Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 122
Like Tree54Likes

Wątek: LOT i M&M

  1. #1
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie LOT i M&M


    Polecamy

    Czy jest szansa, że ten cyrk się kiedyś skończy i ktoś kompetentny przejmie stery w tym dziale?

    Drugi rok z rzędu chce wykorzystać mile na powrót z wakacji na pokładzie LO - w Y+ najchętniej. Tylko Polska infoliniia jest to w stanie wystawić, a godziny pracy są średnio przystosowane do strefy czasowej US. Dzwonię w czwartek po południu, nikt nie odbiera. W piątek - święto i też mogę melodyjki posłuchać. Dziś się udało dodzwonić, ale bilet mogę najwyżej na wtorek dostać (potrzebuję na poniedziałek).

    M&M jest w stanie bilet na poniedziałek wystawić (choć długie rejsy zintegorwanej podono linii wyszukiwarce www nie pokazują). United, Air Canada i cała masa innych wystawi mi bilet na dziś nawet. LO na swój rejs nie jest w stanie.

    WTF?

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Panie.... Polska to jest dziki kraj...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    Panie.... Polska to jest dziki kraj...
    jakos to może rozwiniesz? sorry ale wyjątkowo głupi tekst i absolutnie nic nie wnoszący - a nawet jeśli tak twierdzisz to napisz chociaż dlaczego i co ten tekst ma do opisu L4 ?

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    tekst to cytat z pewnego ministra obecnego rządu... ja nie oceniam czy głupi czy nie ale skoro nasi wybrańcy tak mówią to chyba nie może być głupie...
    a wnosi do opisu L4 tyle że bardzo dużo różnych "rzeczy" w Locie jest odwrócone do góry nogi, nie można , nie da się itd. itp. i czy my tutaj będziemy pisać, dywagować czy zastanawiać się to nic się nie zmieni... bo chyba zdajesz sobie sprawę że LOT to spółka państwowa i że tak jest jak jest to w bardzo dużej mierze zależy od jej państwowości i "układach", "ciepłych stołkach"
    jak w rządzie tak w Locie, jacy ludzie tam to i tu, więc stąd moje porównanie...
    nie wszystkim może się to podobać i można traktować ten tekst jako "głupi" ale ja jak mam takie sytuacje w Locie to nawet nie dyskutuje, nic nie mówię tylko przychodzi mi do głowy to sformułowanie..
    moim zdaniem sam zwrot to głupi jest ale okoliczności w jakich to padło itd. to dużo mówi...
    szczurwa and n3l15 like this.

  5. #5
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Jakiegoś wyjątkowego pecha masz. Ja rezerwując bilet w polskim M&M telefonicznie zawsze miałem go po kilkunastu minutach na mailu (czy to na LO czy linie partnerskie). Może było to w ciągu tygodnia, nie pamiętam. Ale w soboty pracują przecież ci sami ludzie co w tygodniu? Jaki podali powód takiego opóźnienia?

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Jakiegoś wyjątkowego pecha masz. Ja rezerwując bilet w polskim M&M telefonicznie zawsze miałem go po kilkunastu minutach na mailu (czy to na LO czy linie partnerskie). Może było to w ciągu tygodnia, nie pamiętam. Ale w soboty pracują przecież ci sami ludzie co w tygodniu? Jaki podali powód takiego opóźnienia?
    Bilet masz po kilku minutach być może, ale tu jest problelem data na którą bilet ma być. M&M.pl pokazuje mi możliwość wystawienia biletu na pożądany dzień (dla LH, bo przecież długich lotów LO i tak nie ma tam), pseudo-linia może bilet wystawić dopiero na dzień później. W sobotę - bilet na wtorek dopiero.
    Ograniczone godziny operowania, wolny piątek świątek i restrykcje co do wystawienia biletu (Y+ niestety na linii LH działającej 247 nie dostanę) jeszcze bardziej dają się we znak niż 1-2 dniowe ograniczenie programowe. A i popisów niewiedzy agentów nie brakuje.

    Być może mam bardzo małą próbę porównawczą, ale jeśli 3/3 na próby zamówienia biletów przez PL były nieudane, podobnie jak próby uzyskania usług/informacji które w infoliniach LH dostaję od ręki.

  7. #7
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Czyzby to byl L4 w czwartek/piatek?



    --

    Bilet masz po kilku minutach być może, ale tu jest problelem data na którą bilet ma być. M&M.pl pokazuje mi możliwość wystawienia biletu na pożądany dzień (dla LH, bo przecież długich lotów LO i tak nie ma tam), pseudo-linia może bilet wystawić dopiero na dzień później. W sobotę - bilet na wtorek dopiero.
    Takiego nonsensu to nieslyszalem. Nie zdziwil bym sie za to gdyby chcieli sciagnac za close-in booking jakas wariacka oplate (bodajze w UA to jest chyba $150?).

    Ciekawi mnie dlaczego tak jest, przypuszczam ze moze miec to zwiazek z taryfami AP24hrs ale jak sie nad tym wiecej zastanowie to byl by to za logiczny powod hehe!
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-08-2014 o 20:49
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    M&M ogólnie wymagało dwóch dni do przodu na wystawienie biletu, od 1 lipca podobno to już tylko jeden dzień. Strona M&M dawała mi opcję wylotu w poniedziałek, pseudolinia takiej możliwości nie miała. Kiedyś jak chciałem bilet na LH wystawić to też w Polsce nie było takiej opcji i telefon do DE załatwił sprawę.

    UA pobierą $75 za close-in booking, ale tylko od szaraków. Nawet siedzą już w poczekalni na lotnisku dawało mi opcję wylotu w Y/C/F na LX/LH w rejsach za trzy godziny.

    Lufthansa wychodzi z założenia pewnie, że jak ktoś na ostatnią chwilę nie będzie mógł wziąć biletu za mile, to wykupi pełne Y czy J...

    Koniec końców, na 22h przed odlotem zarezerwowałem sobie prawie pełne RTW za 60k osoba (w Y). Przez Atlantyk LH miała promo 4 w cenie 1 jednego i mieliśmy dla siebie dwa środkowe rządki po cztery fotele na osobę. I kolejny raz obsługa w BOS pierwsza klasa, moja ulubiona stacja LH.

  9. #9
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Ok, nie pamietalem ile ten close in booking byl bo go nigdy nie place z karta. Whatever. Dalej wydaje mi sie to dziwne pod wzgledem redemption/RM.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  10. #10

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Koniec końców, na 22h przed odlotem zarezerwowałem sobie prawie pełne RTW za 60k osoba (w Y).
    Wow, jakim cudem udalo Ci sie poskladac "prawie pelne RTW" za tak malo mil? Podziel sie swoim itinerary milowym

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Istvan Zobacz posta
    Wow, jakim cudem udalo Ci sie poskladac "prawie pelne RTW" za tak malo mil? Podziel sie swoim itinerary milowym
    UA MP - US - EU (stop) - JPN (cel) - Hawaje. $120 opłat. W C wychodzi 115k i jest całkiem sympatyczną alternatywą dla wydania 70k na partner award US-EU (70k).
    Pełne RTW w Y byłoby za 70k jakoś pewnie.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    "MP"?
    Czy lecac MileagePlus warunki stopa sa jak w M&M - max 24h na stopover?

    JPN-Hawaje kosztuje w M&M 20k OW, czyli za odcinek z US do JPN 60k? I nie bylo obowiazku lotu przez Pacyfik, tylko mogles przez Europe?

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    UA MilagePlus.
    Stopover jest generalnie zawsze powyżej 24h. M&M pozwala na dwa niby, UA na jeden. Dodatkowo open-jaw, czyli różne miejsca wylotu/powrotu. Obie zasady dla podróży Round-Trip.

    M&M nie używane. MP nie ma odgórnej zasady kasowania za trzy regiony, więc można trasę wydłużyć często.

  14. #14
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Kolega, ktory ma waznego FTL w sobote nie mogl skorzystac z fast tracka na WAW. Czy to tylko chwilowa animozja nowych bramek czy silverowcow oficjalnie pozbawiono mozliwosci mykniecia szybkim przejsciem?

    Co bedzie nastepne - brak mozliwosci wejscia do Poloneza (?)

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Kolega, ktory ma waznego FTL w sobote nie mogl skorzystac z fast tracka na WAW. Czy to tylko chwilowa animozja nowych bramek czy silverowcow oficjalnie pozbawiono mozliwosci mykniecia szybkim przejsciem?

    Co bedzie nastepne - brak mozliwosci wejscia do Poloneza (?)
    Na 99,9% FAstTrack zawsze przysługiwał GOLDom a teraz auto bramka i niestety koniec ...

  16. #16
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Na 99,9% FAstTrack zawsze przysługiwał GOLDom a teraz auto bramka i niestety koniec ...
    Niezgodze sie z zawsze. Dodam, ze drzewiej nawet przy na tabliczce przy gate (pierszenstwo wejscia na pokload) oprocz SEN, HON, S-GOLD wymieniony byl FTL...

    Ps' do tej pory nigdy nie bylo problemu z fast trakiem na EPWA, ba - w DUS i gdzies jeszcze bodajże w DE autmatyczna bramka bez problemu przepuscila mnie przez takowy.

    Szkoda - wyzszosc krajowki by LO nad innymi srodkami zaczyna jak dla mnie malec. Teraz pasuje doliczyc dodatkowe 30min rezerwy na security

  17. #17
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Ps' do tej pory nigdy nie bylo problemu z fast trakiem na EPWA, ba - w DUS i gdzies jeszcze bodajże w DE autmatyczna bramka bez problemu przepuscila mnie przez takowy.
    To samo w Lizbonie, FTL-owi przysługuje fast track. Co więcej, nie wiedząc o tym, próbowałem przejść zwykłym torem, tam jednak system odrzucał kartę i obsługa usiłowała wymóc, abym wrócił do odprawy i pobrał zwykłą kartę pokładową. Na szczęście kumaty pracownik szybkiej ścieżki wziął telefon, zeskanował i -"sezamie otwórz się" zadziałało. Do TAP Lounge jednakże już musiałem wleźć na Golda.
    Lukasz likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    ostatnio pracownik agenta LH nie pozwolil mi na check dla stoiska biznes (karta FTL z logo LX)
    nie upieralem sie bo bylem pod krawatem ale czy to ma byc nowa swiecka tradycja w WAW?

  19. #19
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    ostatnio pracownik agenta LH nie pozwolil mi na check dla stoiska biznes (karta FTL z logo LX)
    nie upieralem sie bo bylem pod krawatem ale czy to ma byc nowa swiecka tradycja w WAW?
    Shocking Airport do czegoś zobowiązuje

  20. #20
    Awatar czopan

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    LLJR / EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Przechodziłem fast trackiem w WAW w piątek 8 maja i bramka się otworzyła. Może to jednak był chwilowy problem? Sprawdzę jutro wieczorem i Wam napiszę.

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •