Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
Like Tree19Likes

Wątek: LOT i code share

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie LOT i code share


    Polecamy

    Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego LOT prowadzi beznadzieją polityką CS ? Najciekawsze są trzy rynki:

    1. Ameryka Płn - dlaczego LOT współpracyje z czymś nijakim jak Jet Blue, strona LOTu wyszykuje idiotyczne przesiadki, rozmuiem ze Star ogranicza, ale w takim razie czemu nie współpracować z Air Canada na loty do USA ?

    2. Ameryka Pd. - dlaczego LOT z nikim nie ma CS na tamtejszy rynkek, przecież tam jest wielka emigracja ! Czy to tak trudno dogadać się z TAP/TAM/LAN albo puścić B787 trzy razy w tygodniu do np. Sao Paulo z kilkoma CS na tamtejszy rynek..... ?

    3. Azja - pomijajac glupote likwidacji HAN, dlaczego ciagla e na stronie LOTu nie można kupić biletów z Air China np. do australii, japonii czy miast chinskich ! ?

  2. #2
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    ad 1)
    poczytaj sobie co to jest za linia i z kim współpracuje JetBlue | Partner airlines , pytanie powinno brzmiec dlaczego na takich dziwnych zasadach, że strona LO jak i B6 nie pokazuje żadnych połączeń

    ad 2)
    połączenia do Am, Pd jak i Azji miały by większy sens gdyby wszystkie porty regionalne miały połączenie z jakimś wiekszym hubem np FRA (obecnie tylko WAW. GDN i WRO) [latanie z regionu przez WAW powoduje, że takie połączenie nigdy konkurencyjne cenowo/czaswo nie będzie]
    wytłumacz mi na jakiej zasadzie miałby wyglądać CS z TAPem? po co mam kupować taki LOT skoro TAP lata z WAW (ma CSy z regionu) i spokojnie lot do Am, Pd. na stronie TAP kupić można
    TAM wychodzi ze *A

    ad 3)
    pomijając loty przez PEK dalej w świat (ze względu na godziny wylotu z PEK) niezrozumiałe dla mnie jest brak możliwości kupienia biletu do PEK na kazdy dzień tygodnia czyli w jedną stronę bezpośrednio a w drugą z przesiadką (LO część europejska +CA) zwiększając atrakcyjność połączenia bez potrzeby wstrzelenia się w daty

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    ad 1 ... poszukałem raz jeszcze informacji o jet blue. ojj bardzo kiepska linia o małe reputacji... W Top 10 USA na miejscu nr 9 (Top 10 Airlines in US and Canada ) . Poza tym z miast docelowych LOTu ma baze jedynie na JFK, skazując tym samym tranzyty przez ORD, ew. EWR na porażkę. Ciekawe, że należy czesicowo do Lufthansy....

    ad 2 .... "połączenia do Am, Pd jak i Azji miały by większy sens gdyby wszystkie porty regionalne miały połączenie z jakimś wiekszym hubem np FRA" . Bełkot. Taka koncepcja to feedowanie ruchu LH. LOT ma zebrac swoich klientów, POLSKĄ emigrację itp. Wielu z nich wolaloby latać pod marka PL. .... P.S. NOrmalne linie podpisuja CS niezaleznie od sojuszu... ale LO to taka polska LH ....

    ad 3. Fakt, ale nie przecenialbym tego faktu. Sprawdzialem strone Air Chiba. Znalazlem wylot z PEK do Sydney o 17.00 i pworot do PEK na 05:00

  4. #4

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    ale w takim razie czemu nie współpracować z Air Canada na loty do USA ?
    Dlatego, że jest Grupa Trzymająca TATL (Joint Ventures - Alliances - Lufthansa Group).

  5. #5

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    ad 1 ... poszukałem raz jeszcze informacji o jet blue. ojj bardzo kiepska linia o małe reputacji... W Top 10 USA na miejscu nr 9 (Top 10 Airlines in US and Canada ) . Poza tym z miast docelowych LOTu ma baze jedynie na JFK, skazując tym samym tranzyty przez ORD, ew. EWR na porażkę. Ciekawe, że należy czesicowo do Lufthansy....
    9. miejsce jest słabe? Wg tego ranikngu List of largest airlines in Europe - Wikipedia, the free encyclopedia LOT jest na 28. miejscu w EUROPIE. B6 to po prostu jest linia niskokosztowa, gdyby współpraca między liniami była lepsza, to byłbym zadowolony nawet z takiego niby "wypierdka", jakim jest wg Ciebie JetBlue.

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Do CS'ów trzeba chcieć i mieć. Chęci i coś do zaoferowania - raczej deficytowe towary w LO (pomijając już jakie farmazony wypisujesz o B6 czy puszczaniu 787).

  7. #7
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    ad 1)
    a) punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, miejsce 2, za "dziewicą" #2 Jet Blue - In Photos: America’s Best Airlines - Forbes
    b) jakie linie mają hub na JFK?

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    na JFK > Delta, American, Jet Blue. Na ORD > American Airlines,
    United Airlines,

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    moim zdaniem American był najlepszy dla LOTu

  10. #10
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    tu masz dane kontaktowe:

    Polskie Linie Lotnicze LOT

    Adres Telefon Email
    ul.17 Stycznia 39
    00-906 Warszawa
    +48 22 577 61 11
    czynny w dni robocze w godz. 9.00-17.00
    (łączy z biurami w Dyrekcji PLL LOT S.A.)


    lot_info ( at) lot.pl
    tartal and GoldenDave like this.

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ja w temacie azjatyckim bym poruszył jeszcze brak CSów np z Asianą (która w swoim magazynie pokładowym chwali się, że ma CSy z LOTem, ale tylko na dowozach wewnątrz Europy). A Pekinu możnaby piękne połączenia do Korei (Asianą) zestawić, zresztą sam tak leciałem w listopadzie (ale na dwóch osobnych biletach)

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    pomijając punkty 2 i 3 to...o co Ci chodzi z JetBlue? o standard podróży? korzystałem we wrześniu i baaardzo sobie chwale, serwis lepszy niż LO w Europie. Oni mają CS chyba z połową świata - szkoda, że LO nie rozbuduje bardziej tej współpracy, o więcej miast.

    Mi brauje możliwości lotu z PEK do portów regionalnych w Chinach oraz np. do Australii (w zestawieniu LO +Air China)

  13. #13
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    ad 1 ... poszukałem raz jeszcze informacji o jet blue. ojj bardzo kiepska linia o małe reputacji... W Top 10 USA na miejscu nr 9 (Top 10 Airlines in US and Canada ) .
    Jedyne co ma B6 wspolnego z LO jest kompletny brak strategi dlugo-terminowej. Reszta to zart, B6 ma lepszy produkt i reputacje niz jaka kolwiek linia Europejska podobnego rozmiaru.
    GoldenDave likes this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    ad 1 ... poszukałem raz jeszcze informacji o jet blue. ojj bardzo kiepska linia o małe reputacji... W Top 10 USA na miejscu nr 9 (Top 10 Airlines in US and Canada ) . Poza tym z miast docelowych LOTu ma baze jedynie na JFK, skazując tym samym tranzyty przez ORD, ew. EWR na porażkę. Ciekawe, że należy czesicowo do Lufthansy...
    Z podanego źródła:

    This is not about travel distance, simply the most passengers.
    I used statistics from the US government (current as of the end of 2010)
    Na kolejny przykład ewidentnego braku umiejętności czytania ze zrozumieniem spuszczę zasłonę milczenia.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    JetBlue Worst Airline for U.S. Holiday Travel | TIME.com

    "The list of the best and worst airlines for on-time arrivals found that only 6.92% of Hawaiian Airline flights experienced delayed arrivals during the past three years, compared with JetBlue’s 22% of late landings.

    Read more: JetBlue Worst Airline for U.S. Holiday Travel | TIME.com http://business.time.com/2013/11/24/jetblue-worst-airline-for-holiday-travel/#ixzz2mxy6OjjZ"

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ale o czym my rozmawiamy? wątek był ciekawy a teraz o jakości lotów jetblue - najlepiej przelec się ich samolotem, ja we wrześniu leciałem na trasie JFK-IAD: duuuzo miejsca na nogi, darmowe zimne napoje i batony, darmowe stacje radiowe i programy TV + darmowy bagaż. Nie pamiętam tak przyjemnego lotu w Europie, na tak krótkiej trasie, od dawna.
    A wracając do glowego tematu: jakiś czas temu miał być w wwie prezes AirChina, był? bo kod LO choć na kilka lotów wewatrz Chin + AirCH na krajówki to byłby krok naprzód
    ojcie_c likes this.

  17. #17
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Ostatnio zbliżyli się z Eurolotem i Turkishem, teraz Aegean.
    Aeronews.pl | Centrum podniebnych uniesień - promocje lotnicze, tanie bilety lotnicze, podróże, informacje rynku lotniczego, l
    Polskie Linie Lotnicze LOT wzmacniają swoją ofertę z Warszawy do Aten i zacieśniają współpracę code-share z AEGEAN Airlines w ramach sojuszu Star Alliance. Od dzisiaj LOT wraz z grecką linią AEGEAN oferują sześć rejsów w tygodniu na trasie Warszawa - Ateny – Warszawa, a stamtąd dalej na podbój słonecznych wysp.
    Jest to kolejny element modyfikacji w siatce połączeń konsekwentnie wprowadzanych zgodnie z założeniami przyjętymi w ramach Planu Restrukturyzacji.

    - W sezonie letnim LOT wprowadził korekty, np.: co do pory rejsów, na ponad 20 różnych trasach, co zwiększyło zgodnie założeniami swojej strategii możliwości tranzytowe w Warszawie dla pasażerów o ok. 40%. Efekt ten osiągnięto mimo faktu, że rozkładowa siatka przewoźnika nie wzrosła. Połączenie do Aten jest tego elementem - zaznacza Biuro Prasowe przewoźnika.

    Współpraca pomiędzy obiema liniami nie będzie jednak polegać na oferowaniu wspólnych połączeń dla pasażerów podróżujących wyłącznie pomiędzy Warszawą i Atenami lub Atenami i Warszawą. W sezonie LATO’2015 wspólna oferta dotyczy pasażerów tranzytowych podróżujących via Warszawa lub via Ateny z/do innych portów początkowych/docelowych.
    Obaj partnerzy będą obsługiwali trasę do stolicy Grecji do 25 października. Zimą AEGEAN Airlines w swojej ofercie pozostawi trzy rejsy w tygodniu przy wsparciu LOT-u, który zgodnie z Planem Restrukturyzacji zawiesza na razie to połączenie.

  18. #18
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Od 6 sierpnia z pasażerowie podróżujący z Bydgoszczy Eurolotem będą mogli podróżować dalej przez Warszawę na jednym bilecie.
    tartal, Lukasz, prz and 1 others like this.

  19. #19

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Zapewne masz na mysli objecie polaczen do BZG kodami LOxxxx. Podrozowanie na jednym bilecie bylo juz mozliwe na zasadach interline... Exampel: Skorzystaj z transferu przez Warszawę - Aktualności - Port Lotniczy Bydgoszcz

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    Nowe CSy z Singapore Airlines. ... były przez AMS, FRA, MUC a doszły CPH, LHR i MXP. .. stawiam flaszkę ze jednym z nowych połączeń będzie Singapur.
    Itts likes this.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •