba zbyt duże wymagania
:
Nawiązując do wątku południowoamerykańskiego:
Tłumaczenie by google:A polonesa LOT Airlines solicitou autorizaçăo da Agęncia Nacional de Aviaçăo Civil (Anac) para operar voos entre o Brasil e a Polônia. Após receber a autorizaçăo da agęncia brasileira, a companhia deverá divulgar qual pretende operar no país. Além da LOT, a Anac avalia solicitaçőes da nigeriana Arik Air e da sul coreana Asiana, considerada uma das melhores companhias aéreas do mundo.
Źródło: LOT Airlines solicita autorização para operar voos do Brasil Ă_ PolĂ´niaA LOT Polish Airlines requested authorization from the National Civil Aviation Agency ( ANAC ) to operate flights between Brazil and Poland . After receiving authorization from the Brazilian agency , the company should disclose which to operate in the country . Besides LOT , ANAC evaluates requests Arik Air of Nigeria and South Korean Asiana , considered one of the world's best airlines .
Poczytajcie komentarze, być może chodzi o Fortalezę i czartery.
Fortaleza deverĂĄ ter tres novos voos com destino a Europa a partir do prĂłximo ano | Portugal sem Passaporte
Ten artykuł jest z 2012 roku..
Oszczędzę wszystkim google translate:Póki co bezpośrednio z Europy do Fortalezy lata TAP i Air Italy oraz czartery. O ile chęci do wejścia airberlin w ten region są dla mnie zrozumiałe - czarterów z bogatych Niemiec jest sporo.Według niego [Eduardo Bezerra] negocjacje z Niemcami są jednymi z najbardziej zaawansowanych. Firma airberlin wyraziła zainteresowanie operacjami bezpośrednimi lotami do Fortalezy. Co do Polski, są oczekiwania wielu lotów i pasażerów. Przypomniał, że organizuje w przyszłym roku misję gospodarczą do Rosji.
Ale loty z Moskwy i Warszawy? Ambitnie.
Na sezon (nasz) zimowy, to może być ciekawe połączenie. Fortaleza za piękna nie jest, ale niedaleko znajdują się jedne z najlepszych spotów do kitesurfingu. Stąd nie dziwi zainteresowanie Niemców, których dużo tam przyjeżdża (na czym korzysta lokalna mafia ).
ja to się nie mogę nadziwić, kto zarządzał i może dalej to robi LOTEM, jak oni mogli wsiąść kasę z pomocy publicznej, przecież teraz jest moment na otwieranie nowych połączeń, mają nowe samoloty, których jest na świecie tylko kilkadziesiąt, a po tych 2,5 roku co muszą się wstrzymać z nowymi połączeniami, nie będą mieli już czego szukać w nowych w dalekich trasach. brakuje tylko jakiegoś połączania do Singapuru, BKK, czy tokio, i generalnie w mojej ocenie następne 3 787 mogą na stałe wyleasingować.
taka Alitalia kombinuje jak może, a oni co mieli do stracenia, przecież to i tak jest bankrut. Majątku w tej spółce prawie 0
Zakładki