Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 74
Like Tree16Likes

Wątek: Nowe połączenia dalekodystansowe 2014 - spekulacje

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie Nowe połączenia dalekodystansowe 2014 - spekulacje


    Polecamy

    LOT obecnie ma 5 787, na wiosnę "ma" przylecieć szósta maszyna, jak myślicie czy na sezon WIOSNA 2014 dojdzie jakieś nowe połączenie LH?

    obecnie jak wiadomo mamy
    JFK
    ORD
    YYZ
    i PEK

    opóźnią przylot 6 maszyny?
    dojdzie do zwiększenia częstotliwości na obecnych trasach ?
    zostanie przywrócony EWR (jako nie nowe połączenie) ?
    czy może jakieś nowe połączenie?

    PS.
    na zimę 2014 Air New Zealand otwiera Shanghai na 789 (obecnie 772)
    eff 11NOV14 Auckland – Shanghai Pu Dong 2 weekly
    NZ289 AKL2340 – 0710+1PVG 789 24
    NZ288 PVG1415 – 0655+1AKL 789 35



  2. #2

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Otwarcie czegoś nowego jest w zasadzie niemożliwe w aktualnej sytuacji związanej z pomocą publiczną.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    tzn aktualnie jest możliwe - KE wyda decyzje i jeśli będzie dla LO pozytywna to będzie zawieracj także ograniczenia co do nowych tras. Bardzie mnie zasanawia cz będą to ogranizenia dotyczące lotów LH - w końcu KE wie ze LO będzie odbierać nowe 787 z którymi musi cos robic - restrukturyzacja ma nie zachwiać pozycji konkurencyjnej, ale także doprowadzić linie do rentowności a nie odwrotnie. Może szersze ciecia w Europie, a np. zwiekszona czestotliwosc PEK? pozostaje nam czekac na decyzje KE

  4. #4
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Niech otworzą PVG. Rainbow będzie mógł piękne objazdówki oferować.

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tu Cię boli...
    skorzewski and kaspric like this.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jak jeden Drimek pójdzie do Finnair na 9 miesięcy to nie będzie problemu

  7. #7
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    A skąd te 9 miesięcy (bez sarkazmu, gdzie były informacje o tym do kiedy)?

  8. #8
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Niech otworzą PVG. Rainbow będzie mógł piękne objazdówki oferować.
    Jeżeli byli by skłonni dopłacić "stówkę" więcej za bezpośrednie połączenie niż wysyłać pasażerów via CDG, IST, DOH lub DXB to czemu nie ";-)

    Z tym Shanghajem to wyskoczyłem dlatego cytując pana z Emirates:
    "żelazne "top 5" pod względem lotów biznesowych to Szanghaj, Pekin, Hong Kong, Singapur i Tokio."
    a tak z ciekawości to czy dało by się dogadać z ANZ by im "pożyczyć" 787 i samolot latał by na trasie AKL - PVG - WAW jako ich połączenie ale było by ono we wspólnej sprzedaży i obsługiwne w połowie przez ich i nasze załogi
    nie byłby to pierwszy raz kiedy sobie "pożyczamy" samoloty (tylko tym razem trchę inaczej)

    PS: nic nie piłem, nic nie brałem ";-)
    tak sobie tylko kombinuje w obecnej sytuacji jakby to pożyczyc komuś samolot i zarazem zwiększyć sobie ilość pasażerów i atrakcyjność w "hubiku" bo pożyczając 787 Finnair-owi na ten miesiąc czy dwa to może i trochę gotówki wpadnie ale nowych pasażerów się nie zyska a tu za chwilę kolejny samolot przylatuje

    (drimka zawsze można "walnąć" w barwy *A coby nikogo po oczach nie kuło)

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Możecie się jutro wykazać na FB LOT: Drodzy, zapraszamy Was jutro o godzinie 15 na czat z Bartkiem Czajką, który odpowiada w naszych liniach lotniczych za unowocześnianie floty oraz siatki połączeń.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    a tak z ciekawości to czy dało by się dogadać z ANZ by im "pożyczyć" 787 i samolot latał by na trasie AKL - PVG - WAW jako ich połączenie ale było by ono we wspólnej sprzedaży i obsługiwne w połowie przez ich i nasze załogi
    nie byłby to pierwszy raz kiedy sobie "pożyczamy" samoloty (tylko tym razem trchę inaczej)
    to jest bardzo ciekawa koncepcja - ANZ niedawno skasował lot AKL-HKG-LHR, więc mają tylko jeden lot do Europy dziennie - mniejszym samolotem pchanie pasażerów przez PVG/WAW do Europy mogłoby mieć sens.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    to jest bardzo ciekawa koncepcja - ANZ niedawno skasował lot AKL-HKG-LHR, więc mają tylko jeden lot do Europy dziennie - mniejszym samolotem pchanie pasażerów przez PVG/WAW do Europy mogłoby mieć sens.
    Rozumiem, że ich porozumienie z Cathay Pacific przy okazji tez wyparuje?

  12. #12

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPWA Piaseczno

    Domyślnie

    A czy mi się tylko wydaje czy kiedyś było mówione coś o Tokio? Czy to była zwykła mrzonka czy rzeczywiście sprawdzali tak ową opcję?

  13. #13

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Może szersze ciecia w Europie, a np. zwiekszona czestotliwosc PEK? pozostaje nam czekac na decyzje KE
    Skąd zamierzasz znaleźć chętnych na te dodatkowe loty do PEK?

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Z tym Shanghajem to wyskoczyłem dlatego cytując pana z Emirates:
    Zauważ że jest to informacja względna - "to lepsze od tam tego". Po drugie, Emirates mieści cały opisany ruch biznesowy na jednym samolocie i rozwozi dalej przez Dubai, zastanów się więc o jakim rozmiarze tego ruchu jest mowa i czy wogóle pozwala myśleć o locie bezpośrednim.
    Tupungato likes this.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Skąd zamierzasz znaleźć chętnych na te dodatkowe loty do PEK?

    .
    pisałem tylko o ewentualności bez rozważania jej logiki - tak czy inaczej ciężko ograniczać skalę operowania przy obecnej wielkości LO

  15. #15
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    LA było by ładnie. Juz dawno nas tam nie było. Albo Shanghai, Hongkong, Tokyo, Sydney....eh rozmarzyłem się

  16. #16
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    to jest bardzo ciekawa koncepcja - ANZ niedawno skasował lot AKL-HKG-LHR, więc mają tylko jeden lot do Europy dziennie - mniejszym samolotem pchanie pasażerów przez PVG/WAW do Europy mogłoby mieć sens.
    Może i jestem lajkonikiem, ale porównywanie sensowności latania do WAW z lataniem do LHR nie ma żadnego sensu. Dla lwiej części pasażerów ANZ oznaczałoby to dodatkową przesiadkę i kontynuowanie lotu LOTem do Londynu (Embraerami? No i słynne sloty.) lub gdzieś indziej (te "gdzieś indziej" to pod warunkiem, że LOT w ogóle latałby w miejsca, w które dotychczas dolatywali przesiadkowicze z LHR).

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Wystarczy 'odwiesić' EWR i dodać ewtl IAD, czy może właśnie LAX. Azjatyckie eksperymenty mając pod nosem EK, QR i TK oraz LH chyba można sobie odpuścić.
    alacherbauer, konrad777 and tartal like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wystarczy 'odwiesić' EWR i dodać ewtl IAD, czy może właśnie LAX. Azjatyckie eksperymenty mając pod nosem EK, QR i TK oraz LH chyba można sobie odpuścić.
    popieram Egona, mnóstwo ludzi leci z przesiadkami w okolice LAX czy SFO myślę iż spokojnie w częstotliwości Pekinu by samolot na początek zapełnili, EWR bardzo potrzebne, ewentualnie LAX uzupełnić IAD, z kierunkami azjatyckimi byłbym ostrożny, ewentualnie pomyślałbym o tych które już kiedyś były a zostały skasowane BKG, SIN może znów Indie? a może wrócić do Hanoi łącząc z Bangkokiem np. 1 lub 2 rejsy w tyg?
    stefann likes this.

  19. #19
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    LAX nie obróci w 24h, EWR to podstawa. Przecież tam nawet sloty są zamrożone, inne do uruchomienia w pół roku... nie widzę tego.

    A Hanoi przez BKK to niezbyt po drodze. Co najwyżej przez Shenzhen. Ale na lato, po co? Dziennie YYZ, 2x JFK i ORD, do tego PEK i EWR i mamy 6 maszyn.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MalyEPWA Zobacz posta
    BKG, SIN może znów Indie? a może wrócić do Hanoi łącząc z Bangkokiem np. 1 lub 2 rejsy w tyg?
    A zastanowiłeś się jaki yield można wyciągnąć na trasach do BKK czy Indii?

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    A Hanoi przez BKK to niezbyt po drodze.
    Lepiej więc BKK-SGN (kilka linii tak robi), ale to i tak bez sensu, biorąc pod uwagę niskopłatny ruch na tych trasach.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •