Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree14Likes
  • 2 Post By jamesp
  • 3 Post By olekorlo
  • 1 Post By tinek6
  • 6 Post By michastrain
  • 2 Post By marekb

Wątek: EK + LO wspólnie z regionów

  1. #1
    Awatar jamesp

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie EK + LO wspólnie z regionów


    Polecamy

    Do systemów rezerwacyjnych zostały wprowadzone wspólne taryfy Emirates i LOT na połączenia z lotnisk krajowych w Polsce (Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Rzeszów, Szczecin i Wrocław) do ponad 140 kierunków znajdujących się w siatce połączeń Emirates.

    Dzięki wprowadzeniu tych taryf, pasażerowie otrzymują możliwość podróżowania ze wszystkich regionów w Polsce na jednym bilecie. Podczas całej podróży będą obowiązywały limity bagażowe linii Emirates - 30 kg w klasie ekonomicznej i 40 kg w klasie biznes oraz dodatkowo bagaż podręczny.
    To się porobiło.
    filkuz and tartal like this.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Coz...to zawsze dodatkowi pasażerowie na krajówkach dla LO, zapewne niezle płatni, natomiast potencjalne straty...tak naprawdę tylko Pekin to realna konkurencja LO i EK, bardziej zaboli to LH. Więc mysle ze niezle dla LO, wcześniej taka umowa była już Qatar'em, wzmacnia W-we. Szkoda ze umowa nie obejmuje tez np. Wilna, Tallina i innych osciennych
    Itts, filkuz and tartal like this.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Nie wiem, jak wyglądają bookingi EK, ale wydaje się, że EK raczej nie powinien podbierać LO zbyt dużo wysokopłanego ruchu. Trasa z WAW do PEK przez DXB jest o 3000 km dłuższa niż lot bezpośredni.

  4. #4
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Jak ktoś jest wysokopłatny to jedyny powód dla jakiego by poleciał do PEK via DXB to komfort lotu w A380/777 w C (nie oszukujmy się, w A330 ten biznes to taki trochę kiepskawy w porównaniu choćby do 787 LO). Bo żeby nadkładać aż tyle czasu (który chyba jest dla wysokopłatnego ruchu ważny po części), bezpośrednio jest ok.9h via DXB jest 2 razy dłużej. Uważam to za dobry ruch po stronie LO na ten moment.

  5. #5
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Z ciekawości sprawdziłem orientacyjne ceny przelotów na trasie GDN-DXB oraz WAW-DXB. Wylot 14/11, przylot 17/11.

    GDN-DXB-GDN kosztuje 3700 PLN
    WAW-DXB-WAW kosztuje 2200 PLN

    Wychodzi na to, że przez system EK dolot z GDN-WAW RT kosztuje klienta 1500 PLN, podczas gdy na stronie LO taki przelot obecnie można kupić za 400 PLN.

    Lecąc dalej do SYD, różnica pomiędzy origin GDN a WAW to już mniej niż 600 PLN.

    Ciekawe. Nie opłaca się jak widać rezerwować dolotu do WAW z regionów w przypadku, gdy kończymy podróż w Dubaju.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ceny do ZEA z reguły są wysokie w liniach które mają tam hub. 2200 jest w promo.

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Reda

    Domyślnie

    Nawet jeśli to promo, niewiele to zmienia... Chyba tylko niesamowicie uparta osoba przepłaci aż tyle na dolot do WAW

  8. #8
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Z moich obserwacji w różnych firmach, to ludzie są mega nieogarnięci, jeśli chodzi o podróżowanie, zwłaszcza jak nie płacą ze swoich. Jeśli nie robią tego regularnie lub nie ma osoby, która się tym zajmuje na co dzień, to, zwłaszcza w mniejszych firmach, gdzie dużo się nie jeździ, szef zobaczy połączenie, westchnie nad ceną, powie "trudno, trzeba lecieć" i zapłaci. A już na pewno tak zrobi, jak mu zaprzyjaźnione biuro "Zosia travel" taką opcję podsunie. Tak przynajmniej było tam, gdzie ja pracowałem. Czasem takie kwoty szefowie chcieli płacić, że za głowę się łapałem i mówiłem, że znajdę coś tańszego. Tylko raz nie znalazłem taniej niż pani Zosia (oczywiście w podobnych godzinach i czasie przelotu). Szkoda że wtedy nie miałem procentu od oszczędności
    elza030, tomo, Lukasz and 3 others like this.

  9. #9

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Kupując GDN-WAW-GDN osobno masz przelot na dwóch biletach i jak się coś obsunie (a na przesiadkę tam w WAW jest godzina), to za przelot trzeba będzie zapłacić pewnie dużo więcej niż 900zł. 900zł za "pewność" lotu to sporo, ale nie wiem czy kupując taki przelot chwiałbym ryzykować, że się spóźnię (oczywiście można próbować lecieć zupełnie inaczej).
    olekorlo and Lukasz like this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •