Otwarcie czegoś nowego jest w zasadzie niemożliwe w aktualnej sytuacji związanej z pomocą publiczną.
LOT obecnie ma 5 787, na wiosnę "ma" przylecieć szósta maszyna, jak myślicie czy na sezon WIOSNA 2014 dojdzie jakieś nowe połączenie LH?
obecnie jak wiadomo mamy
JFK
ORD
YYZ
i PEK
opóźnią przylot 6 maszyny?
dojdzie do zwiększenia częstotliwości na obecnych trasach ?
zostanie przywrócony EWR (jako nie nowe połączenie) ?
czy może jakieś nowe połączenie?
PS.
na zimę 2014 Air New Zealand otwiera Shanghai na 789 (obecnie 772)
eff 11NOV14 Auckland – Shanghai Pu Dong 2 weekly
NZ289 AKL2340 – 0710+1PVG 789 24
NZ288 PVG1415 – 0655+1AKL 789 35
Otwarcie czegoś nowego jest w zasadzie niemożliwe w aktualnej sytuacji związanej z pomocą publiczną.
tzn aktualnie jest możliwe - KE wyda decyzje i jeśli będzie dla LO pozytywna to będzie zawieracj także ograniczenia co do nowych tras. Bardzie mnie zasanawia cz będą to ogranizenia dotyczące lotów LH - w końcu KE wie ze LO będzie odbierać nowe 787 z którymi musi cos robic - restrukturyzacja ma nie zachwiać pozycji konkurencyjnej, ale także doprowadzić linie do rentowności a nie odwrotnie. Może szersze ciecia w Europie, a np. zwiekszona czestotliwosc PEK? pozostaje nam czekac na decyzje KE
Niech otworzą PVG. Rainbow będzie mógł piękne objazdówki oferować.
Tu Cię boli...
Jeżeli byli by skłonni dopłacić "stówkę" więcej za bezpośrednie połączenie niż wysyłać pasażerów via CDG, IST, DOH lub DXB to czemu nie ";-)
Z tym Shanghajem to wyskoczyłem dlatego cytując pana z Emirates:
a tak z ciekawości to czy dało by się dogadać z ANZ by im "pożyczyć" 787 i samolot latał by na trasie AKL - PVG - WAW jako ich połączenie ale było by ono we wspólnej sprzedaży i obsługiwne w połowie przez ich i nasze załogi"żelazne "top 5" pod względem lotów biznesowych to Szanghaj, Pekin, Hong Kong, Singapur i Tokio."
nie byłby to pierwszy raz kiedy sobie "pożyczamy" samoloty (tylko tym razem trchę inaczej)
PS: nic nie piłem, nic nie brałem ";-)
tak sobie tylko kombinuje w obecnej sytuacji jakby to pożyczyc komuś samolot i zarazem zwiększyć sobie ilość pasażerów i atrakcyjność w "hubiku" bo pożyczając 787 Finnair-owi na ten miesiąc czy dwa to może i trochę gotówki wpadnie ale nowych pasażerów się nie zyska a tu za chwilę kolejny samolot przylatuje
(drimka zawsze można "walnąć" w barwy *A coby nikogo po oczach nie kuło)
Możecie się jutro wykazać na FB LOT: Drodzy, zapraszamy Was jutro o godzinie 15 na czat z Bartkiem Czajką, który odpowiada w naszych liniach lotniczych za unowocześnianie floty oraz siatki połączeń.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A czy mi się tylko wydaje czy kiedyś było mówione coś o Tokio? Czy to była zwykła mrzonka czy rzeczywiście sprawdzali tak ową opcję?
Skąd zamierzasz znaleźć chętnych na te dodatkowe loty do PEK?
Zauważ że jest to informacja względna - "to lepsze od tam tego". Po drugie, Emirates mieści cały opisany ruch biznesowy na jednym samolocie i rozwozi dalej przez Dubai, zastanów się więc o jakim rozmiarze tego ruchu jest mowa i czy wogóle pozwala myśleć o locie bezpośrednim.
LA było by ładnie. Juz dawno nas tam nie było. Albo Shanghai, Hongkong, Tokyo, Sydney....eh rozmarzyłem się
Może i jestem lajkonikiem, ale porównywanie sensowności latania do WAW z lataniem do LHR nie ma żadnego sensu. Dla lwiej części pasażerów ANZ oznaczałoby to dodatkową przesiadkę i kontynuowanie lotu LOTem do Londynu (Embraerami? No i słynne sloty.) lub gdzieś indziej (te "gdzieś indziej" to pod warunkiem, że LOT w ogóle latałby w miejsca, w które dotychczas dolatywali przesiadkowicze z LHR).
Wystarczy 'odwiesić' EWR i dodać ewtl IAD, czy może właśnie LAX. Azjatyckie eksperymenty mając pod nosem EK, QR i TK oraz LH chyba można sobie odpuścić.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
popieram Egona, mnóstwo ludzi leci z przesiadkami w okolice LAX czy SFO myślę iż spokojnie w częstotliwości Pekinu by samolot na początek zapełnili, EWR bardzo potrzebne, ewentualnie LAX uzupełnić IAD, z kierunkami azjatyckimi byłbym ostrożny, ewentualnie pomyślałbym o tych które już kiedyś były a zostały skasowane BKG, SIN może znów Indie? a może wrócić do Hanoi łącząc z Bangkokiem np. 1 lub 2 rejsy w tyg?
LAX nie obróci w 24h, EWR to podstawa. Przecież tam nawet sloty są zamrożone, inne do uruchomienia w pół roku... nie widzę tego.
A Hanoi przez BKK to niezbyt po drodze. Co najwyżej przez Shenzhen. Ale na lato, po co? Dziennie YYZ, 2x JFK i ORD, do tego PEK i EWR i mamy 6 maszyn.
Zakładki