Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
Like Tree18Likes

Wątek: Gwarancja Najlepszej Ceny

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie Gwarancja Najlepszej Ceny


    Polecamy

    Gwarancja Najlepszej Ceny
    Na lot.com zawsze znajdziesz najniższą cenę. Nie musisz szukać nigdzie indziej - my dajemy Gwarancję Najniższej Ceny!
    Jeżeli znajdziesz niższą cenę na dokładnie ten sam lot wykonywany przez Polskie Linie Lotnicze LOT poinformuj nas o tym powołując się na Gwarancją Najniższej Ceny.
    Co zyskujesz
    - Gwarancja Najniższej Ceny daje Ci możliwość otrzymania podwojonej różnicy w cenie!

    Kiedy działa Gwarancja Najlepszej Ceny
    - jeżeli w ciągu 24 godzin od zakupu biletu na lot.com znajdziesz na innej stronie ten sam lot wykonywany przez PLL LOT w niższej cenie

    Co musisz zrobić
    - zrób zrzuty ekranu z ostatniego kroku w procesie rezerwacyjnym pokazującego niższą cenę
    - komplet informacji potrzebnych do rozpatrzenia Twojego zgłoszenia wyślij w ciągu 24 godzin na:bpg.cc@lot.pl

    Dodatkowe informacje
    - w ciągu 14 dni roboczych od wysłania zgłoszenia zostaniesz e-mailowo poinformowany o decyzji
    - zwrot podwojonej różnicy w cenie jest w formie kodu promocyjnego do wykorzystania przy następnych zakupach na lot.com

    Zakupy na lot.com jeszcze nigdy nie były tak proste!
    Zalety kupowania na lot.com
    - na lot.com kupisz bilety lotnicze bez opłaty transakcyjnej
    - na lot.com nie pobieramy dodatkowej opłaty za płatność kartą kredytową
    - na lot.com zaoszczędzisz nawet do 140 PLN (w porównaniu do innych biur sprzedaży)
    - kupując na lot.com zbierasz punkty PAYBACK, które możesz potem wymienić na atrakcyjne nagrody
    - usługi dodatkowe do -20% taniej

    Formy płatności dostępne na lot.com
    - płatności kartami kredytowymi oraz debetowymi: MasterCard, Visa, Diners Club, American Express
    - PayPal
    - Dotpay - forma płatności dostępna dla pasażerów z Polski
    - iDeal - forma płatności dostępna dla pasażerów z Holandii
    - Sofort - forma płatności dostępna dla pasażerów z Niemiec i Austrii


    Przed wysłaniem zgłoszenia zapoznaj się ze szczegółowym regulaminem Gwarancji Najlepszej Ceny na lot.com.

  2. #2
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie

    Oj, to chyba będzie strzał w stopę, zwłaszcza w starciu z wytrawnymi wyszukiwaczami tzw. "dealów"
    tartal likes this.
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

  3. #3
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    to zdanie w tym przekazie zasługuję na uwagę

    zwrot podwojonej różnicy w cenie jest w formie kodu promocyjnego do wykorzystania przy następnych zakupach na lot.com

    i

    - jeżeli w ciągu 24 godzin od zakupu biletu na lot.com znajdziesz na innej stronie ten sam lot wykonywany przez PLL LOT w niższej cenie

  4. #4
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jak dla mnie pomysł win-win. Na pewno bardzo dobry wizerunkowo, a i tak mało kto z niego skorzysta. A jak już ktoś skorzysta, zostanie przyklejony do lotu i może skuszony na zakup kolejnego biletu (zgodnie z regulaminem do 31.12.2014), a oba przecież na lot.com.

    Po przeczytaniu regulaminu widzę jeden kruczek do wykorzystania - nie ma wzmianki o płatności taką samą kartą, zatem można odnieść ostateczną cenę z innego portalu nawet przy użyciu karty, jakiej nie posiadamy (np. Maestro).
    marcin. likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paulus Zobacz posta
    Oj, to chyba będzie strzał w stopę, zwłaszcza w starciu z wytrawnymi wyszukiwaczami tzw. "dealów"
    Na stronach z dealami zwykle cena jest podana na tyle nieprzejrzyście, że trudno będzie dowodzić racji.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    w regulaminie jest napisane że waluta musi być taka sama więc.... dużo opcji odpada...

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    LOT.com chyba można zmusić do wyświetlenia ceny w paru walutach?

    Większym zastrzeżeniem jest fakt, że taryfa musi się zgadzać, co gwarancje czyni praktycznie bezużyteczną.

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Pewnie chodzi o to samo, co z gwarancją najniższej ceny kredytu. Reklama przyciąga ludzi, bo zakładają że najniższa cena będzie. A jak się okazuje że niekoniecznie, to 90% stwierdza, że szkoda się bić i pisać o głupie 30zł różnicy. Więc całościowo opłaca się robić, tak jak z overbookingiem.

    Pozdrawiam, Adam

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    udało mi się (po raz kolejny) skorzystać z tej promo. Fajnie , że ją przedłużyli na rok 2015. Parę PLN różnicy w cenie biletu przekłada się na kod o wartości 50 zł.
    A zaoszczędzone 50 zeta to już cena na dojazd Pendolino do Warszawy, albo dwie litrowe flaszki Rasputina 70% do zabrania ze sobą na rejs TATL
    maciek55, hiszpan2007 and Lukasz like this.

  10. #10
    Awatar american_eagle

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Ja też chciałem skorzystać z tej oferty, po zakupie biletu na początku stycznia wszystko zgodnie z wytycznymi wysłałem - niestety brak jakiejkolwiek reakcji - dzisiaj na CC dowiedziałem się że mój e-mail doszedł i postarają się do poniedziałku ogarnąć sprawę - na moje pytanie jak do tego mają się regulaminowe 14 roboczych dni Pani nie umiała odpowiedzieć

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Jak dostaniesz odp to się pisemnie zapytaj dlaczego tak długo i czy naprawdę nie mogą dbać o komunikacje z pasażerem . Mnie widać po którymś tam mailu na tablicy powiesili bo odpowiadają w ciagu 2-3 dni

  12. #12

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    hmm więc spróbowałem jak to działa.... i....

    "Zgodnie z regulaminem zrzuty ekranu powinny zawierać:

    - zgłoszenie powinno również zawierać zrzut ekranu strony z informacjami o warunkach
    taryfy;

    Co nie zostało zawarte w Pana zgłoszeniu."

    więc grzecznie odpisałem że... rzeczywiście nie dopełniłem tego warunku, co więcej dalej nie wiem jak to zrobić i jak to by miało wyglądać i...
    kupując najtańszy bilet dostępny na stronie Lotu to raczej nie odgrywa roli taryfa u pośrednika ( chyba że porównuję wyższą taryfę za strony Lotu niż najtańsza dostępna ).

    dziś dostałem odpowiedź że... nie mogą przyznać voucheru bo... nie spełniłem regulaminu i już...
    mi osobiście to przypomina fragment z filmu " Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?" i ten moment z tym strażnikiem co mówi.. Legitymacje poproszę

    a teraz moim zdaniem najlepsze.... chodzi o voucher o wartości... 50 PLN

    Jak dla mnie to bomba... zachęciło mnie to do kupowania na stronie Lotu.. mam za przeproszeniem w d.... te ich stronę i tę gwarancję ich.


    i powiem wszystkim że nie warto czasu i zachodu.... albo przed próbą... zapytajcie Kuby jak on to robi

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    mnie kiedyś też odwalili, że warunków taryfy im nie wysłałem. Co ciekawe dawniej tego nie chcieli, ale w pewnym momencie usztywnili swoje stanowisko i nie dało się nic zmienić. Podobnie jak dostałem zniżkę na ok 1,50 PLN, a nawet bez tej zniżki bilet u pośrednika byłby tańszy niż LOT, to też zgłoszenie odrzucono, bo cena nie może zawierać żadnych zniżek. Tak więc trzeba literalnie wypełniać zapisy regulaminu, bo każdy pretekst jest dobry, by zgłoszenie odrzucić

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    więc jak takie hece robią dla 50 zł to niech sobie te gwarancje wsadzą...

    powiem tak że nie pieniądze a wizerunek upada....
    ale może o to chodzi... każdy pretekst dobry aby odrzucić.. voucher ! o wartości 50 zł
    chyba rzeczywiście bardzo kiepsko przędą...

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Mi tez uwalili zgloszenie w kategorii ' voucher za 50zl.

    Czy znajdzie sie choc jedna osoba ktorej uznali claima ? Czy ta komórka istnieje tylko w celu ich odrzucania ?

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ja kilka razy dostałem voucher , a to że odrzucili za brak wydruku taryfy wziąłem pod uwagę przy następnych zgłoszeniach
    tom971 and elza030 like this.

  17. #17

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    to jest jednostka która ma zniechęcać do zakupów na stronie internetowej i dawać negatywny przekaz... bo taki pozostaje...
    zresztą co tutaj dużo pisać...
    do wszystkich... nie radzę się w to bawić bo to to bez sensu....
    Stoarn likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    do wszystkich... nie radzę się w to bawić bo to to bez sensu....
    sens jest i owszem, zwłaszcza, gdy bilety na lot.com kupuje się służbowe, a kupony przychodzą na prywatnego maila

    tyle, że trzeba warunki spełnić, co da się zrobić, ale trzeba uważać

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Czyżby akcja dobiegła końca?


  20. #20
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Niestety. Pokapowali się że ich bilety można taniej kupić na innych stronach.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •