Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 74
Like Tree16Likes

Wątek: Nowe połączenia dalekodystansowe 2014 - spekulacje

  1. #41
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Gortat już w PHX nie gra. Moze Waszyngton ? lol

    A tak na powaznie to trochę szkoda jednak ze nie można do kaliforni. Tam mimo wszystko jest sporo Polaków (i polskich Żydów którzy całkiem licznie latają na wschód...także do Ukrainy i Litwy).

  2. #42

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    Toronto

    Domyślnie

    A moze cos do ameryki poludniowej tyle ze tam chyba z polonia kiepsko ale moze chociaz sezonowo
    ALOHA:]

  3. #43
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    W Brazylii jest sporo polonii. Może tak od razu GIG i GRU odpalić?

    Troszkę realizmu... EWR, ORD plus ew. IAD wystarczy...

    JFK wywalić. Chyba, że LO do oneWorld/SkyTeam się przeniesie...

  4. #44
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Polonia niby jest, ale głównie z dawniejszych lat niż np. w USA, a w liczby Polonii wlicza się potomków, którzy tak naprawdę mają 1/8 krwi polskiej i nie mają już żadnego związku z tym krajem...

    No i trzeba by przebazować kilka samolotów do Madrytu lub Lizbony, żeby móc zaoferować konkurencyjne ceny :P

  5. #45

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    HEL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Finnair do od grudnia do września 2014 ma robić po kolei retrofit w swoich A330 (i niektórych A340), i po to zastępstwo.
    Finnair dopiero dzis oficjalnie potwierdzil wynajecie LOTowskiego 787, na nieco ponad tydzien.

  6. #46

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    Toronto

    Domyślnie

    Fakt tydzien to nie dlugo ale zawsze to lepsze to niz stanie na plycie w warszawie
    ALOHA:]

  7. #47

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    To jak to w koncu jest z tym ograniczeniem siatki przez KE, czy trasa ktory KE moze kazac wyciac musi byc rowniez obslugiwana przez innego przewoznika z UE ? Bo jesli nie ma takiej zasady to LO nie bedzie musialo nic wycinac dalekiego bo nikt poza LO nie operuje z WAW na TATL i PEK.
    Ktos ma wiedze w tym zakresie ?

  8. #48
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Przeczytaj sobie w innym watku byla dyskutowana sprawa tego jakich ciec w siatce polaczen domaga sie KE od LOTu. Chodzi o juz istniejace wewnatrz europejskie polaczenia w miare dochodowe dla LOTu. Reszte mozesz sobie dospiewac a tak naprawde to watpie aby byl tu ktokolwiek oblatany w prawie Uniii aby definitywnie odpowiedziec definitywnie na cokolwiek.

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5 Zobacz posta
    jakich ciec w siatce polaczen domaga sie KE od LOTu. Chodzi o juz istniejace wewnatrz europejskie polaczenia w miare dochodowe dla LOTu.
    Ratowanie linii poprzez nakazanie jej (piekna suwerennosc...) zamkniecia dochodowych (chocby w miare) polaczen? Dialektyka w natarciu...

  10. #50

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Ale zadaniem KE nie jest ratowanie linii.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie no, wiadomo, że restrukturyzowany przewoźnik po to dostaje akceptację pomocy, żeby w końcu przynosił zyski.

    Wiadomo, że Unia nie nakaże powycinać najbardziej dochodowych połączeń, tylko takie, na których obecność przewoźnika pod kroplówką zaburzałaby konkurencję.

    Dla mnie - moją intuicją - wzorowymi trasami do wycięcia przy pomocy publicznej były Rzym, Helsinki i Berlin - i wszystkie wycięte

    Ani Rzym, ani Helsinki ani Berlin nie przynosiły wcale od długiego czasu kokosów, nie było kontrybucji na siatkę, popyt wcale nie był wielki, za to była bitwa z konkurencją, a na Rzymie - aż z trzema unijnymi przewoźnikami jednocześnie.
    PawelL likes this.

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    A propos JFK: Czy sa szanse zeby powazniej potraktowana zostala wspolpraca LO-B6? (Byc moze to B6 musialby potraktowac bardziej serio wspolprace z LOT-em, chociazby pod wzgledem czasow przesiadek.) Co prawda mapa "destynacji" JetBlue zawiera wiele bialych plam (w ich przypadku zresztą ciemnoniebieskich ), zwl. wielką bialą plame w srodku (z zaledwie dwoma "zakłóceniami": DEN i SLC; no i z... ABQ (!)), ale jednak na chocby Wschodnim Wybrzezu mają sporo ciekawych portow.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 16-12-2013 o 22:52

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    JetBlue na takiej zasadzie jak z LO współpracuje z bardzo wieloma liniami - podczas lotu z nimi przeglądałem info o nich (nie pamiętam czy papierowe czy multimedialne) i liniach z jakimi współpracują: LO wymieniono jako jedna z kilkunastu, w tym takze LH. Także LO nie ma jakiegoś specjalnego prioryteu także "ustawianie przesiadek" to chyba zbyt duże wymagania
    :

  14. #54

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    JetBlue na takiej zasadzie jak z LO współpracuje z bardzo wieloma liniami - podczas lotu z nimi przeglądałem info o nich (nie pamiętam czy papierowe czy multimedialne) i liniach z jakimi współpracują: LO wymieniono jako jedna z kilkunastu, w tym takze LH. Także LO nie ma jakiegoś specjalnego prioryteu także "ustawianie przesiadek" to chyba zbyt duże wymagania
    :
    LOT nie ma codeshare z Jetblue, zaledwie porozumienie "interline" - najbardziej podstawowa forma współpracy między dwoma liniami lotniczymi.

  15. #55

    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    Łańcut, Poland, Poland

    Domyślnie

    Nawiązując do wątku południowoamerykańskiego:
    A polonesa LOT Airlines solicitou autorizaçăo da Agęncia Nacional de Aviaçăo Civil (Anac) para operar voos entre o Brasil e a Polônia. Após receber a autorizaçăo da agęncia brasileira, a companhia deverá divulgar qual pretende operar no país. Além da LOT, a Anac avalia solicitaçőes da nigeriana Arik Air e da sul coreana Asiana, considerada uma das melhores companhias aéreas do mundo.
    Tłumaczenie by google:
    A LOT Polish Airlines requested authorization from the National Civil Aviation Agency ( ANAC ) to operate flights between Brazil and Poland . After receiving authorization from the Brazilian agency , the company should disclose which to operate in the country . Besides LOT , ANAC evaluates requests Arik Air of Nigeria and South Korean Asiana , considered one of the world's best airlines .
    Źródło: LOT Airlines solicita autorização para operar voos do Brasil Ă_ PolĂ´nia
    Ostatnio edytowane przez filkuz ; 19-12-2013 o 12:25 Powód: dodanie źródła
    egon.olsen likes this.

  16. #56

    Dołączył
    Feb 2007

  17. #57

    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    Łańcut, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Poczytajcie komentarze, być może chodzi o Fortalezę i czartery.

    Fortaleza deverĂĄ ter tres novos voos com destino a Europa a partir do prĂłximo ano | Portugal sem Passaporte
    Ten artykuł jest z 2012 roku..

    Oszczędzę wszystkim google translate:
    Według niego [Eduardo Bezerra] negocjacje z Niemcami są jednymi z najbardziej zaawansowanych. Firma airberlin wyraziła zainteresowanie operacjami bezpośrednimi lotami do Fortalezy. Co do Polski, są oczekiwania wielu lotów i pasażerów. Przypomniał, że organizuje w przyszłym roku misję gospodarczą do Rosji.
    Póki co bezpośrednio z Europy do Fortalezy lata TAP i Air Italy oraz czartery. O ile chęci do wejścia airberlin w ten region są dla mnie zrozumiałe - czarterów z bogatych Niemiec jest sporo.
    Ale loty z Moskwy i Warszawy? Ambitnie.
    Ostatnio edytowane przez filkuz ; 19-12-2013 o 14:43 Powód: zauważenie daty

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    czartery na MS w piłce nożnej?

  19. #59

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Na sezon (nasz) zimowy, to może być ciekawe połączenie. Fortaleza za piękna nie jest, ale niedaleko znajdują się jedne z najlepszych spotów do kitesurfingu. Stąd nie dziwi zainteresowanie Niemców, których dużo tam przyjeżdża (na czym korzysta lokalna mafia ).

  20. #60

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    ja to się nie mogę nadziwić, kto zarządzał i może dalej to robi LOTEM, jak oni mogli wsiąść kasę z pomocy publicznej, przecież teraz jest moment na otwieranie nowych połączeń, mają nowe samoloty, których jest na świecie tylko kilkadziesiąt, a po tych 2,5 roku co muszą się wstrzymać z nowymi połączeniami, nie będą mieli już czego szukać w nowych w dalekich trasach. brakuje tylko jakiegoś połączania do Singapuru, BKK, czy tokio, i generalnie w mojej ocenie następne 3 787 mogą na stałe wyleasingować.

    taka Alitalia kombinuje jak może, a oni co mieli do stracenia, przecież to i tak jest bankrut. Majątku w tej spółce prawie 0

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •