Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie WAW-DUB by LO/EI


    Polecamy

    Rozumiem, że LO jest linią bez właściciela oraz pomysłu na biznes. Zastanawia mnie jednak brak jakiegokolwiek działania w Irlandii/UK oddajac praktycznie caly rynke FR. Dlaczego nie mogą dogadać sie z Aer Lingusem odnosnie CS na trase WAW-DUB-WAW ?

  2. #2
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    I jaka byłaby z tego korzyść tak naprawdę?
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    skoro z każdego portu regionalnego masz loty do DUB + ruch wyjątkowo wrażliwy cenowo + długą rotację + średnia sytuacja ekonomiczna samej wyspy to po co LO ta trasa. Zasilać siatki też jakos szczególnie nie będzie to CS do czego?

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    Rozumiem, że LO jest linią bez właściciela oraz pomysłu na biznes. Zastanawia mnie jednak brak jakiegokolwiek działania w Irlandii/UK oddajac praktycznie caly rynke FR. Dlaczego nie mogą dogadać sie z Aer Lingusem odnosnie CS na trase WAW-DUB-WAW ?
    Żeby wszyscy zamiast latać do jackowa bezpośrednio z WAW latali przez DUB? Słaby pomysł.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Żeby wszyscy zamiast latać do jackowa bezpośrednio z WAW latali przez DUB? Słaby pomysł.
    Większość już niestety nie lata nawet przez Warszawę a Frankfurt, Monachium, i w ostatnim czasie, Wiedeń.

  6. #6
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez john45 Zobacz posta
    Rozumiem, że LO jest linią bez właściciela oraz pomysłu na biznes. Zastanawia mnie jednak brak jakiegokolwiek działania w Irlandii/UK oddajac praktycznie caly rynke FR. Dlaczego nie mogą dogadać sie z Aer Lingusem odnosnie CS na trase WAW-DUB-WAW ?
    Kiedyś, na początku wielkiej emigracji, przy ograniczonej ofercie lotów tamże z portów regionalnych, to miałoby jak najbardziej sens, ale linie wolały działać na własny rachunek. Z czasem, odpadł LOT, a i w Aer Lingusie, troszkę się pozmieniało.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Większość już niestety nie lata nawet przez Warszawę a Frankfurt, Monachium, i w ostatnim czasie, Wiedeń.
    Fakt, powinno być "ci, którzy zostali".

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    skoro z każdego portu regionalnego masz loty do DUB + ruch wyjątkowo wrażliwy cenowo + długą rotację + średnia sytuacja ekonomiczna samej wyspy to po co LO ta trasa. Zasilać siatki też jakos szczególnie nie będzie to CS do czego?
    W wakacje z Gdańska przynajmniej LF do DUB przekracza 100% z tego co pamiętam. Trochę miejsc w cenach sensownych dla LCC-LO na pewno się też sprzedaje.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •