Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 125
Like Tree72Likes

Wątek: UKRAINA by LO - informacje

  1. #101
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Z WRO, GDN oraz KTW, LUZ i POZ lata W6, LO nie będzie się tam pchał bo musiał by konkurować cenowo, SZZ ma po drodze via WAW, a RZE ma pod górkę - stawiam na RZE. Z KRK operuje PS, a z SZY i BZG - LO. LCJ, RDO i IEG odpadają już na starcie, LCJ za blisko WAW, a z RDO i IEG nie ma potencjału.
    Czyli pozostaje do wyboru RZE lub SZZ i drugie pytanie to jakie lotnisko na Ukrainie.
    Oczywiście każde połączenie na Ukrainę z SZZ jest nad WAW ale są to 3 rotacje w ciągu dnia Dashem czyli w sumie max 234 paxów. Część to p2p, część krajówki do RZE czy KRK a część to transfery na dalsze loty LO. SZZ jest najdalej położonym lotniskiem w Polsce w stosunku do WAW co przekłada się na fakt że LF na tej trasie oscyluje w wartościach 90-100%. Wszędzie jest daleko.

  2. #102
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    drugie pytanie to jakie lotnisko na Ukrainie.
    Z RZE wg mnie tylko Kijów KBP, Lwów niestety za blisko. Jak SZZ to Lwów nie byłby złą opcją, przesiedleńców jest tam chyba trochę, plus turyści, plus Ukraińcy pracujący w Polsce.
    pasazernagape likes this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #103
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Z RZE wg mnie tylko Kijów KBP, Lwów niestety za blisko. Jak SZZ to Lwów nie byłby złą opcją, przesiedleńców jest tam chyba trochę, plus turyści, plus Ukraińcy pracujący w Polsce.
    Dokładnie. Jeden z moich znajomych od lat jest związany naukowo z mniejszością ukraińską mieszkającą w regionie od lat. Wg strony Związku Ukraińców w Polsce to kilkanaście tysięcy osób w zachodniopomorskiem.

    Edit:
    Moja propozycja. Nocny lot WAW-SZZ z noclegiem Dasha w SZZ ale dwa razy na tydzień nocna rotacja SZZ-LWO-SZZ. Obróci do 6 rano na lot SZZ-WAW
    Rafal likes this.

  4. #104

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Z RZE wg mnie tylko Kijów KBP, Lwów niestety za blisko. Jak SZZ to Lwów nie byłby złą opcją, przesiedleńców jest tam chyba trochę, plus turyści, plus Ukraińcy pracujący w Polsce.
    Są jeszcze przesiedleńcy z czasów akcji "Wisła", to są wręcz całe gminy. Mimo wszystko nie stawiam na LOT, który oddaje lotnisko w SZZ walkowerem.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  5. #105
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Mimo wszystko nie stawiam na LOT, który oddaje lotnisko w SZZ walkowerem.
    Szkoda że LOT oddaje lotnisko walkowerem w sytuacji gdy, jak pamiętasz w wątku o CPL, pojawiła się grafika z rządowej prezentacji z zaznaczonym po bodajże 2030 rokiem tylko jednym lotniskiem w Polsce prócz CPL Pamiętasz?

    PS. Modów proszę o wybaczenie powyższej politycznej wkrętki. Obiecuję poprawę.

  6. #106

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Dokładnie. Jeden z moich znajomych od lat jest związany naukowo z mniejszością ukraińską mieszkającą w regionie od lat. Wg strony Związku Ukraińców w Polsce to kilkanaście tysięcy osób w zachodniopomorskiem.

    Edit:
    Moja propozycja. Nocny lot WAW-SZZ z noclegiem Dasha w SZZ ale dwa razy na tydzień nocna rotacja SZZ-LWO-SZZ. Obróci do 6 rano na lot SZZ-WAW
    W przypadku SZZ, to połączenie z LWO byłoby bardzo na styk. Porównując podobne połączenie Lwowa z Bydgoszczą i Poznaniem trzeba doliczyć jeszcze dodatkowe 15-20 minut lotu w związku z większą odległością. Do tego samolot z Warszawy też leci około 15 minut dłużej niż do Poznania, więc przylot do SZZ jest późniejszy lub musi być wcześniejszy wylot z Warszawy, analogicznie w drugą stroną.

    Nie jest to niemożliwe, ale byłoby bardzo na styk. Przykład poniżej, według czasu polskiego.
    00:00 - przylot do SZZ
    00:30 - odlot do LWO
    02:10 - przylot do LWO, BZG-LWO to 1:20, tu dodaję jeszcze 20 minut, bo do SZZ to ca. 200km dalej
    03:00 - odlot do SZZ
    05:00 - przylot do SZZ, LWO-BZG to 1:40, tu dodaję jeszcze 20 minut, bo do SZZ to ca. 200km dalej. Nie wiem czemu w drodze powrotnej dłużej leci, ale w przypadku POZ też tak jest
    05:30 - odlot do WAW i nie później, bo wtedy nie będzie łapać pierwszych wylotów z porannej fali.

    To był tylko przykład rozkładu. Nie wiem jak z dostępnością porannych/wieczornych slotów w WAW oraz DH4 lub innych regionalnych na takie nocne eskapady
    pasazernagape likes this.

  7. #107

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Szkoda że LOT oddaje lotnisko walkowerem w sytuacji gdy, jak pamiętasz w wątku o CPL, pojawiła się grafika z rządowej prezentacji z zaznaczonym po bodajże 2030 rokiem tylko jednym lotniskiem w Polsce prócz CPL Pamiętasz?

    PS. Modów proszę o wybaczenie powyższej politycznej wkrętki. Obiecuję poprawę.
    Grafiki nie pamiętam, ale wierzę, że tak było...

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    pasazernagape likes this.

  8. #108

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Moja propozycja. Nocny lot WAW-SZZ z noclegiem Dasha w SZZ ale dwa razy na tydzień nocna rotacja SZZ-LWO-SZZ. Obróci do 6 rano na lot SZZ-WAW
    Te wszystkie egzotyczne nocne połączenia z pozoru są atrakcyjne, bo samolot i tak stałby na płycie.

    Natomiast nie namawiałbym LOTu do eksperymentowania na zbyt szeroką skalę zanim nie potwierdzi się ich opłacalność. Poczekajmy aż te POZ, BZG i SZY (???) ze Lwowa polatają i wtedy firma będzie wiedziałą. Osobiście wątpię, żeby udało się zapełnić samolot w środku nocy za bilety w sensownych cenach. Nawet Ryanair, mistrz kombinowania, nie lata po nocy.
    STYRO likes this.

  9. #109
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Natomiast nie namawiałbym LOTu do eksperymentowania na zbyt szeroką skalę zanim nie potwierdzi się ich opłacalność. Poczekajmy aż te POZ, BZG i SZY (???) ze Lwowa polatają i wtedy firma będzie wiedziałą.
    Niedługo stuknie rok POZ-LWO, dla typowego p2p to raczej wystarczający czas na ocenę...

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Mimo wszystko nie stawiam na LOT, który oddaje lotnisko w SZZ walkowerem.
    Komu jak tam nikt (z nie LCC) nie lata?

  10. #110

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Komu jak tam nikt (z nie LCC) nie lata?
    Wszystkim z TXL i SXF.


    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  11. #111

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Komu jak tam nikt (z nie LCC) nie lata?
    z legacy tylko PLL Lot... z możliwością przesiadki na jednym bilecie jeszcze Norwegian...
    Z jednej strony bliskość Berlina jest dla nas atutem (jedziemy 2 godziny i mamy tam pełną ofertę *A, OW i ST), ale z drugiej strony to ta bliskość sprawia, że poza Lotem nikt się do SZZ nie pcha.
    Kiedyś czytałem (nie pamiętam gdzie), że po otwarciu gazoportu ruch ("tradycyjny" - nie LCC) w Goleniowie ma się zwiększyć. Gazoport działa ale na razie nie przełożyło się to pojawienie się w SZZ żadnej nowej linii.

  12. #112
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Wszystkim z TXL i SXF.


    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Berlin to mit z kategorii urban legend.
    Owszem są połączenia busów Szczecin - TXL czy SXF ale z drugiej strony co mają zrobić mieszkańcy pomiędzy Szczecinem a Koszalinem w sytuacji takiego oferowania że strony LO? Siąść i płakać nie jest rozwiązaniem problemu. Szukają więc alternatywy. A ta jest jak widać jedna, Berlin.
    Skoro loty WAW-SZZ-WAW są obłożone to coś na rzeczy jest i zapotrzebowanie na to jest. Kwestia dostępności przesiadek i cena biletu. Dwie najistotniejsze składowe.
    O tym jednak nie tutaj a w wątku SZZ by LO

  13. #113

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Jakie jest uzasadnienie latania do obu lotnisk w Kijowie, a szczególnie w takim rozkładzie jak obecnie, czyli dwa nocowania w IEV i dwa loty w środku dnia do KBP?

    NIe znam Kijowa, ani specyfiki rynku kijowskiego.

  14. #114

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Jakie jest uzasadnienie latania do obu lotnisk w Kijowie, a szczególnie w takim rozkładzie jak obecnie, czyli dwa nocowania w IEV i dwa loty w środku dnia do KBP?

    NIe znam Kijowa, ani specyfiki rynku kijowskiego.
    Chyba takie że IEV to lotnisko p2p w centrum miasta, typowo pod ruch biznesowy.

    KBP jest koszmarnie daleko od centrum i dojechać tam na 6 czy nawet na 9 z centrum Kijowa to mało wygodna sprawa, tak samo po 1 w nocy stamtąd jechać. Tranzyt w tych godzinach przez Kijów i tak niewielki.

    Loty śróddzienne z KBP zostają na razie. Domyślam się że argumentem za ich trzymaniem jest to, że zapewniają trochę tranzytu przez KBP + KBP zwykle wybiera się w wyszukiwarce, intuicyjnie, nie? Jak się od zawsze do KBP latało... IEV jako port międzynarodowy funkcjonuje dość krótko i w bardzo niewielu sieciowkach.

    Ogólnie idealnie byłoby tylko na IEV latać...

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  15. #115
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Kto następny po Bydzi dostanie IEV? Na innych forach piszą o Szczecinie i Rzeszowie.

    Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  16. #116
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Narodowy przewoźnik stał się największą linią lotniczą z UE na Ukrainie.
    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...nie--3226.html
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  17. #117
    Zbanowany
    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Czy LOT obstawił już wszystkie możliwe kierunki wschodnie


  18. #118

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Chyba nie, bo do Finlandii nie chą wracać, a o bliskim wschodzie , który jak nazwa wskazuje jest tez na wschód to juz w ogółe, ni słychu, ni widu, flota za mała albo lotnisko.

  19. #119

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Hahaha, Gibraltar wzrost o 25 procent, to zapewne wskutek podmiany tego jedynego samolotu BA co tam lata na większy
    tartal, frik, skaabeusz and 2 others like this.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  20. #120

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mastah Zobacz posta
    Hahaha, Gibraltar wzrost o 25 procent, to zapewne wskutek podmiany tego jedynego samolotu BA co tam lata na większy
    BA lata tam 2x A320, easyJet lata 2-3xA319. Do tego jest Royal Air Maroc na AT72 raz dziennie.
    Babilas and sprajt2 like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •