Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 116
Like Tree65Likes

Wątek: UKRAINA by LO - informacje

  1. #41

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    103

    Domyślnie


    Polecamy

    To ja powiem tak główny lot do LVO to ten po 15 bo zabiera paxów po Atlantykach na przylocie rejs ten ma do 600 kg bagaz czyli połowe tego co z reguły zabiera Q400 na tak krótki lot. na przylot głównym jest ten co siada po 15, bo oczywiście przylatuje sporo bagażu na Atlantyki ale nie jest to 3/4 a raczej 2/5 całości która może mieć nawet 1600 kg. problem z 3 rotacja jest więc taki aby ciężar bagaży rozłożył sie bardziej równomiernie na te 3 rotacje. Na moje oko wieczorna rotacja i poranny powrót trochę poprzesówa transfery do portów Europejskich, to tylko kwestia ceny, bo pax z Ukrainy jest w stanie troche poczekać na dalszy lot
    MalyEPWA likes this.

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wylot 22:45/50 a przylot 6:20/30 powinien być najlepszą opcją.



    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    olekorlo likes this.

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czy ja rozumiem że trzeci Boryspil się szykuje, czy kaczka? Wylot o 8 rano by pasował

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    olekorlo likes this.

  4. #44
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Pozostaje jednak nadal pytanie czy latanie na 2 Kijowy ma sens.
    CS ów z UIA LOT nie posiada,
    Zatem czy jest coś co przemawia za ewentualnym lataniem 3+1 ?

    [tapatalk] wysłano z paczkomatu

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tak Upierdliwość używania dalekiego Boryspola w nocy i o wczesnym poranku + obowiązkowa obecność na największym lotnisku Ukrainy, na którym można przesiąść się dalej w świat.

    Jeśli lecisz na jeden dzień do Londynu czy Paryża robić biznes, to proste że z Żulian

    Jeśli odwiedzasz rodzinę na Ukrainie i szukasz z Toronto połączeń do KBP, to gdybyśmy latali tylko na Żuliany, to w wielu wyszukiwarkach opcja przez Warszawę by nie wyskoczyła nawet.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  6. #46

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Zależy jaka będzie ta 3-cia rotacja do LWO, jeśli miałoby to być nocowanie to wtedy spokojnie można wysłać Dasha bo ta rotacja nie będzie obsługiwała pasażerów longhaul.
    Podobna struktura jest w KSC. Rejs na nocowanie obsługujący transfery europejskie na DH4, nowy 3 razy w tygodniu rejs w środku dnia z przesiadką na long-haul (i także Europę) jest planowany na E70/75.

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    Zależy jaka będzie ta 3-cia rotacja do LWO, jeśli miałoby to być nocowanie to wtedy spokojnie można wysłać Dasha bo ta rotacja nie będzie obsługiwała pasażerów longhaul.

    P.S. Ciekawa informacja na temat CLJ, mam rozumieć że ta trasa okazała się strzałem w 10?
    Inna sprawą są ewentualne pobyty załóg na wzór OTP. Wtedy różne typy na locie w ciągu dnia i na nocowaniu wprowadzają ograniczenia i konieczność wysłania załogi/pilotów "na paxa".
    Stoarn likes this.

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek Peterson Zobacz posta
    Inna sprawą są ewentualne pobyty załóg na wzór OTP. Wtedy różne typy na locie w ciągu dnia i na nocowaniu wprowadzają ograniczenia i konieczność wysłania załogi/pilotów "na paxa".
    Haha w Swissie czy Lufie to standard, że załoga lecąca na noc nie wraca o poranku tylko w południe + dodatkową rotację robi Więcej wypoczynku choć w hotelu 2 razy więcej pokoi trzeba opłacić.

    PS - jeśli dojdzie nocowanie we Lwowie, będzie już 11 potencjalnie-Dashowych nocowań (HAM, IEG, POZ, WRO, KSC, KTW, KRK, RZE, GDN, GDN-KRK i LWO). To i może Embraera puszczą.

  9. #49

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Haha w Swissie czy Lufie to standard, że załoga lecąca na noc nie wraca o poranku tylko w południe + dodatkową rotację robi Więcej wypoczynku choć w hotelu 2 razy więcej pokoi trzeba opłacić.
    Mi osobiście split duty sie podoba, cały dzien wolny, na wieczor do pracy, krótka co prawda ta nocka, ale rano jestes w Wawie, troszkę odsypiasz we własnym lozku i cały dzien wolny i czas na zycie... przy 10tym pobycie w OTP czy SOF mam ochotę tylko na silke a nie zwiedzanie.
    G@wron and MalyEPWA like this.

  10. #50
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Taka sytuacja z 18 lutego. Rejs LO763 leci z WAW do LWO, jednak mgła uniemożliwia lądowanie i samolot zostaje przekierowany do RZE. Pasażerowie wpuszczeni do strefy non-Schengen, ok. godziny czekania bez żadnej informacji. Samolot wraca na pusto do WAW, informacja dla pasażerów aby odebrać bagaż i zgłosić się do obsługi naziemnej po dalsze informacje. Przez paszporty udaje się przejść mnie i kilku innym osobom, z tego co zaobserwowałem 90% pasażerów to Ukraińcy, tranzytowcy z USA i Kanady, najprawdopodobniej bez ważnej wizy Schengen (również bez znajomości języka, osoby starsze, spanikowane w całej tej sytuacji).

    Pani w kasie LO ogólnie już miała dawno iść do domu ale przypadkiem została więc mnie i kilku innym osobom rezerwuje miejsca na poranny rejs RZE-WAW-LWO (po zdecydowanych naciskach aby pobrała miejsca do rezerwacji, ponieważ biletu nie była w stanie przepisać - zrobiła to dopiero później infolinia LO). Obsługa naziemna załatwia nam hotel i transfer do niego (bardzo szybko i sprawnie). Proponowane są również autobusy do Medyki lub... Warszawy. Aby polecieć rano do LWO.

    Korzystam z noclegu w hotelu (a raczej dworku, gustownym pałacu - Dwór Ostoya, czuję się jak hrabia co najmniej). Rano już bez problemu lecę RZE-WAW-LWO.

    Pytanie - co mogło się stać z osobami które utknęły w strefie non-Schengen? Czy SG jest w stanie dać im jakieś tymczasowe wizy? Trochę niefortunny ten pomysł lądowania w RZE zamiast powrotu z pasażeremi do WAW.

    Stoarn, MalyEPWA and STYRO like this.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zennnek Zobacz posta
    Mi osobiście split duty sie podoba, cały dzien wolny, na wieczor do pracy, krótka co prawda ta nocka, ale rano jestes w Wawie, troszkę odsypiasz we własnym lozku i cały dzien wolny i czas na zycie... przy 10tym pobycie w OTP czy SOF mam ochotę tylko na silke a nie zwiedzanie.
    A to tylko w SOF i OTP takie myki? Bo hotele tańsze niż na Zachodzie Europy?

    Przy split duty, jeśli ranny powrót się obsuwa, załodze mogą łatwo wyjść godziny i nie ma kto jej zastąpić poza bazą...

  12. #52

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    PS - jeśli dojdzie nocowanie we Lwowie, będzie już 11 potencjalnie-Dashowych nocowań (HAM, IEG, POZ, WRO, KSC, KTW, KRK, RZE, GDN, GDN-KRK i LWO). To i może Embraera puszczą.
    Zdecydowanie nawet bez LWO część z tych nocowań robią EMB. Zapomniałeś o PLQ i VNO.

  13. #53

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    PLQ sezonowe, a nocowanie w VNO obstawia Nordica.

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Najczesciej odrzutowca na noc podsyłają do Rzeszowa, z 3801/2 się załoga wymienia

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  15. #55

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    PLQ sezonowe, a nocowanie w VNO obstawia Nordica.
    VNO rzeczywiście, ale PLQ latem lata więc jak najbardziej trzeba doliczyć.

  16. #56

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No i pięknie wywróżyliśmy nocowanie we Lwowie

    LO757 WAW-LWO 22:50-00:50 (-2345-7)
    LO758 LWO-WAW 06:30-06:30 (1-3456-)

    Obsługa nowej rotacji tak jak całej reszty czyli Embraerami.

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    103

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    No i pięknie wywróżyliśmy nocowanie we Lwowie
    To nie było wróżenie tylko zwykła konsekwencja wzrostu przewozów z LVO.
    Stoarn likes this.

  18. #58

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wśród wielu nowych lotnisk, jakie pojawiły się w LOTowskiej wyszukiwarce znalazły się też DNK i IFO, a tutaj raczej ciężko doszukiwać się CS z SAS
    Plany dalszej ekspansji na Ukrainie by LOT są tajemnicą poliszynela więc może właśnie poznaliśmy 2 nowe trasy do tego kraju...

  19. #59

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Bystrzak

  20. #60
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Oba miasta zdaje się były wymieniane jako rozważana przyszła ekspansja, więc myślę, że to była (jest) kwestia czasu
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •