Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25
Like Tree21Likes

Wątek: Gwarancja Najlepszej Ceny

  1. #21
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    Myslalem ze to wlasnie poleg na wylapywaniu wszystkich stron i ewentualnych bledow

    tapnięte z paczkomatu
    pasazernagape likes this.

  2. #22
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    To jak ta Gwarancja ostatnio działa to jest jakieś nieporozumienie. To ile kłód się kładzie klientowi pod nogi, jak bardzo niedopracowane i olewane to jest, to nawet nie wiem do czego porównać.
    Z samej Gwarancji korzystam praktycznie od paru lat i większość była uznawana po ~2 miesiącach (i tak po regulaminowym czasie) lub przypomnieniu mailowym. Teraz? Nikt nic nie wie, nie ma innych kanałów niż formularz.

    Ktoś ostatnio coś w tym temacie przerabiał?

  3. #23

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Podbijam.

    Sam chętnie się dowiem jak (i czy) to działa, bo połowę biletów kupuję poprzez różne inne stronki, bo jest taniej… Na stronie LOT chwali się logo „gwarancji najlepszej ceny”, a w wyszukiwarkach i tak zwykle jest na samym dole listy, za innymi, tańszymi, kanałami sprzedaży…

    Jak im zgłosić taką „różnicę” w cenie? Zwykły print-screen + opis sytuacji wystarczy?

  4. #24
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    To jak ta Gwarancja ostatnio działa to jest jakieś nieporozumienie. To ile kłód się kładzie klientowi pod nogi, jak bardzo niedopracowane i olewane to jest, to nawet nie wiem do czego porównać.
    Z samej Gwarancji korzystam praktycznie od paru lat i większość była uznawana po ~2 miesiącach (i tak po regulaminowym czasie) lub przypomnieniu mailowym. Teraz? Nikt nic nie wie, nie ma innych kanałów niż formularz.

    Ktoś ostatnio coś w tym temacie przerabiał?
    Odpowiem sam sobie, że trwało to (od pierwszej nierozpatrzonej reklamacji) ponad pół roku, wymagało kilka przypomnień ale w końcu ktoś usiadł i wszystkie zatwierdził wysyłając vouchery.
    Not Real and sven like this.

  5. #25
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Jak im zgłosić taką „różnicę” w cenie? Zwykły print-screen + opis sytuacji wystarczy?
    Wszystko jest stosunkowo klarownie opisane na dedykowanej stronie LOTu:
    https://www.lot.com/pl/pl/odkrywaj/p...ajlepszej-ceny
    Not Real likes this.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •